• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » علم و تکنولوژی » خودرو » بهترین خودرو های برقی سال ۲۰۱۶+عکس

    بهترین خودرو های برقی سال ۲۰۱۶+عکس

    ماشین های برقی در واقع آینده صنعت حمل و نقل پایدار محسوب می شوند اما تا قبل از رسیدن به آن نقطه، ماشین های هیبریدی این نقش را بر عهده می گیرند.ماشین های برقی از سوخت پاک استفاده می کنند و خیلی سریع هستند اما در قیاس با همتایان خود با سوخت فسیلی مسافت کمتری را طی می کنند و دقیقا به همین خاطر ماشین های هیبریدی ظهور کردند.
    این ماشین ها در واقع ترکیبی از بهترین ماشینهای با سوخت پاک با ماشین های قدیمی بنزینی هستند تا وقتی که باتری لیتیوم یونی ماشین تمام می شود، بتوانند به حرکت خود ادامه دهند.
    title=بهترین
    بهترین خودرو های برقی سال ۲۰۱۶+عکس
    به همان سرعت که تکنولوژی ساخت ماشین های هیبریدی ارزان تر  می شود افزایش تقاضا برای این نوع ماشین ها در بازار هم دیده می شود.اما کدام ماشین را باید بخریم ؟در این مطلب لیستی از بهترین ماشین های هیبریدی موجود در بازار را برای شما آماده کرده ایم :
    ۱٫    ولوو XC90 T80 (قیمت پایه ۶۰۴۵۵ یورو)
    در سال گذشته ما این ماشین را امتحان کردیم و به این نتیجه رسیدیم که سوار بر یکی از بهترین SUV های موجود در بازار شده ایم. جای تعجبی وجود ندارد که ولوو تکنولوژی پیشرفته خود را به صورت خاصی در این مدل قرار داده است و موتور محرک بزرگ دو قلوی T8 ی را در این خودرو تعبیه کرده است.
    علاوه بر موتورهای توربوشارژ و سوپرشارژی ۳۲۰ اسب بخاری به کار رفته در این ماشین، شاهد اضافه شدن یک موتور الکتریکی با قدرت ۸۷ اسب بخار در این خودرو هستیم. در نتیجه با این مشخصات در حالت Power این ماشین قادر است ظرف ۵٫۳ ثانیه به شتاب ۶۰ مایل بر ساعت برسد. اما اگر ماشین را در وضعیت اقتصادی (Eco mode) قرار دهید در مصرف سوخت کاهش چشمگیری خواهیم داشت.
    title=بهترین
    بهترین خودرو های برقی سال ۲۰۱۶+عکس

    ۳٫    آئودی A3 e-tron  (قیمت پایه ۳۵۶۹۰)
    این مدل از آئودی در واقع یکی از بهترین هاچبک های ورزشی موجود در بازار است و این ماشین همه مشخصات یک ماشین هیبریدی کامل را دارد و علاوه بر آن، یک TFSI 1.4 لیتری نیز به موتور برقی آن اضافه کرده است.
    همه این موارد باعث شده است که آئودی A3 e-tron به یکی از بهترین ماشین های هیبریدی جهان تبدیل شود و تنها ۳۷ گرم در یک کیلومتر دی اکسید کربن از آن خارج می شود و قابلیت طی مسافت ۱۰۰ کیلومتر را تنها با ۱٫۶  لیتر بنزین را دارد.به محض سوار شدن در این ماشین حسی به شما دست می دهد که سوار بر همان چیزی شده اید که انتظارش را داشته اید؛ این مدل از حالت اقتصادی نیز بهره می برد که راندن این خودرو در این حالت از لحاظ مالی برای صاحب آن بسیار مقرون به صرفه است.
    title=بهترین
    بهترین خودرو های برقی سال ۲۰۱۶+عکس

    ۴٫فولکس واگن گلف GTE (قیمت پایه ۳۳۷۵۵ یورو)

