• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دنیای مد » مدل کیف و کفش » کفش مردانه+تصاویر بهترین مدل های رسمی و راحتی

    کفش مردانه+تصاویر بهترین مدل های رسمی و راحتی

    کفش های مردانه انواع زیادی دارند مانند کفش نوک تیز,کالج,بوت و غیره که درباره پوشیدن این کفش ها در زیر نکات کاربردی و جالبی را آورده ایم. خیاط‌های لباس‌های مردانه یک قول مشترک دارند. آنها می‌گویند: کفش است، که مرد را می‌سازد! خب، البته برای این گفته‌شان دلیل خوبی هم دارند.

    کفش زیبا، استایل و کلاس زیادی به مجموعه‌ی لباس‌های شما می‌افزاید، واقعیتی که الهام بخش من برای نوشتن این راهنما شد.در این مطلب، با هشت مدل از رایج‌ترین مدل کفش‌هایی که در کمد آقایان پیدا می‌شود آشنا خواهید شد، و علاوه بر ذکر مطالبی درباره‌ی اینکه چه چیزی هرکدام از این سبک‌ها را منحصر بفرد می‌کند، به شما برخی نکات مفید درباره‌ی استایل و لباس مناسب هر مدل را نیز ارائه می‌دهیم.

    کفش‌های آکسفورد

    انواع کفش های مردانه را بشناسید

     کفش های مردانه+تصاویر بهترین مدل های رسمی و راحتی

    نوعی کفش کلاسیک با ظاهری رسمی، زیبا و بسیار جذاب. کفش‌های آکسفورد در هر رنگی موجود هستند، اما رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای، متداول ترند. به طور معمول هر چقدر طراحی کفش براق‌تر باشد (و همچنین اگر به رنگ مشکی باشد) رسمی‌تر خواهد بود. از سوی دیگر، آکسفورد‌هایی که ساختار سنگین‌تر و زمخت‌تری دارند

    به میزان کمتری رسمی هستند. کفش‌های آکسفورد را با شلوارهای مردانه، و نه شلوار‌های جین بپوشید.در تصویر، دو نمونه‌ی کلاسیک از آکسفوردهای مردانه را می‌بینید. کفش سمت چپ، یک مدل اسیر کننده است! چرم سیاه گوساله‌اش و طراحی ساده‌ی کلی‌اش، آن را به یک مکمل رسمی مناسب برای کت و شلوار و حتی کراوات‌های مشکی تبدیل می‌کند.

    رنگ قهوه‌ای، با طراحی زمخت‌تر، و همچنین نقش‌هایی بر رویش، مدل سمت چپ را به یک مدل کمتر رسمی‌تبدیل میکند.

    کفش‌های دربی (Bluchers)

    انواع کفش های مردانه را بشناسید

     کفش های مردانه+تصاویر بهترین مدل های رسمی و راحتی

    مدل دربی بسیار شبیه مدل آکسفورد می‌باشد، اما تفاوت در یراق دوزی بیرون کفش، و زبانه‌ی قابل مشاهده‌اش است. این مدل کفش، با توجه به یراق دوزی قابل توجه در اطرافش، در مقایسه با کفش‌های کلاسیک آکسفورد، کفشی کمتر رسمی به حساب می‌آیند.

    کفش‌های دربی یا Bluchers در انواع رنگ‌ها با و یا بدون طراحی روی چرم، سر باریک، پنجه‌ی کشیده، و همچنین در انواع مختلف چرم و کتان یافت می‌شوند. کفش‌های دربی برای لباس‌های نه چندان رسمی‌ شامل جین، شلوارهای کوتاه، و همچنین کت‌های اسپرت بسیار مناسبند.

    آنها برای کت و شلوار چندان مناسب نیستند، اما با توجه به ساختار قویترشان یک انتخاب خوب برای لباس‌های کاری شما در روز‌های بارانی می‌باشند.در تصویر، دو مدل بسیار منحصر بفرد از کفش‌های دربی را می‌بینید. کفش سمت چپ با مجموعه‌ای از طراحی‌ها بر روی پنجه تزئین شده است.

    این یک مدل کلاسیک مناسب محل کار با شلوار و کت اسپرت و یا شلوار جین تیره و یا ژاکت‌های بافت پشمی است. جفت سمت راست بخاطر رنگ آبی و ترکیب متفاوت چرمش (جیر و چرم گوساله) مدلی برجسته و لوکس است.

