• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دنیای مد » مدل لباس بچگانه ۹۶+ ژورنال زیباترین مدل لباس بچگانه دخترانه مجلسی ۲۰۱۷

    مدل لباس بچگانه ۹۶+ ژورنال زیباترین مدل لباس بچگانه دخترانه مجلسی ۲۰۱۷

    مدل لباس بچگانه | لباس بچگانه | اندازه مناسب | دخترانه | استفاده | نوزادان | نوزاد | فرزند | جوراب

    مدل لباس بچگانه ۹۶+ ژورنال زیباترین مدل لباس بچگانه دخترانه مجلسی ۲۰۱۷

    ژورنال زیباترین مدل لباس دخترانه بچگانه مجلسی ۲۰۱۷+ مدل لباس دخترانه بچگانه ۹۶

    شیک ترین مدل لباس دخترانه بچگانه

    بهترین مدل لباس دخترانه بچگانه

    جدیدترین مدل لباس بچگانه دخترانه و پیراهن های بچگانه دخترانه

    مدل لباس بچگانه ۹۶+ ژورنال زیباترین مدل لباس بچگانه دخترانه مجلسی ۲۰۱۷

    انتخاب مدل پیراهن دخترانه بچگانه جهت دختر کوچولو ها ازآن تصمیم هاست که باید هر چند ماه یکبار بگیرید . فرزند ها سریع رشد میکنند و بنابراین لباس هایشات خیلی سریع برایشان کوچک میشوند.

    مدل لباس بچگانه | لباس بچگانه | اندازه مناسب | دخترانه | استفاده | نوزادان | نوزاد | فرزند | جوراب

    صفر تا ۶ ماه

    عبارات مهم : مدل لباس بچگانه – لباس بچگانه
    حتی اگر کوچولوی شما تازه به دنیا آمده و هنوز دوره نوزادی را می گذراند باز هم به لباس عید نیاز خواهد داشت. کافی است یک بار به فروشگاههای لباس کودک سر بزنید تا خودتان از دیدن لباس هایی که جهت نوزادان وجود دارد به هیجان بیایید. به خاطر پوست حساس و لطیف فرزند ها در این سن، باید به جنس لباس دقت کنید. لباس نوزادان باید حتما نخی باشد و ایجاد حساسیت نکند.

    زیاد دربند قیمت پایین لباس نباشید. این تنها سنی است که به علت سلامت کودک حتما باید جهت بچه، لباس با جنس خوب بخرید. جهت خرید لباس فرزند خوب هم ناچارید هزینه بالایی بپردازید.

    لباس نوزاد نباید دکمه، زیپ یا اضافاتی داشته باشد که باعث آزار فرزند شود. قبل از خرید راحتی، درزهای لباس را هم چک کنید. دکمه های لباس نوزاد باید چفتی و ظریف باشند.

    مدل لباس بچگانه ۹۶+ ژورنال زیباترین مدل لباس بچگانه دخترانه مجلسی ۲۰۱۷

    لباس نوزاد باید به اندازه کافی دکمه داشته باشد تا بتوانید آن را به آسانی به تن او بپوشانید یا درآورید. لباس هایی که جلوی آنها دکمه دارد بهتر از لباس هایی است که دکمه آنها پشت لباس هست.

    مدل لباس بچگانه | لباس بچگانه | اندازه مناسب | دخترانه | استفاده | نوزادان | نوزاد | فرزند | جوراب

    لباس نوزاد نباید به تن او بچسبد. لباس چسبان یا شلوار تنگ، نوزاد را اذیت میکند. یقه، کشباف های سردست یا مچ پای نوزاد نباید تنگ باشد.

    لباس نوزاد را مناسب فصل گزینش کنید. لباس گرم فرزند را مریض خواهد کرد. پزشکان می گویند لباس نوزاد باید فقط یک لایه از لباسی که شما می پوشید زیاد باشد. بهتر است حتما به نوزاد زیرپوش بپوشانید تا هم گرم بماند و هم دکمه لباس رویی، او را آزار ندهد.

    مدل لباس بچگانه ۹۶+ ژورنال زیباترین مدل لباس بچگانه دخترانه مجلسی ۲۰۱۷

    اگر فرزند اولتان است و هنوز در آغوش گرفتن نوزاد برایتان سخت هست، بهتر است بادی یا لباس‌هایی را گزینش کنید که زیر آنها دکمه داشته باشد تا با بغل کردن، لباس نوزاد به هم نریزید.

