• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » سخنان تازه رییس جمهور

    سخنان تازه رییس جمهور

    رئیس جمهور با اشاره به این که پیروزی بزرگی در اخلاق در انتخابات ۷ اسفند رقم خورده هست، گفت: مردم قهرمان ما حماسه بزرگ دیگری در این روز آفریدند.

    سخنان تازه رییس جمهور

    سخنان تازه رییس جمهور

    مدیر جمهور با اشاره به این که پیروزی بزرگی در اخلاق در انتخابات ۷ اسفند رقم خورده هست، گفت: مردم قهرمان ما حماسه بزرگ دیگری در این روز آفریدند.

    بخش سیاست تبیان

    حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبحگاه امروز در جمع مردم یزد با اشاره به انتخابات ۷ اسفند اظهار کرد: همانطور که مردم در سال ۹۲ حماسه آفریدند در این انتخابات هم حماسه آفریدند، در انتخابات ۹۲ برادر عزیز من دکتر عارف هم نقش بسزایی داشت.

    عبارات مهم : حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی – اشتغال جوانان
    رئیس جمهور ادامه داد: بعد از رهبری که نقش مهم را در حرکت مردم جهت حضور در پای صندوق های رای داشت همه ی بزرگان و نخبگان این کشور و به خاص افتخارات این شهر مردم را جهت حضور و خلق یک حماسه بزرگ دعوت کردند.
    روحانی با اشاره به نمایندگان استان یزد در مجلس خبرگان رهبری، در سال های نخست پیروزی انقلاب اظهار کرد: در دورانی که من در مجلس حضور داشتم بزرگانی مثل شهید سید رضا پاک نژاد و برادر عزیز من سید محمد خاتمی از اردکان در مجلس حضور داشتند. کشور عزیزمان ایران قهرمان خدمتگزاران خود و آنهایی که جهت عظمت کشور عزیزمان ایران تلاش کردند را هیچگاه فراموش نخواهد کرد و هیچ کس هم نمی تواند نام و عظمت کسانی را که به مردم خدمت کرده اند را خاموش کند.

    ما به اتحاد و وحدت، انسجام، همدلی و همزبانی نیاز داریم و باید به سمت رونق اقتصادی و اشتغال و جذب سرمایه داخلی و خارجی حرکت کنیم.

    روحانی با بیان این که مردم قهرمان کشور عزیزمان ایران در ۷ اسفند کار عظیمی کردند و دنیا را به حیرت واداشتند گفت: در این انتخابات هیچ جناحی شکست نخورد و همه جناح ها پیروز شدند. در این انتخابات اخلاق بر بد اخلاقی و اعتدال و میانه روی بر افراط پیروز شد. اکنون باید جهت ساختن ایرانی سربلند تر و آبادتر دست به دست هم دهیم و با وحدت و هماهنگی و اتحاد کشور عزیزمان ایران را بسازیم.
    وی با اشاره به اینکه رای مردم رای به عقلانیت و منطق و امید به آینده بود افزود: امروز روح و امیدی تازه در کالبد این کشور دمیده شده است هست. دلها را باید از کینه بشوییم. امروز روز وحدت و اتحاد هست. باید قدردان نعمت بزرگی که خداوند در این انتخابات به ما داد باشیم. قدردانی این نعمت هم این است که به مردم خدمت کنیم.
    رئیس جمهور در ادامه تاکید کرد: دولت آماده همکاری زیاد با مجلس دهم هست. مجلس دهم و دولت یازدهم در کنار هم جهت حل مسائل کشور بیش از گذشته تلاش می کنند.
    رئیس دولت تدبیر و امید در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به رکود جهانی و کم کردن قیمت نفت به یک ششم خاطر نشان کرد: در طول یک سال و نیم گذشته تمام کشورهای نفت خیز دچار مسئله شده است اند. در همین ایام ارزش پول ملی روسیه ۹۸ درصد، جمهوری آذربایجان ۱۰۴ درصد، ترکیه ۳۱ درصد و ترکمنستان ۲۲ درصد و قزاقستان ۸۸ درصد کم کردن داشته هست.
    وی در ادامه خطاب به کسانی که می گویند دولت یازدهم چه کرده گفت: باید به این آمار توجه شود. دولت یازدهم کشور را با نفت ۲۵ دلاری اداره کرده است و ارزش پول ملی و ثبات و آرامش بازار و روند کم کردن تورم را حفظ کرده هست. درست است که مردم مسائل فراوانی دارند من همه اینها را قبول دارم ولی به کسانی که انصاف را در انتخابات رعایت نکرده و با بوق هایی که در اختیار داشتند بی انصافی کردند می گویم در دوران وفور، قیمت نفت در سالهای گذشته و مشخصا در سال ۹۰ که درآمدهای نفتی ۱۲۰ میلیارد دلار بود هیچ اشتغالی درست نشد.
    روحانی در ادامه با بیان اینکه قبول دارم که کار فراوانی جهت اشتغال جوانان باید انجام دهیم افزود: اقتصاددانان، محققین، اساتید و دانشجویان، آمار اشتغال پاییز ۹۴ را با پاییز ۹۲ مقایسه کنند. در فاصله این دو سال تعداد شاغلان یک میلیون و ۱۷۹ هزار نفر اضافه شده است هست. البته ما به اشتغال زیاد و رونق اقتصادی نیاز داریم و من به مردم قول می دهم که سال ۹۵ سال رونق اقتصاد کشور عزیزمان ایران خواهد بود.

