خانه » آشپزی و تغذیه » نان رژیمی +طرز تهیه نان Fitness bread و مقوی
 modiseh 

نان رژیمی +طرز تهیه نان Fitness bread و مقوی

نتیجه تصویری برای نان رژیمی

 نان رژیمی +طرز تهیه نان Fitness bread و مقوی

 نان امروز، یک نان رژیمیست که طرز تهیه بسیار ساده ای داره، و بخاطر مواد تشکیل دهندش هم کالری کمی داره هم مقوی و علاوه بر افرادی که رژیم دارند مناسب ورزشکاران و حتی کسایی هست که می خواهند سالم تر زندگی کنند.
امتیاز خبر: ۱۸ از ۱۰۰ تعداد رای دهندگان ۳
وب سایت سوران: نان امروز، یک نان رژیمیست که طرز تهیه بسیار ساده ای داره و بخاطر مواد تشکیل دهندش هم کالری کمی داره هم مقوی و علاوه بر افرادی که رژیم دارند مناسب ورزشکاران و حتی کسایی هست که می خواهند سالم تر زندگی کنند.
مواد لازم:
  • آردم گندم سیاه ۲ ق غ
  • سبوس گندم ۱۰۰ گرم
  • بادام زمینی ۱۰۰ گرم
  • دانه کتان ۱۰۰ گرم
  • بیکینگ پودر ۱۵ گرم
  • نمک دریا ۱ ق چ
  • سفیده تخم مرغ ۵ عدد
  • ماست ۳۰۰ گرم
  • دانه آفتاب گردان ۲ ق غ
  نان رژیمی +طرز تهیه نان Fitness bread و مقوی

طرز تهیه:
۱-برای شروع فر رو روی دمای۱۸۰درجه سانتی گراد تنظیم کنید.
۲-آرد گندم سیاه،سبوس گندم،بادام زمینی،دانه کتان،بیکینگ پودر و نمک رو برای۱-۲دقیقه خوب مخلوط کنید.
۳-درمرحله بعد سفیده تخم مرغ و ماست رو اضافه کنید و برای ۲-۳دقیقه کاملا مخلوط کنید.

۴-داخل قالب لوف رو کاغذ روغنی بگذارید و مواد نان رو که خمیری شبیه به خمیر کیک هست رو داخلش پخش کنید و روی نان را با دانه آفتاب گردان بپوشانید.

۵-قالب رو داخل فر گرم شده برای مدت ۵۰ تا ۶۰ دقیقه قرار دهید.
نکته:
گندم سیاه نوعی دانه هست که برعکس نامش از خانواده گندمیان نیست و میوه گیاهی به نام”Fagopyrum esculentum “هست.
این دانه گلوتن ندارد و میتوان از آرد آن داخل خمیر کیک و پنکیک،از دانه اش داخل کوکی ها، به عنوان قوام دهنده سوپ ها،به عنوان سریل صبحانه و در کنار حبوبات دیگر استفاده کرد.
جدول تغذیه این نان در هر وعده به شرح زیر است:
  • کالری:۱۸۴
  • پروتئین:۹ گرم
  • چربی:۱۲ گرم
  • کربوهیدارت:۸ گرم

برای حمایت از ما لطفا کلیک کنید

دانلود

اشتراک گذاری مطلب

modiseh

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
?>