• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار اقتصادی و سیاسی » یارانه زیاد کردن یابد/ توصیه مراجع به روحانی

    یارانه زیاد کردن یابد/ توصیه مراجع به روحانی

    حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی با تاکید مجدد بر اصلاح روش پرداخت یارانه ، گفتند: ضرورت دارد که در برنامه ریزی ها به گونه ای عمل شود که

    یارانه زیاد کردن یابد/ توصیه مراجع به روحانی

    حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی با تاکید مجدد بر اصلاح روش پرداخت یارانه ، گفتند: ضرورت دارد که در برنامه ریزی ها به گونه ای عمل شود که یارانه پردرآمدها حذف و یارانه طبقات محروم جامعه زیاد کردن یابد.

    یارانه باید زیاد کردن یابد

    رئیس جمهوری روز پنجشنبه در جریان سفر به قم با آیات عظام مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی و وحید خراسانی دیدار و گفتگو کرد.حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار رییس‌ جمهور، با تقدیر از گزارش جامع و کامل وی راجع به مسایل متفاوت کشور و قدردانی از تلاش های دولت جهت ایجاد آرامش در فضای اقتصادی و اعتلای بیش از پیش جایگاه کشور عزیزمان ایران اسلامی، تاکید کردند: دستاوردهای دولت در حوزه اقتصادی قابل تقدیر است و مهم است که به برنامه های دولت جهت رونق اقتصادی و زیاد کردن کارآفرینی در کشور ، شتاب بیشتری داده شود.

    عبارات مهم : حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی – انتخابات ریاست جمهوری
    مرجع عالیقدر دنیا تشیع در این دیدار که عصر پنج‌شنبه و در بیت معظم له برگزار شد، خطاب به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی گفتند:جایگاه بخش شخصی در تولید کالاهای ایرانی باید تقویت شود و همزمان با آن، تلاش گردد در قالب طراحی ها و برنامه های مدون ، کیفیت کالاهای داخلی بیش از پیش ارتقاء داده شود.

    ایشان برنامه های دولت جهت از بین بردن فقر و کمک به اقشار آسیب پذیر را مورد اشاره قرار دادند و تاکید کردند: بحمدالله موفقیت های خوبی در این عرصه نصیب دولت شده است است که باید با جدیت زیاد جهت خدمت به مردم و بویژه محرومان ادامه یابد و در اجرای طرح ها و برنامه ها به گونه ای عمل شود که دستاوردهای اقتصادی دولت و همه نهادهای کشور بویژه در حوزه اقتصادی ، در زندگی روزانه مردم بیش از پیش ملموس شود.

    حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی با تاکید مجدد بر اصلاح روش پرداخت یارانه ، گفتند: ضرورت دارد که در برنامه ریزی ها به گونه ای عمل شود که یارانه پردرآمدها حذف و یارانه طبقات محروم جامعه زیاد کردن یابد.

    مرجع عالیقدر تشیع همچنین به همکاری گسترده مردم در انتخابات اشاره کردند و با تقدیر از حضور گسترده مردم و تبریک به دکتر روحانی افزودند: همکاری مردم در این انتخابات تاثیر بسیار زیادی در میان مردم منطقه خواهد داشت و همانطور که شما در مصاحبه خود اشاره کردید می تواند به عنوان یک آرزو جهت بعضی کشورهای منطقه باشد و باید قدردان این همکاری گسترده مردمی بود.

    ایشان همچنین برنامه های دولت در حوزه دین و گسترش معارف اسلامی را مورد اشاره قراردادند و تصریح کردند: این برنامه ها همانند گذشته باید مورد تاکید قرار گیرند و تلاش ها جهت تقویت ارتباط و پیوند میان مرجعیت، حوزه های علمیه و دولت استمرار یابد.

    حضرت آیت الله مکارم شیرازی در ادامه با تقدیر از کارهای دولت در مبارزه با قاچاق ، تاکید کردند : مبارزه جدی دولت با عنوان قاچاق باید بیش از پیش سرعت یابد.

    مرجع عالیقدر تشیع سپس با تقدیر از تلاشهای انجام شده است جهت ایجاد شبکه ملی اطلاعات و تقدیر از دولت در خصوص تمهیداتی که جهت پالایش اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک و … انجام گرفته ، خواستار نظارت زیاد و تقویت برنامه های بافایده این شبکه ها شدند.

    رییس جمهوری نیز در این دیدار، حضور و همکاری مردم در انتخابات اخیر را بسیار چشمگیر و الگویی جهت نه تنها کشورهای منطقه بلکه جهت دنیا برشمرد و گفت: این حضور گسترده مردم مایه مباهات و فخر مردم و جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران است.

    حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی با تشریح برنامه ها و دستاوردهای دولت در عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و تاکید بر استمرار و شتاب بخشیدن به پیشبرد این طرح ها در دولت دوازدهم، از حوزه های علمیه، مراجع عظام تقلید که در تمام مراحل و سختی ها، از دولت پشیبانی کرده اند، سپاسگزاری کرد.

    رییس جمهوری همچنین با ارائه گزارشی از زیاد کردن مستمری طبقات محروم جامعه در دولت یازدهم و برنامه های دولت دوازدهم جهت زیاد کردن این مستمری ، تاکید کرد : دولت تمام تلاش خود را جهت کاستن از فقر ، گسترش کارآفرینی بکار گرفته است.

    روحانی همچنین با بیان اینکه من خودم را فرزند حوزه علمیه می دانم و لذا روابط بسیار گرم و صمیمانه و موثر با مراجع عظام و حوزه های علمیه در دولت دوازدهم نیز پیگیری و استمرار می یابد، گفت: حوزه های علمیه، بویژه حوزه علمیه قم و مراجع عظام تقلید یکی از بزرگترین اعتبار ها و سرمایه های معنوی و فرهنگی ملت و دولت است و بی تردید نظرات مراجع عظام و روحانیت معظم را جهت دولت و مردم راهگشا می دانیم.

    رییس جمهور با اشاره به اینکه ما خود را موظف به گسترش معارف دینی و رشد و اعتلای دین و مذهب در جامعه می دانیم، اظهارداشت: تک تک وزرا و مسوولان در دولت در خدمت مراجع و آماده پیگیری رهنمودهای آنان و تبیین مسایل متفاوت کشور هستند.

    روحانی در ادامه با تشریح برنامه های انجام شده است دولت در ارتباط با عنوان شبکه های اجتماعی،ضمن ارائه گزارشی از برنامه های دولت در ایجاد زیرساخت ها و شبکه ملی اطلاعات ، اظهارداشت: مرحله نخست شبکه ملی اطلاعات افتتاح شده است و اجرای فازهای بعدی این شبکه ملی در دولت دوازدهم با شتاب بیشتری ادامه می یابد.

    آیت الله العظمی وحید خراسانی به روحانی: تا می توانید به امور دینی و مذهبی و خدمت به مردم اهتمام ورزید

    همچنین حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی در دیدار حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور، با دعا جهت توفیق رییس جمهور در مسیر اداره امور تاکید کردند: تا می توانید به امور دینی و مذهبی و خدمت به مردم اهتمام ورزید.

    این مرجع عالیقدر تشیع در این دیدار که عصر پنجشنبه و در بیت ایشان برگزار شد، با اشاره به آیه شریفه «قُولُوا لِلنّاس حُسنًا» گفتند: طبق دستور قرآن شریف با مردم دنیا باید به نحو حسن گفتگو نمود، پروردگار متعال می فرماید: «قُولُوا لِلنّاس حُسنًا» «و با مردم، نیکو سخن بگویید». نه فقط با مسلمین بلکه با ناس و تمام مردم دنیا باید با زبان حسن و نیکو سخن گفت.

    ایشان تصریح کردند: این مناصب همانطور که قرآن شریف می فرماید گذراست. «وَ تِلکَ الاَیامُ نُداوِلُها بَینَ النّاس»«و ما این روزها را میان مردم به نوبت مى‏ گردانیم». تا می توانید در این مدت به امور دینی و مذهبی و خدمت به مردم اهتمام ورزید. خداوند می فرماید: « وَأَنذِرْهُمْ یَوْمَ الْحَسْرَةِ إِذْ قُضِیَ الْأَمْرُ » « و آنان را از روز حسرت بیم ده آنگاه که داورى انجام گیرد».

    حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی همچنین با قدردانی از حضور چشمگیر و گسترده مردم در انتخابات ، به دکتر روحانی نیز تبریک گفتند و جهت موفقیت وی دعا کردند.

    رییس جمهور نیز در این دیدار با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات ، این حضور را مایه مباهات و تقویت بیش از پیش ثبات و امنیت کشور برشمرد و گفت: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ، یکی از رقابتی ترین انتخابات کشور بود .

    روحانی با بیان اینکه تولید اشتغالزا از جمله اهداف دولت بوده و است ، اظهارداشت: دولت و مسوولان تمام تلاش خود را جهت ایجاد ثبات و آرامش در جهت رفاه مردم و کشور بکار گرفته اند و این عنوان در دولت دوازدهم با سرعت بیشتری استمرار می یابد.

