• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » همراه با فیلم‌های سیما در آخر هفته انتخاباتی

    همراه با فیلم‌های سیما در آخر هفته انتخاباتی

    فیلم‌های سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند»، «مسافر»، «سفر به کوهستان»، تنها بعضی فیلم‌های آخر هفته سیما هستند.

    همراه با فیلم‌های سیما در آخر هفته انتخاباتی

    به گزارش حوزه رادیو تلویزیونگروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان به نقل از روابط عمومی سیما؛ فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «فرشته ها با هم می آیند»، «مسافر»، «سفر به کوهستان»، «ویلی گنجشکه»، «سرزمین بارانی»، «نان شب»، «راکت»، «پلاگ»، «یه حبه قند»، «حمله به اچ ۳»، «پی ۲۲»، «وقتی تو خواب بودی»، «زندگی آدلاین»، «خرگوش های فضایی»، «حلقه های ازدواج، «پرواز ماهرانه»، «بیگانه با خود»، «سه بعلاوه یک»، «ریو۱ و ۲»، «هدف پارالکس»، «جنگجوی پیروز»، «سفر به کوهستان»، «خیلی دور خیلی نزدیک»، «پله»، «درهم برهم»، «برادران باد»، «یکی بود یکی نبود»، «مردی که بی نهایت را می شناخت»، «آن شرلی»، «لیمو ترش» و «هدیه ای جهت آقای تومی» پنج شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

    عبارات مهم : فیلم سینمایی – مسائل مالی

    شبکه یک سیما
    فیلم سینمایی «فرشته ها با هم می آیند» به کارگردانی «حامد محمدی»، پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
    در این فیلم با بازی نازنین بیاتی و جواد عزتی خواهیم دید: همسران جوانی به نام احمد و لیلا که با تنگدستی و مشکل سرنوشت می گذرانند، صاحب فرزندان سه قلو می شوند. این ماجرا آنها را به دردسرهای خنده داری می اندازد.
    *************************************
    فیلم تلویزیونی «مسافر» به کارگردانی «محمد دستگردی»، پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
    در خلاصه داستان فیلم آمده است: دکتر کامران که فوق تخصص بیماری های عفونی است از آمریکا به کشور عزیزمان ایران می آید تا خانواده اش را ملاقات کند. دو خواهرش که هر یک ازدواج کرده و صاحب خانواده هستند به همراه آقاجون که پدر آنهاست به استقبال دکتر در فرودگاه می روند و او را با سلام و صلوات به منزل خود می برند. به نظر می رسد که حال دکتر چندان خوش نیست و درگیر بیماری مشکل هست. خانواده دلواپس او می شود ولی دکتر که تحت تاثیر زندگی در غرب انسان بی احساسی شده است است….
    خسرو شکیبایی، سیامک اطلسی، نفیسه روشن، پوریا پورسرخ و رزیتا غفاری بازیگران این فیلم هستند.
    *************************************
    فیلم سینمایی «سفر به کوهستان» به کارگردانی «کن کاپیز»، جمعه ۲۹ اردیهبشت ماه ساعت ۲۴ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
    در خلاصه داستان فیلم آمده است: بیل برایسون نویسنده ای است که مدتهاست دست به قلم نبرده و در زندگی احساس رکود می کند. او که در آستانه پیری هست. بعد از حضور در مراسم ختم یکی از دوستانش تصمیم می گیرد قبل از فوت کاری متفاوت در زندگیش انجام دهد. او می خواهد در کوهستان آپالاچین به کوهنوردی بپردازد. کاترین همسر بیل، با تنها رفتن او مخالفت می کند و بیل را متقاعد می سازد تا با کسی همسفر شود. همه دوستان قدیمی بیل اظهار ناتوانی می کنند. فقط استیون کاتز که زمانی همسفر بیل در سفر به اروپا بوده است و در اوضاع جسمی نامناسبی واقع شده است است به او ملحق می شود….
    در این فیلم سینمایی، رابرت ردفورد، نیک نولت و ولی تامسون هنرنمایی کرده اند.
    *************************************
    شبکه دو سیما
    انیمیشن سینمایی «ویلی گنجشکه» به کارگردانی «جیمی هیوارد»، پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می شود.
