• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دنیای مد » دکوراسیون » ایرانی هایی که در گینس رکورد ثبت کرده اند

    ایرانی هایی که در گینس رکورد ثبت کرده اند

    کتاب رکوردهای گینس | تیم ملی والیبال | والیبال نشسته | رکوردهای گینس | رکوردهای جهان | پارالمپیک | ثبت رکورد | پیروزی | مسابقه | ایرانی | امارات

    ایرانی هایی که در گینس رکورد ثبت کرده اند

    ایرانی هایی که در گینس رکورد ثبت کرده اند 

    تعداد زیادی از ایرانی ها در کتاب گینس رکورددار میباشند و ما در مقاله پیش رو انها را به شما معرفی می کنیم تا افراد خاص ایرانی را بشناسید. نمی توان این واقعیت را تکذیب کرد که این روزها کتاب رکوردهای «رکوردهای گینس» از بزرگترین ستاره هاي دنیا نیز مشهورتر هست. خیلی از مردم در سراسر دنیا این کتاب را به خوبی می شناسند

    و همه ي وقت پیگیر اخبارش میباشند. کتاب رکوردهای کتاب گینس هر سال با رکوردهای جدیدی به چاپ میرسد. در این میان، ایرانی ها هم با همه ي دردسرهایی که جهت ثبت رکوردشان در این کتاب دارند توانسته اند رکوردهای جالبی را در این کتاب به ثبت برسانند. اگر ایرانی باشید، ثبت رکورد در کتاب رکوردهای گینس بسیار جهت تان سخت خواهد بود و دردسرهایی خیلی اکثر از مردم سایر کشورهای دنیا خواهید داشت.

    ایرانی هایی که در گینس رکورد ثبت کرده اند

    یکی از مسائل ایرانی ها جهت انجام اینکار عدم فعالیت نمایندگی کتاب گینس در کشورمون هست. در چنین شرایطی از آنجا که کتاب گینس در کشور عزیزمان ایران نمایندگی ندارد، نماینده اي هم جهت ثبت به کشورمون نمی فرستد. بنابراین فردی که میخواهد رکوردش را ثبت کند باید گذشته از هر اقدامی مبلغی جهت ثبت نام

    در این موسسه و بررسی رکوردش به حساب موسسه رکوردهای گینس واریز کند و بعد در کشوری مثل ترکیه و امارات، نمایندگان این موسسه را جهت پیگیری رکوردش دعوت کند.رکوردگیری از او در حضور نمایندگان این کتاب صورت میگیرد و بعد از تایید شدن نام و رکوردش در تازه ترین کتاب رکوردهای گینس چاپ می شود. گرچه موسسه رکوردهای گینس راه دیگری نیز جلوی

    کتاب رکوردهای گینس | تیم ملی والیبال | والیبال نشسته | رکوردهای گینس | رکوردهای جهان | پارالمپیک | ثبت رکورد | پیروزی | مسابقه | ایرانی | امارات

    پای افرادی گذاشته که توانایی ثبت رکورد دارند ولی امکان پرداخت هزینه را ندارند. این افراد می توانند در وب سایت موسسه رکوردهای گینس نام خود را به ثبت برسانند.فقط کافی است فیلم و عکسی از وقت رکوردزنی خود جهت کارشناسان اینترنتی وب سایت رکوردهای گینس ارسال کنند. دیدنی است بدانید موسسه کتاب گینس به فردی که یکی از این دو روش

    را جهت ثبت گزینه کرده باشد، مدرک ثبت رکورد خواهد داد. در این گزارش به سراغ ایرانی هایي رفته ایم که به یکی از این روشها رکوردشان در کتاب گینس ثبت شده است هست.

    ۱٫ بزرگترین فرش دستباف جهان

    ایرانی هایی که در گینس رکورد ثبت کرده اند

    یک شرکت معتبر ایرانی که سابقه خوبی در عرصه بافت فرش ایرانی در کارنامه کاری اش داشت، در سال ۱۳۸۴ برنده مناقصه بافت فرشی شش هزار متر مربعی شد. کشور سفارش دهنده این فرش بزرگ، کشور امارات بود. آنها این فرش را جهت پهن کردن در مسجد «شیخ زاید» می خواستند.

