• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » پزشکی و سلامت » تزریق بوتاکس+همه چیز راجب درباره فوائد و مضررات /آموزش

    تزریق بوتاکس+همه چیز راجب درباره فوائد و مضررات /آموزش

    تزریق بوتاکس می تواند برای رفع چروک های پوستی موثر باشد و بسیاری از خانم ها و در برخی موارد آقایان برای تزریق آن اقدام می کنند.
    سوالات مهم و مفید درباره تزریق بوتاکس

    تزریق بوتاکس+همه چیز راجب درباره فوائد و مضررات /آموزش
    تزریق بوتاکس می تواند برای رفع چروک های پوستی موثر باشد و بسیاری از خانم ها و  در برخی موارد آقایان برای تزریق آن اقدام می کنند. گذشت آن زمانی که برای رفع چین و چروک از بوتاکس استفاده می کردند، امروزی ها برای شفاف تر و صاف تر شدن پوستشان بوتاکس می کنند!

     

    این را زمانی فهمیدم که دختر دایی سی ساله ام، بوتاکس کرده بود، دختر جوانی که نه چین و چروک داشت و نه به واسطه ی بیماری یا تصادف، مشکلی برای صورتش ایجاد شده بود، فقط برای صاف تر شدن پوستش، بوتاکس کرد!بوتاکس، سمی کشنده است که از نوعی باکتری به‌نام «کلستریدیوم بوتولینوم» به‌دست می‌آید، اوایل برای بهبود انحراف چشم بیماران به‌کار گرفته می‌شد.

     

    از همان زمان متخصصان متوجه شدند بیمارانی که برای اصلاح انحراف چشم از این باکتری استفاده کردند چروک‌های ظریف اطراف چشم آنها همزمان با رفع انحراف چشم‌شان کم می‌شود. سه پرسش مهم در این مطلب مطرح شده که بهتر است قبل از بوتاکس، از آنها مطلع شوید.

     

    اگر بوتاکس اشتباه تزریق شود، چه می شود؟
    بوتاکس سمی است که عضله را از کنترل خارج می‌کند و قدرت انقباض و انبساط را از آن می‌گیرد. درواقع این ویژگی نوعی عارضه محسوب می‌شود اما علم پزشکی از آن به‌نفع انسان استفاده کرده است. حال اگر این سم در نواحی نامناسب یا بیش از اندازه مورد استفاده قرار گیرد، می‌تواند باعث عوارضی جدی همچون اختلال در تنفس و حتی مرگ شود که تنها چاره پیشگیری از این عوارض مراجعه به متخصص متبحر و حاذق است.

     

    تزریق بوتاکس در تمام نقاط صورت و بدن امکان‌پذیر نیست. برای مثال اگر در اطراف لب تزریق شود احتمال اینکه فرد در صحبت کردن، خندیدن و جویدن غذا با مشکل مواجه شود وجود دارد یا اگر در ناحیه گردن استفاده شود، قدرت بلع را مختل می‌کند. تزریق در ناحیه پیشانی یا زیر پلک نیز اگر به‌طور صحیح انجام نشود،

     

    می‌تواند افتادگی پلک یا دوبینی و مشکل در بستن پلک موقع خواب ایجاد کند. عدم تقارن از دیگر عوارض تزریق بوتاکس با شیوه نادرست است که می‌تواند براثر تزریق دوزهای متفاوت در دو طرف صورت ایجاد شود.

     

    در چه مواردی تزریق بوتاکس ممنوع است؟
    بهتر است قبل از انجام بوتاکس از پزشکتان بخواهید که روی شما تست انجام دهد، کمی معطل شدن، بهتر از سوزش و خارش و کهیر و آسم و تنگی نفس و دیگر علایم آلرژیکی است

     

    ۱. اگر فرد بیماری اختلالات انعقادی داشته باشد.

     

    ۲. استفاده از داروهای ضد انعقاد خون

     

    ۳. دوران حاملگی

     

    ۴. سن کمتر از ۱۸ سال و همچنین سن بالا‌تر از ۷۵ سال

     

    ۵. بیماری ام‌اس، می‌استنی گراویس، نفروپاتی و نارسایی کلیه

     

    ۶. بیماری‌های قلبی و عروقی حاد

     

    ۷. ضعف ایمنی یا کسانی که عفونت فعال دارند.

     

    ۸. واکسیناسیون در ۲ هفته اخیر

     

    ۹. کسانی که بدون دلیل مشخص مبتلا به بیماری فلج عضلانی هستند.

     

    زمان تزریق اول و دوم چه مقدار باید باشد؟
    اولین اثرگذاری بوتاکس در فاصله‌ زمانی بین ۲ تا ۶ ماه طول خواهد کشید. این ماندگاری بین افراد مختلف متفاوت است. درواقع برای کسانی‌ که اولین تزریق را تجربه می‌کنند نکته قابل اهمیت زمان تزریق بعدی است. باید در این زمینه کاملا آگاهانه عمل شود، چون زمان تزریق بعدی باید وقتی اتفاق بیفتد که تزریق اول تاثیر خود را از دست داده باشد.

     

    شما به مرور زمان متوجه خواهید شد که هر تزریق چند ماه برای‌تان جواب خواهد داد. البته نباید برای تزریق دوم آنقدر صبر کنید تا تاثیر اولین بوتاکس کاملا از بین برود. زمانی كه بوتاکس اول ضعیف شده و اثرات تزریق کم‌کم در حال از بین رفتن است باید برای تزریق بعدی اقدام کنید. درواقع هدف از تزریق بوتاکس این است که ماهیچه‌ها از کار کردن باز داشته شوند

     

    و قرار بر این است که ماهیچه‌ها کشته شوند نه اینکه دوباره بازسازی شوند. بعد از ۲ سال تزریق در فاصله‌های زمانی مشخص، ماهیچه‌ها دیرتر از سابق خودشان را ریکاوری می‌کنند و بعد از آن اصلا بعید نیست فاصله‌های زمانی تزریق‌های بوتاکس افراد به فواصل ۲ ساله تبدیل شود.

     

    توجه
    خیلی ها ممکن است به بوتاکس حساسیت داشته باشند، بهتر است قبل از انجام بوتاکس از پزشکتان بخواهید که روی شما تست انجام دهد، کمی معطل شدن، بهتر از سوزش و خارش و کهیر و آسم و تنگی نفس و دیگر علایم آلرژیکی است.

     

     

    عکس،فال،اس ام اس

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع بهینه سازی پژوهش عملیاتی
  • هاردکپی کتاب های ادبیات نظارتی
  • کتاب های تفکر خلاق اورجینال
  • منابع اورجینال نانو تکنولوژی
  • خرید کتاب زبان اصلی پوست و زیبایی
  • هاردکپی کتاب های شیمی آلی
  • خرید کتاب هنرهای رزمی زبان اصلی
  • خرید کتاب نظریه های کنترل اتوماتیک زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی تمدن امریکا
  • هاردکپی کتاب های موسیقی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>