• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار چهره ها » خواننده های ایرانی پرلایک اینستاگرام

    خواننده های ایرانی پرلایک اینستاگرام

    پرطرفدارترین خواننده های ایرانی در اینستاگرام

    در دنیای امروزی که تکنولوژی و اینترنت بخش اعظمی از وقت همه را به خود معطوف کرده، فعالیت در شبکه های اجتماعی جزو دغدغه های جذاب بسیاری از اهالی موسیقی شده و کار به رقابت های گاه و بیگاه نیز در این زمینه رسیده است. «اینستاگرام» به عنوان شبکه ای مجاز و البته محبوب در سطح جهان، جدیدترین پدیده ایست که توانسته جایگزینی مناسب برای فیس بوک و توییتر شود.

    وسعت محبوبیتش جوری شده که دیگر خیلی ها از آن به عنوان رسانه ای قدرتمند یاد می کنند. در گزارش پیش رو نگاهی انداخته ایم به فعالیت های خواننده های پاپ داخلی و پرطرفدارترین خواننده ها در غول اشتراک گذاری عکس و تصویر تا جزئیاتی جالب را در اختیار شما قرار دهیم. جزئیاتی اعم از تعداد طرفداران هر خواننده در این شبکه اجتماعی و اینکه خواننده ها در صفحات شخصی شان بیشتر فعالیت هایشان در چه زمینه ای است.

    ۱- سیروان خسروی- ۶۶۸۰۰۰

    سلاطین صدا در اینستاگرام

    «سیروان خسروی» خواننده و تنظیم کننده سرشناس موسیقی پاپ که بعد از انتشار قطعات «دوست دارم زندگی رو» و «به همین زودی» توانست طرفداران بیشتری را به آثار خود جلب کند، از محبوب ترین خواننده های شبکه مجازی اینستاگرام است. او بعد از چهره هایی چون «امیر تتلو» و چند خواننده دیگر بیشترین طرفدار را در فضای اینستاگرام دارد. از دلایل اصلی این موفقیت حضور فعلا سیروان پیش از همه گیر شدن این شبکه اجتماعی در ایران بود که باعث شد این خواننده بتواند خیلی زود در این شبکه اجتماعی مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

    این خواننده با انتشار عکس هایی از خودش در «آکروپولیس آتن» و «برج ایفل»، آخرین فعالیت هایش را به طرفداران خود خبر داده است. سیروان خسروی ۵۹ نفر را در اینستاگرامش دنبال می کند که از آن جمله می توان به چهره های مشهوری چون «کاوه یغمایی»، «محسن یگانه»، «بهنام صفوی»، «محمدرضا فروتن»، «مهراب قاسم خانی» و «سید محمد موسوی» اشاره کرد.


    ۲- بابک جهانبخش- ۵۵۸۰۰۰

    سلاطین صدا در اینستاگرام

    جایگاه دوم لیست ما متعلق به «بابک جهانبخش» است. این خواننده در سال های اخیر با انتشار آلبوم هایی چون «اکسیژن»، «من و بارون» و «مدار بی قراری» فعالیت زیادی را در بازار موسیقی کشور داشته است که البته بسیاری معتقدند آلبوم های اخر او چندان نتوانسته اند مورد توجه دوستدارانش قرار بگیرد. جهانبخش در آخرین پست اینستاگرامش خبر از انتشار جدیدترین تک قطعه خود به نام «فراموش کردم» تا آخر فروردین ماه ۹۴ خبر داده است. این قطعه با همکاری «انوشیروان تقوی»، «آرش پاکزاد» منتشر می شود. جهانبخش در صفحه اینستاگرامش ۱۵۹ نفر را دنبال می کند که از آن جمله می توان به «وحید طالب لو»، «محسن یگانه»، «احسان خواجه امیری»، «رضا یزدانی»، «امید حاجیلی» و… اشاره کرد.


