• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دنیای مد » اصول و قواعدی برای خوش تیپ بودن/تیپ ۲۰۱۷ +تصاویر

    اصول و قواعدی برای خوش تیپ بودن/تیپ ۲۰۱۷ +تصاویر

    خوش تیپ ها همیشه از اصول خاص مد و تیپ و ست کردن لباس ها استفاده می کنند که این گونه جذاب به نظر می رسند. برای شما اصول اولیه مد و ست کردن لباس را آورده ایم

    بهترین اصول و قواعد برای خوش تیپ بودن افراد

    اصول و قواعدی برای خوش تیپ بودن/تیپ ۲۰۱۷ +تصاویر

    خوش تیپ ها همیشه از اصول خاص مد و تیپ و ست کردن لباس ها استفاده می کنند  که این گونه جذاب به نظر می رسند. برای شما اصول اولیه مد و ست کردن لباس را آورده ایم. خوش تیپی و خوش پوش بودن کار چندان سختی نیست. شما فقط کافی است بدانید که چگونه باید مطابق با فرم بدن تان لباس بپوشید. اگر شما پاق هستید یا لاغر، قد بلند هستید یا قد کوتاه با ترفندهای ساده زیر می توانید یک فرد خوش تیپو باکلاس شوید.

    برای خوش تیپی و شیک بودن اصولی را بایستی مد نظر قرار داد. انتخاب صحیح لباس و ایجاد هماهنگی میان عناصری همچون شکل اندام ،شکل چهره ، رنگ ، بافت و جنس پارچه، طرح لباس، اشکال، خطوط بسیار مهم است.غالبا افراد به دلیل عدم آگاهی لازم نسبت به این موارد در ایجاد تعادل و هماهنگی لازم برای زیبایی ظاهر خود با مشکل روبرو هستند.

    این امر باعث ایجاد ترکیبی ناهمگون در پوشش و تشدید و به چشم آمدن برخی از ایرادات اندام، در آنها می شود که با پیامدهای همچون تضعیف روحیه، اعتماد بنفس و ایجاد تفکر منفی در فرد، همراه است .نخستین و اساسی ترین عامل در لباس، سایز مناسب است که پوشنده بایستی به آن دقت کند تا صحیح باشد.

    همیشه سعی کنید لباس کاملا اندازه اندام خود بپوشید و از پوشیدن لباس های تنگ و گشاد خودداری کنید، چرا که لباس های گشاد باعث اغراق آمیز دیده شدن و لباس های تنگ باعث به چشم آمدن ایرادات اندامی می شود.بیشترین مشکلاتی که افراد با آن روبروی هستند مربوط به چاقی ، کوتاه قدی ، لاغری و بلندی قد است که فرد می تواند

    با استفاده از ترفندهای بسیار ساده این مشکلات را تا حدودی کمرنگ تر کند. در این مبحث به ارائه اطلاعاتی در خصوص ترفندهای پوشش لباس، درجهت رفع مشکلات شما تلاش خواهیم کرد.

    ترفندهایی برای لاغر و بلند قد نشان دادن اندام
     توجه داشته باشید اگر کمر باریکی ندارید، از کمربند و لباس هایی که کمر پهن دارند، استفاده نکنید.

     پارچه های زمخت و سنگین ، پشمی ، بافتنی ، چرمی ، پارچه های آهاردار باعث  سنگین وزن به نظر رسیدن اندام شما می شود. پس به هنگام استفاده از چنین پارچه های دقت کافی را داشته باشید .

     لباس های چین دار بخصوص با پارچه های آهاردار مناسب اندام های چاق نیست.

     پارچه های سبک وزن مانند نخی، کتان باعث لاغرتر دیده شدن اندام می شود بخصوص  پارچه های نازک و نرم با رنگ های تیره بسیار تاثیر گذارتر است.

     رنگ های تیره مانند : مشکی ، سرمه ای و … باعث لاغر و کوچک به نظر رسیدن جثه  می شود.