    رییس جمهور همچنین جلب رضایت امام وقت و حرکت در جهت اهداف دینی نظام و گسترش فرهنگ دینی و نشر معارف الهی را از اهداف خود و دولت دانست و گفت:من و همه اعضای دولت ، همواره از ارشادات و رهنمودهای مراجع عظام و روحانیت معظم بهره برده ایم و به این رابطه گرم و صمیمانه با حوزه علمیه و مراجع عظام افتخار می کنیم.

    رییس جمهوری در دیدار با آیت الله العظمی صافی گلپایگانی: تمام تلاش ما اشتغال بیش از پیش است

    حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی همچنین عصر پنجشنبه با حضور در بیت حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در قم، با تبریک این همکاری گسترده مردم و نقش آن در تقویت جایگاه منطقه ای و بین المللی کشور ، گزارشی را از کارهای دولت یازدهم در زمینه رفع مسائل اقتصادی و اداره کشور و برنامه های دولت دوازدهم جهت شتاب بخشیدن به رونق اقتصادی ، کارآفرینی ارائه کرد.
    رییس جمهوری با اشاره به اینکه برنامه های دولت با مطالعات دقیق کارشناسان در حوزه های متفاوت سیاسی ، اجتماعی و بویژه در حوزه اقتصادی با هدف رفع مسائل اقتصادی، ارتقاء سطح تولید و زیاد کردن اشتغال ، طراحی شده است ، گفت: تمام تلاش ما رونق و شکوفایی در کشور و اشتغال بیش از پیش است.

    دکتر روحانی همچنین با بیان اینکه دولت تدبیر و امید خود را مرهون الطاف خاندان عصمت و طهارت می داند ، تصریح کرد: بی تردید تمامی تلاش ها ، برنامه ها و فعالیت های دولت در جهت نشر فرهنگ دینی و ارتقاء معنویت در جامعه بوده و خواهد بود.

    رییس جمهوری با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و دِه در آرامش و امنیت کامل، اظهار امیدواری کرد تا دولت تدبیر و امید بواسطه دعای خیر و حمایت مراجع و علما و ادامه حضور مردم بتواند هماهنگ تر و فعال تر از گذشته در مسیر رفع مسائل کشور گام بردارد.

    حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی نیز در این دیدار با تبریک موفقیت دولت در برگزاری انتخابات در آرامش و امنیت کامل ، همکاری چشمگیر مردم در انتخابات را یکی از نقاط عطف جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و موهبتی جهت کشور دانستند و تاکید کردند : همه نظام و مسوولان باید قدردان این همکاری گسترده مردم در انتخابات باشند.

    ایشان تمام مسوولان اعم از قوای سه گانه و نخبگان را به تلاش بیش از پیش جهت پاسخ به انتظارات و توقعات مردم فرا خواندند و گفتند:دولت نیز در استمرار همه برنامه های بافایده و سازنده ای که جهت رفع مسائل اقتصادی مردم داشته است ، باید آن برنامه ها را با هدف رفع سریعتر مسائل مردم با شتاب بیشتری ادامه دهد.

    آیت الله العظمی صافی گلپایگانی با بیان اینکه ” هر لحظه دعاگوی دولت و شخص رییس جمهور هستم”، اظهارداشت: دولت دوازدهم باید همان رویه ای را که در دولت یازدهم در ایجاد ثبات و آرامش داشت ، پی بگیرد و مهمتر از همه اینها ، تلاش مضاعف در مسیر رشد و ارتقای معنویت در عرصه جامعه است.مردم دیندارند و هنگامی می بینند دولت در امور دینی خدمت می کند خوشحال می شوند و اینگونه حمایت می کنند.

    ایشان با بیان اینکه برنامه های دولت در حوزه تقویت و گسترش معارف اسلامی مانند هر لحظه باید مورد تاکید قرار گیرد، افزودند: روابط دولت و حوزه پیوسته وسیع و مداوم بوده که این مورد تقدیر است و باید این روابط پررنگ و موثر میان مرجعیت ، حوزه های علمیه و دولت استمرار یافته وبیش از پیش تقویت شود.

    یارانه زیاد کردن یابد/ توصیه مراجع به روحانی

    منبع: مرکز اطلاع رسانی دولت

    واژه های کلیدی: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی | انتخابات ریاست جمهوری | پرداخت یارانه | برنامه ریزی | ریاست جمهوری | رونق اقتصادی | دکتر روحانی | حسن روحانی | انتخابات | برنامه | روحانیت

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی کتب عاشقانه
  • دانلود منابع مرجع انگلیسی
  • دانلود منابع مرجع نظریه عملگرها
  • خرید کتاب زبان اصلی انسانشناسی تحول
  • منابع اورجینال هنر
  • هاردکپی کتاب های متالورژی
  • خرید کتاب های زبان اصلی دوچرخه
  • دانلود منابع مرجع آزمون های استرالیا
  • کتب عمومی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی باستان شناسی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>