• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » آشپزی و تغذیه » آموزش انواع غذاها » گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

    گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

    بازیگران معروف | مردانه | محصولات | پارچه | مردان | طراحی | شلوار | مدل لباس جدید

    گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

    گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا 

    کت و شلوار لباسی که همه ي وقت بین مردان مد است و همۀ مردان حداقل یک دست از آن را در کمد لباس خود دارند تا در مواقع مورد نیاز بر تن کنند. بسیاری بر این عقیده اند كه عکس یك مرد در یك كت شلوار خوش دوخت در چشم زن ها همچون عکس یك زن خوش پوش در یك لباس فاخر مجلسی در چشم مردها جالب و دلنشین هست.

     

    این حقیقتی است كه كت شلوار مرتب و رسمی تقریبا همۀ وقت} بالاترین سطح مد و وقار را جهت مردان به همراه می آورد و به كسی كه آن را پوشیده موقعیت ممتاز، سطح بالایی از جذبه و دقت دیگران، قاطعیت مردانه و اعتماد به نفس اوج را به همراه می آورد. در سوی دیگر اخیرا افراد معروف در حوزه ي فرهنگ و هنر از پوشیدن كت شلوار تا حد امكان دوری می كنند.

    گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

     

    با این كه پوشیدن كت شلوار اکثر با قدرت و صاحب مكنت بودن متناسب است ولی افرادی همچون مارك زاكربرگ و لری پیج و كله گنده هایي كه با آن ها میگردند دائما در انظار با لباس هاي غیر رسمی و جین هاي مورد علاقه ارزش كه حتی بعضی شكاف ها و پارگی هاي زیادی هم دارند ظاهر می شوند. گرچه همه ي چیز به این مربوط میشود كه چه كت شلواری بپوشید و چگونه آن را بپوشید.

     

    اگرچه مدهای باشكوه و مدل هاي مجلل اغلب به چیزهایی مربوط می شود كه متعلق به زنان میباشند ولی در دنیای ساخت محصولات لوكس بویژه در حوزه ي لباس بعضی از كت شلوارهای مردانه ساخت می شوند كه از لحاظ قیمت و كیفیت تا حد زیادی باشكوه و ولخرجانه تهیه شده است هست. اغلب ما اگر بخواهیم ۱۰۰۰ دلار جهت یك دست كت شلوار فوق العاده بدهیم

    بازیگران معروف | مردانه | محصولات | پارچه | مردان | طراحی | شلوار | مدل لباس جدید

     

    رنگ از رخسارمان می پرد ولی هنگامی به تعدادی از باكیفیت ترین كت شلوار هاي مجلل دست دوز دنیا كه كوك هاي آن به دست استادان هنرمند خیاط زده شده است نگاهی می اندازیم در می یابیم كه ارزش هر پنی را كه بابت آن پرداخت میشود داراست آیا كه با نادرترین نوع نخ و به دست آشنا شده است ترین طراحان معروف و خیاطان معروف طراحی و دوخته شده است اند.

     

    اغلب این كت شلوارها به طور قطع جهت افرادی از طبقه ي فوق مرفه تهیه شده است اند، افرادی همچون تاجران معروف بین المللی، صورت های معروف و بازیگران معروف و رهبران سیاسی دنیا كه از بعد هزینه هاي هنگفت خرید یك دست از این كت شلوارها بر آمده و میتوانند پولی را كه شما جهت خرید یك خودرو «یا حتی یك منزل» میپردازید

     

    برای خرید یك دست كت شلوار بپردازند. این گرانی و در عین حال باشكوه بودن به طور خاص و به ترتیبی موروثی در ذات لیست ذیل كه ۱۰ مورد از گران قیمت ترین كت شلوارهای دنیا است وجود دارد.

    گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

     

    ۱۰٫ ارمندگیلدو زگنا بسپوك- ۲۲٫۰۰۰ دلار

    طراحان و منزل هاي مد ایتالیایی بعضی از گران قیمت ترین و خوش فرم ترین محصولاتی را كه جهت مردان در دنیا تهیه می شوند، ساخت می كنند. ایتالیایی ها به علت دقت فوق العاده در خیاطی و بهره گیری از برترین نخ در دنیا مشهورند. ارمنگیلدو زگنا«Ermenegildo Zegna Bespoke »یكی از با پرستیژترین منزل هاي مد در ایتالیاست. این منزل ۱۰۰ سال پیش در تریورو ایتالیا در سال ۱۹۱۰ راه اندازی شد.

