• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » آشپزی و تغذیه » آموزش انواع غذاها » بیوگرافی+ رازهای زندگی شخصی ماه صورت خلیلی

    بیوگرافی+ رازهای زندگی شخصی ماه صورت خلیلی

    جشنواره فیلم | جشنواره فيلم | ماهچهره خلیلی | سالگرد ازدواج | زندگینامه | نویسندگی | کارگردانی | جشنواره | ایرانیان | ایرانی | ازدواج

    بیوگرافی+ رازهای زندگی شخصی ماه صورت خلیلی

    رازهای زندگی شخصی ماه صورت خلیلی +بیوگرافی 

    ماه صورت خلیلی بازیگر سینمای کشور کشور عزیزمان ایران نوه پروین سلیمانی است که بعد از بازگشت از خارج، در کشور عزیزمان ایران شروع به بازیگری کرد و با سرعت مشهور شد. 

    نام : ماه چهره

    بیوگرافی+ رازهای زندگی شخصی ماه صورت خلیلی

    نام خانوادگی : خلیلی
    تاریخ تولد : ۲۵ دی ۱۳۵۵

    عبارات مهم : جشنواره فیلم – جشنواره فيلم
    محل تولد : شهر تهران
    همسر : ابراهیم اشراقی
    فرزند : پرواز اشراقی
    پیشه : بازیگر

    ماه صورت خلیلی متولد ۱۳۵۵ استان تهران هست. وی دارای مدرک فوق لیسانس معماری از دانشگاه اکسفورد انگلستان می باشد.وی نوه دختری پروین سلیمانی هست.

    جشنواره فیلم | جشنواره فيلم | ماهچهره خلیلی | سالگرد ازدواج | زندگینامه | نویسندگی | کارگردانی | جشنواره | ایرانیان | ایرانی | ازدواج

    زندگی شخصی ماه صورت خلیلی

    وی دوره بازیگری را در method school در لندن گذراند و در سال ۱۳۸۲ جهت نخستین فعالیت سینمایی خود جهت بازی در فیلم چشمان سیاه بعد از ۲۲ سال به کشور عزیزمان ایران آمد وی همسر ابراهیم اشراقی و پسری به نام پرواز دارد.

    ماه صورت خلیلی در گذر زمان

    بتول سلیمانی خو با نام هنری پروین سلیمانی «۲۲ خرداد ۱۳۰۱، استان تهران – ۱۲ خرداد ۱۳۸۸» یکی از بازیگران زن سینمای کشور کشور عزیزمان ایران بود. وی مادر بزرگ ماهچهره خلیلی هست.بتول سلیمانی در ساعت بیست روز دوشنبه ۱۲ خرداد ماه ۱۳۸۸، در پی یک دوره مریضی، درگذشت.

    بیوگرافی+ رازهای زندگی شخصی ماه صورت خلیلی

    از جمله فعاليت های ديگر وي فيلمسازي فيلم كوتاه و مستندمی باشد . داستان «عيد قربان» «مراسم عيد قربان از ديد قرباني» مي باشد كه برنده جوايز بسياري از جشنواره های گوناگون از جمله جشنواره فيلم سان فرانسيسكو ۲۰۰۶ شده است هست.

    ماه صورت خلیلی در کنار مادر و خواهراش

    جشنواره فیلم | جشنواره فيلم | ماهچهره خلیلی | سالگرد ازدواج | زندگینامه | نویسندگی | کارگردانی | جشنواره | ایرانیان | ایرانی | ازدواج

    ازدواج ماه صورت خلیلی با ابراهیم اشراقی
    ماه صورت خلیلی : بین خواستگاری تا روز عروسی فقط سه ماه فاصله بود و به علت این كه قراردادهای كاری داشتیم تصمیم گرفتیم سریعتر مراسم ازدواج را بر پا كنیم تا این جشن با كارمان تداخل پیدا نكند. مراسم ازدواج ما به علت این كه اقوام و خانواده ام خارج از كشور زندگی می كنند، در کشور عزیزمان ایران برگزار نشد و این جشن را همراه با ۵۰ نفر از همسفرهای مان در خارج از كشور برگزار كردیم.

    ماه صورت خلیلی و همسرش

    چه کسی جهت نخستین بار حرف ازدواج را پیش کشید؟
    ابراهیم اشراقی : به عرف معمول توصیه از طرف من مطرح شد. مدت ها بود که تصمیم خودم را گرفته بودم و میخواستم عنوان ازدواج را مطرح کنم. ماه صورت شهر تهران نبود و در شهرستان سرگرم فیلم برداری بود که حلقه نامزدی سفارش دادم و منتظر وقت خوبی بودم تا به شکلی خاص از او خواستگاری کنم.

