• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دنیای مد » دکوراسیون » گفتگوی جالب با رضا پرستش بدل ایرانی مسی

    گفتگوی جالب با رضا پرستش بدل ایرانی مسی

    فوتبالیست ها | جام جهانی | شباهت عجیب | فوتبالیست | جام جهانی | اسپانیا | فوتبال | برنامه | ایرانی | ارتباط | فوتبالی

    گفتگوی جالب با رضا پرستش بدل ایرانی مسی

    گفتگوی دیدنی با رضا پرستش بدل ایرانی مسی 

    رضا پرستش بعد از اینکه عکس هاي خودش را با پیراهن ورزشی باسلونا و مدل موی مسی در اینترنت انتشار کرد به سرعت مشهور شد. گفت و گو با رضا پرستش، که شباهت عجیب و غریبش به ستاره فوتبال جهان، باعث شهرتش شد.مسی ایرانی؛ این لقبی بود که به رضا پرستش داده بودند و هنگامی جهت نخستین بار تصویر هایش را در اینترنت دیدیم

    با خود ما گفتیم حتما در تصویر این طوری افتاده و از نزدیک خیلی هم نباید شبیه مسی باشد. واقعیت ولی این بود که شباهت او به مسی از نزدیک بسیار شبیه تر از آن چیزی است که فکرش را بکنیم.

    گفتگوی جالب با رضا پرستش بدل ایرانی مسی

    از اولش برایمان تعریف کن. نخستین بار چه کسی گفت که تو شبیه مسی هستی؟

    من از همان اول شبیه مسی بودم و نزدیکانم به من میگفتند شبیه مسی هستی ولی من بی تفاوت رد می شدم و میگفتم خب باشم، که چی؟ این حرف ها مدام اکثر می شد و انگار شباهت ما دو نفر هم اکثر می شد. آشنا و فامیل و غریبه هر کس مرا می دید میگفت می داني چقدر شبیه هستید؟ میگفتم بله خب هستم، چه کار کنم؟

    فوتبالیست ها | جام جهانی | شباهت عجیب | فوتبالیست | جام جهانی | اسپانیا | فوتبال | برنامه | ایرانی | ارتباط | فوتبالی

    تا اینکه حول و حوش پنج، شش ماه پیش، پدرم خیلی اصرار کرد و گفت: «توی صفحات مجازی از خودت با لباس تیم ملی فوتبال آرژانتین تصویر بذار.» هفت، هشت تا صفحه وبسایت به من معرفی کرد. من گفتم فقط جهت یکی از اینها می فرستم اگر آن جا قبول کردند، کافی هست. همان شب عکسم با لباس آرژانتین را فرستادم جهت سایت ورزش سه و گوشی ام را خاموش کردم و خوابیدم. گفتم این ها جواب نمیدهند.

    ساعت ۱۰ صبح زنگ زدند و گفتند سریع بیا اینجا. رفتم آن جا و تصویر و فیلم و… شروع شد و همۀ جا اکران شد. از آن جا این شباهت برایم جدی شد. از آن موقع همه ي تصویر هایم با لباس بارسا و آرژانتین و… هست. ریش هایم را هم بلند کردم و همه ي جا مشهور شدم.

    قبل از اینکه مسی بشوی، چه کار می کردی؟

    گفتگوی جالب با رضا پرستش بدل ایرانی مسی

    قبلش دانشجوی رشته شهرسازی در دانشگاه آزاد شهر قدس بودم که هنوز هم ادامه دارد. کار خاصی نداشتم. کلوب می رفتم و یک مقدار هم گرافیتی کار میکردم.

    وقتی تصاویرت اکران شد، چه اتفاقی افتاد؟ پیشنهادی جهت تبلیغات داشتی؟

    فوتبالیست ها | جام جهانی | شباهت عجیب | فوتبالیست | جام جهانی | اسپانیا | فوتبال | برنامه | ایرانی | ارتباط | فوتبالی

    توصیه جهت تبلیغات که چندان داشتم ولی فعلا دست نگه داشته ام و می خواهم با فکر جلو برویم. جهت مثال در این مدت شرکت هاي داخلی زیادی مانند یکی از تولیدکنندگان یخچال فریزر خواسته اند برایشان تبلیغ کنم ولی نکرده ام.

