• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » عکس » عکس های ورزشی و ورزشکاران » نشست خبری سرمربیان تیم های فوتبال قبل از ورزشگاه آزادی

    نشست خبری سرمربیان تیم های فوتبال قبل از ورزشگاه آزادی

    خلاصه خبر:

    سرمربیان تیم های فوتبال پرسپولیس و الریان قطر در نشست خبری پیش از رویایی شان در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

    در ادامه با کدر همراه باشید

    توضیحات تکمیلی:

    نشست خبری سرمربیان تیم های فوتبال قبل از ورزشگاه آزادی

    به نقل از گروه ورزشی سایـت کـدر، برانکو و مایکل لادروپ  سرمربیان تیم های فوتبال پرسپولیس و الریان قطر در نشست خبری پیش از رویایی شان در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

    *کوچکترین اشتباه در آسیا تاوان سنگینی دارد/ بازی‌های ما مثل نیمه نهایی آسیاست برانکو ایوانکوویچ گفت: ما در گروه سختی قرار گرفتیم و به نوعی بازی‌هایمان با حریفان آسیایی به نوعی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود. چرا که قهرمانان ایران، عربستان، قطر و امارات در گروه  D  حضور دارند. به طور حتم بازی فردا مهم است و واقف هستیم که بازی سختی مقابل الریان قطر داریم. به هر حال قصد داریم از گروهمان صعود کنیم و هواداران هم باید به ما کمک کنند. وی در ادامه عنوان کرد: همه بازیکنان سالم و آماده هستند و تنها فرشاد احمدزاده به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم در این بازی نیست. برانکو تصریح کرد: خودمان می‌دانیم که هر چهار تیم گروهمان نزدیک به هم بازی می‌کنند و انتظار داریم که بازیکنان ما مشکلات را پشت سر بگذارند و پتانسیل و کیفیت خود را به کار ببرند و بازی فردا را ببرند. برانکو درباره تذکر  AFC  بابت ترقه انداختن هواداران ایرانی بیان کرد: ۷ سابقه حضور در ایران را دارم و در این مدت ۲ بار شاهد ترقه پرتاب کردن هواداران بودم . در بازی کره شمالی به عنوان مربی تیم ملی و در بازی با تراکتورسازی فصل پیش شاهد ترقه انداختن تماشاگران بودم به هر حال از هواداران این تیم تمجید می‌کنم چرا که آن‌ها فوتبال را دوست دارند و جایگاه پرسپولیس را می‌دانند و فقط تیم محبوبشان را تشویق می‌کنند. وی در ادامه عنوان کرد: از هواداران خواستارم که فقط تیم محبوبشان را تشویق کنند و ما هم بازی جوان<a href=”http://www.keder.ir/cat/model/clothing-men” title=”مردانه” target=”_blank” >مردانه و در بالاترین سطح مقابل الریان قطر حاضر می‌شویم. برانکو درباره شناخت از تیم الریان قطر گفت: بازی قبل برابر این تیم عملکرد خوبی داشتیم و نکات ضعف این تیم را آنالیز کردیم. این تیم بازیکنان خارجی خوبی دارد اما ما با تمرکز بالا وارد زمین می‌شویم تا این بازی را ببریم. برانکو بیان کرد: روحیه تیم بسیار بالاست و برای جبران شکست بازی رفت به میدان خواهیم رفت و برنامه ویژه‌ای برای این بازی داریم.

    وی درباره برنامه‌اش برای بازیکنان خطرناک الریان قطر بیان کرد: البته طبیعی است تلاش می‌کنیم بهترین هدیه را تقدیم هواداران کنیم که همانطور که کامیابی‌نیا بیان کرد ما در بازی گذشته بازی خوبی ارائه کردیم اما برد و باخت در فوتبال وجود دارد و نمی‌شود جلوی حوادث را گرفت.

    وی در ادامه عنوان کرد:‌ الریان قطر ضعیف‌تر از تیم ملی این کشور نیست. این تیم مربی باکیفیت و بازیکنان خارجی مطرحی دارد و بازی سختی پیش رو داریم که به هر حال بازیکنان انگیزه فراوان برای پیروزی در این بازی دارند و با آمادگی بالا وارد زمین می‌شوند هدف ما برد در این بازی است.

    وی درباره تفاوت تیم الریان قطر با تیم‌های دیگر گروه بیان کرد: همه تیم‌ها در گروه‌ ما قدرتمند هستند و به نوعی بازی‌هایمان در این گروه همانند نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.  این تیم قطری همانند الهلال بازی می‌کند و پاسکاری فلسفه کاری این تیم است. ۳ بازیکن قوی دارند و این موضوع باعث شده که الریان نسبت به سایر تیم‌ها متفاوت بازی کند. همچنین طبیعی است در لیگ قهرمانان همه تیم‌ها کیفیت بالایی دارند الهلال عربستان ۶ بار قهرمانی در این رقابت‌ها دارد و چند بار هم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور داشته است.

