اطلاعیه سایت
خواندن و نوشتن | طراحی ناخن | یادگیری | کودکان | دیزاین | فعالیت | خواندن | دیزاین ناخن
مدل طراحی ناخن ۲۰۱۷ – طراحی ناخن ۹۶ – دیزاین ناخن
بروزترین و شیک ترین گالریمدل های طراحی ناخن راحت و شیک + مدل دیزاین ناخن تازه ۹۶ – ۲۰۱۷
انواع مجموعه تصویر هایی ازجدیدترین مدل های طراحی ناخن قشنگ سال ۹۶ – ۲۰۱۷
پیشنهاد ژورنال انواع جالب ترین مدل لاک ناخن و مدل دیزاین ناخن ۲۰۱۶ دخترانه با ایده های شیک و قشنگ جهت سال ۲۰۱۷ و ۹۶ می باشد
دیزاین ناخن، طراحی ناخن ۹۶ &#۸۲۱۱، مدل طراحی ناخن ۲۰۱۷ &#۸۲۱۱
همراه با مدل های تازه مقالات قشنگی در ضمینه سلامت , سبک زندگی , روانشناسی و… قرار میدهیم
خواندن و نوشتن | طراحی ناخن | یادگیری | کودکان | دیزاین | فعالیت | خواندن | دیزاین ناخن
مدل ناخن , مدل لاک ناخن , دیزاین ناخن , طراحی ناخن
اختلال یادگیری به معنی نارسایی در یک یا چند فرایند روانشناختی در زمینه فهمیدن و به کار بردن زبان اعم از کلامی یا نوشتاری است که به صورت نارسایی در زمینه گوش کردن، فکر کردن، صحبت کردن،هجی کردن یا خواندن، نوشتن و حساب کردن بروز میکند.
دیزاین ناخن، طراحی ناخن ۹۶ &#۸۲۱۱، مدل طراحی ناخن ۲۰۱۷ &#۸۲۱۱
بسیارند کودکانی که ظاهری طبیعی دارند، رشد جسمی، قد و وزنشان حاکی از بهنجار بودن آنان هست، هوش کم و بیش عادی دارند، به خوبی حرف می زنند و مانند سایر کودکان بازی می کنند، مثل همسالان خود با سایرین ارتباط برقرار می کنند، در منزل نیز خود یاری های مورد نیاز را دارند و کارهایی را که والدین به آنها می سپارند، به خوبی انجام می دهند و از واکنشها و اخلاق عادی برخوردارند. لیکن زمانی که به مدرسه میروند و میخواهند خواندن و نوشتن و حساب یاد بگیرند دچار پرسشها جدی میشوند. این کودکان به تدریج درمییابند که سایر کودکان از نظر وضع درسی بهتر از آنها هستند و احساس نکبت را تجربه میکنند و کم کم بیزاری از درس و مدرسه در آنها به وجود میآید. والدین آنها که اغلب از دلایل ناتوانی یادگیری آنها بی خبر هستند، مسئله را زیاد میکنند و با فشارهایی که به کودک وارد میآورند، دشواری را چند برابر می کنند.
خواندن و نوشتن | طراحی ناخن | یادگیری | کودکان | دیزاین | فعالیت | خواندن | دیزاین ناخن
بدیهی است این کودکان در مراجعه به هر متخصصی، مشکلی تازه در خود مییابند. هر متخصص مسئله آنها را از دریچه چشم خود نگریسته و تنها بعدی از ابعاد پیچیده آن را زیر ذره بین تخصص خویش قرار میدهد. گفتنی است که در این میان، امر اساسی توجه به این توصیه است که در این گونه موارد، ضرورتاً باید به جای تشخیصهای انفرادی، از شیوه نظام چند رشتهای سود جست که در آن معمولاً مجموعهای از تجربیات و تخصصها توأمان مورد استفاده قرار میگیرد. بدهید معنی که با همگام شدن عدهای از متخصصان و یک سو و یک جهت شدن تلاش های مختلفی که از طرف صاحبان فن و تجربه صورت میگیرد، راهی جهت تحلیل، تشخیص و درمان اساسی پرسشها یادگیری گشوده می شود.