    توصیه مالی ارزش چقدر بوده؟

    گفتگوی جالب با رضا پرستش بدل ایرانی مسی

    ایرانی ها از ۱۰ میلیون تومان به اوج بوده و خیلی هایشان را قبول نکرده ام؛ به عنوان نمونه میگویند در اینستاگرام تصویر بگذار یا یک عکسی میدهند که بگذارم. اکثر ولی مراسمی است که به انها دعوت می شوم و می گویند شما فقط بیا و حضور داشته باش. در کل مدلهای مختلفی بوده.

    توصیه خارجی هم داشتی؟

    بله، جهت مثال یک شرکت اجاره اتومبیل در دوبی بود که ۳۰۰ هزار درهم کشور امارات توصیه داد ولی قبول نکردم و فعلا نمیخواهم این طور کارها را انجام دهم.

    در مراسمی که رفتی آدم هاي مشهور هم بوده اند؟ برخوردشان چطور بوده؟

    بله. خیلی حضور داشته اند. جهت مثال خواننده هاي زیادی بوده اند که انها هم آمده اند و تصویر انداخته اند. همین حالا اگر بخواهم اسم ببرم باید از مهدی یراحی، امید حاجیلی و علیرضا عصار بگویم. صورت هایي چندان دیگری هم بوده اند که من هم اکنون یادم نیست. در مجموع ولی شخصیت مسی طوری است که همۀ دوستش دارند.

    خودت و خانواده ات فوتبالی هستید؟

    شدید. پدرم که به شدت فوتبالی است و هوادار دوآتشه رئال و پرسپولیس هست. من هم که از اول طرفدار بارسا بودم و هنگامی فوتبال شروع میشود، من این طرف منزل ام و او یک طرف دیگر و جهت هم کری می خوانیم. هنگامی هم که یکی از تیم هایمان میبازد، این کری را ادامه میدهیم. من به او پیامک می دهم و تسلیت میگویم و از این طور چیزها.

    چقدر تلاش می کنی تا صورت ات شبیه مسی شود؟

    تلاش خاصی ندارم، چون به عنوان نمونه مو هاي من دقیقا همرنگ مسی هست. حالا توی بعضی تصویر ها مو هاي مسی مشکی میشود ولی قبلا که موهایم بلندتر بود هم شبیه بودیم.

    ولی واقعا مرزهای شباهت را رد کرده اي و انگار بدل مسی هستی.

    درست هست، بعضی افراد واقعا اشتباه می گیرند و فکر میکنند من خود مسی هستم.

    این مشهور شدن برایت دردسر هم داشته؟ احتمالا اولش خیلی خوشگل بوده هنوز هم هست؟

    بله، هنوز جذابیت دارد ولی خب دردسر هم دارد؛ به عنوان نمونه یک زمانی در مرکز خرید بوده ایم و دیرمان شده است بود حالا مدام باید تصویر بگیری. به مردم هم اصلا نمیشود نه گفت، چون هم ناراحت میشوند و هم می گویند دارد خودش را می گیرد. یک بار هم در سوئد یک مراسم بود که همه ي مرا اشتباه گرفتن. همین دیروز یک «ایونت» بود فرزند هاي تنیس باز بودند.

    اصلا فکرش را نمی کردند که مسی را ببینند و یکی ارزش این قدر حالش بد شد که نشست روی زمین. رفتم بهش گفتم بابا من ایرانی ام. مسی نیستم که!

    پیش آمده که فکر کنند خود مسی هستی و بیایند به زبان انگلیسی حرف بزنند؟

    بله، در آلبوم انقلاب داشتیم راه می رفتیم دو سه تا مرد مسن داشتند می دویدند. یک دفعه مرا دیدند و یکی ارزش آمد شروع کرد به انگلیسی حرف زدن. گفتم من ایرانی هستم. فارسی هم حرف بزنید، می فهمم.