    بیوگرافی+ رازهای زندگی شخصی ماه صورت خلیلی

    ماه صورت خلیلی و همسرش

    لذت شیرین فرزند دار شدن
    ماهچهره: ما خیلی فرزند دوست داریم و حتی گذشته از ازدواج مان هم درمورد فرزند دار شدن صحبت میکردیم و از همان موقع متوجه شدیم این علاقه یکسان هست. تصمیم مان از ابتدا این بود که بعد از ازدواج مان فرزند دار شدن را خیلی به تعویق نیندازیم.

    ماه صورت خلیلی و همسرش

    ترجیح دادم فرزندم بجای انگلیس در کشور عزیزمان ایران به دنیا بیاید
    من و همسرم درمورد این که فرزندمان کجا به دنیا بیاید خیلی با هم حرف زدیم و همه ي چیز را بررسی کردیم ولی در نهایت تصمیم گرفتیم فرزندمان در کشور عزیزمان ایران به دنیا بیاید به چند علت و گرچه از هم مهمتر این که من مهر و صفا و دورهم جمع شدن ایرانیان بعد از زایمان را خیلی دوست دارم.پسر ماه صورت در روز سالگرد ازدواجش به دنیا آمد وی اسم پسرش را پرواز گذاشت.
    ماه صورت خلیلی با همسر و پسرش پرواز

    شروع فعالیت هنری ماه صورت خلیلی
    وي دوره بازيگري را در method school در لندن گذراند و در سال ۱۳۸۲ براي اولين فعاليت سينمايي خود جهت بازي در فيلم چشمان سياه بعد از ۲۲ سال به ايران آمد و دوره ديگري از بازيگري و كارگرداني را در مؤسسه سمعي و بصري استاد سمندريان در سال ۸۴ پشت سر گذاشت. ماه صورت خلیلی در سريالهاي «در چشم باد»، «مختارنامه» و «كلاه پهلوي» ايفاي نقش نموده هست.

    عکس های ماه صورت خلیلی

    ماه صورت خلیلی در فیلم چشمان سیاه
    شمان سیاه فیلمی به کارگردانی ایرج قادری و نویسندگی محمدهادی کریمی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته محصول سال ۱۳۸۱ هست.غزل دلاویز و سورنا در یک دانشکده تحصیل میکنند و هر دو شاعرند. غزل به علت ناراحتی چشمی از تحصیل در دانشگاه انصراف میدهد و بعد از مدتی بینایی اش را از دست می دهد

    سورنا که دلواپس آینده غزل شده است به سراغ او می رود تا در درس های دانشگاهی کمکش کند و به تدریج بین آن ها علاقه اي ناگفته به وجود می آید و..فیلم چشمان سیاه در هشتمین دوره جشن منزل سینما حضور داشته هست.

    فیلم چشمان سیاه

    ماه صورت خلیلی در فیلم تله
    تله فیلمی به کارگردانی سیروس الوند، تهیه کنندگی حسن توکل نیا و نویسندگی ایرج افشار محصول سال ۱۳۸۴ هست.این فیلم در تاریخ ۲۲ آذر ۱۳۸۵ بر روی پرده سینما رفت.فیلم تله در مورد شب اول ازدواج یک همسران جوان است که با تلفن یک ناشناس به هم می ریزد…
    فیلم تله

    ماه صورت خلیلی در فیلم فوت کسب وکار من هست
    مرگ کسب و کار من است فیلمی به کارگردانی و نویسندگی امیر ثقفی و تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی ساخته سال ۱۳۸۹ هست.سه مرد جهت دزدی با یکدیگر همراه می شوند. داستان تراژدی که فوت چندین انسان را به عکس میکشد.

    نمایی از فیلم فوت کسب وکار من هست

    ماه صورت خلیلی در فیلم درود بر فرشتگان
    درود بر فرشتگان فیلمی به کارگردانی و نویسندگی فرزاد اژدری و تهیه کنندگی حسن علیمردانی ساخته سال ۱۳۸۹ هست.سیمرغ بلورین برترین جلوه های خاص بصری رایانه اي «امیر سحرخیز – کامران سحرخیز – هادی اسلامی» سی امین دوره جشنواره فیلم فجر به این فیلم اهدا شد.
    یادم تو رو فراموش