    کفش‌های کالج (loafers)

    انواع کفش های مردانه را بشناسید

     کفش های مردانه+تصاویر بهترین مدل های رسمی و راحتی

    کالج‌ها بهترین دوستان مردان تاجر هستند! وقتی از مکان‌هایی رد می‌شوید که کفشتان نباید صدا بدهد، به راحتی بر روی زمین لغزیده می‌شوند، بسیار راحتند، و تقریبا همه جا می‌توانید آنها را پوشید. هرچه طراحی براق‌تر و ساده‌تری داشتنه باشند رسمی‌ترند. همچین رنگ‌های تیره‌ی این کفش‌ها نیز رسمی هستند

    (رنگ مشکی رسمی‌ترین است) و هرچه جوراب‌های‌تان کمتر مشخص باشند، بر میزان رسمی بودن افزوده می‌شود.کالج‌ها با شلوار جین و شلوار‌های کتان بسیار خوب می‌شوند. همچنین با کت و شلوار، وقتی که نمی‌خواهید کراوات بزنید. کالج‌های رایج معمولا دارای یک سگک و یا تسمه‌ی تزئینی هستند که آنها را رسمی‌تر می‌کند

    در تصویر، کالج‌هایی که بیشتر غیر رسمی هستند را می‌بینید. کفش‌های هوگوباس در مقایسه با کفش‌های جیر سمت چپ، به لطف رنگ، جنس چرم، و طراحی‌شان، کمی رسمی هستند. کفش‌های سمت راست که به کفش‌های رانندگی نیز معروف هستند، خیلی غیر رسمی‌ترند. رنگ آبی، جنس جیر، و لاستیک نازک ته کفش، همه نشان دهنده‌ی یک جفت کفش غیر رسمی‌اند.

    کفش‌های با سر کلاهکی (cap toes)

    انواع کفش های مردانه را بشناسید

     کفش های مردانه+تصاویر بهترین مدل های رسمی و راحتی

    کفش‌هایی با سر کلاهکی، دارای لایه‌ای اضافی از چرم در ابتدای کفش هستند. همچنین می‌توان گفت کفش‌های آکسفورد، دسته‌ای از کفش‌هایی با سر کلاهکی به حساب می‌آیند. دوباره، هرچقدر براق‌تر، رسمی‌تر. طراحی‌های سنگین (منبت بر روی چرم) رسمیت را از کفش دور کرده، و در عین حال آنها را منحصر بفردتر می‌کنند.

    بسته به استایل و رسمیت، این کفش‌ها می‌توانند با کت شلوار، تاکسیدو، و حتی شلوار جین پوشیده شوند.دو مدل کلاسیک از آلن ادموندز را در تصاویر می‌بینید. مدل آکسفورد سمت چپ بسیار ظریف است و در عین حال به لطف طراحی‌های روی چرمش خیلی رسمی نیست.

    مدل کالجی سمت راست یک مدل غیر رسمی بسیار عالیست که با کت‌های اسپرت، کاپشن و حتی کت و شلوار فوق العاده بنظر می‌رسد.

    کفش‌های سگک‌دار (Monk Straps)

    انواع کفش های مردانه را بشناسید

     کفش های مردانه+تصاویر بهترین مدل های رسمی و راحتی

    اصطلاح Monk Straps اشاره به قلاب‌های جایگزین بند کفش دارد. این قلاب‌های جایگزین، معمولا به تعداد یک، دو، و حتی سه تسمه وجود دارند و در انواع رنگ‌ها موجود هستند. همچنین می‌توانند از انواع چرم‌ها ساخته شوند. همچنین این کفش‌ها می‌توانند پنجه‌ای کشیده داشته باشند.

    کفش‌های Monk Straps مناسب کسانی هستند که به دنبال کفش‌هایی منحصر بفردند که توجه‌ها را به خود جلب کند. هنگامی‌که کفش‌هایتان را با لباس‌هایتان ست می‌کنید، دقت کنید که رنگ قلاب کفشتان ( که معمولا نقره ای، برنجی و طلایی هستند) با رنگ سگک کمربندتان، ساعت مچیتان، و دکمه‌های سردستتان (البته اگر استفاده می‌کنید) هماهنگ شوند.