    بازیگران معروف | مردانه | محصولات | پارچه | مردان | طراحی | شلوار | مدل لباس جدید

     

    تولیدگران منزل ي زگنا محصولات خود را به سفارش و با لیبل نشان هاي سرشناسی چون گوچی، یوس سنت لورن و تام فورد ساخت كرده و یكی از بزرگ ترین ساخت كننده هاي محصولات پوشاك در دنیا «با ۲٫۳ میلیون متر دوخت پارچه» هست. این كت شلوار ۲۲۰۰۰ دلاری سبك و مجلل به طور سفارشی به وسیله چهارمین نسل از خیاطان خانواده ي زگنا تهیه شده است هست.

     

    این كت شلوار به اندازه هاي فردی و با سفارش بخصوص تهیه و دوخته شده است اند و براساس گزارشات از بیش از ۷۰۰ تكه پارچه ساخت شده است هست.

    گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

     

    ۹٫ كت شلوار جام چالش ركورد جهانی چوب«World Wood Record Challenge»

    شما ممكن است دچار شگفتی شوید كه كت شلوار جام چالش ركورد جهانی چوب به چه معناست؟ این مسابقه رقابتی است كه به وسیله توسط تعدادی از ساخت كنندگان پارچه ي كشمیری همچون لورو پیانا میزبانی و برگزار می شود. این شركت در حال حاضر در مالكیت دو برادر خاندان لورو پیانا لوئیجی و سرجیو قرار دارد.

     

    هرساله ساله} آن ها از برترین طراحان لباس دنیا دعوت می كنند تا نوآورانه ترین و برترین كت شلوارهای خود را جهت مردان طراحی كرده و بدوزند. در یك برنامه ي انتخاباتی برترین طرح ها با رای داوران گزینه می شوند سپس براساس همان طراحی ۵۰ دست از آن كت شلوار با نشان تجاری لورو و پیانا ساخت و به فروش گذاشته می شوند.

     

    در سال ۲۰۱۲ برنده ي این مسابقه خانمی به نام سوسانا تریپلت از نیو ساوث ولز استرالیا بود. او پارچه ي پشمی را ساخت كرد كه فقط ۱۱٫۱ میكرون قطر داشت «كه نازك ترین و باكیفیت ترین نخ پشمی تا كنون محسوب می شود» و كت شلواری كه با طراحی او و پارچه ي با كیفیت اش ساخت شد با قیمت ۲۸٫۰۰۰ دلار به آخر رسید.

     

    ۸٫ بریونی ونكوئیش ۲: ۴۳٫۰۰۰ دلار

    هنگامی كه در سال ۲۰۰۸ اوضاع اقتصاد جهانی دچار بحران شد شركت ایتالیایی بریونی «Brioni» كه به ساخت لباس هاي لوكس می پردازد تصمیم گرفت كه با معرفی گران ترین خط ساخت كت شلوار خود به انجام یك عملیات روانشناسی معكوس بر روی مشتریان خود بپردازد. این كت شلوارها از پارچه ي فوق لوكس تولیدی از نخ هاي ونكوئیش ۲ ساخته شد.

     

    پارچه اي كه در بریتانیا براساس متد اخیر بافت دورمیول ساخت شده است هست. ونكوئیش۲ از تركیبی از كمیاب ترین نخ ها در دنیا ساخت شده است كه مشمول بر نخ هاي كیویوك، پشمینه و ویكیونا می شود. آن ها تنها ۱۰۰ دست از این كت شلوار را ساخت می كنند كه نخ كوك آن از جنس طلاست.

     

    نازارنو فونتیچولی و گائنتو ساوینی«Nazareno Fonticoli-Gaetano Savini» شركت بریونی را در سال ۱۹۴۵ بلافاصله بعد از آخر جنگ دوم جهانی بنیان گذاری نمودند و محصولات آن محبوب افراد سرشناسی از جمله دونالد ترامپ معروف هست. این شركت همین طور بابت طراحی و ساخت كت شلوارهای جیمز باند از سال ۱۹۹۵ شهرت یافته هست.

     

    ۷٫ دسموند مریون ساپریم بسپوك

    دسموند مریون«Desmond Merrion»یكی از آشنا شده است ترین خیاطی هاي واقع در منطقه ي افسانه اي لندن سویل روو هست. كت شلوارهای نفیس و دست دوز این شركت در حدود ۵۰ هزار دلار قیمت دارد. آنگونه كه مریون در باره ي خود گفته: ”من شخصا هر یك كوك را با دست هاي خودم بر روی كت شلوار شما می زنم. هیچ دستگاهی در هیچ یك از مراحل ساخت جامه ي شما را لمس نمی كند. دست دوز بودن بالاترین شاخصه هست

     

    كه یك لباس می تواند داشته باشد. آماده شدن كت شلوار شما وقت زیادی را از من میگیرد. گرچه ارزش این وقت قابل اندازه گیری نیست. بعضی اوقات ماه ها طول می كشد تا یك دست كت شلوار بی نقص را آماده كنم. محصول نهایی به حدی بی نقص است كه گویا به وسیله ماشین تمام اتوماتیك دوخته شده است و گویا چون جامه ي مجسمه اي اطراف هیكل شما

     

    تراشیده شده است هست.” با دقت به این نوع گارانتی ها و آن وقت و انرژی فراوانی كه صرف طراحی و ساخت آن میشود، عمده شگفت نیست كه ساپریم بیسكوپ اینقدر گران قیمت هست.