    ۳- مرتضی پاشایی- ۴۵۳۰۰۰

    سلاطین صدا در اینستاگرام

    صفحه اصلی اینستاگرام مرحوم «مرتضی پاشایی» چند باری هک شده و آخرین صفحه این خواننده که در حال حاضر تحت مدیریت برادر این خواننده اداره می شود، حدود ۴۴۵ هزار طرفدار دارد و همچنان نیز علیرغم اینکه چند باری این صفحه هک شد و دوباره از ابتدا شروع به کار کرد، جزو پرطرفدارترین صفحات در فضای مجازی خواننده های داخلی است. آخرین اخبار رسمی این هنرمند معمولا از طریق این صفحه تائید و تکذیب می شود. پدر و برادر «مرتضی پاشایی» نیز به واسطه همین صفحه توانسته اند طرفداران زیادی را در صفحات شخصی شان جذب نمایند.


    ۴- بنیامین بهادری- ۴۶۸۰۰۰

    سلاطین صدا در اینستاگرام

    «بنیامین بهادری» که با حضورش در برنامه ویژه عید «کلاه قرمزی» سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد هم در اینستاگرام بسیار فعال است. به جز بنیامین، دخترش «بارانا» هم در این صفحه حضوری فعال دارد. هرچند صفحه شخصی دختر بنیامین نیز بالای صدهزار نفر طرفدار را توانسته به خود جلب کند. «بارانا بهادری» دختر شیرین زبان بنیامین خود دارای صفحه اینستاگرامی است که ۱۱۸ هزار نفر او را دنبال می کنند و کم کم محبوبیتش از پدرش در حال پیشی گرفتن است. نکته جالب صفحه اینستاگرام بنیامین تعداد بالای دنبال کننده او است که «رستاک حلاج»، «رضا صادقی»، «مرتضی پاشایی»، «علی پهلوان» جز مشهورترین آنها هستند. گفتنی ست چندی پیش سلیم احمدی «مدیر برنامه بنیامین» خبر انتشار جدیدترین البوم در سال ۹۴ با نام«انفجاریه، جهانیه» را به دوستداران این هنرمند مژده داد.


    ۵- زانیار خسروی- ۴۰۴۰۰۰

    سلاطین صدا در اینستاگرام

    درست است که یک سال بیشتر از فعالیت رسمی و مجاز زانیار خسروی نمی گذرد ولی او به واسطه فعالیت غیررسمی اش در سال های گذشته طرفداران زیادی دارد. زانیار هم به همراه برادرش در هفته های گذشته در اروپا به سر می برد. این خواننده در آخرین پست خبر خود از جدیدترین اجرایش در ۳۱ فروردین در ساری داده است. این خواننده جوان فقط ۵۲ نفر را در صفحه اینستاگرامش دنبال می کند که «محسن یگانه»، «سام درخشانی»، «بهنام صفوی»، «کاوه یغمایی»، «سعید مدرس» جز هنرمندانی هستند که او پیگیر آنهاست.


    ۶- محسن یگانه- ۳۹۱۰۰۰

    سلاطین صدا در اینستاگرام

    رقابت بین زانیار و محسن یگانه بسیار نزدیک است. حالا که دارید این گزارش را می خوانید شاید جای این دو هنرمند تغییر کرده باشد. صفحه اینستاگرام یگانه این روزها حال و هوای «نگاه» دختر محسن را دارد و این خواننده بیشتر عکس های دخترش را به اشتراک می گذارد. یگانه در این شبکه مجازی ۱۸۰ نفر را دنبال می کند که از بین آنها می توان به «سعید عرب»، «زانیار خسروی»، «علی لهراسبی»، «بابک جهانبخش»، «بنیامین بهادری» و «احسان خواجه امیری» اشاره کرد.


    ۷- رضا صادقی- ۲۸۴۰۰۰

    سلاطین صدا در اینستاگرام

    «رضا صادقی» که یک ماهی از انتشار آلبوم جدیدش «فقط گوش کن» می گذرد در رتبه بعدی لیست سلاطین صدا در اینستاگرام است. صادقی در چند هفته گذشته با دعوت از دکتر ظریف به کنسرت ۱۱ و ۱۰ اردیبهشت خود سر و صدای عجیبی به پا کرده است. گفتنی است صادقی در صفحه اینستاگرامش ۱۲۹ نفر را دنبال می کند. از «علی کریمی»، «علیرضا قربانی»، «امیر تتلو»، «بابک جهانبخش» بگیر تا «بابک صحرایی»، «ترانه مکرم» و…