    در تصویر، دو جفت کفش زیبای monkstrap را مشاهده می‌کنید. در جفت سمت چپ از دو قلاب استفاده شده که به آن ظاهری مرسوم‌تر و مد روز تر می‌دهد. در حالی که جفت سمت راست، ظاهر کلاسیک و مناسب همه‌ی زمان‌ها را با یک قلاب حفظ کرده است. به ساختار جلوی کفش در جفت سمت چپ و طراحی‌های روی پنجه‌ی جفت سمت راست توجه داشته باشید.

    بوت‌های رسمی

    انواع کفش های مردانه را بشناسید

     کفش های مردانه+تصاویر بهترین مدل های رسمی و راحتی

    چکمه‌های رسمی براق هستند، و خوشبختانه این بوت‌ها می‌توانند با جین‌ها، شلوار‌های عجیب و غریب، و کت (در روزهای بارانی و یا برفی) پوشیده شوند. بوت‌های رسمی در انواع مختلفی از جمله دارای طرح، پنجه‌ی دراز، دارای قلاب، و یا سر کلاهکی موجود هستند.

    دو مدل کاملا متفاوت از چکمه‌ها را در تصویر می‌بینید. مدل چلسی در سمت چپ، یک چکمه‌ی کاملا کلاسیک مربوط به دوران ویکتوریاست. مدل رنگ و لعاب دار سمت راست هم بسیار مناسب یک استایل غیر رسمی است که بنظر مناسب شلوار جین و شلوار‌های پارچه‌ای می‌آید.

    کفش‌های Wingtips

    انواع کفش های مردانه را بشناسید

     کفش های مردانه+تصاویر بهترین مدل های رسمی و راحتی

    کلمه Wingtip اشاره به شکل پنجه‌ی کفش دارد که مثل یک بال است که به طرف جلوی کفش کشیده شده. بسیاری از کفش‌های Wingtip درواقع کفش‌های دربی هستند که با چرم طراحی شده، تزئین شده‌اند. درحالی که بسیاری از Wingtip ها تک رنگ هستند (معمولا قهوه‌ای و یا مشکی)، کفش‌های دو رنگ به دوره‌ی ۱۹۲۰ برمی‌گردند (مشکی و سفید).

    امروزه این مدل از کفش‌های دورنگ، دوباره محبوب شده و بسیار مناسب یک ظاهر غیر رسمی هستند.Wingtip ها مدلی محبوب هستند که در هر رنگ و مدلی موجودند. به تصویر نگاه کنید. مدل قهوه‌ای و طراحی شده سمت چپ در مقایسه با مدل طراحی شده و آبی مایل به خاکستری سمت راست، کمی‌ زیباتر و ظریف‌تر است.

    طراحانی مانند کول‌هاهن خصوصا با رنگ‌های زیادی در مجموعه کفش‌های wingtip خود بازی می‌کنند، بطوری که رنگی با دو تناژ در بالای کفش و رنگ روشن در نوک کفش باشد.

    کفش‌های Formal pump

    انواع کفش های مردانه را بشناسید

     کفش های مردانه+تصاویر بهترین مدل های رسمی و راحتی

    این مدل، یک نوع رسمی از کفش‌های کالج هستند که از چرم براق ساخته می‌شوند. به طور معمول، یک روبان ابریشمی‌جلوی کفش را تزئین می‌کند. این مدل‌ها بسیار مناسب برای استفاده با کراوات‌های رسمی سیاه یا سیاه و سفید هستند و همچنین جایگزینی مناسب برای کفش‌های آکسفورد رسمی می‌باشند.

    چه کسی گفته که کالج‌ها غیر رسمی‌هستند؟ این مدل که opera pumps نیز نامیده میشوند، یکی از رسمی‌ترین مدل‌های کفش موجود در کمد آقایان است. چرم انحصاری مدل سمت چپ، یک مدل کلاسیک است که با یک روبان ابریشمی تزئین شده. مدل جیر سمت راست نیز کمی مد روزتر است، ولی در عین حال انتخابی عالی برای کسانی است که می‌خواهند یک تاکسیدو با یقه‌هایی از جنس جیر بپوشند.

     کفش های مردانه+تصاویر بهترین مدل های رسمی و راحتی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی آزمون های آلمان
  • دانلود فایل های زبان اصلی جنین شناسی
  • هاردکپی کتاب های فن آوری ریز پردازنده
  • خرید کتاب همایش ها زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی نوسازی و طراحی داخلی
  • کتب بیوشیمی زبان اصلی
  • خرید کتاب های جبر خطی از آمازون
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی دینامیک غیر خطی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>