    مسجد شیخ زاید، مسجدی است در شهر «ابوظبی» که بعد از «مسجدالحرام» و «مسجدالنبی» در عربستان سعودی، سومین مسجد بزرگ دنیا به شمار می رود و یکی از نقاط دیدنی کشور امارات به شمار می آید.پس از گذشت ۱۴ ماه از عقد قرارداد، فرشبافان نیشابوری فرشی با ابعاد شش هزار متر مربع با دو میلیارد و ۲۲۴ میلیون گره

    را در ۳۵ رنگ به اماراتی ها تحویل دادند. گرچه پیش از تحویل این فرش به اماراتی ها، ایرانی ها از این فرش در مصلای شهر تهران و در حضور خبرنگاران ایرانی و خارجی رونمایی کردند.شرکت بافنده این فرش ادعا کرد که این فرش، بزرگترین فرش دستباف دنیا است و از نمایندگان کتاب رکوردهای گینس درخواست کرد جهت کارشناسی به کشور امارات بیایند.

    کتاب رکوردهای گینس | تیم ملی والیبال | والیبال نشسته | رکوردهای گینس | رکوردهای جهان | پارالمپیک | ثبت رکورد | پیروزی | مسابقه | ایرانی | امارات

    نمایندگان رکوردهای گینس نیز بعد از بررسی هاي دقیق اعلام کردند که تاکنون در دنیا فرش دستبافی به این بزرگی بافته نشده هست. بزرگترین فرش دستباف دنیا در سال ۱۳۹۰ در کتاب رکوردهای کتاب گینس به نام کشور عزیزمان ایران ثبت شد.

    ۲٫ شنا در ۸۵ روز

    ایرانی هایی که در گینس رکورد ثبت کرده اند

    نام محمدحسین کبادی، شناگر هرمزگانی در سال ۲۰۱۲ در کتاب کتاب گینس به ثبت رسید. این ایرانی یک رکورد دیدنی در تاریخ رشته شنا در آب هاي آزاد به جا گذاشته هست. کبادی توانست در مدت ۸۵ روز شنا در آب هاي آزاد خلیج فارس و طی کردن هزار و ۱۰۰ کیلومتر رکورد نخستین و سریع ترین وقت جهت شنا در خلیج فارس را به نام خود ثبت کند.

    این شناگر تمام مسیر را به صورت انفرادی و داخل یک محفظه فلزی طراحی شده است شنا کرده هست. سفر او در ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ به اتمام رسیده هست. پیش از این شناگر اتریشی، یک شناگر اتریشی با طی کردن ۷۰۰ کیلومتر نام خود را در کتاب رکوردهای جهانی رکوردهای گینس ثبت کرده بود.

    ۳٫ ماراتن به سبک مویدی

    «پروانه مویدی» یک زن ایرانی است که از سال ها گذشته ساکن کشور آمریکاست. نام او در کتاب کتاب گینس بعنوان رکورددار «بیشترین شرکت در دو ماراتن در یک سال» به ثبت رسیده هست. مویدی پیروز شده است در مدت یک سال در ۱۶۸ مسابقه دو ماراتن شرکت کند و بدود. مویدی ادعا کرد که توانایی شرکت در بیش از ۱۶۸ مسابقه را هم داشته و شاید یک روز خودش رکورد خودش را بزند.

    ۴٫ سیامند رحمان در کتاب گینس

    چندی پیش یک اتفاق دیدنی در بین پارالمپیکی هاي کشور عزیزمان ایران افتاد. «خیلی از ورزشکاران پیروز شدند با رکوردزنی هاي بی سابقه نام ارزش را در کتاب کتاب گینس به چاپ برسانند.یکی از این ورزشکاران «سیامند رحمان» بود. او در روز چهارم دسامبر ۲۰۱۱ در دسته ۱۰۰+ کیلو پیروز شد در شارجه امارات وزنه ۲۹۱ کیلویی را مهار کند.

    همین طور این وزنه بردار در بازی هاي پارالمپیک ۲۰۱۲ که در لندن برگزار می شد توانست با مهار وزنه ۲۸۰ کیلویی، مدال طلای دنیا را از آن خود کند. نام این ورزشکار بعنوان رکورددار در تازه ترین کتاب کتاب گینس به چاپ رسیده هست.

    ۵٫ کماندار رکورددار

    عبارات مهم : کتاب رکوردهای گینس – تیم ملی والیبال

    «زهرا نعمتی» تنها کماندار ایرانی است که در ۳۰ مه سال ۲۰۱۰ در مسابقه اي که در جمهوری چک برگزار می شد توانست پیروز به کسب امتیاز ۶۲۲ شود. او همین طور در مسابقه های پارالمپیک لندن با کسب امتیاز ۶۱۳ قهرمان دنیا شد. نام این بانوی قهرمان نیز بعنوان رکورددار امتیاز در کتاب کتاب گینس به چاپ رسیده هست.