    احتمالا مردم و طرفداران مسی خیلی حواسشان به تو است و انتظار دارند همۀ وقت} شبیه مسی باشی. هم اکنون بیشترین درخواستشان چیست؟

    چیزی که مردم می خواهند این است که من خودم را شبیه مسی کنم. بعد از کوچک ترین عوض کردن در مدل مو و ریش سریع کامنت و دایرکت می آید که تو هم عوض کردن بده. هم اکنون ولی آخرین توصیه ارزش این بوده که برو کلوب لاغر کن! گرچه آن قدرها چاق نیستم ولی یک عکسی بیرون آمده از من که در آن شکمم بد افتاده ولی نهایت چهار، پنج کیلو وزنم اکثر باشد و دارم لاغر میکنم.

    پشنهاد تتو هم داشته اي؟

    خیلی چندان بوده ولی خب نمی خواهم انجام بدهم

    یعنی به عنوان نمونه اگر فردا مسی کچل کرد، تو هم کچل می کني؟

    کچل کردن با رنگ کردن مو تفاوت دارد ولی باز هم تلاش میکنم شبیه باشم.

    این پیروی از صورت و واکنش‌ها مسی را تا کی میخواهی ادامه بدهی؟ تو هم اکنون زندگی خودت را کاملا رها کرده اي.

    آرزویم این است که در جایگاهی قرار بگیرم که شخص دوم مسی باشم. مطمئنا مسی بعنوان بزرگترین بازیکن فوتبال دنیا خیلی کارها را نمیتواند انجام بدهد. خیلی جاها نمیتواند برود. من دوست دارم کسی باشم که این کارها را انجام بدهم. به عنوان نمونه فلان مراسم را من بروم. فلان کار را من انجام بدهم. دوست دارم شخص دوم مسی باشم.

    جایگزین نه ولی در کنارش باشم. خیلی ها دوست دارند مسی را ببینند یا مسی دوست دارد به خیلی ها یاری کند و شاید به هر دلیلی نتواند. دوست دارم من از طرف او این کارها را بکنم.

    • در مدت پنج، شش ماه قبل رضا کلی گفت و گو داشته و روزی که جهت عکاسی به آتلیه همشهری آمد، قبلش با شبکه تلویزیونی راشاتودی روسیه گفت و گو کرده و ویدئو ضبط کرده بود.

    • علی رغم چیزی که فکر می کردیم رضا اصلا اهل کلاس گذاشتن و این طور چیزها نبود و در عکاسی کاملا راحت بود. توصیه دیدنی درمورد مسی ایرانی این بود که بعضی رفتارهای مردم جهت او هم عجیب بود. به عنوان نمونه نمی فهمید آیا مردم از او امضا می گیرند! چون به نظرش او فقط بدل مسی است نه خود او.

    رضا پرستش از روزهای آینده می گوید

    با «مسی» قرار ملاقات گذاشتیم

    اینکه مسی ایرانی در آینده میخواهد چه کار کند از مباحث مهمی است که ما هم از او پرسیدیم و او پاسخ هاي جالبی به ما داد.

    خود مسی هم اکنون می داند شخصی مانند تو وجود دارد؟

    مسلما خودش میداند و در اخبار خوانده.

    هم اکنون خبری انتشار شده است که تا هفته دیگر به اسپانیا می روی. یعنی با خود مسی ارتباط پیدا کردید؟

    یک هفته دیگر نیست ولی به زودی به اسپانیا می رویم و توانسته ایم با خود لئو مسی ارتباط بگیریم.

