• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » بنده موجود زنده هستم/ لاریجانی

    بنده موجود زنده هستم/ لاریجانی

    بنده ظاهراً موجود زنده هستم و نمی توانم در حضورم در جلسه ای تخیل کرده باشم. گاهی چیزهایی نفی می شود که انسان دچار حیرت می شود.

    بنده موجود زنده هستم/ لاریجانی

    لاریجانی : بنده موجود زنده هستم

    بنده ظاهراً موجود زنده هستم و نمی توانم در حضورم در جلسه ای تخیل کرده باشم. گاهی چیزهایی نفی می شود که انسان دچار حیرت می شود.

    بخش سیاست تبیان

    رئیس مجلس شورای اسلامی با قدردانی از نامه مقام معظم رهبری به مدیر جمهور راجع به پرونده هسته ای گفت: نامه مقام معظم رهبری به موقع، جامع، دقیق، در بعد راهبردی و غیر آن راه را روشن کرد.

    عبارات مهم : مجلس شورای اسلامی – مقام معظم رهبری
    به گزارش عصرایران، علی لاریجانی در نطق پیش از دستور در صحن علنی امروز (دوشنبه) اظهار کرد: عنوان هسته ای که بیش از دو دهه تلاش را در بر دارد، نمودی از روحیه علمی ایرانیان است که بعد از انقلاب اسلامی در مسیر اعتلاء قرار داده شد و در این تلاش نقش مقام معظم رهبری بسیار موثر و پیش برنده بود.
    به نوشته ایسنا، لاریجانی ادامه داد: مقام معظم رهبری در دولت های متفاوت و حوادث گوناگون با امید دادن و پشتیبانی عنوان هسته ای را از نظر دانش علمی به پیش بردند و در ۱۲ سال گذشته که غرب با ماجراجویی چالش هایی را در مسیر حرکت علمی هسته ای ایجاد کرد، رهبری معظم با هدایت خود پایداری ملت را در برابر ستم غرب ساماندهی کرد.
    رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تأکید کرد: مقام معظم رهبری در مقطع فعلی با نقش هدایتگر و به موقع در هدایت مذاکرات چارچوب های روشنی را تعریف کردند و در نهایت با تأیید خود و ضوابط مشخص در اجرا پرونده طولانی هسته ای را به آخر رساندند. قطعاً این نقش بی بدیل در ذهن ملت کشور عزیزمان ایران و تاریخ خواهد ماند.

    لاریجانی تأکید کرد: آنچه را بنده مستقیم جهت نمایندگان نقل کردم همگی در کمال صحت بود. از اینرو بعضی حرف های رسانه ای که عده ای آن را رد و تکذیب کردند به هیچ وجه قابل قبول نبود و نیست. چون بنده ظاهراً موجود زنده هستم و نمی توانم در حضورم در جلسه ای تخیل کرده باشم. گاهی چیزهایی نفی می شود که انسان دچار حیرت می شود.

