• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار اقتصادی و سیاسی » دشمن های نمی‌توانند در همدلی و اتحاد ملی ما خللی وارد کنند / روحانی

    دشمن های نمی‌توانند در همدلی و اتحاد ملی ما خللی وارد کنند / روحانی

    رییس‌جمهور با اشاره به ضرورت وحدت، همبستگی و اتحاد در کشور، منطقه و دنیا اسلام، گفت: تروریست ها و دشمن های ملت کشور عزیزمان ایران باید بدانند که نمی‌توانند

    دشمن های نمی‌توانند در همدلی و اتحاد ملی ما خللی وارد کنند / روحانی

    روحانی: دشمن های نمی توانند در همدلی و اتحاد ملی ما خللی وارد کنند

    عبارات مهم : مجلس شورای اسلامی – مقام معظم رهبری

    روحانی در دیدار مسوولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبری:

    دشمنان نمی توانند در همدلی و اتحاد ملی ما خللی وارد کنند

    دشمن های نمی‌توانند در همدلی و اتحاد ملی ما خللی وارد کنند / روحانی

    رییس جمهور با اشاره به ضرورت وحدت، همبستگی و اتحاد در کشور، منطقه و دنیا اسلام، گفت: تروریست ها و دشمن های ملت کشور عزیزمان ایران باید بدانند که نمی توانند در همدلی و اتحاد ملی ما خللی وارد کنند و این ملت اعم از شیعه و سنی شجاعانه در برابر آنها ایستاده و اتحاد ملی را حفظ خواهند کرد.

    به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در دیدار مسوولان و عوامل نظام و سفرای کشورهای اسلامی با مقام معظم رهبری به مناسبت عید سعید فطر، ضمن تبریک این عید بزرگ به حضار، ملت شریف کشور عزیزمان ایران و رهبر معظم انقلاب، گفت: عید فطر، عید بازگشت به فطرت پاک انسانیت بعد از یک ماه، زهد، ورع، قیام و صیام و تلاش جهت زدودن غبارها از جسم و جان است.

    وی با بیان این که «روزه هم جهت سلامت جسم و هم جهت تزکیه و پرورش روح است»، افزود: روزه در ماه مبارک رمضان تنها فرو بستن دهان از خوردنی ها و آشامیدنی ها نیست و چه اینکه نماز و روزه ای مقبول است که به واسطه آن تجاوزی به مال مردم انجام نشود و دهانی به بدگویی و دشنام دادن و توهین به دیگران گشوده نشود.

    رییس‌جمهور با اشاره به ضرورت وحدت، همبستگی و اتحاد در کشور، منطقه و دنیا اسلام، گفت: تروریست ها و دشمن های ملت کشور عزیزمان ایران باید بدانند که نمی‌توانند

    وی اظهار داشت: در همه عبادات ما در کنار حق الله به نوعی بر حق الناس نیز تأکید شده است است و در همین امروز که روز عید فطر هست، نخستین برنامه عبادی ما رعایت حق الناس و پرداخت زکات قرار داده شده است و سپس یاد خدا کردن و در نهایت به نماز ایستادن.

    رییس جمهور تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان حق الله نیز زیاد به ما یادآوری می شود؛ آنجا که به ما می گویند دروغ بستن به خدا، پیامبر(ص) و ائمه(ع) می تواند مبطل روزه باشد و چه ظلمی بالاتر از اینکه تهمت ناروایی به خدا و دین بسته شود.

    وی خاطر نشان کرد: دین خدا را در میدان های کوچک سیاست آوردن و از نام و احکام دین خدا به عنوان ابزار استفاده کردن در شأن اسلام و مسلمانان نیست و ماه مبارک رمضان همه اینها را به ما می آموزد.

    دشمن های نمی‌توانند در همدلی و اتحاد ملی ما خللی وارد کنند / روحانی

    وی با اشاره به اینکه امسال جشن رمضانی ما بعد از جشن آینده ساز سیاسی و ملی ملت کشور عزیزمان ایران شروع شد، گفت: تلفیق این دو جشن می تواند آینده خوبی را جهت مردم کشور عزیزمان ایران بسازد.

    روحانی با تاکید بر این که «امروز دوران مسابقه سیاسی و انتخاباتی گذشته و اگر رقابتی هم است باید جهت خدمت به مردم، اجرای قوانین و دستیابی به اهداف بلند ملی باشد»، افزود: من دست نیازم را جهت دولت دوازدهم به سوی همه مردم کشور عزیزمان ایران چه آنها که به من رأی دادند، چه آنها که به دیگران رأی دادند و چه آنهایی که اصلاً رأی ندادند، دراز می کنم و همه را فرا می خوانم تا در کنار هم جهت ساختن ایرانی آباد و سرافراز تلاش مان را دو چندان کنیم.