    ۸- مازیار فلاحی- ۲۷۱۰۰۰

    سلاطین صدا در اینستاگرام

    مازیار فلاحی که آلبوم هایی چون «لعنت به من»، «قلب یخی»، «ماه هفتم» را در کارنامه هنری خوددارد از قدیمی های این شبکه در به اشتراک گذاری عکس است. مازیار در پست های اخیر در صفحه اینستاگرامش در مورد موضوع های روز مادر، قهرمانی کشتی ایران در جام جهانی و مذاکرات هسته ای به اظهارنظر پرداخته است. این خواننده نیز تعداد دنبال کننده هایش بسیار بالاست. فلاحی ۱۲۵۰ نفر رادر این شبکه مجازی دنبال می کند که بیشتر آنها طرفداران خود مازیار فلاحی هستند. فلاحی در آلبوم «تگرگ» میثم ابراهیمی به عنوان خواننده مهمان حضور داشت.


    ۹- فرزاد فرزین- ۲۵۲۰۰۰

    سلاطین صدا در اینستاگرام

    فرزاد فرزین برخلاف فیس بوک که بیش از یک میلیون نفر طرفدار دارد در اینستاگرام چندان نتوانسته به موفقیت فیس بوک دست یابد. شاید علت این موضوع را فعال نبودن فرزاد در این شبکه اجتماعی می توان عنوان کرد. این خواننده و آهنگساز در پست های اخیرش خبر از انتشار سی دی کنسرت تصویری «شوک» توسط کمپانی هنر اول در ماه های آینده داده است. گفتنی است فرزاد فرزین ۲۷ و ۲۸ فروردین در تالا چیچک تبریز روی صحنه می رود. فرزاد فقط ۳۱ نفر را در اینستاگرامش دنبال می کند که از این لحاظ می توان او را جزو صدرنشینان لقب داد. «علی لهراسبی»، «امیر میلاد نیکزاد»، «عماد طالب زاده»، «یاحا کاشانی» جزو کسانی هستند که فرزین پیگیر اخبار آنهاست.


    ۱۰- احسان خواجه امیری- ۱۹۸۰۰۰

    سلاطین صدا در اینستاگرام

    احسان خواجه امیری که در آخرین ماه های سال گذشته آلبوم «پاییز، تنهایی» را با همکاری «روزبه بمانی»، «هومن نامداری»، «علیرضا افکاری» منتشر کرده، چندان در اینستاگرام فعال نیست. ولی همین فعالیت کم او هم نتوانسته باعث شود او طرفداران خود را نداشته باشد. احسان فعالیت کمی در اینستاگرام دارد و تاکنون فقط ۶۴ عکس به اشتراک گذاشته است.

    خالق آلبوم «عاشقانه ها» در آخرین پست های خود در اینستاگرام به موضوعات جالبی همچون تبریک روز مادر به مادر و همسرش، تشکر از دکتر ظریف، تبریک تولد رهبر ارکسترش «هومن نامداری» و… پرداخته است. گفتنی ست تور کنستر های اروپایی خواجه امیری اردیبهشت و خرداد امسال در کشورهای انگلیس و آلمان و… برگزار می شود. احسان در صفحه اینستاگرامش۶۶ نفر را دنبال می کند که از مشهورترین آنها می توان به «زانیار خسروی»، «محسن یگانه»، «علی لهراسبی»، «علیرضا افکاری»، «بابک جهانبخش» و «بنیامین بهادری» اشاره کرد.


    ۱۱- محمد علیزاده- ۱۵۸۰۰۰

    سلاطین صدا در اینستاگرام

    جدیدا عکس هایی از خواننده «دلت با منه» روی اینستاگرامش منتشر شد که حکایت از سفری به پاریس از سوی «محمد علیزاده» داشت. این خواننده که سال گذشته کنسرت های پرسروصدایی را در تهران روی صحنه برده بود، امسال نیز قرار است همین روند را دنبال کند و در تهران و شهرستان به اجرای برنامه بپردازد. او در اینستاگرام ۱۴۲ هزار نفر دنبال کننده دارد و پیگیر ۵۴ نفر نیز هست. عکس های علیزاده در کنار تخت «مرتضی پاشایی» در روزهایی که این خواننده اوضاع نامساعدی داشت، از جمله جنجالی ترین عکس هایی بود که در شبکه های اجتماعی منتشر شد.