    لاریجانی با اشاره به بخشی از نامه مقام معظم رهبری در مورد طرح مصوب مجلس در اجرای برجام گفت: توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر مصوبه مجلس و توجه به تلاش های کمیسیون مربوطه و سایر کمیسیون ها و همه نمایندگان و توصیف مصوبه مجلس به قانونی محتاطانه که راه درست را پیش پای دولت قرار داد، نشانگر ارزش کار ستودنی نمایندگان است و از طرف دیگر دقت نظر رهبری بر ارکان این امر مهم را نشان می دهد که باید در مسیر درستی در کشور به نتیجه برسد که منزل آخر آن تصویب در مجلس بود.
    رئیس قوه مقننه در ادامه اظهار کرد: خالی از لطف نیست به توصیه ای که یکی از همکاران در نوشته خود درج کرده، اشاراتی داشته باشم. ایشان تصور کرده که محتاطانه صفتی است که در آن تعریض است و به نحوی جسورانه را صفت بافضیلت تلقی کرده. حال اینکه بنده در هیچ کتاب اخلاقی نیافتم که محتاطانه را صفتی از جنس رذائل بدانند و در عوض جسورانه را صفتی از جنس فضائل تلقی کنند. این از عجایب سرنوشت است که بعضی جای فضیلت و رذیلت را اشتباه گرفتند.
    نمایندگان با تصویب برجام راه گستاخی دشمن های را بستند
    لاریجانی ادامه داد: اشاراتی که مقام معظم رهبری در مسائلی مورد تأکید قرار دادند به بندهایی از قانون مجلس با اسم و رسم بندها و گاهی اشاراتی به بندها بدون قید آنها همگی حکایت از همت کار نمایندگان و تصمیم به موقع آنها دارد که از همت عالی نمایندگان سپاسگزاری می کنم. آنها در مقطع حساس و تاریخی که دشمن های اسلام به دنبال بهانه گیری بودند با اقدامی سنجیده راه گستاخی را بر دشمن های بستند و راه ملت را هموار کردند تا از شرایط سخت تحریم ها عبور شود.
    پرونده هایی در سطح شورای عالی امنیت ملی جز با تصمیم نهایی رهبری قابل اجرا نیست
    به گزارش ایسنا، مدیر مجلس شورای اسلامی در ادامه تأکید کرد: این عنوان و در نهایت تدبیر مقام معظم رهبری در ابلاغ تأیید مصوبه شورای عالی امنیت ملی با ملاحظات آن جایگاه پراهمیت رهبری کشور در مسائل استراتژیک را نشان می دهد. این امر از ابتکارات برجسته قانون اساسی است که مسائل استراتژیک امنیت ملی کشور جایگاه طراحی، تصمیم سازی، تصمیم گیری و در نهایت تأیید نهایی آن روشن و صرفاً با نظر رهبری قطعیت می یابد. نمونه این روند عنوان هسته ای بود که در همین مسیر به ساحل تصمیم گیری نهایی رسید.
    لاریجانی با بیان اینکه در مسأله هسته ای قوای متفاوت سهم داشتند، افزود: سهم قوه مقننه در این امر برجسته بود ولی دیده شده است بعضی قبل از اظهارنظر رهبری در این امر که عنوان هسته ای از اموراتی است که باید به آخر برسد، رد و آن را ظلم مضاعف دانستند. این عنوان بسیار تعجب آور بود البته رهبری در این نامه دیگر جایی جهت این حرف ها باقی نگذاشتند ولی باز هم نص قانون اساسی این امر را روشن می کند که پرونده هایی که در سطح شورای عالی امنیت ملی مطرح است جز با تصمیم نهایی مقام معظم رهبری قابل اجرا نیست.
    رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند بررسی طرح اجرای برجام در مجلس، گفت: بررسی های طرح برجام در مجلس در جلسات متفاوت در خارج از صحن علنی و با هماهنگی های متعدد با دو فراکسیون و هماهنگی با دبیرخانه شورای عالی انجام شد که در این روند مسائلی مطرح شد که شاید در این مقطع لزومی به بحث راجع به آنها نباشد ولی باز هم باید در جای خود مورد توجه قرار گیرد. از جمله آن مواردی است که بنده مستقیم جهت نمایندگان نقل کردم.
    لاریجانی تأکید کرد: آنچه را بنده مستقیم جهت نمایندگان نقل کردم همگی در کمال صحت بود. از اینرو بعضی حرف های رسانه ای که عده ای آن را رد و تکذیب کردند به هیچ وجه قابل قبول نبود و نیست. چون بنده ظاهراً موجود زنده هستم و نمی توانم در حضورم در جلسه ای تخیل کرده باشم. گاهی چیزهایی نفی می شود که انسان دچار حیرت می شود.
    وی توضیح داد: مورد نیاز است در اینجا به توصیه ای توجه بدارم که قدری جهت بنده سخت و غیرباور بود. آن این توصیه است که در مقطع مهم تاریخی کشور که عنوان حساسی که دو و یا سه سال ذهن جامعه را گرفته و در رسانه ها و کمیسیون مربوطه و سایر کمیسیون ها مورد بررسی قرار گرفته و در جلسات علنی و غیرعلنی مطرح بود در گا م های نهایی به همکاری، همفکری و همراهی کلیه ارکان کشور نیاز داشت که در این زمینه تمهیداتی انجام شد تا در کلیت کشور تصمیم درستی اتخاذ شود و در نهایت منافع ملی ملت حفظ شود.
    برخی رفتارها با مسائل مربوط به آینده کشور ضعف و بی اعتمادی ایجاد می کند
    به گزارش ایسنا، مدیر مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبعاً جهت این کار مهم نیاز به بحث های زیاد و توافقاتی خارج از صحن بود تا بحث های طولانی که در ظرف کار مجلس نمی گنجد، آنجا صورت پذیرد. حال آیا باید به تعهدات پایبند نبود و مگر توافق در متن صورت نگرفته بود؟ بعد آیا عده ای مطلب را طور دیگری جلوه دادند؟ آیا آنچه توافق شد به موقع به دوستان خود انتقال نکردند؟ اینگونه برخورد با مسائل مهمی که با آینده کشور مربوط می شود تنها ضعف و بی اعتمادی ایجاد می کند.

    بنده موجود زنده هستم/ لاریجانی

    برخی بیانات مقامات سعودی در دشمنی با کشور عزیزمان ایران از حد عادی دیپلماتیک خارج شده است است که به نظر می رسد واکنش‌ها توأم با خشم آنها متأثر از نتیجه های کارهای غلطی است که در منطقه داشته اند.

