• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دسته‌بندی نشده » معایب و نواقص پژو پارس tu5 با داشبورد جدید+عکس

    معایب و نواقص پژو پارس tu5 با داشبورد جدید+عکس

    معایب و نواقص و ایرادات پژو پارس tu5 با داشبورد جدید

    این خودرو تلفیقی از خودروی پژو پارس سال و ۲۰۶ تیپ ۵ می باشد بدنه این خودرو متعلق به پژو پارس سال میباشد و موتور آن متعلق به ۲۰۶ صندوق دار یا ۲۰۶ تیپ ۵ میباشد در زیر مزایا و معایبی که رانندگان این خودرو تجربه کردن را بحث می کنیم در مورد بدنه و ظاهر پارس tu5 اکثریت رانندگان پارس  از ظاهر این خودرو راضی هستن اما افراد ریز بین از قدیمی بودن این پلت فرم و نداشتن استانداردهای روز گلایه دارند .

    مشخصات پژو پارس LX قیمت و مشخصات پژو پارس tu5 قیمت محصولات ایران خودرو قیمت پژو پارس LX پژو پارس داشبورد جدید پژو پارس LX آموزش و راهنمای خرید خودرو

    معایب و نواقص پژو پارس tu5 با داشبورد جدید+عکس

    مثالهایی عنوان می شود :  گلایه و نقدهای رانندگان از پلت فرم و ظاهر پارس تی یو فایو   tu5  : در هنگام استفاده از برف پاکن در صورت باز بودن شیشه های جلو آب به داخل کابین نفوظ میکند بدنه خودرو به لاستیکها همخوانی ندارد و فضای خالی دور لاستیکها تا گلگیرها آزار دهنده هست داشبورد جدید این خودرو با رودریهای داخل خودرو هیچ همخوانی ندارد و از زیبایی داخل خودرو می کاهد رنگ خودرو کیفیت روز دنیا رو ندارد و با کوچکترین برخوردی آسیب می بیند بعد از تولید خودروی باری ایران خودرو به نام  پیکاپ  که از پلت فرم پارس استفاده شده است  از ارزش خودرو کم شد هر چند که این خودرو تا حالا تاکسی نشده است .

    نتیجه تصویری برای ‫پارس lx‬‏

    معایب و نواقص پژو پارس tu5 با داشبورد جدید+عکس

    در کل ظاهر و پلت فرم پارس tu5  که به عنوان خودروی لوکس در ایران خورو تولید می شود به هیچ وجه شایسته به یدک کشیدن خودروی لوکس در ایران را ندارد . از دیگر نقدهای رانندگان کیفیت بد قطعات خودرو از جمله کیفیت بد برف پاکن پارس tu5 ، کیفیت بد زه دور درهای پارس tu5   (استیلش از بین میرود …) کیفیت بد لاستیکها که اکثرا چینی هستند و همچنین کیفیت بد مه شکنهای جلو که دایما می سوزد گلایه و نقدهای رانندگان  از موتور و بخش فنی پارس تی یو فایو   tu5  : در ابتدا کاربران از شتاب و بروز بودن موتور پارس tu5  ابراز رضایت دارن اما بلافاصله بعد از گفتن این مزیت خودرو موردهای زیر را تکرار می کنند . بعد از پیمودن حدود ۳۰۰۰ کیلومتر با مشکلاتی برخورد میکنیم که اطمینان را از ما برای استفاده پارس tu5  برای مسافتهای طولانی میگیرد. با مصاحبه با تعدادی از رانندگان پارس tu5  تقریبا همه آنها از  شکستن قطعه ای در کنار موتور که وظیفه نگه داشتن تسمه کولر و باقی تسمه ها را دارد گلایه شدید داشتن . مشکل بعدی که تقریبا همه رانندگان پارس tu5  نقد دارن سفت بودن کلاچ این خودرو میباشد و برخی هم گفتن حتی با تعویض دو بار دیسک صفحه توسط نمایندگیهای ایران خودرو این مشکل حل نشد . همراه کلاچ پارس tu5  گیربکس این خودرو هم نمیتواند رضایت رانندگان را  جلب کند و با انواع دردسرهای گیربکس از جمله زوزه کشیدن خفیف در سرعت بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ کیلومتر تا خرابی داخلی قطعات داخلی گیربکس … اکثر رانندگان از جلوبندی این خودرو رضایت ندارند . سلام من یه پارس tu5دارم ۹۴حدود ۱۶۰۰۰۰تا هم کارکردم فقط یه مشکل داره که زود کوعلش میسوزه مثلا من سه ماه یه بار کوعلش رو عوض کردم.زیاد میرم شهرستان تا ۲۰۰ برونیش صددرصد کوعلش میسوزه دوستان اگه کسی راه حل میدونه راهنمایی کنه ممنون میشم. دوستان من از سه ماه پبش خریدم .۲ بار هم مسافرت رفتم .فقط تنها ایراد جزیی این است که صندلی راننده مقداری صدا و لقی دارد که برطرف هم نمیشود .ضمنا آن دوستی که گفتند صدای باد داخل اتاق میاید اگر صدا شباهت به زوزه است این از آب بندی شیشه جلو است. من هم این مشکل را داشتم و با هزینه ۱۰ هزار تومان مشکل برطرف شد. تزریق چسب زیر لاستیک دور شیشه قسمت بالا سمت اینه بالا جلو از بیرون.