    یعنی به عنوان نمونه از طریق چند نفر دارید پیگیری میکنید؟

    چند تا نیستند، از طریق یک آدم داریم اینکار را انجام می دهیم. قبل از این ارتباط من هم اکنون دارم یک سریالی بازی می کنم که کمدی است و خط داستانش این طوری است که با رفتن کشور عزیزمان ایران به جام جهانی روسیه شروع میشود و بعد میرود اسپانیا. به احتمال چندان از طریق همین سریال هم می رویم اسپانیا و داستان مهم اش مشاهده مسی هست.

    کارگردانش کیست؟

    اصلا نمیتوانم بگویم ولی فیلم برداری شده است ولی هنوز اسم سریال را نگذاشته اند. موضوعش فوتبالی است و خیلی از فوتبالیست ها در آن نقش بازی کرده اند. سوپراستارهای سینما و اینستاگرام هم در این سریال بازی میکنند.

    برای تلویزیون که نیست؟

    نه از شبکه نمایش خانگی اکران خواهدشد.

    تو چند سال با مسی تفاوت سنی داری؟

    من متولد ۷۰ هستم؛ یعنی تقریبا پنج سال از مسی کوچک ترم.

    چهره تو به چه کسی در خانواده شباهت دارد؟

    به هیچ کسی نرفته شبیه کس خاصی در خانواده نیستم.

    یعنی خودت منحصر به فردی؟

    بله، «میخندد» گرچه ته صورت اي از پدر و مادرم دارم ولی آن طوری که شبیه باشم نه.

    سن تو و مسی در حال بالارفتن هست. تا کی میتوانی به اینکار ادامه بدهی؟

    فعلا قرار است با مسی جلو بروم ولی اکثر تلاش کرده ام در اساس تبلیغات و سینما کار کنم. از هنگامی این اتفاق افتاد با مشورت مدیر برنامه هایم تلاش کرده ایم یک جوری از این داستان بهره گیری کنیم که چند وقت دیگر یکهو محو نشویم. مطمئنا قرار نیست تا آخر عمر بدل مسی باشم جهت همین تلاش کرده ایم هوشمندانه کار کنیم.

    آره، خیلی هوشمندانه بوده، چون این طور اتفاقات هیچ بعید نیست سریع هم سرد شود و این آدم را دلواپس میکند که بعدش چی میشود؟

    یک حبابی است که اگر بترکد، دلواپس کننده هست. مردم این جور اتفاقات را معمولا سریع فراموش میکنند.

    با بدل رونالدو هم ارتباط دارید؟

    مدتی با هم خیلی نزدیک بودیم ولی بعد از چند وقت به علت مسائلی از هم دور شدیم. چیزی که در اینکار مهم است این است که اگر من بدل مسی هستم علت نمیشود خودم را بگیرم. اتفاقی است که افتاده، فصل جدیدی است در زندگی من.

    روزی چند ساعت وقت صرف می کنی که شبیه مسی میشوی؟

    خیلی وقت نمیگذارم، چون همین طوری شبیه هستم. تقریبا دو هفته اي یکبار آرایشگاه می روم. فرم مو و ریش من همچنین هست. بعضی اوقات هم است که به عنوان نمونه مسی موهایش را یک رنگ خاصی می کند که اینجا نمی شود آن را درآورد.

    میگویند اگر مسی یک جام ملی بگیرد ریش هایش را میزند. آن وقت چه کار می کني؟

    خودم هم می دانم که بالاخره یک روز ریش هایش را میزند. آن موقع اتفاق به نفع من هست. چون فرم چانه و صورتم کاملا شبیه است و این شباهت اکثر معلوم میشود. هم اکنون فقط یک مقدار صورتم چاق شده است که باید لاغر کنم.

    موهایت یک مقدار خلوت شده.

    موهایم خلوت نشده کلا کم پشت هست.

    اگر موهایت بریزد چی؟ چه کار میکنی؟

    خب بریزد. همین جوری هم جذابم!

    مدیر برنامه هاي مسی از برنامه این روزهای رضا میگوید

    زمانی که مسی ایرانی داشت جلوی دوربین حامد خورشیدی فیگور میگرفت با نادری، مدیر برنامه هاي او حرف زدیم و از چند و چون زندگی رضا پرسیدیم.

