• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » افراد مشهور و ثروتمندی را مدیون زندگی در خودرو هستند /تصاویر

    افراد مشهور و ثروتمندی را مدیون زندگی در خودرو هستند /تصاویر

    گاهی اوقات آن سختی می تواند زندگی کردن در داخل ماشین به جای یک خانه گرم و راحت می تواند طوفان پیش از شهرت باشد.
    افراد مشهور و ثروتمندی که روزگاری در داخل خودرو های خود زندگی می کردند
    افراد مشهور و ثروتمندی را مدیون زندگی در خودرو هستند /تصاویر

    به موقع است که عبارت بعد از هر سختی آسانی است را به کار ببریم. گاهی اوقات آن سختی می تواند زندگی کردن در داخل ماشین به جای یک خانه گرم، نرم و راحت باشد. می تواند طوفان پیش از شهرت باشد. می تواند شانسی کوچک در میان حوادث تلخ و دشوار زندگی باشد.

    در ادامه این نوشته به بررسی ۷ داستان از زندگی افراد مشهور و ثروتمند کنونی خواهیم پرداخت  که در زمانی در ماشین های شان زندگی می کردند و حتی توانایی مالی برای اجاره کردن جای کوچکی را نیز نداشتند. این افراد که وجود برخی از آنها در این فهرست از جمله «جیم کری» و «هیلاری سوانک» موجبات تعجب شما را بر خواهند انگیخت، بسیاری از ایده های بازیگری خود را در میان آن دشواری ها یافته اند.

    این فهرست و خلاصه ای از اتفاقاتی که در پس هر کدام وجود دارد را با هم مرور می کنیم:

    «کریس پرت» ستاره «پارک ژواسیک» زمانی در Maui هاوایی و در ماشین خود روزگار سپری می کرد

    1

    افراد مشهور و ثروتمندی را مدیون زندگی در خودرو هستند /تصاویر

    وی در نقش دوست داشتنی  Andy Dwyer در مجموعه Parks and Recreation تا نقش Owen Grady در مجموعه «پارک ژوراسیک» ظاهر شد. اما این تنها مسیری نبود که این هنرپیشه در زندگی اش طی کرد.

    در سن ۱۹ سالگی، به پیشنهاد یکی از دوستانش به Maui هاوایی رفت و در ونی جا خوش کرد و نوعی از یک زندگی مستقل را برای خود رقم زد. «پرت» از تجربه خود در این مورد می گوید: “ساعت کمی کار می کردیم و در حدود ۱۵ تا ۲۰ ساعت در هفته را با ماهیگیری و خوردن و کشیدن مواد مخدر سر می کردیم.”

    در همان سال بود، یکی از زنان هنرپیشه به نام Rae Dawn Chong در کمپانی Bubba Gump Shrimp Company و در زمانی که پرت منتظر دریافت غذایش بود، او را ملاقات کرد. چانگ، یادداشتی بر چهره مناسب او برای بازیگری نوشت و به او نقشی در یکی از کارهای خود یعنی Cursed Part III داد. پرت از آن زمان به عنوان قدم اول ورود خود به هالیوود یاد می کند و این آن چیزی بود که بقیه عمرش را با آن گذرانید.

    در تصویر بالا، پرت همان فیلمنامه را در دست گرفته است.

    «جیمز کامرون» هم پیش از فروش فیلم «ترمیناتور» در ماشین اش زندگی می کرد

    2

    افراد مشهور و ثروتمندی را مدیون زندگی در خودرو هستند /تصاویر

    بر اساس گزارش IGN جیمز کامرون در زمان نوشتن فیلمنامه «ترمیناتور» در داخل ماشینش زندگی می کرد و به سختی هزینه های زندگی اش را تامین می کرد. اما مسئله اصلی او در این زمان پول نبود. وی مصصم بود که با تمام تجارب کم خود، این فیلم را کاگردانی کند.

    اگرچه پس از پایان نوشتن فیلمنامه، کمپانی های تولید فیلم، فیلمنامه را پسندیدند اما اینکه کارگردانی آن را نیز به وی واگزار کنند را ایده چندان مناسبی نمی دانستند.

    وی بر این کار اصرار داشت و با تهیه کننده ای به نام Gale Anne Hurd که فیلمنامه را به قیمت ۱ دلار خرید و اجازه کارگردانی آن را نیز به خود کامرون واگزار کرد، همراه شد. این فیلم بعدها توانست ۷۷ میلیون دلار فروش جهانی را به همراه داشته باشد.

    جیم کری کمدین معروف نیز روزگاری را داخل ون خود و در مقابل حیاط منزل خواهرش سپری می کرد

    3

    افراد مشهور و ثروتمندی را مدیون زندگی در خودرو هستند /تصاویر

    بر اساس اطلاعات به دست آمده از زندگی نامه این هنرمند، وی از دبیرستان بیرون انداخته شد و به زندگی در ون خود ادامه داد. وی در مناطق مختلفی از کشور کانادا ون خود را پارک می کرد. در نهایت به منزل خواهر بزرگ ترش رفت و در چمن های روبروی منزل او اقامت کرد. وی در مورد ایجاد روحیه شاد خود به سختی های مالی ای اشاره می کند که در این دوران همراه او بودند.