    رییس‌جمهور با اشاره به ضرورت وحدت، همبستگی و اتحاد در کشور، منطقه و دنیا اسلام، گفت: تروریست ها و دشمن های ملت کشور عزیزمان ایران باید بدانند که نمی‌توانند

    وی اظهار داشت: نباید توصیه امام راحل را فراموش کنیم که فرمود همه با هم باشید و به وحدت کلمه توصیه کرد و نباید از توصیه مقام معظم رهبری غافل شویم که فرمودند، اگر با نظام جمهوری اسلامی هم مسأله ای دارید ولی جهت کشور و آینده ملت پای صندوق آراء بیایید.

    وی تصریح کرد: امروز همه باید در کنار هم با وحدت و اجماع کشور را بسازیم و در سالی که سال کارآفرینی هست، باید همه جا ندای کارآفرینی به گوش برسد و در عمل حرکت در مسیر رونق تولید و ایجاد اشتغال را شاهد باشیم و به آنچه رهبر معظم انقلاب راجع به امسال فرمودند، عامل باشیم.

    دشمن های نمی‌توانند در همدلی و اتحاد ملی ما خللی وارد کنند / روحانی

    رییس جمهور اظهار امیدواری کرد بعد از ماه مبارک رمضان و عید فطر، همچنان آثار مبارک این ماه و عبادات آن و توسل ها به امام حسن مجتبی(ع) و امیرالمومنین (ع) و طاعات و عبادات شب های قدر و دعاهای شب های آخر ماه مبارک رمضان در جامعه استمرار داشته باشد.

    وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان امسال، شاهد درد و زحمت و شهادت تعدادی از عزیزان بی گناه هموطن مان نیز بودیم، گفت: گر چه تروریست های بزدل، سبعانه به مردم بی دفاع در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل حمله کرده و عده ای از عزیزان ما را به شهادت رساندند، ولی هرگز نتوانستند در همدلی، انسجام و اتحاد ما خللی وارد کنند.

    وی ادامه داد: باید از همه ملت ایران، اعم از شیعه و سنی و بویژه از هموطنان کرد اهل سنت کشورمان تقدیر کنیم که در برابر تروریست ها با بیانی روشن ایستاده و اتحاد ملی را حفظ کردند. همچنین از کسانی که جهت کشور سلاح های راهبردی می سازند و از کسانی که از این سلاح های راهبردی به خوبی استفاده می کنند، نیز تقدیر می کنم.

    روحانی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران ضمن پاسخگویی به تروریست ها بخش کوچکی از توان و قدرت دفاعی خود را آشکار ساخت، گفت: دولت و دیگر ارکان نظام جمهوری اسلامی پشت سر مقام معظم رهبری همواره قدرت، اتحاد و انسجام خود را در هر مقطعی که مورد نیاز باشد، در برابر جهانیان آشکار می سازند.

    وی اظهار داشت: ملت کشور عزیزمان ایران در روز قدس امسال نیز با حضور پرشورشان نشان دادند که هیچ گاه دشمن را از یاد نبرده و او را به خوبی شناخته و بر سر او فریاد می کشند و به مسلمانان دنیا و به ملت مظلوم فلسطین امید می دهند که قطعاً آخر کار پیروزی حق بر باطل است.

    وی با ابراز امیدواری از اینکه در ایام بعد از ماه مبارک رمضان، کشورهای اسلامی از وقت ایجاد شده است در نتیجه این ماه جهت وحدت، استفاده کنند، تصریح کرد: باید در برابر معضلات دنیا اسلام دست به دست هم دهیم و نکند خون هایی که در بغداد، دمشق، رقه، تهران، موصل و دیگر کشورهای اسلامی ریخته می شود، ناشی از آن باشد که ما مسیر راهبردی اتحاد مسلمین را به خوبی دنبال نکرده باشیم.

    رییس جمهور ادامه داد: نکند ریخته شدن این خون ها جهت آن باشد که فرهیختگان ما به خوبی به وظایف خود جهت ترویج وحدت بین شیعه و سنی عمل نکرده باشند و نکند ناشی از غفلت ما از آن جهاد روشنگرانه باشد که ضرورتی جهت مسلمانان است و ما تلاش خود را جهت آن بکار نگرفته باشیم.

    وی اظهار امیدواری کرد از این بعد شاهد گسترش امنیت و آرامش جهت ملتهای منطقه، بویژه یمن، بحرین، سوریه، عراق، شمال آفریقا و کل دنیا اسلام باشیم و بتوانیم به خوبی در برابر وظایفی که خداوند بر عهده ما گذاشته هست، عامل باشیم.

    واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | مقام معظم رهبری | رییس جمهور | از اینکه در | حسن روحانی | تروریست ها | ایرانی | ایران | اسلام | اسلامی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های انسان شناسی از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی مکانیک کوانتومی
  • کتب رسانه زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی آزمون های کانادا
  • خرید کتاب های زبان اصلی باطنی، رمز و راز
  • هاردکپی کتاب های متالورژی
  • خرید کتاب کشاورزی زبان اصلی
  • منابع اورجینال اکواریوم
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • دانلود منابع مرجع بوم شناسی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>