• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار چهره ها » طلاق دیوید بکهام از همسرش/حواشی ورزشی+عکس

    طلاق دیوید بکهام از همسرش/حواشی ورزشی+عکس

    آیا زندگی دیوید بکهام هم مثل آنجلینا جولی و برد پیت می شود

    خبر طلاق آنجلینا جولی و برد پیت هنوز هم ادامه دارد و در فضای مجازی درباره ان صحبت می شود. زوج های دیگر مشهور چطور؟ آیا باز هم خبری از این دست را شاهد خواهیم بود؟ ویکتوریا بکهام در سفرهای متعدد به آفریقا به بچه های کنیایی کمک کرده و دیوید بکهام نیز علاوه بر انجام کارهای انسان دوستانه ای از این قبیل،

    خانواده پرجمعیتی برای خودش ساخته است… آیا این زوج واقعاً به نقطه ای رسیده اند که جای برد پیت و آنجلینا جولی را بگیرند و «دیووریا» تبدیل به «برنجلینا»ی بعدی شود؟شاید دیگر هیچوقت برنجلینا را نبینیم: هر چه باشد آنجلینا جولی روز ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۶ درخواست طلاق داد و پروسه طلاق را با بهانه «اختلاف نظرهای آشتی ناپذیر» بر سر تربیت فرزندانشان آغاز کرد.

    از آن زمان تابحال، جولی شش فرزندش را برداشته و به خانه جدیدی نقل مکان کرده و هر روز می شنویم که یکی از املاک این زوج به فروش می رود، برد پیت نیز پنهانکاری نکرده و اعتراف کرده که دوره تراپی و درمان را می گذراند.

    در این میان، زوج دیگری در آن سوی اقیانوس آرام، به شدت مشغول به کارند. آیا ویکتوریا بکهام می تواند به درجه ای برسد که آنجلینا جولی از سال ۲۰۰۵ تابحال به آن رسیده؟ آیا دیوید می تواند در خوش تیپی و خوش قیافگی برد پیت را شکست دهد؟ آیا «دیووریا» می تواند در حد و اندازه هایی باشد که در قلمرو زوج های بانفوذ و باقدرت، به درجه «برنجلینا» برسد و جای خالی آنها را پر کند؟

    روزنامه فرانسوی آنلاین «لو فیگارو»، بخشی به نام «مادام» دارد که با دلایلی که در زیر مطرح شده به این سوالات پاسخ می دهد:
    آیا زندگی دیوید بکهام هم مثل آنجلینا جولی و برد پیت می شود

    طلاق دیوید بکهام از همسرش/حواشی ورزشی+عکس

    ویکتوریا بکهام به کارهای انسان دوستانه و نیکوکاری روی آورده است.

    از سال ۲۰۱۴ تابحال، ویکتوریا سفیر برنامه مشترک UNAIDS (برنامه مشترک سازمان ملل در مورد اچ آی وی و ایدز) شده است که بخشی از سازمان ملل است که مسئولیت مبارزه با ویروس اچ آی وی را بر عهده دارد. این خواننده سابق گروه موزیک Spice Girls به خاطر مسئولیتی که بر عهده گرفته در ماه اکتبر به کنیا سفر کرد

    و با زنان، کودکان و پزشکان این منطقه دیدار کرد. وی همراه با پسر بزرگش بروکلین به این سفر سه روزه رفتن و تصاویری نیز از این سفر در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.تصاویر ویکتوریا که در کنیا و در کنار یک بچه فیل گرفته شده اند و او را با شلوار جین و بلوز سفید، موهای درست شده و ظاهر بی نقص نشان می دهند،

    قطعاً کلیشه های سیاه و سفیدی هستند که ما را به یاد آنجلینا جولی، سفیر حسن نیت کمیساریای عالی پناهندگان (HCR) سازمان ملل در چاد، دارفور، رواندا و جمهوری دمکراتیک کنگو می اندازند.

    بکهام ها تقریباً به اندازه «برنجلینا» بچه دارند.

