• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » عکس » عکس های ورزشی و ورزشکاران » گفتگو سرمربی دو تیم فوتبال گسترش فولاد و سپاهان

    گفتگو سرمربی دو تیم فوتبال گسترش فولاد و سپاهان

    خلاصه خبر:

    سرمربی دو تیم فوتبال گسترش فولاد و سپاهان در نشست بعد از بازی به مسائل تاکتیکی و شرایط بازیکنان اشاره کردند.

    در ادامه با کدر همراه باشید

    توضیحات تکمیلی:

    گفتگو سرمربی دو تیم فوتبال گسترش فولاد و سپاهان

    به کزارش گروه ورزشی سایـت کـدر  فراز کمالوند پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: چون در سال جدید به اصفهان نیامده بودیم، با کمی تأخیر سال جدید را تبریک می‌گویم. اما در مورد مسابقه باید بگویم دیدار سپاهان – گسترش بازی خوبی بود. سپاهان در این مسابقه بهتر بازی کرد و مستحق برد بود.

    سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد خستگی بازیکنانش را یکی از دلایل اصلی شکست مقابل سپاهان دانست و تصریح کرد: سپاهان امروز آماده‌تر از ما بود. ما پیش از این سه بار با تیم سپاهان بازی کرده بودیم. آنها امروز بهتر از بازی‌های گذشته‌شان بودند. البته فراموش نکنید که ما هم در ۱۰ روز گذشته دو بازی سنگین را پشت سر گذاشته بودیم. ما با تیم‌هایی مانند استقلال و تراکتورسازی بازی کرده بودیم که به نوعی جزو مدعیان قهرمانی نیز به حساب می‌آمدند.
    وی افزود: این دو بازی جان تیم ما را گرفت. به‌هر حال با این وضع بدنی که بازیکنان‌مان داشتند این نتیجه قابل پیش‌بینی بود. از شکست مقابل سپاهان ناراحتم، اما چیزی که من را خوشحال می‌کند این است که امروز شش بازیکن زیر ۲۳ سال برای ما به میدان رفتند. امیدوارم این جوان‌ها راه خودشان را پیدا کنند و به فوتبال کشور معرفی شوند. تیم ما امروز خسته بود و دو بازی گذشته هم فشار زیادی به بازیکنان من آورده بود.
    کمالوند در مورد گلایه‌هایش از داور دیدار بازی سپاهان – گسترش فولاد گفت: من در آخر بازی به داور اعتراض کردم، چون معتقد بودم که در پایان نیمه اول چهار ثانیه از یک دقیقه وقت تلف شده‌ای که داور گرفته بود گذشت، اما داور سوت پایان بازی را نزد و در این چهار ثانیه دروازه ما باز شد! بازیکنان هم این موضوع را به گوش من رساندند.
    وی با گلایه از مسئولان باشگاه سپاهان و ورزشگاه نقش جهان یادآور شد: معمولاً رختکن تیم میهمان در کنار زمین قرار می‌گیرد و رختکن‌های دو تیم هم فاصله زیادی با هم ندارند. متأسفانه رختکن تیم میهمان در ورزشگاه نقش جهان ۴۰۰ متر با زمین بازی فاصله دارد، اما رختکن تیم میزبان درست کنار زمین قرار گرفته است. دو دقیقه و ۱۰ ثانیه طول می‌کشد که بازیکنان از زمین خودشان را به رختکن برسانند. امیدوارم اصفهانی‌ها میهمان‌نوازی کنند و در آینده جای رختکن میهمان و میزبان با یکدیگر عوض شود.
    زلاتکو کرانچار پس از پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: این برد سزاوارانه و شیرین بود. همان‌طور که دیروز هم پیش‌بینی می‌کردم، بازی پرفشاری داشتیم. ما بازی را از ابتدا به نحوی شروع کردیم که کاملاً روی جریان بازی مسلط بودیم و تاکتیک‌مان را به حریف تحمیل کردیم. در نیمه اول چند فرصت شوت‌زنی داشتیم که به ثمر نرسید و گسترش نیز شانه‌به‌شانه ما بازی می‌کرد. خوشبختانه در دقایق پایانی نیمه اول موفق شدیم به گل برسیم. در نیمه دوم نیز تیم گسترش فولاد قصد داشت فشار بیشتری روی دروازه ما بیاورد و به همین دلیل تغییراتی را در ترکیبش اعمال کرد.
    وی در ادامه با اشاره به اینکه در نیمه دوم انتظار داشته است گسترش فولاد حملات بیشتری انجام دهد، تصریح کرد: انتظار داشتم گسترش برای گل مساوی تلاش کند، اما بازیکنانم مقاومت کرده و حملات آنها را خنثی کردند. در اینجا باید از دروازه‌بان‌مان نیز تشکر کنم که موقعیت‌های خوب حریف را مهار کرد.
