• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار چهره ها » جزئیات خبر مرگ هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس

    جزئیات خبر مرگ هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس

    هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

    کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که تنها ۳۰ سال داشت بر اثر سکته قلبی درگذشت تا اتفاق تلخ دیگری برای فوتبال ایران رقم بخورد. وی یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان سرخپوشان در پانزدهمین دوره لیگ برتر بود.

    نوروزی که سالهاست در تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشت و کاپیتان این تیم نیز بود، بامداد امروز پنجشنبه بر اثر سکته قلبی درگذشت. بنا بر اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس وی ساعت ۴ بامداد امروز در خواب دچار حمله قلبی شد و به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان هم نتوانست مانع از مرگ این بازیکن جوان شود.

    این بازیکن که متولد سال ۱۳۶۴ بود قبل از اینکه به تیم فوتبال پرسپولیس بپیوندد عضو تیم پرسپولیس قائمشهر بود و یک سال نیز در تیم فوتبال نفت تهران بازی کرد اما مجددا به پرسپولیس برگشت و بعد از محمد نوری بازوبند کاپیتانی سرخپوشان را بر بازو بست.

    ضایعه درگذشت این بازیکن جوان را به خانواده وی و باشگاه و هواداران پرسپولیس تسلیت می گوییم.

    کاپیتان متعصب پرسپولیس درگذشت
    واکنش برانکو به فوت کاپیتان پرسپولیس

    برانکو ایوانکوویچ که دقایقی پیش از خبر درگذشت هادی نوروزی مطلع شده است، گفت: «این تراژدی بزرگ را به جامعه ورزش ایران تسلیت می گویم. ما یک ورزشکار جوان، ممتاز، خوش اخلاق و متعصب را از دست دادیم و من کلمه ای در توصیف این فقدان بزرگ ندارم. برای خانواده نوروزی صبر آرزو می کنم و امیدوارم روح او در شادی و آرامش باشد.»سرمربی پرسپولیس که از شدت تاثر قادر به سخن گفتن نبود در پایان باز هم این ضایعه را به هواداران پرسپولیس تسلیت گفت.

    هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

    واکنش میناوند به درگذشت هادی نوروزی

    درگذشت هادی نوروزی خانواده فوتبال را در شوک فرو برده است. مهرداد میناوند نخستین کسی است که در صفحه اجتماعی خود به این ضایعه واکنش نشان داده است.

    میناوند نوشت: «خدایا بدتر از این نمیشه صبح زود زنگ بزنن بگن کاپیتان خوش اخلاق پرسپولیس از دنیا رفت. به خانوادش صبر بده. به علت ایست قلبى.»

    هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

    واکنش نورمحمدی به درگذشت نوروزی

    رضا نورمحمدی که از صبح امروز در بیمارستان آتیه حضور پیدا کرده بود پس از اعلام خبر درگذشت هادی نوروزی، در حالی که به شدت اشک می ریخت مقابل بیمارستان نشسته بود.

    وی اظهار داشت: «هیچ حرفی برای گفتن ندارم. متاسفم که یکی از بهترین دوستانم را از دست دادم. هادی یک دوست واقعی و به تمام معنا بود.»

    هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت


    پیکر نوروزی به سردخانه منتقل شد

    در حالیکه با ورود چند بازیکن قدیمی مثل جواد کاظمیان و علی انصاریان لحظه به لحظه به ازدحام لابی بیمارستان آتیه اضافه می شود ، پیکر کاپیتان پرسپولیس به سردخانه منتقل شد .

    هنوز مشخص نیست که خانواده وی چه تصمیمی برای برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری وی دارند اما ممکن است همین امروز ، این کار انجام شود . در این زمینه باید منتظر اطلاعه های رسمی بود .

    هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت


    عابدزاده درگذشت هادی نوروزی را باور نمی‌کند

    احمدرضا عابدزاده درباره درگذشت ناگهانی هادی نوروزی اظهار داشت: «من باور نمی کنم این اتفاق افتاده باشد. این خبر دروغ است. به من بگویید که هادی زنده است.»