دیزاین ناخن، طراحی ناخن ۹۶ &#۸۲۱۱، مدل طراحی ناخن ۲۰۱۷ &#۸۲۱۱
اصطلاح نارسایی در یادگیری به وسیله روانشناسان و متخصصین اموزش و تربیت مورد استفاده قرار میگیرد؛ در حالی که متخصصان پزشکی اختلال یادگیری را ترجیح می دهند. مثلاً بر طبق تعریف انجمن روان پزشکان آمریکا (۱۹۹۴) اختلال زمانی روی میدهد که پیشرفت درسی فرد بر اساس آزمونهای استاندارد فردی در خواندن، حساب کردن، نوشتن یا بیان به طور چشمگیری پایین تر از سطح مورد انتظار سنی، درسی، و یا هوشی وی باشد. اگر چه تلاش فراوانی جهت یافتن یک تعریف جامع در زمینه اختلالات یادگیری انجام گرفته هست، هنوز تعریف کاملی که مورد قبول همگان باشد وجود ندارد.
مدل ناخن , مدل لاک ناخن , دیزاین ناخن , طراحی ناخن
شاید یکی از دلایل عمده آن این باشد که در بکار بردن اجزای اختلالات یادگیری هنوز ثبات چندانی وجود ندارد. بعضی تلاش میکنند آنها را از همدیگر مجزا نمایند در حالی که بعضی دیگر نارسایی در یادگیری را به عنوان یک اصطلاح کلی مورد استفاده قرار میدهند که مشمول بر تمام موارد یادگیری است و بعضی در این زمینه اظهار نظر قاطعی نمیکنند. از طرف دیگر تعاریف، بسته به این که نارسایی در چه حوزه ای تعریف می شود نیز تا اندازه ای تفاوت می کنند.
کمیته بین نهادی نارساییهای یادگیری (۱۹۸۷) که نمایندگی ۱۲ نهاد در بخش خدماتی، بهداشتی و انسانی و بخش آموزش و پرورش را دارد جنبه های زیر را در تعریف خود از نارسایی خاص در یادگیری مورد تأکید قرار می دهد:کودک ممکن است مشکلاتی در مهارت های گوش کردن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن، استدلال ریاضی و یا اجتماعی داشته باشدنارسایی در یادگیری ممکن است همراه با شرایطی از قبیل عوامل اجتماعی– محیطی و اختلالات توجهی باشد.نارسایی حالت ذاتی دارد و تصور میشود از نقص در نظام عصبی مرکزی ناشی شود.
کودکان با مسئله اختلال یادگیری گروه ناهمگنی را تشکیل میدهند که ویژگیهای بسیار متفاوتی دارند . ولی باید در نظر داشت که همه کودکان با نارسایی در یادگیری ممکن است تمام این شاخصه ها را نداشته باشند و در عوض بعضی از افرادی که نارسایی خاص در یادگیری ندارند ممکن است بعضی از این ویژگیها را داشته باشند. از این جهت که هر کودکی دارای شاخصه های منحصر به فرد جهت خود میباشد ممکن است فقط بعضی از این ویژگیها در او وجود داشته باشد. افزون بر این بعضی از ویژگیهایی که در اینجا مورد بحث قرار میگیرد متناسب با سن و سطح رشدی هر کودک معین است که در صورت ادامه میتواند مشخصه این کودکان در نظر گرفته شود. علیرغم این ناهمگنی اغلب پرسشها کودکان با نارسایی خاص در یادگیری با همدیگر همانندی دارد و این ویژگیها را نمیتوان به آسانی از همدیگر تفکیک کرد. لیکن گاهی ممکن است رفتارهایی در رابطه با چندین شاخصه بطور همزمان مشاهده شود. از طرف دیگر داشتن مسئله در یک جنبه ممکن است جنبه های دیگر را نیز تحت تأثیر خود قرار دهد. مثلاً داشتن پرسشها درک مطلب، در زمینه زبان بیانی فرد نیز مشکلاتی ایجاد میکند. بنابراین ارزیابی این کودکان فراتر از بررسی یک جنبه معین فرد هست.