     رنگ های روشن به دلیل انعکاس نور بیشتر، اندام را بزرگ و حجیم تر نشان می دهند.

     لباس های بالاتنه و پایین تنه یک رنگ ، بخصوص در رنگ های تیره باعث لاغر و بلند قد نمایان شدن پوشنده لباس می شود.

     لباس های با طرح های شلوغ و درشت ( خال ، گل ، نقش و نگار ، خطوط پهن و…) و طرح های برجسته ، سنگ دوزی و تزئینات برجسته مناسب افراد چاق نیست و بهتر است در پوشیدن این نوع لباس ها، دقت کافی به خرج دهند.

     افراد چاق و کوتاه قد بهتر است کفش های پاشنه بلند و ظریف به پا کنند.

     نحوه بستن روسری و شال بر بلند قد به نظر رسیدن فرد بسیار مؤثر است یعنی آویزان  بودن گوشه های روسری و شال باعث حرکت چشم درطول آن می شود و قد را بلندتر نشان می دهد.

     به کار گرفتن برش ها و خطوط عمودی در لباس افراد چاق آنها را لاغرتر نمایش می دهد.  لازم به توضیح است که تعداد خطوط ، پهنا، رنگ، فاصله بین خطوط و  نحوه استقرار  آنها بسیار مهم است که بایستی حتما به درستی به کار گرفته شود، به عبارتی هرچه تعداد خطوط بیشتر و باریک تر باشند و فاصله آنها از هم کمتر و رنگ راه ها تیره تر باشد،

    چشم بیننده را به خود جلب می کند و لاغرتر به نظر می رسد. اما توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد از خطوط باعث خستگی چشم و ایجاد حسی ناخوشایند در بیننده شود . پس لازم است با دقت بیشتری در لباس خود از خطوط استفاده کنید

      به گزارش پارس ناز به هنگام پوشیدن لباس بهتر است از شلوارهای راسته که  درقسمت کمر بسته می شود استفاده شود و از شلوارهای پاگشاد ، دامن شلواری و نیز شلوارهایی که در قسمت پایین تر از کمر قرار گرفته و بسته می شوند خوداری کنید.

    ترفند هایی برای چاق  و کوتاه قد نشان دادن اندام :
     لباس های بالاتنه و پایین تنه با رنگهای متفاوت اندام را کوتاه قدتر می نمایاند .
     افراد لاغر و بلند قد بهتر است کفش های پاشنه صاف و هم سطح استفاده کنند.
     چهارخانه های درشت  باعث چاق به نظر رسیدن اندام می شود.

     پوشیدن لباس های چند لایه برای افراد لاغر مناسب و زیباست .

     به کارگرفتن برش ها و خطوط افقی در لباس، باعث چاق به نظر رسیدن افراد لاغر اندام  می شود، بخصوص اگر خطوط پهن تر باشند.

     پوشیدن لباس های کمردار برای افرادی که لاغر و بلند قد هستند بسیار زیبا و مناسب  است .

     لباس های چیندار و پلیسه برای لاغراندام ها مناسب و برازنده تر است .

     لباس هایی با پارچه های آهاردار و براق مناسب افراد لاغر است چرا که پارچه های  آهاردار به دلیل افت نداشتن بر روی بدن و مخفی کردن خطوط خارجی اندام موجب چاق به نظر رسیدن فرد می شود و پارچه های براق با انعکاس نور فرد را چاقتر نشان می دهند.

     

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال ویروس شناسی
  • دانلود منابع مرجع ایمنی و امنیت
  • خرید کتاب های زبان اصلی علوم طبیعی
  • خرید کتاب ساخت و ساز زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی فانتزی
  • خرید کتاب سینما زبان اصلی
  • کتب کتابخانه زبان اصلی
  • منابع اورجینال تولید مواد غذایی
  • خرید کتاب های زبان اصلی طب داخلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی مترولوژی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>