    وی افزود: «من هیچ حرفی ندارم تا زمانی که خودم راهی بیمارستان شوم و ببینم چه اتفاقی افتاده است. ۱۴ سال پیش عید غدیر آن اتفاق برایم افتاد و خدا کمک کرد که با دعای مردم برگردم. من حرفی نمی زنم تا متوجه واقعیت شوم.»


    ازدحام جمعیت و اشکهای برانکو

    برانکو ایوانکوویچ دقایقی پیش به بیمارستان آتیه آمد و در میان ازدحام جمعیت خود را به داخل کشید تا با خانواده نوروزی همدردی کند .

    بغض برانکو به محض دیدن بازیکنان پرسپولیس شکست .


    پیام تسلیت پرویز مظلومی و کادرفنی استقلال

    پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال درگذشت ناگهانی کاپیتان پرسپولیس را تسلیت گفت. سرمربی آبی پوشان تهران در این باره گفت از شنیدن این خبر شوکه شدم و امیدوارم خدا به خانواده نوروزی صبر بدهد، ما و باشگاه استقلال در این غم بزرگ شریک هستیم.


    کاظمیان: خدا به خانواده اش صبر بدهد

    جواد کاظمیان بازیکن سابق پرسپولیس که به همراه علی انصاریان خود را به بیمارستان آتیه رسانده است، برای خانواده نوروزی آرزوی صبر کرد.

    کاظمیان گفت: فقط می توانم به همه پرسپولیسی ها تسلیت بگویم. همه گیج و منگ هستیم و باور نمی کنیم این اتفاق برای هادی رخ داده باشد. واقعا سخت است …

    هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

    باقری: نمی توانیم باور کنیم

    کریم باقری مربی پرسپولیس از اولین کسانی بود که خود را به بیمارستان آتیه رساند.

    او که سال ها همبازی و مربی هادی نوروزی بوده است، در این باره گفت: بدترین خبری که ممکن بود به گوش من برسد، همین بود. ما همه بهت زده و متاثر هستیم. امیدوارم خدا به خانواده اش صبر بدهد. ما شریک غم آنها هستیم تا شاید ذره ای از این درد بزرگ کم بشود. باز هم از خدا برایشان صبر می خواهم.

    هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

    حنیف عمران زاده هم در صفحه اجتماعی خود به درگذشت ناگهانی هادی نوروزی واکنش نشان داد.

    هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت


    جزئیات درگذشت هادی نوروزی

    کاپیتان مرحوم پرسپولیس بر اثر حمله قلبی در خانه به کما رفته و قبل از رسیدن به بیمارستان فوت شده بود. به گفته همراهان مرحوم هادی نوروزی، او ساعت ۵ صبح امروز بر اثر حمله قلبی در خانه به کما رفته و جان به جان آفرین تسلیم کرده است.

    بر اساس شنیده ها از کادر اورژانس و مراقبت های ویژه بیمارستان آتیه تلاش برای احیای قلب نوروزی ناکام بوده و مرحوم در فاصله زمانی قبل از حضور در بیمارستان فوت شد.

    گزارش های پزشکی حکایت از این دارد که به دنبال توقف جریان پمپاژ خون بلافاصله جریان گردش ششی متوقف و بیمار به حالت کما می رود لذا تیم پزشکی علیرغم توان و دانش بالا نتوانست نوروزی که متاسفانه فوت شده به بیمارستان رسید را احیا کرده به زندگی برگرداند.

    * توضیحات پزشک پرسپولیس

    میثم علیپور در این باره گفت: «ساعت ۵ صبح همسر هادی نوروزی با من تماس گرفت و اعلام کرد هادی نفس نمی کشد و از او خواستم سریعا با اورژانس تماس بگیرد.»

    وی ادامه داد: «بعد از حضور اورژانس با کادر تخصصی اورژانس حامل هادی نوروزی تماس گرفتم که اعلام کردند زمانی که رسیدند او فوت کرده بود.»