    گلف یکی از مدل های ماندگار و به یاد ماندنی در تاریخ فولکس واگن به شمار می رود، بنابراین بسیار مهم بود تا فولکس واگن نمونه ای از گلف هیبریدی هاچبک را به ویترین مدل های ماشین های خود اضافه کند. از نمای بیرونی، گلف GTE مثل دیگر مدل های گلف به نظر می رسد اما در باطن این مدل، یک موتور برقی با قدرت ۱۰۱ اسب بخار به علاوه یک موتور سنتی و کلاسیک بنزینی با قدرت ۱۴۸ اسب بخار که میزان مصرفی معادل ۱٫۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد تعبیه شده است.
    اگرچه  این مدل به ظرافت مدل گلف GTI نیست اما GTE عملکرد فوق العاده ای در جاده های تیپ B از خود نشان می دهد و از آن بهتر در جاده های مخصوص موتور سواری نیز درخشان ظاهر می شود.مسئولین فولکس واگن مدعی هستند که GTE در استفاده ترکیبی از موتورهای بنزینی و برقی قادر است ۱۰۰ کلیومتر را تنها با مصرف ۶٫۸ لیتر طی کند.
    title=بهترین
    بهترین خودرو های برقی سال ۲۰۱۶+عکس

    ۵٫لکسوس GS 450h (قیمت پایه ۴۹۹۹۵ یورو)

    این مدل از لکسوس ادامه دهنده سبک ماشین های هیبریدی است. زوایای تند بیرونی این ماشین ما را به یاد کوپه های زیبا می اندازد و ورق به کار رفته در ساخت بدنه نیز دقیقا این موضوع را تایید می کند.با توجه به موتور ۶ سیلندر ۳٫۵ لیتری  و قدرت بالای موتور برقی آن، می توان ظرف ۵٫۹ ثانیه به سرعت ۶۲ مایل بر ساعت رسید. اما پیشنهاد می شود که مصرف سوخت این ماشین را در حالت اقتصادی قرار دهید تا مجبور نشوید برای مخارج آن هزینه زیادی صرف کنید.
    title=بهترین
    بهترین خودرو های برقی سال ۲۰۱۶+عکس

    ۶٫ مرسدس هیبریدی C350 (قیمت پایه ۳۷۶۰۰ یورو)

    مرسدی C3550 اولین محصول کمپانی در زمینه تولید ماشین های هیبریدی نیست اما می توان گفت بهترین ماشین هیبریدی این برند معروف آلمانی است. این ماشین از یک موتور سنتی با قدرت ۲۰۸ اسب بخار و یک موتور برقی با قدرت ۸۰ اسب بخار بهره می برد.مدل C50 سالن مرسدس قادر است ظرف ۵٫۹ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل بر ساعت برسد و مدل C50 estate از همین محصول قادر است ظرف ۶٫۲ ثانیه به این سرعت دست یابد.
    C35 از حالت اقتصادی هم بهره می برد  که تنها با صرف ۲٫۱ لیتر می تواند ۱۰۰ کیلومتر را طی کند. در حالت اقتصادی این مدل از مرسدس از یک شتاب دهنده لمسی بهر همی برد که وقتی در حال تخته گاز رفتن هستید سرعت شما را کم می کند تا در مصرف سوخت صرفه جویی شود.
    title=بهترین
    بهترین خودرو های برقی سال ۲۰۱۶+عکس

    ۷٫ BMW i3 Range Extender (قیمت پایه ۳۴۱۳۴ یورو)

    ما این مدل از BMW را در زمره بهترین ماشین های برقی جهان نیز لیست کرده بودیم اما این مدل در نسخه هیبریدی نیز عرضه شده است.این مدل از BMW یک موتور کوچک دو سیلندر ۶۵۰ سی سی  را به مدل برقی اضافه کرده است و وقتی باتری ماشین به حد ۳٫۵ درصد برسد این موتور شروع به کار میکند.به طور شگفت انگیزی این موتور به چرخها قدرت نمی دهداما به عنوان ژنراتوری برای باتری های i3 عمل میکند.
    مسافتی که با i3 می توانید طی کنید دوبرابر شده و به حدود ۱۹۰ مایل رسیده است اما استفاده از این امکان برای شما ۳۱۵۰ یورو هزینه اضافی در بر دارد. اگر به این مدل از bmw علاقه مند شده اید، بنا بر گزارشات BMW قصد دارد مدل جدیدی از i3 را در اوایل ژوئن به بازار عرضه کند.
    title=بهترین
    بهترین خودرو های برقی سال ۲۰۱۶+عکس
    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب فرهنگی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دین
  • دانلود فایل های زبان اصلی الکترونیک
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع تدارکات
  • خرید کتاب علوم پایه پزشکی زبان اصلی
  • منابع اورجینال فیزیک پلاسما
  • دانلود فایل های زبان اصلی موشک ها
  • دانلود فایل های زبان اصلی طراحی وب
  • هاردکپی کتاب های موجک و پردازش سیگنال
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>