• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » همه چیز راجب درامد تبلیغات کلیدی+اموزش

    همه چیز راجب درامد تبلیغات کلیدی+اموزش

    درباره تبلیغات کلیکی چه می دانید؟

    همه چیز راجب درامد تبلیغات کلیدی+اموزش

    تبلیغات کلیکی پرداخت هزینه به ازای هربار کلیک است که برای وبسایت ها کاربرد بسیاری دارد و درآمد خوبی را برای آن ها ایجاد می کند. تبلیغات کلیکی یا به اصطلاح PPC که از عبارت Pay Per Click گرفته شده است در واقع پرداخت مبلغی به‌ ازای هر کلیک است. این تبلیغات با عنوان‌ دیگری مانند (Cost Per Click) نیز شناخته می‌شود.

    افراد مختلف با استفاده از این کار می‌توانند درآمدی روزانه برای خود داشته باشند. در اصل آن دسته از تبلیغاتی که به ازای هر کلیکی بر روی تبلیغ از بودجه تبلیغ کننده کم می‌شود را تبلیغات کلیکی می‌گویند.

    تبلیغات کلیکی چیست؟

    PPC در واقع نوعی روش تبلیغات اینترنتی است که وب سایت های مختلف مانند موتورهای جستجو و سایت های تبلیغاتی آن را ارائه می‌دهند. در این روش بنر و یا متن تبلیغات آگهی دهندگان در وب سایت های پذیرنده به نمایش در می‌آید و آگهی دهنده باید بر اساس تعداد کاربری که بر روی بنر یا متن کلیک کرده است

    مبلغی را پرداخت کند. مجری انحصاری این نوع از تبلیغ ها آژانس های تبلیغاتی بوده که واسطی بین نمایش دهنده ها و تبلیغ دهنده ها می‌باشند.تبلیغ کنندگان پیشنهادات را بر روی کلمات کلیدی یا عباراتی که فکر می‌کنند مخاطبان در قسمت جستجو برای پیدا کردن یک محصول خاص آنها را تایپ می کنند، قرار می دهند.

    هنگامی که کاربر در یک متن جستجو کلمات کلیدی تبلیغ و یا کلمات مرتبط با آن را تایپ می کند و یا از سایتی بازدید می کند که محتوای آن با کلمات کلیدی تبلیغ در ارتباط است ممکن است تبلیغات PPC ظاهر شوند. در موتورهای جستجو مانند گوگل، این تبلیغات در سمت راست صفحه و یا جز رتبه های اول تا سوم رتبه بندی صفحه اول نتایج قرار می گیرد.

    در انواع دیگر وب سایت ها، تبلیغات PPC ممکن است در محلی که طراح سایت تعیین کرده است که بیشتر به نفع سایت و تبلیغ کننده خواهد بود قرار بگیرد.

    تبلیغات بر اساس نرخ ثابت یا Flat Rate PPC

    مدل تبلیغات بر اساس نرخ ثابت بدین صورت است که وب‌سایت‌ها (نماش دهندگان آگهی) نرخ مشخص و تعیین شده‌ای را به ازای هر کلیک مشخص کرده و بر اساس آن قیمت هزینه تبلیغات محاسبه خواهد گردید. روش قیمت گذاری با میزان اهمیت و درخواست کلیدواژه مورد نظر رابطه مستقیم دارد.

    به این صورت که به ازای اهمیت کلیدواژه قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. از عوامل تاثیر گذار دیگر در روش تبلیغات براساس نرخ ثابت تخصصی بودن سایت مورد نظر است که قیمت کلیک را افزایش می‌دهد.

    تفاوت تبلیغات بر اساس کلیک با جستجوهای معمولی در چیست؟

    برای فرق قائل شدن بین تبلیغات PPC با نتایج جستجوی طبیعی نمایش داده شده در صفحه، موتورهای جستجو اغلب تبلیغات PPC را تحت عنوان تبلیغات حمایتی (Sponsored Ads) یا لینک حمایت شده (Sponsored Links) قرار می دهند. به طور کلی، تبلیغات PPC برای کاربران وب و تبلیغ کنندگان به طور یکسان مفید می باشد.

    اصطلاح دیگری که در تبلیغاتی به کار برده می‌شود نمایش (Impression) است بدین معنی که تعداد شمارش نمایش کلید واژه که به ازای جستجو کلید واژه ها محاسبه و دیده می‌شوند.