    داستان از این قرار است که؛ پسری به نام ویلی با خواهر و مادرش در آپارتمانی زندگی می کند. او هر از گاهی با شیطنت هایش، حیوانات را مورد آزار و اذیت قرار می دهد. از جمله این حیوانات گربه ایست که در اطراف منزل آنها زندگی می کند. روزی ویلی قصد دارد با سنگ گنجشکی را هدف قرار دهد ولی موفق نمی شود، در این میان پیرزنی که مدعی حفاظت از حقوق حیوانات است پیش او آمده و به خاطر این کار ویلی را مؤاخذ می کند. سپس پیرزن با اسپری مخصوصی که دارد، او را تبدیل به گنجشک می کند….
    *************************************
    فیلم تلویزیونی «سرزمین بارانی» به کارگردانی «جواد مزدآبادی»، جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
    در این فیلم با بازی فرهاد بشارتی و سوگل طهماسبی خواهید دید: محمد خیری، پدر خانواده ای ۷ نفره است که ۵ فرزند او، هر کدام، به نوعی درگیر مسائل مالی هستند. او تصمیم می گیرد منزل خود را بفروشد تا بتواند مسائل مالی فرزاندان را حل کند. همسر او طوبی هم، جهت حل مسائل فرزندان نذری می پزد و همه آنها را دور هم جمع می کند. بنابر تصمیم پدر، همه اعضای خانواده، جهت استراحت و ضمناً رأی گیری در خصوص فروش خانه، به باغ پدری می روند. در همین بین، ایام انتخابات ریاست جمهوری نیز است و هر یک از اعضای خانواده، نظرات خود در رابطه با شرکت در انتخابات را بیان می کنند….
    *************************************
    فیلم تلویزیونی «نان شب» به کارگردانی «هادی رحیمی خواص»، جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
    این فیلم در مورد بیژن است که مکانیکی کوچکی دارد و زندگی اش به مشکل می گذرد. در این میان، کسی سر او کلاه گذاشته و موجب بدهکار شدن بیژن شده است هست. او به خیابان می رود تا ماشین هایی که خراب شده است است را تعمیر کند تا پول در بیاورد. او با ماشین های مختلفی برخورد می کند که خراب شده است و تا آنجا که می تواند به آنها کمک می کند….
    سیروس همتی، بابک انصاری، علیرضا شیخ الاسلام و کاظم افرندنیا بازیگران این فیلم هستند.
    *************************************
    فیلم سینمایی «راکت» به کارگردانی «چارلز بینامه»، جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ساعت۳۰: ۲۳ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
    فیلم راجع به مشهورترین بازیکن هاکی اهل کانادا به نام موریس ریچارد، ملقب به راکت، هست. تمرکز مهم فیلم زیاد بر روی دوران حرفه ای این ورزشکار و قهرمانی های وی می باشد….
    روی دوپوئیس، استفان مک هاتی و جولی لبرتون در این فیلم هنرنمایی کرده اند.
    *************************************
    شبکه سه سیما
    فیلم تلویزیونی «پلاگ» به کارگردانی «حسین تبریزی»، پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.
    تله فيلم پلاگ بر اساس يک داستان واقعي ساخته شده است و روايتگر آبگيري پيش از موعد سد کارون، در سال ۸۹ است که مشکلاتي را به همراه داشت. چون طرف خارجي قرارداد دائما با بهانه هاي متفاوت بهره برداري از سد را به تاخير مي انداخت؛ سيلاب هاي فصلي خطر زير آب رفتن روستاهاي اطراف را به همراه داشت؛ که با تلاش مهندسين کشور و پلاگ کردن يکي از تونل ها ظرف ۸ روز به جاي يک ماه يک افتخار ملي براي کشور به دست آمد.
    حسن جوهرچي، جعفر دهقان و ميرطاهر مظلومي از بازیگران این تله فیلم هستند.