    پزشک پرسپولیس افزود: «آنها با این حال ۴ آدرنالین به او تزریق کردند و عملیات مربوط به احیا را انجام دادند. با حضور در بیمارستان نیز ۵۰ دقیقه عملیات مربوط به احیا انجام شد اما …»


    پیام تسلیت کمیته ملی المپیک در پی درگذشت هادی نوروزی

    به نقل از وب سایت کمیته ملی المپیک، در پی درگذشت هادی نوروزی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران، کمیته ملی المپیک درگذشت این ورزشکار با اخلاق را تسلیت گفت.

    پیام تسلیت کمیته ملی المپیک به شرح زیر است:

    درگذشت فوتبالیست با اخلاق و مردمی تیم ملی فوتبال پرسپولیس چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. کمیته ملی المپیک این ماتم جانگداز را به خانواده محترم ایشان، جامعه ورزش، جامعه بزرگ فوتبال، فدراسیون فوتبال ، باشگاه پرسپولیس و تمامی هواداران این باشگاه بزرگ صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌کند. روحش شاد و یادش گرامی.


    باشگاه تراکتورسازی درگذشت کاپیتان پرسپولیس را تسلیت گفت

    به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس به دلیل سکته قلبی در ساعت ۴ صبح امروز به بیمارستان آتیه منتقل شد اما متأسفانه این بازیکن جان خود را از دست داد.

    در این راستا باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی ضایعه درگذشت این بازیکن را به جامعه ورزشی کشور، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و خانواده این ورزشکار تسلیت گفته و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات الهی را از خداوند متعال خواستاراست.


    علی دایی درگذشت کاپیتان پرسپولیس را تسلیت گفت

    علی دایی طی پیامی اعلام کرد: خبری بهت آور ،پنجشنبه تقویم ها را ویران کرد. کاپیتان نجیب پرسپولیس رفتنش هم مثل همه روزهای بودنش ساده و آرام بود. باورش سخت است ولی فوتبال مان در عزای یکی از بهترین هایش رخت سیاه برتن کرده است. برای تسلیت گویی جملات گنگ و بی معنا شده اند.در غم بازماندگان شریکم.


    خوردبین: پیکر نوروزی به بابل منتقل می‌شود

    محمد خوردبین در خصوص علت درگذشت کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هادی دیروز سر تمرین سرحال بود و با هم صحبت می‌کردیم. او به‌خاطر اینکه پایش درد می‌کرد، به‌همراه بازیکنان تمرین نکرد. شب هم وقتی میهمان‌هایش رفتند، هادی خوابیده و پس از دو ساعت خانمش متوجه شده که نفس نمی‌کشد. بعد از اینکه به بیمارستان منتقلش می‌کنند، خبر می‌دهند که تمام کرده است.

    سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: نظر پزشک هم ایست قلبی بود. نوروزی سابقه بیماری این‌چنینی نداشت و واقعاً همه ما شوکه شدیم. به خانواده هادی، باشگاه پرسپولیس و تمامی پرسپولیسی‌ها این ضایعه را تسلیت می‌گویم.

    وی در پایان خبر داد: خانواده هادی خواستار این شده‌اند که او را در زادگاهش، بابل دفن کنند. در حال تلاش هستیم تا پیکر هادی را پس از طی فرایند پزشکی قانونی به شهرستان بابل انتقال دهیم.


    واکنش نکونام به درگذشت کاپیتان پرسپولیس

    جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با به اشتراک گذاشتن این پست در صفحه اینستاگرامش با خبر شوکه کننده و غم انگیز درگذشت کاپیتان با اخلاق پرسپولیس ابراز همدردی کرد.

    هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت


    رحمتی درگذشت نوروزی را تسلیت گفت

    مهدی رحمتی در پی درگذشت هادی نوروزی پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت که در زیر مشاهده می‌کنید:

    هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت


    مرحوم هادی نوروزی کنار فرزندانش

    هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت


    اشک های اومانا و عابدزاده در بیمارستان

    احمدرضا عابدزاده که از درگذشت هادی نوروزی مطلع شده بود، خیلی سریع با حضور در بیمارستان آتیه در پزشکی قانونی حضور یافت. وی در آغوش باقری اشک ریخت.

    * پژمان جمشیدی و مهرداد اولادی هم از دیگر افرادی بودند که در بیمارستان حضور یافتند.

    * حبیب کاشانی در تماس با محمود خوردبین به وی گفت که مقدمات تهیه آمبولانس برای انتقال پیکر نوروزی به بابل جهت برگزاری مراسم تشییع را انجام داده است.

    * برادر هادی نوروزی که از اتفاق رخ داده شوکه بود، در اورژانس آتیه فریاد می زد. گویا او شب گذشته را در خانه هادی مهمان بوده است.

    * مایکل اومانیا که صبح امروز در بیمارستان آتیه حضور یافته بود به شدت گریست.

    * ورودی اورژانس بیمارستان آتیه به شدت شلوغ است و نیروهای حراست در حال پراکنده کردن افراد هستند.

    * برانکو ایوانکوویچ بلافاصله پس از اطلاع از درگذشت کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس طی تماسی با دکتر حقیقت پزشک تیم پرسپولیس درباره علت فوت هادی نوروزی از وی سوال کرد. دکتر حقیقت نیز اطلاعات خود در این رابطه را که از پزشکان بیمارستان آتیه گرفته بود در اختیار سرمربی پرسپولیس گذاشت.

    * برانکو همچنین دقایقی با دکتر کاوه ستوده؛ پزشک استقلال که از مدیران بیمارستان آتیه است گفتگو کرد.

    * برانکو برای لحظاتی در بیمارستان آتیه و در جمع بازیکنان و مسئولان باشگاه پرسپولیس گریست.

    * بازیکنان پرسپولیس با ترک محوطه بیمارستان به باشگاه رفتند. در حال حاضر فضای غیرقابل توصیفی در طبقه اول باشگاه پرسپولیس حاکم است و بازیکنان با بهت به عزاداری و گریه مشغولند.

    * پیکر نوروزی به سردخانه پزشک قانونی منتقل شده است. جمع زیادی از بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال در بیمارستان آتیه حضور دارند.

    * همسر هادی نوروزی و نزدیکانش با مشایعت تنی چند از بزرگترهای پرسپولیس مثل رضا نورمحمدی با خودروی او به بیرون منتقل شدند و بیمارستان را ترک کردند.

    * فضای اطراف بیمارستان آتیه شلوغ و ملتهب است و مسئولان از مردم خواسته اند، به دلیل شرایط خاص درمانی از ازدحام و سروصدا خودداری کنند. این در حالی است که از چهر های مهم جامعه فوتبال افراد بسیاری قصد دارند خود را به بیمارستان برسانند.

    هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

    واکنش فرهاد مجیدی به درگذشت نوروزی

    فرهاد مجیدی کاپیتان سابق استقلال با به اشتراک گذاشتن این پست در صفحه اینستاگرامش با خبر شوکه کننده و غم انگیز درگذشت کاپیتان با اخلاق پرسپولیس ابراز همدردی کرد.

    هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت


    کفشگری: خدا به خانواده اش صبر بدهد

    مهرداد کفشگری هافبک دفاعی پرسپولیس از اولین کسانی بود که خود را به بیمارستان آتیه رساند. کفشگری که با بهت و سکوت به اتفاقات اطراف می نگریست، در این باره گفت: هیچ کس نمی تواند این خبر را باور کند. این خبر تکان دهنده ای است و قلب همه ما شکسته است. ما همه نگران خانواده هادی نوروزی هستیم و اینکه آنها چطوری با این غم کنار می آیند. همه ما سیاهپوش او خواهیم بود و برای شادی روحش بازی خواهیم کرد.

    هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

    وزارت ورزش درگذشت نوروزی را تسلیت گفت

    وزارت ورزش و جوانان در پیامی درگذشت ناگهانی ورزشکار بااخلاق کشورمان “هادی نوروزی” را به خانواده بزرگ فوتبال به ویژه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تسلیت گفت.


    پیام تسلیت آندرانیک تیموریان

    آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی در گذشت ناگهانی هادی نوروزی شوک بزرگ برای فوتبال ایران می داند. تیموریان که با وجود خواندن اخبار هنوز فوت نوروزی را باور ندارد باز هم در این مورد سوال می کند.

    تیموریان در مورد نوروزی می گوید: او بازیکن با اخلاق و فوتبالیست خوبی بود و من از دست دادن او را به خانواده آش و جامعه فوتبال تسلیت می گویم و امیدوارم خدا به خانواده اش صبر بدهد.


    پروین: هادی پسر شایسته‌ای بود

    علی پروین درباره درگذشت هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: واقعا از شنیدن خبر درگذشت نوروزی شوکه شدم و باورم نمی‌شود که این بازیکن دیگر در بین ما نیست.

    وی ادامه داد: نوروزی بچه بسیار خوبی بود و واقعا کسی از او بدی ندید. هنوز هم نمی‌توانم این مسئله را باور کنم و فقط از خداوند برای نوروزی طلب مغفرت می‌کنم.

    پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم خداوند به خانواده او صبر بدهد چرا که یک پسر شایسته را از دست دادند.


    حقیقی: باورم نمی‌شود هادی دیگر نیست

    علیرضا حقیقی حالی که از خبر درگذشت هادی نوروزی بهت زده بود و اشک می‌ریخت، اظهار داشت: درگذشت هادی باورم نمی‌شود. نمی توانم باور کنم که چنین اتفاقی برای هادی افتاده باشد.

    وی که اکنون همراه تیم روبین کازان در اردوی پیش از بازی لیگ اروپا در شهر بوردو فرانسه است، افزود: هادی پسر سالمی بود و این خبر ابتدای صبح من را هم شوکه کرد. آرزو می‌کنم روح کاپیتان پرسپولیس شاد باشد و خداوند به خانواده‌اش آرامش دهد.

    دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان درگذشت نوروزی را به خانواده این مرحوم، خانواده پرسپولیس، جامعه فوتبال کشور و… تسلیت گفت.


    پیام تسلیت تیم فوتبال امید در پی درگذشت نوروزی

    بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم امید به شدت از خبر درگذشت هادی نوروزی ناراحت و غمگین هستند و فضای حزن آلودی بر تیم حاکم شده است.

    اعضای تیم فوتبال امید با صدور پیامی ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ با خانواده مرحوم نوروزی ابراز همدردی کردند که متن این پیام به شرح زیر است:

    مرد با اخلاق فوتبال ایران و کاپیتان محجوب تیم فوتبال پرسپولیس، خبر پرواز ابدی تو به هیچ وجه باور کردنی نبود و کاروان تیم فوتبال امید را در حزن و اندوهی بزرگ فرو برد.

    ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم مرحوم نوروزی، جامعه فوتبال و باشگاه پرسپولیس از درگاه خداوند متعال برای هادی عزیز که دیگر در بین ما نیست طلب آمرزش و برای خانواده محترم او صبر جمیل مسئلت داریم.


    یک دقیقه سکوت در اردوی تیم ملی

    به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی که صبح روز چهارشنبه خود را آماده حضور در تمرین ریکاوری می‌کردند با شنیدن خبر درگذشت ناگهانی هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس در بهت بزرگی فرو رفتند.

    غم از دست دادن این همبازی، بازیکنان تیم ملی را به شدت ناراحت کرد و در چهره تک تک آنها این ناراحتی مشخص بود.