    برای این فصل باید جهت نوزاد یک لباس زیر نیمه گرم و یک لباس روی گرم گزینش کنید. به یک پتو که نوزاد را موقع بیرون بردن در آن بپیچید هم نیاز دارید. کلاه را فراموش نکنید. در روزهای نوروز هنوز سرما وجود دارد.

    ۶ ماه تا یک سال
    شیرینی کودک شما در این سن به اوج میرسد. فرزند ها در این سن تازه یاد گرفته اند بخندند و خودشان را جهت شما مامان و باباها لوس کنند. با گزینش لباس مناسب میتوانید از قشنگی فرزندتان لذت ببرید.

    بچه در این سن می تواند شیطانی کند. دست و پایش را تکان دهد و چهاردست و پا برود. به همین علت جهت او باید لباس راحت بخرید. لباسی که به اندازه کافی گشاد باشد تا کودک در آن مشکلی با تکان خوردن نداشته باشد. تلاش کنید شلوار یا دامن کودک شما به جای دکمه و کمر، کش داشته باشد تا فرزند در آن راحت باشد.

    بچه ها در این سن به غذا خوردن می افتند و معمولا لباس هایشان را کثیف می کنند. جنس هایی را گزینش کنید که به آسانی در ماشین لباسشویی شسته می شوند و لکه بری آنها ساده است.باید رنگ لباس رویی را طوری گزینش کنید که زیاد کثیفی را نشان ندهد.اگر قرار است کودک غذا بخورد حتما روی لباس پیشبند ببندید.

    بچه ها در این سن به چهاردست و پا راه رفتن می افتند.به همین علت لباس هایی جهت آنها گزینش کنید تا روی زانوهایشان پوشیده باشد و در عین حال زبر نباشد تا پای فرزند موقع حرکت آسیب نبیند.

    در این سن کودکان به رنگ های شاد مثل قرمز تصویر العمل نشان می دهند. زیاد در قید و بند اینکه رنگ به او می آید یا نه نباشید. تلاش کنید رنگ لباس فرزند شاد و طرح های رنگی داشته باشد.

    یک تا ۲ سال
    بچه ها در این سن دیگر راه افتاده اند. جهت خرید لباس جهت آنها باید به این مباحث توجه کنید. فرزند ها در این سن معمولا لباس هایشان را کثیف می کنند. بنابراین بهتر است لباس های گران مهمانی را فقط در موارد خاص تن او کنید و جهت مناسبت های معمولی از لباس با رنگ هایی استفاده کنید که دیرتر کثیف میشوند. فرزند ها حتی ممکن است زمین بخورند و لباس هایشان را پاره کنند. بنابر این اشکالی ندارد اگر از لباس های ارزان قیمت تر جهت این سن استفاده کنید.

    رشد فرزند ها در این سن خیلی زیاد هست. بهتر است لباس هایی گزینش کنید که با استفاده از بند یا سگک توانایی عوض کردن اندازه داشته باشد. لباس سرهمی یا سارافون عالی ترین لباس جهت این سن هست. هم اندازه آن تنظیم می شود و هم به آسانی از تن فرزند در نمی آید و به هم نمی خورد.

    بچه ها از لباس هایی که تکه های خاص مثل دکمه های رنگی یا تکه دوزیهای برجسته دارند، زیاد خو ششان می آید. آنها جهت او، مهمتر از مدل لباس هستند.

    باید در لباس توصیه ای باشد که فرزند ها دوست داشته باشند آن را کشف کنند.

    ۲ تا ۵ سال
    بچه ها در این سن لباس هایشان را می شناسند و به آن تصویر العمل نشان می دهند. بهتر است در گزینش لباس جهت فرزند ها در این سن از خود آنها کمک بگیرید. خیلی از فرزند ها دوست دارند خودشان لباس های ارزش را بپوشند و درآورند. بهتر است به آن ها اجازه این کار را بدهید تا حس مستقل بودن و اعتماد به نفس پیدا کنند.