    دکتر «فیل» پزشک معروف و مجری تلویزیونی نیز به همراه پدرش در داخل یک ون زندگی می کردند

    4

    افراد مشهور و ثروتمندی را مدیون زندگی در خودرو هستند /تصاویر

    بر اساس اطلاعات بدست آمده از BusinessPundit، زمانی که دکتر «فیل مک گرو» ۱۲ ساله بود، بی خانمان بود و در ماشینی در «کانزاس سیتی» به همراه پدرش زندگی می کرد. وی دوران اینترنی خود را نیز در همان جا سپری کرد.

    بعد ها تحصیلات خود را ادامه داد و به کار روان درمانی در تکزاس مشغول شد. در سال های ۱۹۹۰ به برنامه «اُپرا وینفری» دعوت شد و بارها و بارها در این برنامه ظاهر شد. همین امر سبب شد که بعدها خود بتواند برنامه تلویزیونی پردرآمدی را به طور مستقل هدایت کند.

    «سوز اورمان» از بهترین مشاوران مالی نیز چند ماهی را در سال ۱۹۷۳ میلادی در داخل ون خود به سر برد

    5

    افراد مشهور و ثروتمندی را مدیون زندگی در خودرو هستند /تصاویر

    مشاور برگزیده و نامی «اِمی» که مطالب فراوانی را در «نیویورک تایمز» به چاپ رسانید، بر اساس گزارش های «هافینگتون پُست» در سال های ۱۹۷۰ و در زمانی که در «برکلی» کالیفرنیا زندگی می کرد حتی توانایی مالی زندگی کردن در بیرون از ون خود را نیز نداشت.

    بعد از گذشت ۲ ماه او و دوستش کاری با درآمد ساعتی ۳ دلار و ۵۰ سنت به دست آوردند و بدین ترتیب توانست در خارج از آن وَن زندگی گند. وی اکنون در فهرست میلیونرهای آمریکا قرار دارد.

    «استیو هارلی» مجری برنامه های تلویزیونی نیز پیش از رسیدن به شهرت به مدت سه سال در فورد مدل ۱۹۷۶ خود ساکن بود

    6

    افراد مشهور و ثروتمندی را مدیون زندگی در خودرو هستند /تصاویر

    هنرپیشه، مجری تلویزیونی و نویسنده به «پیپل مگزین» می گوید که شروع کار کمدی وی به سال های آخر دهه ۹۰ میلادی باز می گردد. درست همان زمانی که ناگهان در می یابد که بی خانمان شده است.

    بر اساس گزارش های بدست آمده از زندگی او به مدت ۳ سال در فورد مدل ۱۹۷۶ خود زندگی می کرد، در هتل ها و پمپ بنزین ها یا استخرهای شنا، به حمام می رفت. این روند تا اجرای وی در Showtime at the Apollo ادامه پیدا کرد. این اجرا در زندگی برای او موفقیت های مالی فراوانی را به همراه آورد.

    «هیلاری سوانک» به همراه مادرش و برای اینکه هزینه های سکونت در آپارتمانی در لوس آنجلس را بدست آورد در داخل ماشین زندگی می کردند

    7

    افراد مشهور و ثروتمندی را مدیون زندگی در خودرو هستند /تصاویر

    بر اساس اطلاعات بدست آمده از «تایم»، سوانک برای آنکه دوره های هنرپیشگی را بگذراند روانه کالیفرنیا شد.

    پیش از آنکه نقشی را از خود کند به همراه مادرش در ماشین و یک خانه خالی زندگی می کردند. وی در مصاحبه ای با خبرگزاری «سی بی اِس» می گوید: “ما دوستی داشتیم که به فروش خانه اشتغال داشت. او به ما گفت که این خانه ها مبله نیستند اما می توانید در آنها ساکن شوید. در طول روز هم باید از آن خانه خارج شوید تا من بتوانم مشتری ها را برای بازدید آن مکان بیاورم. بنابراین ما هم تشک بادی را خریداری کردیم، شب ها آنجا می ماندیم و روزها بیرون می رفتیم.”

    این هنرپیشه موفق به دریافت دو بار جایزه اسکار آن هم پیش از ۳۰ سالگی گردید.

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال ساختمان داده
  • هاردکپی کتاب های بقاء
  • خرید کتاب های اقتصاد از آمازون
  • هاردکپی کتاب های واترمارک در ساختمان داده
  • خرید کتاب های مکانیک بدن دگردیس از آمازون
  • کتاب های ابتدایی اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی گواهینامه خلبانی
  • کتب محاسبات ریاضیات زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی علوم فضایی
  • هاردکپی کتاب های هندسه و توپولوژی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>