     

    ۶٫ كیتون كی ۵۰: ۶۰ هزار دلار

    شركت كیتون «Kiton» از سال ۱۹۶۸ در این حوزه فعال بوده هست. امروزه هم آن ها برترین نشان تجاری ایتالیا در عرصه ي ساخت كت شلوار مردانه میباشند. انها ۳۳۰ خیاط در استخدام دارند كه درسال میتوانند پاسخگوی ساخت ۲۲٫۰۰۰ دست كت شلوار باشند. هر یك از این كت شلوارها تا ۲۵ ساعت جهت كوك زدن وقت مورد نیاز دارند.

     

    ۴۵ خیاط نیز بر روی هر دست كت شلوار آن كار می كنند. كت و شلوار كا-۵۰ محصول این شركت است و به وسیله طراح معروف دنیا انزو دی اُورسی «Enzo D’Orsi» طراحی شده است كه دفتر كارش در منطقه ي معروف ساویل رو در لندن واقع هست. پارچه ي این كت شلوار از پشم گوسفند مرینو ساخت شده است هست. اسم كا-۵۰ دارای معنای دوگانه هست.

     

    هر دست از این كت شلوارها ۵۰ ساعت وقت انزو را میگیرد تا آماده شود و دیگر این كه او در سال فقط ۵۰ دست از آن را ساخت می كند.

     

    ۵٫ ویلیام وستمن كوت آلتیمیت بیسكوپ: ۷۵٫۰۰۰ دلار

    شركت ویلیام وستمن كوت «William Westmancott» در منطقه ي لوكس ساویل رو لندن در همجواری شركت دسموند مریون قرار گرفته هست. ولی چه چیزی باعث شده است آلتیمیت بیسكوپ آن از ساپریم بیسكوپ دسمون ۲۸٫۵۰۰ دلار گران تر باشد؟ بافایده علتش آن است كه وستمن كوت علی رغم سایرین كت شلواری هست

     

    كه از ۳ یا ۴ تكه اجزاء تشكیل شده است هست. استادان خبره ي خیاطی در وستمن كوت ۲۰۰ ساعت جهت طراحی و دوخت آن وقت صرف می كنند تا این كت شلوار بسیار گران قیمت آماده ي تحویل شود.این كت شلوار در اصل جهت بزرگانی از روسیه و خاورمیانه طراحی و ساخت شد. وستمن كوت همین طور به ساخت پنج مشابه پیراهن بیسكوپ نیز اقدام نمود

     

    تا به صورت رایگان یكی را به گزینه خریدار بعنوان هدیه به وی بدهد كه این هم سیاست فروش موفقی از آب درآمد. دیدنی اینجاست كه از تاسیس شركت وستمن كوت تنها ۲۸ سال می گذرد.

     

    ۴٫ كت شلوار زوت-۷۸٫۰۰۰ دلار

    این كت شلوار پر زرق و برق راه راه كه به سبك دوره ي جنگ دوم جهانی طراحی شده است در حراجی شركت آگوستا در نیویورك به قیمت ۷۸٫۰۰۰ دلار به فروش رسید. شركت آگوستا آوكشنز «Augusta Auctions» یك شركت تولیدی پوشاك است كه متعلق به زن كارن آگوستاست. او در ابتدا این كت شلوار را به نحوی طراحی كرده بود كه باقیمتی بین ۶۰۰ تا ۹۰۰ دلار به فروش برسد.

     

    هنگامی كه تماس هایي از موزه هاي محتلف كشور با او گرفته شد او پذیرفت كه مشابه اي از كار خود را به این موزه ها بفروشد و شاید با خود اندیشید كه چه بافایده می شد اگر این موزه ها حداقل به قیمت ۵۰۰۰ دلار هر دست از این كت شلوارها را می خریدند. ولی او هرگز تصور نمی كرد كه چنین قیمت هنگفتی به وسیله خریداران پرشور بابت آن پرداخت شود.