    درست است که آنجلینا جولی و برد پیت شش فرزند به نام های مدوکس، پکس، زاهارا، شایلو، ناکس و ویوین دارند؛ ولی ویکتوریا و دیوید هم بروکلین، رومیو، کروز و هارپر را دارند. آنجلینا در مصاحبه با مجله ووگ گفته بود پسر پکس به اندازه خودش خوب آشپزی می کند و به E!Online گفته بود دخترش ویوین کلکسیون پروانه دارد. وی در مصاحبه با BBC4 نیز گفته بود که شش فرزندش به هفت زبان مختلف صحبت می کنند.

    در مقابل، ویکتوریا نیز در اینستاگرامش اجرای موسیقی پسرش کروز را منتشر کرده بود و استعدادهای رومیو در ورزش و استعداد دخترش هارپر در نقاشی را به دنیا اعلام کرده است. حتی قبل از آنکه برد پیت به خشونت زبانی و فیزیکی نسبت به پسرش مدوکس متهم شود، بکهام ها درست مثل «برنجلینا» خانواده ای بودند که در مقابل تغییراتی که ثروت در زندگی ایجاد می کند، مصون بوده و هستند.

    «دیووریا» از لحاظ تئوری شکست ناپذیر است.

    پس از ۱۸ سال زندگی مشترک و وفاداری به یکدیگر و حضورهای دائمی روی فرش قرمز، به نظر می رسد که دیوید و ویکتوریا هرگز از هم جدا نشوند و همچنان مثل کوه پشت یکدیگر بمانند. از طرفی برد و آنجلینا پس از ده سال با هم بودن و دو سال زندگی متأهلی، به زن و مردی تبدیل شده اند که انگار دیگر نمی توانند

    زیر یک سقف همدیگر را تحمل کنند. ولی دیوید و ویکتوریا با وجود داشتن لحظات سخت، توانستند مشکلات را به هر ترتیبی پشت سر بگذارند.دیوید که تا چند سال پیش فوتبالیستی حرفه ای و محبوب در دنیای ورزش بود، حالا برای برندهای مختلف مدلینگ انجام می دهد و ویکتوریا از خوانندگی به دنیای فشن رو آورده

    و طراح مد محبوب آنا وینتور، سردبیر مجله ووگ، شده است. از لحاظ استراتژیک این دو اتحاد لازم برای رسیدن به جاهای بالاتر را دارند.در اکتبر سال ۲۰۱۵ شایعه شده بود که دیوید و ویکتوریا در حال جدایی هستند و ویکتوریا اینطور از زندگی مشترکش دفاع کرده و به مجله Grazia UK گفته بود که همسری شگفت انگیز و فرزندانی زیبا، سالم و شاد دارد. کلماتی ساده که آنجلینا هرگز درباره برد آنها را به کار نبرده است!
    آیا زندگی دیوید بکهام هم مثل آنجلینا جولی و برد پیت می شود

    طلاق دیوید بکهام از همسرش/حواشی ورزشی+عکس

    در زیر زوج های دیگری که همیشه رابطه خوب و وفاداری آنها به هم در رسانه ها تحسین شده است را مشاهده می نمایید:

    کالین و لیویا فرث که ۲۰ سال است با هم هستند و سر فیلمبرداری سریال «نوسترومو» در سال ۱۹۹۵ با هم آشنا شدند. کالین بازیگر است و لیویا تهیه کننده و آنها دو فرزند به نام های لوکا متولد ۲۰۰۱ و ماتئو متولد ۲۰۰۳ دارند. نکته جالب اینکه آنها در خانه به زبان ایتالیایی با هم حرف می زنند.
    آیا زندگی دیوید بکهام هم مثل آنجلینا جولی و برد پیت می شودمتیو مک‌کاناهی و کامیلا آلوِز که ۱۰ سال است با هم هستند و در سال ۲۰۰۶ در یک کلوپ شبانه با هم آشنا شدند. آنها حالا سه فرزند به نام های لیوای متولد ۲۰۰۸، ویدا متولد ۲۰۱۰ و لیوینگستون متولد ۲۰۱۲ دارد. نکته جالب در مورد آنها این است که چون کاتولیک های خوبی هستند، در روز عید نوئل (جشن میلاد مسیح) در سال ۲۰۱۱ نامزد کردند.
    آیا زندگی دیوید بکهام هم مثل آنجلینا جولی و برد پیت می شودکاترین زتا-جونز و مایکل داگلاس که ۱۶ سال است با هم هستند و در جشنواره فیلم دوویل در سال ۱۹۹۹ با هم آشنا شدند و حالا دو فرزند به نام های دیلان متولد ۲۰۰۰ و کاریس متولد ۲۰۰۳ دارند. نکته جالب در مورد این زوج این است که هر دو متولد ۲۵ سپتامبر هستند، در حالیکه ۲۵ سال اختلاف سنی دارند.
    آیا زندگی دیوید بکهام هم مثل آنجلینا جولی و برد پیت می شودتام هنکس و ریتا ویلسون ۱۷ سال است که در کنار هم زندگی می کنند. آنها در سال ۱۹۸۰ سر فیلمبرداری سریال «دوستان صمیمی» با هم آشنا شدند و حالا دو فرزند به نام چستر مارلون متولد ۱۹۹۰ و ترومن تئودور متولد ۱۹۹۵ دارند. نکته جالب در مورد این دو این است که پس از عمل جراحی ماستکتومی دوگانه (برداشتن سینه) ویلسون، قویتر از قبل در کنار هم مانده اند.