    ماه صورت خلیلی در فیلم اشنوگل
    اشنوگل فیلمی به کارگردانی علی سلیمانی و هادی حاجتمند، نویسندگی ابراهیم اصغری و مهدی محمدی و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری ساخته سال ۱۳۹۵ هست.یونس بعنوان فرمانده گردان غواصان سه شب گذشته از عملیات در حالیکه در صدد حفر تونلی در منطقه عملیاتی بوده، مفقودالاثر شده است هست. حالا بعد از سی سال اطلاعاتی به دست می آید که نشان میدهد احتمالاً یونس زنده است و در آن وقت به واسطه منافقین قرارگاه اشرف با دشمن همکاری کرده…
    فیلم اشنوگل

    ماه صورت خلیلی در فیلم یادم تو را فراموش
    یادم تو را فراموش فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی علی عطشانی و نویسندگی پیمان عباسی محصول سال ۱۳۹۴ هست.فیلم «یادم تو را فراموش» الهام گرفته از زندگی ناصر محمد خانی است که حسین یاری، میترا حجار , ماه صورت خلیلی و مازیار فلاحی حضور داشتند.
    فیلم یادم تو را فراموش

    ماه صورت خلیلی در سریال مختارنامه
    مختارنامه نام یک آلبوم تلویزیونی اطراف زندگی و قیام مختار ثقفی به کارگردانی داود میرباقری هست. این سریال به داستان مختار ثقفی مکنی به ابواسحاق، که بعد از اتفاق عاشورا به خونخواهی برمی خیزد، میپردازد. این سریال در ۴۰ قسمت ۶۰ دقیقه اي از صدا و سیمای جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران اکران گردید و قسمت آخر آن در تاریخ ۷ مرداد ۱۳۹۰ به اتمام رسید.در این سریال ۱۱۰ بازیگر مهم و ۴۰۰ بازیگر فرعی بازی میکنند.
    سریال مختارنامه

    تصاویر ماه صورت خلیلی در سریال کلاه پهلوی

    کلاه پهلوی بعد از کیف انگلیسی، دومین سریال تاریخی سید ضیاءالدین دری است که به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان جهت اکران از شبکه اول سیما ساخت شده است هست. قسمت هایي از این فیلم در شهرک سینمایی غزالی و بخش هایي از آن در شهر ساوه تصویربرداری شده است هست

    «فرخ باستانی» جوانی ایرانی از طبقه فقیر جامعه هست. او بعد از تحصیل در مدرسه دارالفنون استان تهران، جهت ادامه تحصیل به پاریس میرود. پاریس در روزهای بعد از جنگ جهانی اول شرایط سختی دارد. این اوضاع فشار زیادی به فرخ می آورد. او طی حوادثی با دختری ایرانی ـ فرانسوی » به نام بلانش آشنا می شود…
    سریال کلاه پهلوی

    نمایش «دپوتات»
    نمایش «دپوتات» با کارگردانی اتابک نادری و دراماتورژی محمد نادری از ۲۱ فروردین ماه سال ۹۵ در تالار ایوان شمس روی صحنه رفت .نمایش کمدی دپوتات با حضور ماه صورت خلیلی ، پندار اکبری و سوسن پرور و … به روی صحنه رفت.
    نمایش «دپوتات»

    فیلمهای سینمایی ماه صورت خلیلی
    اشنوگل«۱۳۹۵»
    نیمکت «۱۳۹۵»
    یادم تو رو فراموش «۱۳۹۵»
    صله سحر «۱۳۹۴»
    قلب سفید قاصدک ها «۱۳۹۳»
    رنج و سرمستی «فیلم» «۱۳۹۲»
    شبکه «۱۳۹۰»
    درود بر فرشتگان «۱۳۸۹»
    پرنده باز «۱۳۸۹»
    شبکه «۱۳۸۹»
    مرگ کسب و کار من است «۱۳۸۹»
    سایه وحشت «۱۳۸۷»
    موش «۱۳۸۷»
    پرونده هاوانا «۱۳۸۴»
    تله «۱۳۸۴»
    نقاب «۱۳۸۳»
    چشمان سیاه «۱۳۸۱»
    تولد ماه صورت خلیلی

    فیلمهای تلویزیونی ماه صورت خلیلی
    ازمیان سایه ها فیلم تلویزیونی«۱۳۹۳»
    گذر از رنجها «۱۳۹۳»
    کلاه پهلوی «۱۳۹۱»
    مختارنامه «۱۳۸۸»
    در چشم باد «۱۳۸۷»

    تئاتر
    دپوتات «۱۳۹۵»
    ماه صورت خلیلی در جشنواره فیلم فجر

    درمورد عنوان فیلمی که به فکر ساخت آن هستید کمی توضیح دهید

    خلیلی: بنده قصد دارم اثری را درمورد زندگینامه مادربزرگم، «پروین سلیمانی» ساخت کنم و حدود ۸ سال است که جهت ساخت این اثر، تصمیم جدی دارم ولی ساخت این آلبوم به عنوان مریضی و سپس فوت مادربزرگم برخورد کرد و باید بگویم که وقت زنده بودن مادربزرگم فیلم برداری آن را شروع کرده بودم ولی با فوت مادربزرگم و ناراحتی بسیار آن را کنار گذاشتم و من تمام تلاشم را میکنم که این فیلم را در جشنواره سال آینده برسانم.