    برنامه آینده تان چیست؟ چطور می خواهید از بین پیشنهادها گزینش کنید؟

    ما تا هم اکنون خیلی محتاطانه عمل کرده ایم. ما برنامه اي داریم جهت قبل از جام جهانی. همین حالا شغل ما ارزان تر هست. دم جام جهانی هنگامی فوتبال داغ می شود، می توانیم بهره برداری برترین بکنیم و آن موقع قیمت ها قطعا بالاتر می رود.

    خیلی بافایده است که این طوری بازرسی می کنید. تا هم اکنون چقدر درآمدزایی داشته اید؟ باید پول خوبی درآورده باشید.

    آن طور که فکر میکنید درآمدزایی نداشته ایم. پیشنهادهای داخلی بین ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان بوده ولی قبول نکرده ایم و تمرکز مهم مان روی جام جهانی و گرچه دیدار با مسی است که کلا پروژه جداگانه اي هست.

    قبل از اینکه رضا مشهور شود، چه کار می کرد؟

    در مغازه گوشی فروشی تعمیرات گوشی انجام می داد. در حال حاضر هم دانشجو هست.

    واکنش ها در دانشگاه چطور بوده؟

    در دانشگاه مانند بقیه جاها خیلی تصویر العمل وجود داشته. استادها ولی سخت تر نمره می دهند.

    هرروز چقدر وقت صرف شبیه شدن رضا به مسی میشود؟

    همین حالا کم شده است ولی قبلا خیلی وقت می گذاشت همین حالا دیگر الگوبرداری هایش را کرده و رفتارش شبیه شده، گرچه با دقت با فضای کشور عزیزمان ایران اگر خیلی هم شبیه نشود، بهتر هست. اینجا بعضی کانت ها این طوری است که خودت باش و آیا این قدر خودت را شبیه به مسی می کنی؟

    برنامه هرروز رضا چطور هست؟ از صبح تا شب چه کار میکند؟

    همین حالا صبح از ساعت هشت تا ۱۱ میرویم کلوب انقلاب، می دویم. بعدش میرویم منزل و اگر رضا گفت و گو نداشته باشد، استراحت میکند. کلاس زبان هم چون خصوص است یک روز در بین در منزل برگزار می شود. زمانش دست خود ما هست.

    فوتبالش چطور هست؟

    تمرین فوتبال نمیرود. خودش فوتبالش بد نیست ولی بافایده مفید هم نیست. هفته اي یکبار می رویم سالن. هنگامی می رود توی زمین همه ي میروند وی را می گیرند، فکر می کنند خود مسی هست! ولی آن قدرها بافایده نیست. هم اکنون خیلی ها از رضا می پرسند نمی خواهي فوتبالیست بشوی؟ ولی واقعیت این است که دیگر دیر شده. او بیست و پنج سالش هست.

    واژه های کلیدی: فوتبالیست ها | جام جهانی | شباهت عجیب | فوتبالیست | جام جهانی | اسپانیا | فوتبال | برنامه | ایرانی | ارتباط | فوتبالی

    گفتگوی جالب با رضا پرستش بدل ایرانی مسی

    گفتگوی جالب با رضا پرستش بدل ایرانی مسی

    گفتگوی جالب با رضا پرستش بدل ایرانی مسی

    گفتگوی جالب با رضا پرستش بدل ایرانی مسی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های فنی و مهندسی اورجینال
  • خرید کتاب نظریه های کنترل اتوماتیک زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی گردشگری
  • دانلود فایل های زبان اصلی مالی و بازار سرمایه
  • خرید کتاب نوسان و موج زبان اصلی
  • منابع اورجینال تئوری نسبیت و گرانش
  • خرید کتاب زبان اصلی بیوفیزیک
  • کتب تحلیل زبان اصلی
  • کتاب های سیستم های اطلاعاتی اورجینال
  • دانلود منابع مرجع مذهب بودا
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>