    بعد از صرف صبحانه، کارلوس کی‌روش از بازیکنان خواست ۱۰ دقیقه زودتر در سالن حاضر شوند. پس از حضور بازیکنان در سالن، سرمربی تیم ملی از بازیکنان خواست ابتدا یک دقیقه به احترام هادی نوروزی سکوت و برای آرامش او دعا کنند. پس از این سکوت سنگین که با ناراحتی بازیکنان  و اعضای کار فنی همراه بود، کی‌روش سخنانی گفت.

    هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت


    رویانیان: نوروزی منش‌های پهلوانی زیادی داشت

    محمد رویانیان ضمن تأسف شدید از درگذشت مرحوم هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم. هادی نوروزی یک جوان خوش‌اخلاق با منش‌های پهلوانانه بود و ما خاطرات بسیار زیادی با هم داشتیم.

    وی ادامه داد: از زمانی که این خبر را شنیدم بسیار شوکه شدم چرا که هادی یک جوان ورزشکار و سالم بود که همواره با تعصب برای پرسپولیس بازی می‌کرد.

    او اخلاق‌های پهلوانی زیادی داشت و واقعا درگذشت او یک فقدان بزرگ برای جامعه ورزش خواهد بود.

    مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: من و هادی همشهری بودیم و واقعا این اتفاق یک شوک بزرگ به ورزش بود. از طرف خودم به همه همشهریانم، مردم ایران و به خصوص خانواده مرحوم نوروزی تسلیت می‌گویم.


    واکنش نیکبخت واحدی به فوت هادی نوروزی

    علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال با به اشتراک گذاشتن این پست در صفحه اینستاگرامش با خبر شوکه کننده و غم انگیز درگذشت کاپیتان با اخلاق پرسپولیس ابراز همدردی کرد.

    هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت


    نوری: مرگ هادی را هیچکس باور نمی‌کند

    محمد نوری در خصوص درگذشت ناگهانی هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت‌: از صبح امروز که از خواب بیدار شدم و این خبر را شنیدم واقعا از لحاظ روحی در وضعیت بسیار بدی به سر می‌برم. هیچکس باورش نمی‌شود که دیگر هادی در میان ما نیست.

    وی ادامه داد: من سال‌ها با هادی در پرسپولیس همبازی بودم و چیزی جز معرفت و اخلاق خوب از او چیزی ندیدم نه اینکه چون دیگر در میان ما نیست این حرف را بزنم بلکه همه از رابطه خوب من و هادی نوروزی خبر داشتند.

    نوری تصریح کرد: خدا به خانواده‌اش صبر بدهد. هر چند که فکر نمی‌کنم کسی بتواند درگذشت نوروزی را باور کند.


    پیام تسلیت هاشمیان درپی درگذشت هادی نوروزی

    وحید هاشمیان پیام تسلیتی درپی درگذشت کاپیتان پرسپولیس منتشر کرد.

    وی نوشت: بسیار شوک زده هستم و باور ندارم مدتى با هم همبازى بودیم. انسان سالم و خوبى بود و دوستى خوبى داشتیم . الان یاد فرزندش مى‌افتم که همیشه با خودش به تمرین مى‌آورد. خداوند به خانوادش صبر بدهد و روحش شاد باشد.


    پیام تسلیت باشگاه نفت تهران در پی درگذشت نوروزی

    به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت تهران، باشگاه نفت تهران درگذشت هادی نوروزی را تسلیت گفت.

    در متن این پیام آمده است: خبر درگذشت هادی عزیز مجموعه باشگاه نفت را در بهت و حیرت فرو برد. مهاجم دوست داشتنی پیشین نفتی‌ها چیزی جزء خاطرات خوب از خود در این باشگاه به یادگار نگذاشته بود.

    مدیران، کارکنان، کادرفنی و بازیکنان نفت تهران ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده و بازماندگان هادی نوروزی، این ضایعه بزرگ را به جامعه ورزش، فوتبال کشور و باشگاه پرسپولیس تسلیت می‌گوید و از خداوند منان طلب آمرزش آن زنده یاد و طلب صبر برای بازماندگان آن مرحوم را دارد.