    ۶٫ رضا پاکروان یک گینسی تمام عیار

    او یک گینسی تمام عیار هست. نام این ورزشکار بعنوان سریع ترین دوچرخه سواری که از صحرا عبور کرده در کتاب کتاب گینس به ثبت رسیده هست. «رضا پاکروان» زندگی هیجان انگیز و ماجراجویانه اي دارد. او پیروز شد در سال ۲۰۱۱ سوار بر دوچرخه در مدت ۱۳ روز از الجزایر به سودان سفر کند و ۱۷۳۴ کیلومتر را طی کند.

    ۷٫ حسین رضازاده

    نام حسین رضازاده که به میان می آید همه ي یاد رکوردزنی در رشته وزنه برداری می افتند. او بعد از اینکه در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی ۴۷۲ کیلوگرم را در مجموع حرکات یک ضرب و دو ضرب بالای سر برد، صاحب یک رکورد اخیر در دنیا شد. بعد از آن نیز در سال ۲۰۰۴ بار دیگر پیروز به مهار وزنه ۲۶۳ کیلوگرم در حرکت دو ضرب شد

    و همان وقت نامش در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسید. ولی رکورد او در سال ۲۰۱۵ و در مسابقه های جهانی کشور آمریکا به وسیله یک وزنه بردار روس شکسته شد. «الکسی لاوچف» وزنه بردار فوق سنگین روس توانست رکورد رضازاده را بزند ولی چند روز بعد از این رکوردزنی، آزمون دوپینگ لاوچف مثبت در آمد و این جایگاه جهت رضازاده باقی ماند.

    ۸٫ احسان قائم مقامی

    احسان قائم مقامی در سال ۲۰۱۱ در بازی «سمولاته» – مسابقه شطرنج همزمان با چندینه شطرنج باز – توانست عنوان بیشترین بازی شطرنج همزمان را به نام خود ثبت کند. این استاد بزرگ شطرنج در این مسابقه ۲۵ ساعته با ۶۰۴ شطرنج باز بازی کرد و توانست ۵۹۰ پیروزی به دست آورد و ۹۷ درصد از بازی هایش را ببرد.

    ۹٫ طولانی ترین نقاشی جهان

    بوم هاي ۱۰۰ متری به هم متصل شدند و مسافتی پنج کیلومتری را به وجود آوردند. طولانی ترین نقاشی دنیا روی همین بوم ها کشیده شده است هست. عنوان این نقاشی «به سوی نور» است و زندگی حضرت محمد «ص» و تلاش این حضرت را جهت گسترش صلح و عدالت به عکس کشیده هست. این رکورد در وب سایت کتاب گینس به ثبت رسید. رکورد قبلی طولانی ترین نقاشی با ۲۹۸۷ متر در امارات ثبت شده است هست.

    ۱۰٫ آیت الله خمینی «ره»

    نام بنیانگذار انقلاب اسلامی کشور عزیزمان ایران در وب سایت کتاب گینس ثبت شده است هست. از مراسم تشییع پیکر مطهر امام خمینی «ره» به عنوان بیشترین تعداد شرکت کننده در یک مراسم یاد شده است هست. به نوشته رکوردهای گینس، ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در این مراسم شرکت کردند. این تعداد شرکت کننده حدود یک ششم جمعیت آن وقت کشور عزیزمان ایران بوده هست.

    ۱۱٫ نخستین زن توریست فضایی

    «انوشه انصاری» نخستین زنی است که جهت سفر تفریحی به فضا رفت. او در سال ۱۳۸۵ مدت ۹ روز را در یک ایستگاه بین المللی فضایی سپری کرد و بعد از این سفر نامش را بعنوان نخستین توریست فضایی زن در کتاب رکوردهای بین المللی رکوردهای گینس و وب سایت رکوردهای گینس به ثبت رساند. انصاری تابعیت ایرانی و آمریکایی دارد. او جهت این سفر حدود ۲۰ میلیون دلار پرداخت کرد.

    ۱۲٫ میلاد محسنی گل کاشت

    «میلاد محسنی» یک فوتبالیست تکنیکی است ولی او تاکنون در هیچ تیم مشهور ایرانی توپ نزده هست. در عوض این بازیکن تمام وقتش را گذاشته تا هم بتواند با توپ پینگ پنگ روپایی بزند و هم با توپ فوتبال. او حتی در برنامه هاي زنده نیز با ساچمه روپایی زده هست. این پسر با استعداد توانست در دسامبر ۲۰۱۶ در کشور امارات برابر چشمان

    نمایندگان رکوردهای گینس رکورد رویایی را از آن خود کند. میلاد محسنی در این باره می گوید: «توانستم رکورد روپایی با توپ تنیس را در یک دقیقه بشکنم که پیش از من در دست مردی به نام جرمی از کشور کشور آلمان بود. او ۱۹۰ روپایی در یک دقیقه زده بود و من توانستم ۱۹۴ روپایی را ثبت کنم.»

