خانه » دنیای مد » تکنیک های ورزشی سودمند جهت چاق شدن صورت
 

 

تکنیک های ورزشی سودمند جهت چاق شدن صورت

احساس خستگی | استفاده | نیشگون | لبخند | عضلات | طبیعی | دندان | تمرکز

تکنیک های ورزشی سودمند جهت چاق شدن صورت

تکنیک های ورزشی سودمند جهت چاق شدن صورت

روش چاق کردن صورت | روش برجسته کردن گون ها

اگر تمایلی به استفاده از تکنیک های تغذیه جهت پر شدن و چاق به نظر رسیدن صورت ندارید، عالی ترین روش جهت شما استفاده از تکنیک های ورزشی سودمند جهت چاق شدن صورت هست.

تکنیک های ورزشی سودمند جهت چاق شدن صورت

ورزش صورت یکی از عالی ترین روشها جهت حجم دادن و شکل دادن به صورت بدون نیاز به جراحی است . این کار نه تنها باعث زیاد کردن خونرسانی و اصلاح گردش جریان خون در ناحیه صورت میشود ، بلکه باعث شادابی پوست صورت و پیشگیری از بروز چین و چروک سریع هنگام نیز میشود . این تمرینات راحت باعث میشوند صورت شما چاقتر و تپل تر به نظر برسند و بهتر از همه اینکه کاملا طبیعی ، بی ضرر و بی هزینه هستند .

احساس خستگی | استفاده | نیشگون | لبخند | عضلات | طبیعی | دندان | تمرکز

برای این کار هر روز کمتر از ۲۰ دقیقه را به این کار تخصیص داده شده است دهید و در ۲ نوبت این تکنیک را اجرا کنید. روی صندلی بنشینید و روی عضلات صورت تمرکز کنید. سپس لب ها را تا جایی که می توانید جمع کنید و آن را به مدت ۵ ثانیه در همین حالت نگه دارید سپس بدون آنکه لب های تان از هم باز شود و دندان های تان دیده شود لبخند بزنید و تلاش کنید خط لبخند را بلند و بلندتر کنید. لب ها را به مدت ۵ ثانیه در این وضع نگه دارید و این تمرین را ۱۵ بار تکرار کنید. بعد از اجرای پانزدهمین حرکت خواهید دید که عضلات صورت تان احساس خستگی می کنند. این به شرطی است که حرکات را به درستی و با تمرکز انجام داده باشید. خستگی عضلات صورت عالی ترین نشانه جهت اصلاح خونرسانی و جریان گردش خون به سلول های صورت هست. اجرای این تکنیک هر روز به مدت ۲۰ دقیقه به شما کمک می کند تا عضلات ورزیده و پرتری داشته باشید.

بهترین روش جهت برای چاق شدن صورت استفاده از تکنیک های ورزشی سودمند است

چاق کردن صورت با یوگا
شما با تمریناتی راحت و ملایم می توانید جریان خون در صورت و گونه ها را تحریک کرده و صورت تان را جوان تر نشان دهید. هرچند با این روش ها چربی و یا پوست بیشتری برروی گونه های شما اضافه نمی شود، ولی بعد از اجرای این روش گونه های شما چاق تر به نظر می رسد.

تکنیک های ورزشی سودمند جهت چاق شدن صورت

راست نشسته و شانه های خود را ریلکس کنید. سینه تان را بیرون داده و فشار برروی بالاتنه را کم کردن دهید.
کمی دهان خود را باز کرده و لبهایتان را طوری جمع کنید که دندان ها معلوم نباشند. کمی گوشه های دهانتان را به عقب کشیده و هر دو را تا یک سطح و تا دندان مولر عقب بکشید.
حالت حاصل شده است برروی صورتتان را جهت مدت ۳۰ ثانیه حفظ نمایید. باید کشیده شدن ماهیچه های درون گونه و دهان را حس نمایید. کم کم حالت را رها کرده و به صورت عادی برگردید.

احساس خستگی | استفاده | نیشگون | لبخند | عضلات | طبیعی | دندان | تمرکز

چاق کردن گونه ها با نیشگون
به آرامی نیشگون های ریز از بالا و پایین گونه خود بگیرید. بشگون های کوچک باعث ورم و آسیبدیدگی نمی شود ولی باعث سرخ شدن طبیعی گونه ها و براق تر نشان داده شدن آن می شود.

تکنیک های ورزشی سودمند جهت چاق شدن صورت

تکنیک های ورزشی سودمند جهت چاق شدن صورت

واژه های کلیدی: احساس خستگی | استفاده | نیشگون | لبخند | عضلات | طبیعی | دندان | تمرکز

تکنیک های ورزشی سودمند جهت چاق شدن صورت

تکنیک های ورزشی سودمند جهت چاق شدن صورت

تکنیک های ورزشی سودمند جهت چاق شدن صورت

تکنیک های ورزشی سودمند جهت چاق شدن صورت

برای حمایت از ما لطفا کلیک کنید

دانلود

اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
?>