    آیا زندگی دیوید بکهام هم مثل آنجلینا جولی و برد پیت می شود

    طلاق دیوید بکهام از همسرش/حواشی ورزشی+عکس

    مریل استریپ و دان گامر که ۳۷ سال است با هم زندگی می کنند و پس از مرگ همسر اول مریل، از طریق برادر مریل که دوست صمیمی دان است آشنا شدند. آنها چهار فرزند به نام های هنری متولد ۱۹۷۹، مِیمی گامر متولد ۱۹۸۳، گریس متولد ۱۹۸۶ و لوئیزا متولد ۱۹۹۱ دارند و نکته جالب در موردشان این است که هر دو آشپزهای خوبی هستند.
    آیا زندگی دیوید بکهام هم مثل آنجلینا جولی و برد پیت می شود

    طلاق دیوید بکهام از همسرش/حواشی ورزشی+عکس

    مت دیمون و لوسیانا باروسو ۱۲ سال است که ازدواج کرده اند و در سال ۲۰۰۳ در کلوپی در میامی که باروسو در آن پیشخدمت بود آشنا شدند. حالا آنها سه فرزند به نام های ایزابلا متولد ۲۰۰۶، جیا متولد ۲۰۰۸ و استلا متولد ۲۰۱۰ دارد. نکته جالب در مورد آنها این است که شنبه شب ها با دوست صمیمی شان بن افلک شام می خورند.
    آیا زندگی دیوید بکهام هم مثل آنجلینا جولی و برد پیت می شودهیو جکمن و دبورا-لی فرنِس ۲۰ سال است که ازدواج کرده اند و سر فیلمبرداری سریال «کورلی» در سال ۱۹۹۵ آشنا شدند. آنها دو فرزندخوانده به نام های اسکار ماکسیمیلیان متولد ۲۰۰۰ و ایوا-الیوت متولد ۲۰۰۵ دارند. نکته جالب زندگی آنها این است که یک مارمولک خانگی دارند.
    آیا زندگی دیوید بکهام هم مثل آنجلینا جولی و برد پیت می شودمگی جیلنهال و پیتر سارزگارد که ۱۳ سال است با هم هستند و در سال ۲۰۰۲ در مهمانی دوستان مشترک شان با هم آشنا شدند، حالا دو فرزند به نام های رامونا متولد ۲۰۰۶ و گلوریا ری متولد ۲۰۱۲ دارند. هر دوی آنها نام های خانوادگی عجیب و غریبی دارند.

    آیا زندگی دیوید بکهام هم مثل آنجلینا جولی و برد پیت می شود

    کریستین بیل و سیبی بلازیک ۱۵ سال است که ازدواج کرده اند و در مهمانی باربکیو که وینونا رایدر ترتیب داده بود آشنا شدند. آنها حالا دو فرزند به نام های ایملاین متولد ۲۰۰۵ و جوزف متولد ۲۰۱۴ دارند. سیبی قبلاً دستیار شخصی وینونا بوده است.
    آیا زندگی دیوید بکهام هم مثل آنجلینا جولی و برد پیت می شودجولیا رابرتز و دنی مودر که ۱۵ سال است با هم هستند و سر فیلمبرداری فیلم «مکزیکی» ساخته گور وربینسکی در سال ۲۰۰۱ با هم آشنا شدند. جولیا بازیگر است و دنی فیلمبردار و آنها سه فرزند به نام های هیزل و فین، دوقلوی متولد ۲۰۰۴ و هنری متولد ۲۰۰۷ دارند. سالهاست که شایعاتی در مورد طلاق این دو شنیده می شود.
    آیا زندگی دیوید بکهام هم مثل آنجلینا جولی و برد پیت می شود