    ۱۳٫ حب درویش و ۱۴۴ روپایی

    «مهدی حب درویش» فوتبالیست جوان کشورمون با شکستن رکورد روپایی سرعتی با توپ، سال ها پیش نام خود را در کتاب رکوردهای جهانی رکوردهای گینس به ثبت رساند. او در روز جمعه ۲۵ دی ماه ۹۰ در حضور نماینده رکوردهای گینس پیروز شد در یک دقیقه، ۱۴۴ بار با توپ تنیس روپایی بزند و به این ترتیب رکورد سرعتی روپایی زدن را از آن خود کند.

    حب درویش جهت این رکورد سال ها وقت گذاشت و ۵۵ هزار و ۵۰۰ پوند هم به حساب رکوردهای گینس واریز کرد. مدتی بعد از ثبت رکورد حب درویش، یک مرد آلمانی رکورد وی را شکست و به این ترتیب نام مهدی حب درویش در تازه ترین چاپ کتاب رکوردهای گینس از بین بردن شد.

    ۱۴٫ تیم ملی گینسی

    تیم والیبال نشسته مردان کشور عزیزمان ایران در سالی که گذشت عنوان عالی ترین تیم ملی والیبال نشسته را در تمام ادوار پارالمپیک به دست آورد. کارشناسان اعلام کردند در سال هاي ۱۹۲، ۱۹۹۶، ۱۹۸۸، ۲۰۰۰، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۶ هیچ تیم والیبال نشسته اي نتوانسته است مثل تیم کشور عزیزمان ایران قدرتمند عمل کند. تیم ملی والیبال نشسته مردان کشور عزیزمان ایران نخستین تیم ملی کشورمون است که گینسی شده است هست.

    ۱۵٫ مجید فرزین منهای ۸۰ کیلوگرم

     به گزارش پارس ناز «مجید فرزین» یکی دیگر از ورزشکاران پارالمپیکی کشور عزیزمان ایران هست. او که سال هاست در رشته وزنه برداری فعالیت می کند در کارنامه ورزشی خود مهار وزنه ۳۴۰ کیلویی را دارد. او در دسته منهای ۸۰ کیلوگرم در بازی هاي پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو توانست وزنه ۲۴۰ کیلویی را بالای سر برده و مدال طلای این دسته را کسب کند.

    نام این ورزشکار نیز در کتاب کتاب گینس بعنوان رکورددار به چاپ رسیده هست. خودش می گوید تنها کسی که میتواند در دسته منهای ۸۰ کیلوگرم این رکورد را بشکند خودش هست.

    ۱۶٫ قدبلندترین مرد ایران

    «مرتضی مهرزاد» را خیلی ها می شناسند. این ورزشکار جوان سال ها پیش به وسیله خبرنگار «همشهری سرنخ» کشف شد و بعد از گفتگو با همشهری سرنخ به برنامه «ماه عسل» دعوت شد. بعد از آن بود که با حضور در این برنامه به تیم ملی والیبال نشسته دعوت شد.

    مرتضی خیلی سریع راهی تیم ملی والیبال پارالمپیک کشور عزیزمان ایران شد و در مسابقه های ریوی برزیل بافایده درخشید. نام مرتضی با دو متر و ۴۶ سانتیمتر قد بعنوان بلندترین ورزشکار تاریخ پارالمپیک در آخرین نسخه رکوردهای گینس چاپ شده است هست.

    واژه های کلیدی: کتاب رکوردهای گینس | تیم ملی والیبال | والیبال نشسته | رکوردهای گینس | رکوردهای جهان | پارالمپیک | ثبت رکورد | پیروزی | مسابقه | ایرانی | امارات

    ایرانی هایی که در گینس رکورد ثبت کرده اند

    ایرانی هایی که در گینس رکورد ثبت کرده اند

    ایرانی هایی که در گینس رکورد ثبت کرده اند

    ایرانی هایی که در گینس رکورد ثبت کرده اند

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های تجهیزات نظامی اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی علوم طبیعی
  • منابع اورجینال ادبیات
  • خرید کتاب های دیابت از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی هوش مصنوعی
  • منابع اورجینال محیط بانی
  • خرید کتاب زبان اصلی تاریخ نظامی
  • خرید کتاب زبان اصلی جراحی قلب عروق
  • خرید کتاب سخنرانی زبان اصلی
  • کتب قوم نگاری زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>