    تصاویر داخل پژو داشبورد جدید 2016

    معایب و نواقص پژو پارس tu5 با داشبورد جدید+عکس

    نظرات کاربران:

    پارس tu5 برج ۴ ۹۴ صفر خریدم،با کلی شورو شوق کلی هزینه لاستیک پهن خارجی و روکش و کفپوش درجه یک و خطر عقب و …کردم و کلی هم با تیپ و آپشن هاشو داشبورد جدیدش حال میکردم ولی بعد از ۳۰۰۰ تا کلاجش سفت شد و دیدم گیربکسشم تو دنده ۳ رو سرعت ۵۰ تا زوزه داره وبا دنده ۴ تو سرعت ۹۰ تا هم زوزه داره و بعد از کلی پرس جو از خود مهندسین نمایندگی ها که میگفتند معمولا بیشتر پارس های tu5این مشگل رو دارن و حتی بعضی از این مهندسین من و از دردسر های گیربکسش ترسوندن و با پیشنهاد های خود مهندسین ماشین مورد علاقه ام رو فروختم، باتوجه به اینکه من نه وقت و نه حوصله تعمیرگاه رفتنو داشتم،با کلی ضرر،رفتم یه ال۹۰ صفر خریدم که خداییش از همه نظر عالی(البته نسبت به بقیه هم قیمتاش)الا متاسفانه پژو پارس TU5 و یا همان LX آهن پاره ای بیش نیست . نزدیک به دوسال است که ماشین را تحویل گرفته ام . از روز اول دنده یک و دو اش جا نمی خورد و یا به سختی جا می خورد . بردم نمایندگی ، گفتند به مرور نرم می شود . نشد که نشد . کار بجایی رسید که حرکت با دنده سه انجام می دادم . بدستور نمایندگی نزدیک به یکماه ماشین را در منزل خواباندم تا دیسک و صفحه و بلبرینگ کلاچ را از تهران به مشهد بفرستند . با کلی ایمیل و تماس با ایران خودروی تهران و ایساکو بالاخره این قطعات عوض شد و اما نقص گیربکس همچنان باقی ماند . بالاخره نا امیدانه خدمت تعمیرکاران گیربکس در مشهد رسیدم تعدادی از قطعات گیربکس و دیسک و صفحه را عوض کردند و ۹۰۰ هزارتومان خرج بر گردنم زدند اما فقط مقداری دنده های یک و دو بهتر شد . آقایان گفتند که باید گیربکس عوض شود . اما در کنار این معایب پارس tu5  بد نیست به مزایای این خودرو هم که توسط رانندگان این خودرو عنوان شده است اشاره شود اولین مورد که رانندگان این خودرو عنوان می کنند هندلینگ خوب این خورو میباشد دومین مورد آرامش در سرعتهای بالای ۱۲۰ کیلومتر سومین مورد شتاب خوب این خودرو که از موتور tu5  بهره می برد چهارمین مورد فضای خوب داخل خودور و فضای صندوق عقب خودرو پنجمین مورد کم مصرف بودن پارس tu5 ششمین مورد امکانات بروز داخل کابین که تقریبا استانداردهای روز دنیا رو دارد

    جزییات بیشتر : معایب پژو پارس Lx با موتور tu5 از زبان راننده های این خودرو

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتب ریاضیات زبان اصلی
  • منابع اورجینال انالیز عددی
  • دانلود منابع مرجع آزمون های انگلیس
  • خرید کتاب های زبان اصلی موسیقی (گیتار)
  • خرید کتاب های زبان اصلی هوش مصنوعی
  • کتب محاسبات ریاضیات زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی دوچرخه
  • خرید کتاب های تجهیزات نظامی از آمازون
  • کتاب های ادبیات روسی اورجینال
  • کتب فولکلور زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>