    وی در ادامه عنوان کرد: الریان قطر و الوحده امارات فصل گذشته در لیگ کشورشان قهرمان شدند و بازیکنان باکیفیت خارجی خوبی دارند و رقابت تنگاتنگی با این تیم‌ها داریم . به خاطر همین به نتایجی که تا کنون کسب کردیم افتخار می‌کنیم.

    وی درباره شناختش از سرمربی تیم الریان قطر گفت: من خیلی برای این مربی احترام قائل هستم. لادروپ زمانی بهترین بازیکن جهان بوده و یک مربی خوب است که کارش را در اسپانیا شروع کرد و توانایی‌اش را در این لیگ نشان داد. همچنین وی باعث شده که سطح کیفی تیم الریان قطر بالا برود.

    سرمربی پرسپولیس بیان کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم و به چیزی فکر نمی‌کنیم و مهم‌ترین بازی‌مان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان قطر است و مهمترین بازی‌مان در لیگ برتر هم مقابل ماشین سازی در تبریز است. به هر حال صرفه جویی در انتخاب بازیکنان نمی‌کنیم و با تمام قوا مقابل الریان حاضر می‌شویم.

    برانکو درباره اینکه پرسپولیس از میزبانی مقابل الهلال عربستان محروم بوده است بیان کرد: طبیعی است برای ما بازی کردن در خانه بسیار مهم است چرا که حمایت هواداران خود را برخوردار هستیم. هواداران یار دوازدهم هستند و به خاطر همین انتظار داریم که فردا آن‌ها از تیم خودشان حمایت کنند. بازی با الهلال عربستان در عمان از اختیارات ما دور بود اما فردا قصد داریم با حضور هواداران از بازی لذت ببریم.

    برانکو درباره دریافت گل زیاد در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: طبیعی است که حریفان آسیایی کیفیت و استحکام خاص خود را دارند و کوچکترین اشتباه تاوان سنگینی برای ما دارد و تلاش می‌کنیم این اشتباهات را به حداقل برسانیم. لیگ قهرمانان آسیا سطح بالاتری از لیگ برتر و بازی‌هایش سخت است.

    *پشتوانه هواداران و ملی پوشان پرسپولیس کار ما را سخت کرده است مایکل لادروپ گفت: ما چند هفته پیش با تیم پرسپولیس بازی داشتیم و می دانیم فردا دیدار سختی در مقابل این تیم داریم. وی ادامه داد: پرسپولیس قهرمان ایران است و می دانیم بازی بسیار سختی داریم،اما ما توانستیم در دیدار رفت این تیم را شکست دهیم.ما هفت مرتبه در لیگ قهرمانان شرکت کرده ایم اما نتوانستیم از مرحله گروهی صعود کنیم و می خواهیم به این مهم برسیم.لادروپ در خصوص اینکه آیا تماشاگران پرشور پرسپولیس با حضور در ورزشگاه برای الریان مشکل‌ساز خواهند شد یا خیر، تصریح کرد: فکر می‌کنیم این‌طور نیست، چراکه تعداد زیادی از بازیکنانم مقابل تیم‌های پرطرفدار بازی کرده‌اند و فکر نمی‌کنم که برای بازیکنانم این موضوع مشکل‌ساز باشد، هرچند که بر این باور هستم که حضور پرشور هواداران پرسپولیس کمک زیادی به این تیم خواهد کرد.وی خاطرنشان کرد: متاسفانه ما در بازی مقابل العربی یکی از بازیکنان‌مان را از دست دادیم و مجبوری شدیم زمان زیادی را ۱۰ نفره بازی کنیم. بازیکنان ما مقابل العربی به همین خاطر انرژی و توان زیادی مصرف کردند. امیدوار بازی سنگینی که مقابل العربی انجام دادیم، تاثیری در دیدار مقابل پرسپولیس نداشته باشد. البته بازیکنان ما اعتماد به نفس زیادی دارد.لادروپ تصریح کرد: مطمئنا برنامه‌ها و نقشه‌های خودمان را برای این بازی داریم و همان‌طور که گفتم  ۸۰-۷۰  هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آید که یک پشتوانه خوب برای تیم میزبان است. تیم من برای رویارویی با این شرایط باید آماده باشد.

    خلاصه خبر:

    سرمربیان تیم های فوتبال پرسپولیس و الریان قطر در نشست خبری پیش از رویایی شان در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

    در ادامه با کدر همراه باشید

     

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب معدن کار زبان اصلی
  • خرید کتاب های لفاظی از آمازون
  • کتب رسانه زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی جراحی
  • هاردکپی کتاب های فن آوری ریز پردازنده
  • خرید کتاب های زبان اصلی باطنی، رمز و راز
  • کتاب های بدون دسته بندی اورجینال
  • منابع اورجینال علوم قانونی
  • خرید کتاب های زبان اصلی دینامیک غیر خطی
  • خرید کتاب های زبان اصلی طب جایگزین
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>