    *************************************
    فیلم سینمایی «یه حبه قند» به کارگردانی «رضا میرکریمی»، پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
    در این فیلم خواهیم دید: قرار است پسنديده، دختر کوچک يک خانواده يزدي با پسري به نام کيوان از خانواده متمولي در همسايگي، که حالا مقيم آمريکاست، ازدواج غيابي کند و به آمريکا برود. چهار خواهر بزرگ تر خانواده و همسر و فرزندان ارزش براي مراسم ازدواج به منزل پدري مي آيند. در اين ميان دايي خانواده که مخالف اين ازدواج است و دلش مي خواسته پسند با قاسم برادرزاده همسرش که حالا در خدمت سربازي است ازدواج کند، به شکل هاي متفاوت بدقلقي مي کند ولی در نهايت تسليم مي شود. مهمانان هر کدام دنيا و دغدغه اي دارند و در ميان هياهوي جمع، پسندیده هم گاه وبيگاه با سکوت هايش انگار نشان مي دهد که چندان در تصميمش راسخ نيست….
    رضا کیانیان، نگار جواهریان، فرهاد اصلانی و سعید پورصمیمی نقش آفرینان این فیلم سینمایی هستند.
    *************************************
    فیلم سینمایی «حمله به اچ ۳» به کارگردانی «شهریار بحرانی»، پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می شود.
    در این فیلم با بازی جعفر دهقان خواهید دید: ستاد نيروهاي هوايي عراق که از ابتداي جنگ با برتري هوايي ايران روبرو شده است بود و قريب الوقوع بودن شکستن حصار آبادان را پيش بيني کرد، جهت حفاظت از هواپيماي استراتژيک، ميگ ميراژ و توپولوف عراقي از گزند بمباران هاي هوايي و مصون ماندن آنها تا موقع شروع حمله ايران، تصميم مي گيرد آنها را به سه پايگاه بسيار دورافتاده در نزديکي مرز اردن انتقال کنند. در برابر ستاد نيروهاي هوايي ايران نيز طرح بمباران اين سه پايگاه را که به نام پايگاه هاي اچ – ۳ موسومند مطرح مي نمايد. در پي آن در سحرگاه ۱۵ فروردين ۱۳۶۰ هشت فروند جنگنده بمب افکن فانتوم از پايگاه سوم شکاري جهت حمله به اچ – ۳ به پرواز درمي آيند.
    *************************************
    فیلم تلویزیونی «پی ۲۲» به کارگردانی «حسین قاسمی جامی»، جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴:۳۰ به روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
    در خلاصه داستان فیلم آمده است: یکی از تکاورهای نیروی دریایی بعد از رویارویی با یک ناو آمریکایی که ناوچه روشن را غرق کرده، دو روز روی آب شناور می ماند و فرصتی است که گذشته خود را مرور کند. در آخر با یک رویارویی دوباره تصمیم به مقابله با ناو آمریکایی می گیرد.
    در فیلم سینمایی «پی ۲۲»؛ امین حیایی، نسرین مقانلو و افسانه بایگان نقش آفرینی کرده اند.
    *************************************
    شبکه چهار سیما
    فیلم سینمایی «وقتی تو خواب بودی» به کارگردانی «جان ترتل تاب»، پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود.
    در خلاصه داستان فیلم آمده است: لوسی، دختر بلیط فروش در حالی که از زندگی یکنواخت و کسل بارش خسته شده است هست؛ در آرزوی ازدواج با مشتری ثروتمند و همیشگی اش به سر می برد که از قضا روزی به وی حمله شده؛ او مجبور می شود مرد را نجات دهد. پیتر که مورد چند سارق واقع شده؛ به وسیله لوسی نجات یافته؛ به کما می رود. طی مدتی که او در بیهوشی به سر می برد لوسی به بیمارستان سرزده با خانواده او آشنا می شود….
    در این فیلم سینمایی بیل پولمن و ساندرا بلوک نقش آفرینی کرده اند.
    *************************************
    فیلم سینمایی «زندگی آدلاین» به کارگردانی «لی تولند کریگر»، جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می رود.
    در این فیلم با بازی بلیک لایولی و میکیل هیوزمن خواهیم دید: آدلین با فشار معنوی شدید ناشی از فوت همسرش، در حال رانندگی است که به علت بارندگی به درون رودخانه پرت می شود. در حالت بیهوشی و خفه شدن در آب ناگهان رعد و برق شدید او را دچار شوکی می کند که از حالت بیهوشی خارج شده است و خود را نجات می دهد. ولی این شوک عوض کردن دیگری نیز در زندگی او پدید می آورد او دیگر پیر نمی شود و در سال های بعد این عنوان به مرور در زندگی روزانه آدلین مسئله ایجاد می کند. او بعد از سال ها متوجه می شود که دیگر پیر نمی شود….