    کلانی: پرسپولیس پسر خوبش را از دست داد

    حسین کلانی در خصوص درگذشت هادی نوروزی اظهار داشت: پرسپولیس پسر خوبش را از داست داد. من باورم نمی‌شود که چنین اتفاقی افتاده و هنوز در شوک هستم.

    وی ادامه داد: حرفی برای گفتن ندارم. ساعت ۹:۴۵ صبح بود که این خبر را شنیدم و واقعا نمی‌توانم این موضوع را درک کنم و فقط مانده‌ام که چطور این ضایعه دردناک را تحمل کنیم.

    کلانی پس از گفتن این جمله نتوانست جلوی خود را بگیرد و با چشمانی گریان محل باشگاه پرسپولیس را ترک کرد.


    واکنش سردار آزمون به درگذشت هادی نوروزی

    سردار آزمون بازیکن جوان و آینده دار تیم ملی فوتبال کشورمان با به اشتراک گذاشتن این پست در صفحه اینستاگرامش با خبر شوکه کننده و غم انگیز درگذشت کاپیتان با اخلاق پرسپولیس ابراز همدردی کرد.

    هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت


     مهدوی‌کیا: رفتنت باور کردنی نیست، پسرِ خوبِ پرسپولیس

    مهدی مهدوی‌کیا در پیامی درگذشت هادی نوروزی را تسلیت گفت. در پیام مهدوی‌کیا آمده است:

    «باورکردنى نیست، درگذشت پسر خوب پرسپولیس، کاپیتان محجوب و دوست‌داشتنى، پدر مهربان…….. روحت شاد هادى عزیز. تسلیت به خانواده عزیز نوروزى و جامعه ورزش.»

    هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت


    حضور اهالی فوتبال در منزل مرحوم نوروزی

    احمدرضا عابدزاده، محمد رویانیان، فرشاد پیوس، جواد نکونام، بهنام ابوالقاسم‌پور، حمیدرضا علی‌عسگری، امیرحسین صادقی، وحید طالب‌لو، رحمان رضایی، سپهر حیدری و … از جمله اهالی فوتبال بودند که با حضور در منزل مرحوم هادی نوروزی یاد و خاطره کاپیتان فقید پرسپولیس را گرامی داشتند.

    گریه‌های نارحت‌کننده سپهر حیدری و حمیدرضا علی‌عسگری دو همبازی سابق مرحوم هادی نوروزی همه را تحت تأثیر قرار داد.

    همچنین کلیه بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس هم با حضور در منزل این مرحوم یاد و خاطره او را گرامی داشتند.

    موضوع ناراحت کننده آنجایی بود که فرزند پسر مرحوم نوروزی را به خانه پدری‌اش آوردند و به او گفته بودند که پای پدرش شکسته است. زمانی که پسر مرحوم نوروزی به خانه آمد، همه حاضرین تحت تأثیر قرار گرفته و به شدت گریه کردند.

    هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

    هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

    هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت


    خداحافظی مهدی طارمی با مرحوم نوروزی

    در پی درگذشت هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس، مهدی طارمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سلام….داداش چه زود رفتي بهشت قرار نبود بچه ها رو تنها بذاري بهشتي شدنت مبارك ولي خيلي زود بود خدا به زن و بچت و خانوادت صبر بده داداش هادي….. هنوز باور نميكنم تسليت.

    منبع:برترین ها
    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی خواب هیپنوتیزم
  • کتب نظریه شماره زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی آزمون های آلمان
  • خرید کتاب های زبان اصلی نقشه کشی
  • کتاب های فقه اورجینال
  • هاردکپی کتاب های زمین شناسی
  • خرید کتاب های زبان اصلی تئوری الاستیسیته
  • خرید کتاب زبان اصلی ریاضیات کاربردی
  • منابع اورجینال سیستم عامل
  • خرید کتاب های دندانپزشکی از آمازون
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>