     

    این تنها كت شلواری است كه در ایالات متحده به حراج گذاشته شده است و همین باعث درخواست عمده جهت خریداری آن شد. گرچه چندی بعد در یك حراجی دیگر در نیوجرسی نیز یك دست از آن دیدن شده است هست.

     

    ۳٫ درمویل ونكوئیش ۲ – ۹۵،۳۱۹ دلار

    شركت تجاری خانوادگی درمویل ۱۷۰ سال پیش در ۱۸۴۲ تاسیس شده است هست. پارچه ي ونكوئیش۲ محصول ذهن پدر خانواده ژولز دورمویل بوده كه با تركیب فرمول تهیه ي برترین پارچه هاي بریتانیایی و فرانسوی بوجود آمد و جهت طراحی باشكوه ترین و خوش دوخت ترین كت شلوار نفیس به كار رفت.

     

    ادعا شده است كه سالهاست این شركت محصولات خود را به سفارش پادشاهان، روسای جمهور، و صورت های معروف معروف ساخت می كند. پارچه ي این كت شلوار كه بخصوص بسیار گران قیمت است از شش رشته نخ ساخت شده است كه از نادرترین انواع نخ در دنیا میباشند: كیوویك رویال«royal Qivui»، آمباسدور«Ambassado»، دورسیلك«Dorsilk»،

     

    كیرگزی سفید«Kirgzy White» و پانزده و هشت دهم«Fifteen Point Eight». روشن است كه برچسب قیمت این كت شلوار تا حدود زیادی بازتاب همین عنوان هست.

     

    ۲٫ ونكوئیش۲ بیسكوپ آلكساندر آموسو: ۱۰۱٫۸۶۰ دلار

    شركت تجاری تولیدات لوكس الكساندر آموسو» تنها در حوزه ي ساخت لباس هاي مردانه تخصص ندارد. با این حال این شركت به ساخت این كت شلوار فاخر بیش از ۱۰۰ هزار دلاری اقدام نموده هست. این شركت شانس خود را با خلق زنگ هاي تلفن امتحان كرد. سپس به ساخت تلفن هاي گوشی الماس نشان اقدام كرد. در سال ۲۰۰۹ اقدام به راه اندازی شركت پوشاك خود نمود.

     

    این كت شلوار از دو نوع از گران قیمت ترین پشم هاي دنیا ساخت شده است هست: دو نوع پشم نادر ویكونا و كویویك كه جهت ساخت آن به كار رفته بسیار گزان قیمت میباشند و این كت شلوار به سفارش یك خریدار ناشناس ساخت شده است هست. گزارش شده است كه با یك ون زرهی حمل شده است هست. هر كت شلوار با ۹ دكمه با طلای ۱۸ عیار و الماس ساخته شده است هست.

     

    ۱٫ استیوارت هیوز، نسخه ي الماس نشان- ۸۹۲٫۰۰۰ دلار

     به گزارش پارس ناز گران قیمت ترین كت شلوار دنیا به نحو تمسخر آمیزی نزدیك به یك میلیون دلار قیمت دارد. هنگامی درك علت این قیمت جهت شما قابل درك است كه اجزای تشكیل دهنده ي آن را بشناسید. استیوارت هیوز طراح معروف مد به همراه یكی از برترین خیاط هاي دنیا به نام ریچارد جیولز به ساخت این اثر هنری فاخر و گران قیمت پرداخته كه تنها سه نسخه ي آن در دنیا موجود هست.

     

    این كت شلوارها بیش از ۸۰۰ ساعت از وقت طراحی تا آخرین كوك وقت مورد نیاز دارند و پارچه ي آن از پشم، نخ كشمیر، و ابریشم ساخت شده است هست. ولی واقعا علت چنین قیمت سرسام آوری جهت این كت شلوار چیست؟ پاسخ یك كلمه هست: الماس. بیش از ۴۸۰ الماس نیم قیراطی در بخش هاي خارجی این كت ها به كار رفته است و به همین علت به یكی از گران قیمت ترین تن افزارهای دنیا بدل شده است هست.

     

     

    واژه های کلیدی: بازیگران معروف | مردانه | محصولات | پارچه | مردان | طراحی | شلوار | مدل لباس جدید

    گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

    گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

    گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

    گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های پردازش تصویر از آمازون
  • خرید کتاب های واژهنامه از آمازون
  • کتب ارتوپد زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی طراحی وب
  • خرید کتاب زبان شناسی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های فن آوری ریز پردازنده
  • خرید کتاب های ادبی از آمازون
  • کتب حیوان خانگی زبان اصلی
  • خرید کتاب های جبر خطی از آمازون
  • دانلود منابع مرجع داروشناسی و سم شناسی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>