    ۱۲- رضا یزدانی- ۱۴۴۰۰۰

    سلاطین صدا در اینستاگرام

    خواننده آلبوم «خاطرات مبهم» تقریبا تمام اخبار رسمی اش را از طریق صفحه خود در اینستاگرام منتشر می کند. سلفی های گاه و بیگاهش با «علی اوجی» و برخی بازیگران سینما از دیگر تصاویری است که در این صفحه رونمایی می شوند و البته این خواننده علاقه زیادی نیز به انتشار تصاویر گرافیکی در پیج شخصی اش دارد که از سوی طراحان مختلف و حتی دوستدارانش برای انتشار در این صفحه برای وی فرستاده می شود. یزدانی حدود ۱۳۸ هزار طرفدار در اینستاگرام دارد.


    ۱۳- امید حاجیلی- ۱۰۸۰۰۰

    سلاطین صدا در اینستاگرام

    او بمب انرژی است. کنسرت هایش به قدری پرهیجان و سرشار از انرژی مثبت است که کمتر کسی ناراضی از کنسرت های او بیرون می آید. امید حاجیلی که با لقب هایی چون «حاجیلیتو» و «بمب انرژی» از او یاد می شود، معمولا عکس هایی جالب و خبرساز را در صفحاتش به اشتراک می گذارد و دنبال کننده ۷۱۱ نفر نیز هست. حاجیلی جزو مودب ترین و باسوادترین خواننده های حوزه موسیقی پاپ در کشور است.


    ۱۴- محسن چاوشی- ۶۹۶۰۰

    سلاطین صدا در اینستاگرام

    محسن چاوشی شاید کم کارترین خواننده پاپ در اینستاگرام باشد. عمده عکس های این خواننده به پسرش «زانکو» تعلق دارد و در این بین برخی اوقات نیز با انتشار تصاویری از خود، باعث شده اینستاگرامش سوت و کور نباشد و بتواند حدود ۶۶ هزار عضو را به خود بگیرد. اینستاگرام در چاوشی منبع عکس های جدید این خواننده است تقریبا تمام تصاویر اختصاصی او از این صفحه منتشر می شوند. او تاکنون کلا ۵۰ عکس را در صفحه اش منتشر کرده و تنها ۱۴ نفر را پیگیری می کند که در نوع خودش رکوردی محسوب ممی شود.


    ۱۵- مهدی یراحی- ۱۷۹۰۰۰

    سلاطین صدا در اینستاگرام

    مهدی یراحی که پس از انتشار آلبوم موفق «امپراطور» توانست تندیس برترین آلبوم پاپ سال ۱۳۹۲ را در دومین جشن سالانه موسیقی به دست آورد، هم جزو خواننده های فعال اینستاگرام است. یراحی این روزها در صدد انتشار سومین آلبومش به نام «مثل مجسمه» است که در این اثر با چهره های مطرح موسیقی پاپ چون «هومن نامداری»، «آرون حسینی»، «رستاک حلاج» و… همکاری داشته. یراحی در اکثر پست های اخیرش به دوستدارانش وعده نزدیک بودن انتشار آلبومش را داده است. مهدی یراحی ۶۰ نفر را در صفحه اینستاگرامش دنبال می کند که به «محسن یگانه»، «علیرضا افکاری»، «آرش پاکزاد»، «احسان خواجه امیری» و «رضا صادقی» می توان اشاره کرد.

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتب محاسبات ریاضیات زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی موشک ها
  • هاردکپی کتاب های بیوگرافی
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی جنین شناسی
  • خرید کتاب زبان اصلی طب اطفال
  • خرید کتاب های تشخیص پزشکی از آمازون
  • هاردکپی کتاب های تجارت الکترونیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی شیمی معدنی
  • خرید کتاب پرستاری زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>