    *************************************
    شبکه پنج سیما
    انیمیشن سینمایی «گوبی» به کارگردانی «ویلسون خانی بیر»، پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می شود.
    در این انیمیشن خواهیم دید: پسر یازده ساله ای به نام ویلی با پدر و مادرش زندگی می کند. ویلی پسری خیالباف است و فکر می کند که هیولاهای عجیبی در خانۀ آنها زندگی می کنند. روزی مادر و پدر ویلی خانۀ قدیمی را می فروشند، ولی ویلی از این قضیه بسیار ناراضی هست. او عروسک خرس کهنه ای به نام گوبی دارد که اسباب بازی دوران کودکی اش بوده و بعد از اسباب کشی آن را در خانۀ قدیمی جا می گذارد. گوبی جان می گیرد و به دنبال آنها به خانۀ تازه می رود…
    *************************************
    فیلم سینمایی «حلقه های ازدواج» به کارگردانی «شاهین باباپور»، جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می شود.
    داستان فیلم در مورد جواني به نام حميد است كه در يك شركت بزرگ كار مي كند. در شركت اتفاق هايي مي افتد كه موقعيت شغلي و زندگي خانوادگي او را به خطر مي اندازد.
    رضا شفيعي جم، مهران رجبي، يوسف تيموري، بهنوش بختياري و مجید صالحی بازیگران این فیلم هستند.
    *************************************
    فیلم سینمایی «پرواز ماهرانه» به کارگردانی «شی نوبا یاگوچی»، جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه پنج پخش می شود.
    در خلاصه داستان آمده است: سوزوکی در حال گذراندن دوره نهایی امتحانات خلبانی هست. او باید به همراه استادش، پروازی را به سمت هونولولو انجام دهد. از سوی دیگر تعداد زیادی از مهمانداران این پرواز نیز، نخستین پروازهایشان را انجام می دهند. بعد از بلند شدن هواپیما از روی باند در نخستین لحظات پرواز پرنده ای داخل موتور هواپیما می رود و در کار آن اختلال به وجود می آورد! چاره ای نیست جز اینکه هواپیما به جای ادامه مسیرش برگردد و دوباره در توکیو به زمین بنشیند. ولی با توجه به اختلال پدید آمده دوباره سالم نشستن هواپیما در باند فرودگاه توکیو هم کار راحت ای نیست….
    سیمون جی برگر، الکساندر کریم، تورکل پترسون و سوزان تورسان در این فیلم هنرنمایی کرده اند.
    *************************************
    شبکه تماشا
    فیلم سینمایی «بیگانه با خود» به کارگردانی «جمشید بیات ترک»، جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰ از شبکـه تماشا پخش خواهد شد.
    در این فیلم اپیزودی، با نقش آفرینی عبدالرضا اکبری، علی اوسیوند و شهرام عبدلی خواهیم دید: اپیزود اول به داستان دکتر شکیبا و مسائل خانوادگی او می پردازد. در اپیزود دوم به داستان نوید و نامزدش الهام و پدر مریض الهام و مسائل مادی آنها می پردازد. در اپیزود سوم با حشمت پیرمرد رباخوار آشنا می شویم که به خاطر طلبی که از پدر الهام دارد، می خواهد به جای طلبش با الهام ازدواج کند….
    *************************************
    شبکه شما
    فیلم تلویزیونی «سه بعلاوه یک» به کارگردانی «احسان کاظمی»، جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰:۱۵ از شبکـه شما پخش خواهد شد.
    داستان فیلم در خصوص سه برادر است که به باعث مرتفع شدن مسائل مالی و خانوادگی تصمیم می گیرند در انتخابات شوراها کاندید شوند! مسابقه برادرها با هم موجب درگیری می شود…
    در این فیلم تلویزیونی ابراهیم مرادی، رضا کاظمی و روح اله امامی هنرنمایی کرده اند.
    *************************************
    شبکه کودک
    انیمیشن سینمایی «ریو۱» به کارگردانی «کارلوس سالدانها»، پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.