    طلاق دیوید بکهام از همسرش/حواشی ورزشی+عکس

     به گزارش پارس ناز ویل اسمیت و جیدا پینکت-اسمیت ۲۰ سال است ازدواج کرده اند و طی فیلمبرداری سریال «شاهزاده بل ایر» آشنا شدند. آنها دو فرزند به نام های جیدن متولد ۱۹۹۸ و ویلو متولد ۲۰۰۰ دارند. هر دوی آنها پیرو مکتب ساینتولوژی هستند.
    آیا زندگی دیوید بکهام هم مثل آنجلینا جولی و برد پیت می شوداوپرا وینفری و استدمن گراهام ۲۹ سال است که با هم هستند و در شوی اوپرا وینفری آشنا شدند. نکته جالب در مورد آنها اختلاف قد ۳۲ سانتیمتری شان است.

    آیا زندگی دیوید بکهام هم مثل آنجلینا جولی و برد پیت می شود

    مارک والبرگ و ریا دورهام ۱۳ سال است ازدواج کرده اند و در نیویورک طی یک سفر مطبوعاتی آشنا شدند. حالا چهار فرزند به نام های اِلا ری متولد ۲۰۰۳، مایکل متولد ۲۰۰۶، برندان متولد ۲۰۰۸ و مارگارت متولد ۲۰۱۰ دارند. آنها پای ثابت مسابقات تیم لیکرز لوس آنجلس هستند.

    آیا زندگی دیوید بکهام هم مثل آنجلینا جولی و برد پیت می شود

    طلاق دیوید بکهام از همسرش/حواشی ورزشی+عکس

    بیانسه و جی زی ۱۳ سال است با هم هستند و طی ضبط اولین آهنگ دو نفره شان در سال ۲۰۰۲ آشنا شدند. آنها دختری به نام بلو آیوی دارند که در سال ۲۰۱۳ به دنیا آمد. آنها در سال گذشته بعد از تیلور سوئیفت و کالوین هریس، پردرآمد زوج دنیا شدند.
    آیا زندگی دیوید بکهام هم مثل آنجلینا جولی و برد پیت می شودایمی آدامز و دارن لو گالو ۱۴ سال است که با هم هستند و در یک کلاس کمدی در سال ۲۰۰۱ آشنا شدند. آنها دختری به نام آوانیا دارند که در سال ۲۰۱۰ به دنیا آمد و نکته جالب اینجاست که آنها زندگی خصوصی شان را بینهایت خصوصی نگه می دارند!

    آیا زندگی دیوید بکهام هم مثل آنجلینا جولی و برد پیت می شودآنا فاریس و کریس پرت ۹ سال است که ازدواج کرده اند و طی فیلمبرداری فیلم «یک شب جهنمی» ساخته مایکل داوس، در سال ۲۰۰۶ آشنا شدند و حالا پسری به نام جک دارند که در سال ۲۰۱۲ به دنیا آمد. آنها در سال ۲۰۰۹ در بالی ازدواج کردند.

    آیا زندگی دیوید بکهام هم مثل آنجلینا جولی و برد پیت می شود

    طلاق دیوید بکهام از همسرش/حواشی ورزشی+عکس

     

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های کلان‌مقیاس از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی ارتباط از راه دور
  • دانلود فایل های زبان اصلی باستان شناسی
  • هاردکپی کتاب های ادبیات نظارتی
  • دانلود فایل های زبان اصلی رمز نگاری
  • منابع اورجینال رمزنگاری در ساختمان داده
  • خرید کتاب مکانیک سیالات زبان اصلی
  • منابع اورجینال اختراع
  • منابع اورجینال زیست فناوری
  • خرید کتاب زبان اصلی نوسازی و طراحی داخلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>