    کرانچار در ادامه با تمجید از عملکرد دروازه‌بان سپاهان گفت: موقعیت‌های خوبی را گسترش روی دروازه ما خلق کرد، اما خوشبختانه هیچ‌کدام از آنها تبدیل به گل نشد.
    وی درباره برنامه خود برای دیدارهای آینده تیم سپاهان عنوان کرد: سعی می‌کنیم با صحبت کردن برای بازیکنان تمرکز آنها در بازی را بهبود ببخشیم. این مسئله‌ای است که ما باید در بازی‌مان اصلاح کنیم.
    سرمربی تیم فوتبال سپاهان با ابراز خرسندی از حمایت هواداران این تیم اظهار داشت: من به نوبه خودم از طرف کادر فنی سپاهان از تماشاگران تشکر می‌کنم که با تمام وجودشان در ورزشگاه هماهنگی خوبی بین هواداران و بازیکنان ایجاد کردند. آنها باعث شدند بازیکنان عملکرد بهتری داشته باشند. امیدوارم در بازی‌های آینده هم هواداران از تیم‌شان حمایت کنند.
    کرانچار درباره اینکه  آیا دیدار فردای دو تیم ذوب‌آهن و پیکان را زیر نظر خواهد داشت یا خیر، عنوان کرد: قبل از پاسخ دادن به این سؤال باید بگویم که من تمرین فردای تیمم را ساعت ۱۱ قرار دادم تا بعد از آن وقتم آزاد باشم و بتوانم بازی این دو تیم را تماشا کنم. من دیدار گذشته ذوب‌آهن مقابل بنیادکار ازبکستان را دیده‌ام و این تیم را از قبل زیر نظر داشته‌ام. از نتیجه ذوب‌آهن در دیدار گذشته خوشحال شدم، اما دوست دارم دیدار فردای آنها مقابل پیکان مساوی شود.
    وی در پاسخ به سؤالی در مورد دیدارهای آینده تیمش مقابل تراکتورسازی و استقلال تصریح کرد: از فردا فقط به دیدار مقابل صبا فکر می‌کنیم. سپاهان پله‌به‌پله و مسابقه‌به‌مسابقه جلو می‌رود. ما تلاش نمی‌کنیم تمام سنگ‌ها را در یک دست نگه داریم بلکه می‌خواهیم نتایجی را که برای رسیدن به رده چهارم جدول رده‌بندی لازم است، کسب کنیم. اگر بتوانیم به رده چهارم جدول رده‌بندی برسیم یک گام بزرگ برای کسب سهمیه آسیا برداشته‌ایم، اما اینکه بخواهیم از الان به دیدار مقابل استقلال و تراکتورسازی نگاه‌مان را خیره کنیم به نظرم کار چندان خوبی نیست. ما باید نتایجی بگیریم که بتوانیم خودمان را به لیگ قهرمانان آسیا نزدیک کنیم.
    سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد تعویض‌هایش مقابل گسترش فولاد گفت: به نظرم تعویض‌هایی که انجام دادم همگی موجه بودند. شما دیدید که مسعود حسن‌زاده در نیمه دوم خسته شد و اُفت کرد. ما رضا میرزایی را به زمین بازی فرستادیم تا کفه ترازو را به نفع سپاهان برگرداند در حالی که میرزایی فقط یک جلسه با ما تمرین کرده بود. همچنین جلال‌الدین علی‌محمدی را هم به جای مهرداد محمدی به زمین فرستادیم که بتواند در حملات به ما کمک کند. تعویض سوم‌مان هم کاملاً تاکتیکی بود که طی آن فرید کریمی را به جای حسین پاپی به زمین فرستادیم. با ورود رضا میرزایی به زمین مسابقه سعی کردیم سمت راست زمین را از آن خودمان کنیم.

    خلاصه خبر:

    سرمربی دو تیم فوتبال گسترش فولاد و سپاهان در نشست بعد از بازی به مسائل تاکتیکی و شرایط بازیکنان اشاره کردند.

    در ادامه با کدر همراه باشید

    گفتگو سرمربی دو تیم فوتبال گسترش فولاد و سپاهان

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های زمین شناسی
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • کتب کتابخانه زبان اصلی
  • خرید کتاب های دوره های خلبانی از آمازون
  • خرید کتاب های رادیولوژی از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی نوسازی و طراحی داخلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی بیماری های قلب و عروق
  • دانلود فایل های زبان اصلی شیمی معدنی
  • دانلود منابع مرجع تبلیغات
  • خرید کتاب زبان اصلی اینترنت
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>