    در این انیمیشن خواهیم دید: بلو، یک طوطی دم بلند کمیاب از جنگل های آمریکای جنوبی هست، ولی درست قبل از اینکه پرواز را بیاموزد به دام می افتد و به کشور امریکا فرستاده می شود. او در بین راه بر حسب اتفاق از ماشین به بیرون پرت شده است و با دختر کوچکی به نام لیندا آشنا می شود. آنها سال ها باهم بزرگ می شوند تا اینکه یک روز دکتر پرنده شناسی از برزیل به دیدن آنها می آید….
    *************************************
    انیمیشن سینمایی «ریو۲» به کارگردانی «کارلوس سالدانها»، جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.
    در این فیلم خواهید دید: بلو، جوول و سه فرزندشان از ریو دو ژانیرو به جنگل های استوایی و به حیات وحش آمازون می روند. هم وقت که بلو تلاش می کند که خود را با محیط تازه وفق دهد، متوجه می شود که نایجل او را تحت تعقیب قرار داده و می خواهد انتقام اتفاقات گذشته را بگیرد….
    *************************************
    شبکه افق
    فیلم سینمایی «هدف پارالکس» به کارگردانی «آلن جی پاکولا»، جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.
    در این فیلم خواهید دید: جو، گزارشگر خاص ای است با اخلاق ها و عادات خاص خود که به خاطر الکلی بودن در اداره پلیس مورد توبیخ قرار گرفته است و خود به طور مستقل کار می کند. در روز چهارم جولای که روز استقلال آمریکا است سناتورکارول، به همراه همسرش به میان مردم می آید و در مراسم خوش حالی شرکت کرده سپس به میهمانی که در یک رستوران است می رود. او در هنگام سخنرانی، هدف گلوله یک گارسون قرار گرفته و کشته می شود….
    در این فیلم وارن بیتی و ویلیام دانیلز ایفای نقش کرده اند.
    *************************************
    فیلم سینمایی «جنگجوی پیروز» به کارگردانی «مجتبی راعی»، جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.
    در این فیلم با بازی اکبر عبدی و فاطمه گودرزی خواهید دید: گلین خانم، سوگلی ناصرالدین شاه از توطئه های انگلستان با خبر می شود و درصدد خنثی کردن توطئه برمی آید. از طرفی آقاخان نوری، میرزا هاشم (همسر پروین خواهر شاه) را مجبور می کند تا همسرش را طلاق بدهد آیا که او به پروین علاقه دارد. میرزا هاشم از وحشت به سفارت انگلیس پناهنده می شود. در این بین تلاش های گلین زن جهت خروج میرزا هاشم از سفارت و جلوگیری از طلاق خواهر در کنار توطئه سفیر انگلیس جهت مسئله هرات، سوء ظن شاه را نسبت به گلین زن برمی انگیزد که …
    .*************************************
    شبکه نمایش
    فیلم های سینمایی و تلویزیونی «یکی بود یکی نبود»، «مردی که بی نهایت را می شناخت»، «آن شرلی»، «لیمو ترش» و «هدیه ای جهت آقای تومی» پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳، ۱۵، ۱۷:۱۵ ،۱۹ و ۲۱ از شبکه نمایش روی آنتن می رود.
    *************************************
    فیلم های سینمایی و تلویزیونی «سفر به کوهستان»، «خیلی دور خیلی نزدیک»، «پله»، «درهم برهم» و «برادران باد» جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۱ ،۱۳، ۱۷:۱۵، ۱۹ ،۲۱ از شبکه نمایش پخش می شود.
    انتهای خبر /

    واژه های کلیدی: فیلم سینمایی | مسائل مالی | کارگردانی | کوهستان | سینمایی | خانواده | انیمیشن | اردیبهشت | داستان | ازدواج | خانواده

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های ریاضیات و آمار
  • خرید کتاب های زبان اصلی الکتریک و الکترونیک هواپیما
  • دانلود منابع مرجع تدارکات
  • خرید کتاب های زبان اصلی تربیت
  • خرید کتاب زبان اصلی ادبیات علمی محبوب
  • خرید کتاب های تشخیص پزشکی از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی جغرافیا
  • هاردکپی کتاب های زمین شناسی
  • خرید کتاب های طب چینی از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی علوم فضایی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>