    ماه صورت خلیلی و مادر بزرگش

    بنا به اعتقاداتی که دارم هر سال ماه رمضان روزه میگیرم. نخستین ماه رمضانی که در کشور عزیزمان ایران حضور داشتم سر سریال “مختارنامه” بودم چون پیش از آن در انگلیس زندگی می کردم. آن سال تلخ ترین ماه رمضان زندگی ام را سپری کردم چون جهت بار اول درهوای ۴۰ درجه روزه گرفتم و متوجه شدم

    که روزه گرفتن درایران به چه اندازه سخت است بعلاوه این که در آن سریال بنا به نقشهایمان لباسهای سنگین می پوشیدیم و گریم های سنگینی داشتیم و ساعتها سر کار بودیم.
    عکس ماه صورت خلیلی و پسرش

    عکس ماه صورت خلیلی در برنامه دورهمی
    خلیلی در پاسخ به پرسش مدیری در خصوص چرایی بازگشت به کشور عزیزمان ایران گفت: همۀ وقت} آرزویم این بود که به کشور عزیزمان ایران برگردم. با مادر و پدرم شرط کردم که اگر دانشگاه قبول شدم، اجازه بدهند من به کشور عزیزمان ایران برگردم. زمانی که به کشور عزیزمان ایران آمدم به همراه مادربزرگم پروین سلیمانی جهت مشاهده کارگردانان بزرگ رفتیم. من دوست داشتم آن ها را از نزدیک ببینم و عکس یادگاری با انها داشته باشم ولی خب انها به من توصیه کار دادند.
    عکس برنامه دورهمی

    ماه صورت خلیلی :فعالیت پشت دوربین را دوست دارم. تجربه ساخت سه فیلم کوتاه و یک مستند را دارم. مستندی که جوایز بین المللی گرفت. در حاب حاضر پیگیر کار چهارم هستم که بیوگرافی از مادربزرگم هست. در زمانی که زنده بودند، گفت و گو هایي با او داشتم و قرار است آن را بسازم.

    ممنوع الخروج شدن ماه صورت خلیلی در انگلیس

    در یک مجتمع تجاری بودم. آقایی با فرزند اش دعوا میکرد و وی را کتک می زد. من هنوز آن موقع مادر نشده بود. تلاش کردم با زبان قانعش کنم که کار درستی نمیکند ولی او خیلی عصبانی بود و من مجبور شدم به او سیلی بزنم «خنده». در پی این اتفاق او از من شکایت کرد و من ممنوع الخروج شدم ولی خب بعد از آن حل شد.

    این قضیه که بعد از فرزند دار شدن عشق بین همسران کم می شود و دقت و محبت زن اکثر متوجه فرزند می شود را خیلی شنیده ام ولی همین حالا به عشق ابراهیم است که می توانم این فرزند را داشته باشم و در وجودم احساسش کنم. همه ي این ها به علت بودن و عشق اوست که جهت من هم شیرین و لذتبخش می شود.

    واژه های کلیدی: جشنواره فیلم | جشنواره فيلم | ماهچهره خلیلی | سالگرد ازدواج | زندگینامه | نویسندگی | کارگردانی | جشنواره | ایرانیان | ایرانی | ازدواج

    بیوگرافی+ رازهای زندگی شخصی ماه صورت خلیلی

    بیوگرافی+ رازهای زندگی شخصی ماه صورت خلیلی

    بیوگرافی+ رازهای زندگی شخصی ماه صورت خلیلی

    بیوگرافی+ رازهای زندگی شخصی ماه صورت خلیلی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی اشپزی
  • دانلود فایل های زبان اصلی جراحی پلاستیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی تمدن امریکا
  • دانلود منابع مرجع دیرینه شناسی
  • خرید کتاب زبان اصلی مصالح
  • دانلود منابع مرجع ریه و تنفس
  • دانلود منابع مرجع فن آوری های نفت و گاز
  • خرید کتاب های زبان اصلی موسیقی (گیتار)
  • کتاب های زیباشناسی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی درمان
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>