    Google adwords چگونه عمل می‌کند؟

    Google adwords فرم تبلیغاتی آنلاین اجرا شده توسط گوگل است که به شما اجازه می دهد تا برای نشان دادن آگهی های تبلیغاتی برای کسب و کار خود در موتورهای جستجو گوگل سرمایه گذاری کنید. تبلیغات کلیکی گوگل، در واقع نوعی از آگهی تبلیغاتی متنی است که شما مبلغ روزانه و کلمات کلیدی را مشخص می‌کنید ،

    گوگل آگهی شما را در بالای همه جستجو ها نمایش داده و به ازای هر کلیک مبلغی را از هزینه شما بابت تبلیغات کلیکی کسر خواهد کرد. Adwords به عنوان یک وسیله تبلیغاتی مبتنی بر وب شناخته می‌شود زیرا کلمات کلیدی ای را اتخاذ می‌کند که می‌توانند تبلیغ را دقیقا به کاربران وب ای که به دنبال اطلاعات درباره یک سرویس یا محصول خاصی هستند ارائه کند.

    مزایای تبلیغات بر اساس کلیک

    تبلیغات کلیکی یکی از با صرفه ترین نوع تبلیغات بوده که برای تبلیغ دهنده ها کاملا به صرفه بوده و هر یک از تبلیغ دهنده ها فقط به ازای کلیک های انجام شده بر روی تبلیغ، هزینه پرداخت می کنند. این تبلیغات کلیکی برای همه مدیران کسب و کارها و به خصوص مدیران کسب و کارهای کوچک که توان مالی پایینی برخوردار هستند مناسب می‌باشد.

    امکانات بسیار زیاد موجود در پنل آژانس های تبلیغاتی، اطلاعات بسیار زیادی را درباره کمپین تبلیغاتی کلیکی تعریف شده را در اختیار تبلیغ دهنده ها قرار می دهد. کاربران باتوجه به این اطلاعات می‌توانند به درستی تعداد، نوع و … کلیک ها را آنالیز کنند.

    معایب تبلیغات کلیکی

    در این نوع تبلیغات، وجود کلیک های دزدی یا تقلبی همواره وجود داشته و نمی‌توان گفت که سیستم سخت افزاری و نرم افزاری یک آژانس تبلیغاتی می‌تواند تمامی این کلیک های تقلبی را تشخیص داده و هزینه همه آنها را به تبلیغ دهنده ها بازگرداند. هرچند که آژانس های تبلیغاتی به مرور زمان توانسته اند

    سیستم ضدتقلب وب سایت خود را تقویت کرده و همچنین تجربه نیروهای موجود در این وب سایت ها در مقایسه با قبل بسیار بیشتر شده است.‌کلیک‌های تقلبی و جعلی اساسی ترین مشکل تبلیغات بر اساس کلیک هستند که می‌تواند بودجه کمپین تبلیغاتی شما را کاملا از بین ببرد.

    همچنین برنامه نویسی سایت‌های آژانس‌های تبلیغاتی بر اساس سود این آژانش‌ها نوشته و طراحی شده‌اند. کلیک‌ها می‌توانند توسط ربات‌ها انجام گیرند و در آخر به نظر نمی‌رسد این روش روش تبلیغاتی مناسبی برای محصولات باشد

    روش تشخیص کلیک‌های جعلی در تبلیغ‌های کلیکی

    برای تشخیص کلیک های تقلبی در تبلیغات کلیکی از روش های مختلفی استفاده می شود، مانند کنترل درصد نمایش تبلیغات به نسبت تعداد کلیک های انجام شده که به آن CTR یا Click Through Rate به معنی تعداد دفعات کلیک بر روی آگهی به تعداد دفعات نمایش آن گفته می شود.روش دیگر شناسایی کلیک های تقلبی، تشخیص ربات های کلیک کننده می باشد.

    جهت تبلیغات اینترنتی در سایت پارس ناز و مشاوره می توانید با ما در ارتباط باشید.

    پورتال جامع سایت پارس ناز با چندین سال تجربه و آمار بازدید بالا آماده انجام کارهای تبلیغاتی شما می باشد. موقعیتی بسیار مناسب برای تبلیغات ، کالا – سایت و… برای شما عزیزان باشد جهت اطلاعات کامل با ما در تماس باشید.

     

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی دین
  • خرید کتاب های انسان شناسی از آمازون
  • کتاب های ادبیات روسی اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتب الگویابی در ساختمان داده زبان اصلی
  • کتب ریاضیات زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • خرید کتاب زبان اصلی تاریخ نظامی
  • کتاب های ژنتیک اورجینال
  • منابع اورجینال پزشکی طبیعی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>