    سخنان تازه رییس جمهور

    دولت یازدهم کشور را با نفت ۲۵ دلاری اداره کرده است و ارزش پول ملی و ثبات و آرامش بازار و روند کم کردن تورم را حفظ کرده است

    رئیس جمهور در ادامه با اشاره به کسری بودجه بعضی کشورها نسبت به آمار تولید ناخالص داخلی ارزش گفت: عربستان ۲۱ درصد، ونزوئلا ۲۴ درصد، عراق ۲۳ درصد، الجزایر ۱۳٫۹ درصد، امارات ۵٫۵ درصد وقطر ۴٫۵ درصد با کم کردن کسری مواجه شده است اند. این کشورها همه جزو صادر کنندگان بزرگ نفت هستند. در همین ایام کشور عزیزمان ایران فقط با کم کردن ۲٫۹ درصدی مواجه شده است هست.
    روحانی در بخش دیگری از بیانات خود از اساتید دانشگاه ها و افراد منصف جامعه خواست این آمار را در شرایط سخت سال ۹۴ به مردم توضیح دهند.
    وی همچنین تاکید کرد: ما به اتحاد و وحدت، انسجام، همدلی و همزبانی نیاز داریم و باید به سمت رونق اقتصادی و اشتغال و جذب سرمایه داخلی و خارجی حرکت کنیم.
    رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود امنیت در کشورمان گفت: در این انتخابات در سراسر کشور امنیت برقرار بود و ما باید به این امنیت افتخار کنیم و باید از همه قهرمانانمان از سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی تقدیر کنیم که این امنیت و ثبات در سایه تلاش آنها و انسجام و وحدت ملی به دست آمد.
    به گزارش ایسنا، مدیر جمهور با اشاره به صمیمیت، مهمان نوازی و وفاداری مردم یزد به طرح ها و پروژه هایی که دولت یازدهم جهت استان یزد در نظر گرفته هست، گفت: ما ۵۳۲ میلیارد تومان اعتبار را جهت پروژه های راه و راه آهن، ۱۵۰ میلیارد تومان جهت پروژه های بخش کشاورزی، به خاص طرح های نوین آبیاری که این استان و شهرستان های تابع آن به شدت نیازمندش هستند را در نظر گرفته ایم و با تخصیص داده شده است ۱۶۹ میلیارد تومان اعتبار جهت بخش آب، برق و عمران شهری، ۸۵ میلیارد تومان جهت طرح های علمی، فرهنگی، گردشگری و دفاع مقدس و نیز ۱۷ میلیاردتومان را جهت تکمیل ۸ پروژه ی ورزشی استان یزد در شهرستان های متفاوت طرح های خود را دنبال خواهیم کرد.
    رئیس جمهوری همچنین با اشاره به تخصیص داده شده است ۷ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل بیمارستان شهید صدوقی و دانشکده طب سنتی در استان یزد اظهار کرد: ما همچنین ۵ میلیارد تومان را جهت اجرای طرح خاص همکاری جامع در پروژه های محیط زیستی در نظر گرفته ایم و در دولت یازدهم تلاش خواهیم کرد در سراسر کشور طرح های گاز رسانی را به انجام برسانیم.
    روحانی همچنین از تخصیص داده شده است ۹۵ میلیارد تومان اعتباراز بودجه وزارت ارتباطات جهت اجرای طرح های ارتباطاتی در استان یزد خبر داد و گفت: ان شاء الله در سال های آینده پروژه هایی را که جهت انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس به فلات مرکزی کشور عزیزمان ایران یعنی استان های کرمان و یزد خواهیم داشت، استان یزد نخستین استانی خواهد بود که از خلیج فارس آب دریافت خواهد کرد.
    وی افزود: ۴ هزار میلیارد تومان جهت این طرح تخصیص داده شده است داده شده است است و در پایتخت کشور عزیزمان ایران تصویب کرده ایم که از صندوق توسعه ملی ۴۰۰ میلیون دلار جهت این طرح تخصیص داده شده است دهیم.
    روحانی در آخر با بیان اینکه دولت ۴۴ طرح و پروژه را جهت استان یزد در نظر دارد اظهار کرد: در این سفر ۴۴ طرح و پروژه را جهت این استان تخصیص داده شده است خواهیم داد که میزان کل اعتبارات آن نیز حدود ۹۷۰ میلیارد تومان خواهد بود و امیدواریم به حول و قوه الهی طی سالهای ۹۵ و ۹۶ تمام این طرح ها به طور کامل اجرا شود.


    منبع: ایسنا

    رئیس جمهور با اشاره به این که پیروزی بزرگی در اخلاق در انتخابات ۷ اسفند رقم خورده هست، گفت: مردم قهرمان ما حماسه بزرگ دیگری در این روز آفریدند.

    واژه های کلیدی: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی | اشتغال جوانان | رییس جمهور | رئیس جمهور | دولت یازدهم | رئیس جمهور | استان یزد | انتخابات | ایرانی | استانی | پروژه

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی باغبانی
  • هاردکپی کتاب های حسابداری
  • دانلود فایل های زبان اصلی باستان شناسی
  • هاردکپی کتاب های هندسه و توپولوژی
  • خرید کتاب زبان اصلی تاریخ نظامی
  • خرید کتاب های زبان اصلی طب داخلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی ارتباط از راه دور
  • خرید کتاب های زبان اصلی باطنی، رمز و راز
  • دانلود منابع مرجع تدارکات
  • کتب حیوان خانگی زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>