    همینطور که کودک بزرگ تر می شود می توانید لباس سخت تری جهت او گزینش کنید تا جهت پوشیدن آن شوق و ذوق داشته باشد. به عنوان نمونه لباس هایی که دکمه یا زیپ دارند جهت فرزند بخرید و اجازه دهید خودش آن را ببندد.

    لباسهای رنگی در این سن هم بین فرزند ها طرفدار دارند. می توانید اجازه دهید فرزند ها در این سن خودشان لباس ارزش را گزینش کنند. البته فرزند ها توانایی تشخیص لباس خوب و بد را ندارند. می توانید بین چند لباسی که در مغازه است ۲، ۳ تا از آن را گزینش کنید و گزینش نهایی را به عهده کودک بگذارید.

    مخصوصا شلوار فرزند ها در این سن نباید رنگ روشنی داشته باشد. چون فرزند ها بازی می کنند و بعد از هر بار پوشاندن شلوار به او مجبورید لباسش را بشویید.

    ۵سال به بالا
    بچه های ۵ ساله و بزرگتر درواقع دیگر فرزند نیستند. آدم بزرگهای کوچولویی هستند که میتوانند خودشان جهت چیزهای مختلفی از جمله لباس پوشیدن تصمیم بگیرند. گزینش سلامت و جنس لباس را خودتان به عده بگیرید ولی گزینش طرح و رنگ را به عهده کودک بگذارید.

    شاید سلیقه شما با سلیقه کودکتان یکی نباشد. نباید نظر خود را به کودک تحمیل کنید چون در این صورت هر لحظه با پوشاندن آن لباس به فرزند مسئله خواهید داشت. بگذارید کودک خودش رنگ و مدل لباسش را گزینش کند. اگر با آن موافق نیستید میتوانید جهت او دلایلتان را توضیح دهید.

    بچه ها در این سن دوست دارند شبیه پدر و مادرهایشان لباس بپوشند. می توانید جهت مهمانی بردن آنها از این لباس ها استفاده کنید.

    لباس هایی جهت این سن گزینش کنید که کودک بتواند به تنهایی آن را بپوشد و از تن درآورد.

    می توانید جهت خرید لباس جهت این سن کمتر به جنس لباس توجه کنید. لباس هایی که کمی پلاستیک دارند هم پوست کودک شما را اذیت نخواهد کرد. فقط باید حتما زیر لباس هایش یک زیرپوش نخی یا پنبه ای به او بپوشانید.

    بهتر است لباس کودک شما، مخصوصا لباس های بازی، جیب زیاد داشته باشد. فرزند ها دوست دارند وسیله ها یشان را با خودشان این ور و آنور ببرند. جهت دختر کوچولوها هم یک کیف دستی بخرید تا بتواند وسایلش را در آن بگذارد.

    همراه های همیشگی
    اگر عید هنوز سرد بود، فرزند های کوچکتر جهت بیرون رفتن به کلاه نیاز دارند. البته کلاه های بافتنی مخصوص زمستان هستند. یک کلاه پارچه ای جهت این فصل از همه مناسبتر هست. اگر فرزند شما راحت سرما می خورد یک شال نخی هم به لباس های او اضافه کنید.

    هم لباس های کودک زیباتر می شود و امکان هماهنگ کردن بیشتری خواهید داشت هم گرم می ماند.

    یکی از مهمترین بخش های لباس بچه، جوراب های اوست. جوراب کودک باید نخی باشد تا حساسیت ایجاد نکند. به اندازه جوراب هم باید دقت کنید. اگر جوراب گشاد باشد در کفش جابه جا می شود و کودک را آزار خواهد داد و اگر فرزندتان دختر است و دامن می پوشد بهتر است به جای جوراب از جوراب شلواری استفاده کنید؛ هم زیباتر است و هم دخترتان گرمتر میماند. ساق هم جهت همراهی با دامن گزینش خوبی هست. یادتان باشد، یک گل سر زیبا، قشنگی و هماهنگی لباس دختربچه ها را چندبرابر خواهد کرد. قیمت گل سر زیاد نیست.

    می توانید به آسانی چند گل سر قشنگ جهت دخترتان بخرید و با لباس های متفاوت به موهایش بزنید. معمولا دختربچه ها از زیورآلات خوششان می آید. می توانید چند نمونه از آنها را به سلیقه خود کودک بخرید تا بتواند با لباس هایش همراه کند.