مدل ناخن , مدل لاک ناخن , دیزاین ناخن , طراحی ناخن
اگر چه نارسایی در درجه اول بر روی جنبه درسی کودکان تأثیر دارد ولی باید در نظر داشت که حوزههای دیگر چون حوزههای اجتماعی و شغلی فرد هم به نوعی از آن تأثیر میگیرند و در بسیاری از موارد بر روی بهداشت روانی و عزت نفس اثر منفی میگذارند. افزون بر این پرسشها همایند چون اختلال نقص توجه بیش فعالی، افسردگی، و پرسشها عصبی نیز ممکن است در کنار آن وجود داشته باشد. بنابراین کودک ممکن است بیش فعال، بی توجه و در عین حال ناسازگار باشد. ولی جهت راحت شدن عنوان می توان این ویژگیها را در گروههای زیر طبقه بندی نمود:
بیش فعالی یکی از فراوانترین اختلالات حرکتی گزارش شده است کودکان با نارسایی خاص در یادگیری هست. این کودکان در سنین پایین هر لحظه در حال حرکت و جنبیدن هستند در هیچ جایی آرام و قرار ندارند و رفتاری غیر قابل آینده نگری از خود نشان میدهند. کودکان سنین پایینتر رفتارهایی همچون صحبت کردن زیاد و دعوای بین خواهر و برادرها، دوستان و همکلاسیها دارند و در دوره نوجوانی گرچه فعالیت بیش از اندازه ممکن است وجود نداشته باشد ولی نشانههای دیگری مانند پرسشها رفتاری، عزت نفس پایین، بیتوجهی، و یا حتی افسردگی بروز نماید.
مدل ناخن , مدل لاک ناخن , دیزاین ناخن , طراحی ناخن
این چنین رفتارهایی الزاماً نادرست نیستند بلکه تعداد دفعات آن بیش از اندازه و خارج از تناسب هست. گرچه به نظر بعضی گاهی واکنشها از نظر کیفی نیز متفاوت، تصادفی و با شرکت یافتگی کمتری هست. باید در نظر داشت که گرچه بعضی از کودکان با نارسایی خاص در یادگیری این حالت را از خود نشان میدهند بسیاری از کسانی که نارسایی در یادگیری ندارند نیز ممکن است بیش فعال باشند.
برخلاف کودکان بیش فعال بعضی از کودکان با نارسایی خاص در یادگیری وجود دارند که به طور غیر طبیعی فعالیت حرکتی محدودی داشته و بیش از اندازه آرام و بی حال هستند. ولی از جهت این که پرسشها رفتاری این گروه کودکان کمتر در مدرسه مورد شناسایی قرار می گیرد بندرت آشنا میشوند و در نتیجه کمتر جزو کودکان با نارسایی در یادگیری به حساب میآیند.
مدل ناخن , مدل لاک ناخن , دیزاین ناخن , طراحی ناخن
ناهماهنگی یا داشتن هماهنگی ضعیف یکی از مشکلاتی است که بعضی از کودکان با نارسایی خاص در یادگیری از خود نشان میدهند. این کودکان در فعالیتهایی که نیاز به هماهنگی کاملی دارد همچون دویدن، پریدن، جست و خیز کردن و مانند آن مسئله دارند، نوع راه رفتن آنها معمولاً خشک، نا آزموده و بی روح است و در فعالیتهای مربوط به حرکات ظریف مانند نوشتن و نقاشی کردن نیز دارای ضعف هستند.تکرار خود به خودی و غیر عادی واکنشها که ممکن است تقریباً در تمام رفتارهای بیانی مانند صحبت کردن، نوشتن، خواندن، ترسیم کردن، و اشاره کردن وجود داشته باشد در بعضی از کودکان با نارسایی خاص در یادگیری مشاهده میشود. این حالت در صحبت کردن مشمول بر داشتن اشکال در رفتن از یک کلمه به کلمه دیگر و در نوشتن تکرار یک حرف یا غلط نوشتن یک کلمه و تکرار مکرر آن هست.
مدل ناخن , مدل لاک ناخن , دیزاین ناخن , طراحی ناخن
مدل ناخن , مدل لاک ناخن , دیزاین ناخن , طراحی ناخن
مدل ناخن , مدل لاک ناخن , دیزاین ناخن , طراحی ناخن
مدل ناخن , مدل لاک ناخن , دیزاین ناخن , طراحی ناخن
مدل ناخن , مدل لاک ناخن , دیزاین ناخن , طراحی ناخن
مدل ناخن , مدل لاک ناخن , دیزاین ناخن , طراحی ناخن
عبارات مهم : خواندن و نوشتن – طراحی ناخن
واژه های کلیدی: خواندن و نوشتن | طراحی ناخن | یادگیری | کودکان | دیزاین | فعالیت | خواندن | دیزاین ناخن
دیزاین ناخن، طراحی ناخن ۹۶ &#۸۲۱۱، مدل طراحی ناخن ۲۰۱۷ &#۸۲۱۱
دیزاین ناخن، طراحی ناخن ۹۶ &#۸۲۱۱، مدل طراحی ناخن ۲۰۱۷ &#۸۲۱۱