    نقض عهد را نمی توان با فرار به جلو به گردن دیگران انداخت
    لاریجانی ادامه داد: بنده نمی خواهم به این مسائل بپردازم ولی این رفتارها مسائلی را نشان داد که قابل تأمل جهت همگان شد. از آن مهمتر عدم پایبندی به تعهد را به نحو دیگری به دیگران انتقال کردن کار خلاف دیگری هست. بنده نمی خواهم این امور را باز کنم ولی آقایانی که مرتب نفی و تکذیب می کنند بدانند که بر کار خلاف قبلی خود بار جدیدی می نهند و نقض عهد را نمی توان با فرار به جلو به گردن دیگران انداخت.
    دولت سعودی گرفتار نابسامانی سیاسی و حکمرانی شده است است
    رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بعضی بیانات مقامات سعودی گفت: بعضی بیانات مقامات سعودی در دشمنی با کشور عزیزمان ایران از حد عادی دیپلماتیک خارج شده است است که به نظر می رسد واکنش‌ها توأم با خشم آنها متأثر از نتیجه های کارهای غلطی است که در منطقه داشته اند.
    وی ادامه داد: سعودی ها سال هاست که ستیز با دولت سوریه را پیشه خود قرار داده اند و با حمایت از تروریست ها جان و مال مردم سوریه را آماج احوال خویش قرار داده اند و به نتیجه نرسیده اند و تنها به اقتصاد مردم سوریه صدمه زده اند.
    وی افزود: بعد از آن سعود ی ها با ماجراجویی در یمن این کشور را مورد تهاجم قرار دادند که بعد از حدود هشت ماه به نتیجه ای نرسیدند و نتوانستند دست نشاندگانشان را حاکم کنند. البته آنها با هجوم وحشیانه به زیرساخت های یمن خسارت هایی را وارد کردند.
    رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به فاجعه منا گفت: سعودی ها در ماجرای غم انگیز منا نیز واکنش‌ها و گفتار غیرصادقانه ای داشتند به طوری که تا چند روز پیش تعداد کشته ها را ۷۵۰ نفر اعلام می کردند ولی بعد از فشارهای زیاد خودشان اعلام کردند که این فاجعه ۷۵۰۰ کشته داشته هست. حال اگر اتفاق ای رخ داده آیا آن را مخفی کردید و بدون اجازه ملت ها آنها را غیرعادی دفن کردید؟
    وی افزود: مگر سعودی ها میزبان حجاج نبودند بعد آیا اجساد را در شرایط بدی نگه داشتید که اینها همه نشان می دهد دولت سعودی گرفتار نابسامانی سیاسی و حکمرانی شده است هست.
    وی افزود: اخیراً سعودی ها با کشورهای بزرگ تماس می گیرند و حرف های نادرست و نسنجیده ای می زنند که بعضاً اسباب خنده آنها شده است هست. سعودی ها باید بفهمند کشوری پیشرو در افکار، آیین حکمرانی و ارائه تفسیر متین از دین نیستند. نفوذ کشورها صرفاً با پول حاصل نمی شود بلکه جاذبه فکری و نظری، آیین کشورداری و سایر حوزه ها تأثیرگذار هست.
    لاریجانی تأکید کرد که سعودی ها باید از گذشته پند بگیرند و باعث تفرقه مسلمین نشوند که غیرمسلمانان و صهیونیست ها از آن بهره گیرند.
    مجلس شورای اسلامی از مجاهدت مردم فلسطین حمایت می کند
    رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به کشتار اخیر مردم فلسطین به وسیله رژیم صهیونیستی گفت: ماجراجویی های صهیونیست ها در فلسطین بعد دیگری از وقت طلبی است که آنها از شرایط به هم ریخته کشورهای اسلامی بهره برده و با کشتار مردم مظلوم فلسطین و تعدی به بیت المقدس قصد دارند تسلط ارزش را بر قدس و کرانه باختری زیاد کنند که موجب بروز انتفاضه اخیر شدند.
    لاریجانی با تأکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی کارهای وحشیانه رژیم صهیونیستی در این برهه را محکوم می کند، گفت: مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از مجاهدت مردم مظلوم فلسطین اعلام می کند.
    وی با تسلیت شهادت امام سجاد (ع) و سرور و سالار آزادگان امام حسین (ع) و یاران وفادارش از حضور یکپارچه مردم در ایام سوگواری امام حسین (ع) قدردانی کرد و گفت که این حضور یکپارچه حکایت از علاقه عمیق ملت به خاندان اهل بیت (ع) دارد.
    لاریجانی در آخر با تسلیت درگذشت مادر حسن پور نماینده سیرجان گفت که مجمع نمایندگان استان کرمان نیز تسلیت گفته هست.


    منبع: عصر ایران

    بنده ظاهراً موجود زنده هستم و نمی توانم در حضورم در جلسه ای تخیل کرده باشم. گاهی چیزهایی نفی می شود که انسان دچار حیرت می شود.

    واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | مقام معظم رهبری | انقلاب اسلامی | علی لاریجانی | موجود زنده | لاریجانی | سعودی ها | فلسطین | اسلامی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • کتب عمومی زبان اصلی
  • خرید کتاب های جبر خطی از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی نقشه کشی
  • کتاب های فنی و مهندسی اورجینال
  • خرید کتاب کمیک زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی آزمون های آلمان
  • خرید کتاب های بیماری های عفونی از آمازون
  • دانلود منابع مرجع مذهب بودا
  • دانلود فایل های زبان اصلی مترولوژی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>