    لباسهای مناسب خواب
    غیر از لباسی که جهت بیرون بردن کودک می خرید باید جهت لباسی که در منزل و موقع خواب می پوشد هم فکر کنید. لباس خواب کودک باید حتما جنسی نخی داشته باشد تا فرزند در آن راحت بخوابد و عرق نکند. بهتر است این لباسها رنگ روشن داشته باشند تا به محض کثیف شدن خودش را نشان دهد و شما را یاد شستن آن بیندازد. ولی لباسی که کودک موقع برگشتن به منزل و موقع بازی تن می کند بهتر است کمی شادتر و رنگی تر باشد. این لباس ها در عین حال باید خیلی راحت باشند و اگر فرزند شما نوزاد نیست تا جایی که ممکن است باید لباسی که برایش می خرید دکمه نداشته باشد. شلوارهایی که کمر آنها کش است جهت لباس منزل مناسب ترین شلوارها هستند.

    پاپوش هایی جهت نوروز
    انتخاب کفش جهت فرزند ها کار راحتی نیست. فرزند ها به آسانی نمی فهمند چه کفشی اندازه پای آن هاست و چه کفشی نیست. این وظیفه شماست که تشخیص دهید چه کفشی جهت فرزندتان مناسب هست.

    برای نوزادان: نوزادان راه نمیروند بنابراین کفش جهت آ نها فقط نقش گرم نگهدارنده پا و زیباتر کردن لباس آن ها را دارد. معمولا ین کفش ها پارچه ای هستند و اندازه مناسب آنها را به آسانی میتوانید حدس بزنید.

    بهتر است کفشی که از پای نوزاد کمی بزرگتر است گزینش کنید تا هنگامی به راه رفتن نیفتاده بتوانید از آن استفاده کنید. حتی اگر ظاهر و قیافه خیلی برایتان مهم نیست، می توانید به جای کفش، یک جوراب ضخیم پای آنها کنید.

    وقتی کودک نوپا است: گزینش کفش در این مرحله خیلی مهم هست. درست است که کودک به راه رفتن افتاده ولی استخوان های پای او نرم هست. باید کفش مناسبی جهت این سن کودک بخرید تا پای او آسیب نبیند. بهتر است این کفش ها کمی ساق داشته و از نظر پزشکی تائید شده است باشند.

    برای خردسالان: هنگامی کودک به سنی میرسد که می تواند کفش اش را گزینش کند درست مثل گزینش لباس باید به او حق گزینش دهید و بگذارید خودش کفش اش را گزینش کند. اگر کودک شما دوست دارد خودش کفش هایش را بپوشد بهتر است جهت او کفش چسبی بخرید نه بندی. بستن بند کفش جهت فرزند ها کار مشکل هست. مخصوصا اگر کودک مدرسه میرود باید بتواند تنهایی کفش اش را بپوشد چون شما در مدرسه نیستید و اگر فرزندتان کفش اش را از پا درآورد با پوشیدن دوباره آن مسئله خواهد داشت.

    مدل لباس دخترانه بچگانه

    واژه های کلیدی: مدل لباس بچگانه | لباس بچگانه | اندازه مناسب | دخترانه | استفاده | نوزادان | نوزاد | فرزند | جوراب

    مدل لباس بچگانه ۹۶+ ژورنال زیباترین مدل لباس بچگانه دخترانه مجلسی ۲۰۱۷

    مدل لباس بچگانه ۹۶+ ژورنال زیباترین مدل لباس بچگانه دخترانه مجلسی ۲۰۱۷

    مدل لباس بچگانه ۹۶+ ژورنال زیباترین مدل لباس بچگانه دخترانه مجلسی ۲۰۱۷

    مدل لباس بچگانه ۹۶+ ژورنال زیباترین مدل لباس بچگانه دخترانه مجلسی ۲۰۱۷

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتب ریاضیات زبان اصلی
  • کتاب های تجهیزات نظامی اورجینال
  • خرید کتاب های واژهنامه از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی روابط بین الملل
  • کتب محاسبات ریاضیات زبان اصلی
  • منابع اورجینال ادبیات
  • خرید کتاب های خارجی از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی گردشگری
  • خرید کتاب زبان اصلی سیاست
  • هاردکپی کتاب های داروشناسی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>