• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » صوتی و تصویری » معرفی و نقد فیلم » سریال های تلوزیون در ماه محرم+عکس

    سریال های تلوزیون در ماه محرم+عکس

    در آستانه فرارسیدن ماه محرم الحرام و عزاداری حسینی سریال های شبکه های سیما معرفی شدند.

    به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سیما؛ سریال های «گشت ویژه»، «وفا»، «گناه چهارم» و «معصومیت از دست رفته» در دهه اول محرم به روی آنتن شبکه های سیما می روند.

     

    *** شبکه یک  

    نتیجه تصویری برای گشت ویژه

    سریال های تلوزیون در ماه محرم+عکس

    سریال «گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه کنندگی سعید سعدی در ۱۳ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای، از ۱۰ مهر، هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما آغاز خواهد شد.

     

    حمید گودرزی، شاهد احمدلو، محمود پاک نیت، پدرام شریفی، امیر کاظمی، داریوش اسدزاده، آزیتا لاچینی، طوفان مهردادیان، مهرداد فلاحتگر، حسین سلیمانی، سوگل طهماسبی و … در سریال «گشت ویژه» بازی می‌کنند.

     

    موضوع سریال «گشت ویژه» درباره ماجراهای یک تیم پلیس است که با مسائل و جرائم انتظامی مختلفی رو به رو می شوند. این تیم متشکل از نیروهای زبده و ورزیده است که در چالش با پرونده های پلیسی به رویارویی و حل و فصل آنها می‌پردازند.

     

    *** شبکه سه

    نتیجه تصویری برای سریال وفا

    سریال های تلوزیون در ماه محرم+عکس

    مجموعه تلویزیونی «وفا» به کارگردانی محمد حسین لطیفی از دوشنبه ۱۲ مهر ماه از شبکه سه سیما پخش می شود.

    این سریال در۱۲ قسمت ۴۵ دقیقه ای به تهیه کنندگی منصور سهراب پور محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما در سال ۱۳۸۵ است که علیرضا افخمی نگارش آن را بر عهده داشت و در نوروز ۸۵ از این شبکه به پخش رسید.

    فرهاد اصلانی، فرهاد قائمیان، هانیه توسلی، پوریا پورسرخ، محسن قاضی مرادی و مهوش وقاری در سریال «وفا» هنرنمایی کرده اند.

     

    در خلاصه داستان این سریال آمده است: جوان یهودی ایرانی در حین تحصیل در کشور لبنان با دختری مسلمان به نام وفا آشنا می شود که شیفته رفتار و اعتقادات او می گردد. پس از برگشت به ایران، به علت سوء تفاهامات زندانی می گردد و پس از ماه ها شرایط بازگشت به لبنان را ندارد. سرانجام پس از آزادی و بازگشت به لبنان مورد خیانت و سوء استفاده های اطرافیانش قرار می گیرد و …

     

    مجموعه تلویزیونی «وفا» از دوشنبه ۱۲ مهر ماه هر شب ساعت ۲۰:۴۵، از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. بازپخش این سریال ساعت ۱:۰۰ بامداد،  ۹:۴۵ و ۱۵:۱۵ روز بعد است.

     

    *** شبکه پنج

    نتیجه تصویری برای سریال گناه چهارم

    سریال های تلوزیون در ماه محرم+عکس

    مجموعه نمایشی «گناه چهارم» به تهیه کنندگی داریوش بابائیان و کارگردانی عباس خواجه وند به روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

    امیرمحمد زند، کاظم افرندنیا، کیمیا باباییان، جمشید جهان‌زاده، آرمان صورتگر، زهره حمیدی و… هنرمندانی هستند که در این مجموعه حضور دارند.

    «گناه چهارم» مضمونی اجتماعی ـ مذهبی دارد و داستان زندگی دو خانواده را روایت می‌کند که بر اثر خشم حاصل از یک اتفاق کوچک درگیر مقوله قتل می‌شوند و در ادامه همین امر باعث به وجود آمدن اتفاقات مختلفی در طول داستان خواهد شد.

     

    *** شبکه افق   

    نتیجه تصویری برای سریال معصومیت از دست رفته

    سریال های تلوزیون در ماه محرم+عکس

    پخش سریال «معصومیت از دست رفته» به کارگردانی داوود میرباقری از چهارشنبه ۷ مهرماه هر شب از شبکه افق آغاز شده است.

    داستان «معصومیت از دست رفته» به سده نخست هجری بر می‌گردد و با محوریت شخصیتی به نام شوذب شکل می‌گیرد. شوذب از یاران حضرت علی(ع) است ولی حالا خزانه‌دار کوفه و امویان شده؛ میرباقری شوذب را در میانه عشق بین دو زن ترسیم می‌کند. اولین زن ماریا است که زمانی مسیحی بوده است و خاطرات شیرینی از دوران خلافت علی دارد که به منزل آنها سر می‌زده است و دستگیر فقر و تنگدستی‌شان بوده است. دیدن شوذب، ماریا را به یاد علی می‌اندازد و همین بتدریج علاقه او را به شوذب شکل می‌دهد. ماریا که پس از مرگ مادر به دیر سپرده شده و به قالب راهبه مسیحی درآمده است، همچنان دل در گرو عشق شوذب دارد و برایش پیام‌هایی عاطفی می‌فرستد و در مواجهه بین این دو، شوذب نیز گرفتار عشق ماریا می‌شود.

     

    اما زن دوم یک یهودی است به نام حمیرا که با شمایل کولی‌وار خویش، دل شوذب را می‌فریبد و او را بتدریج با وسوسه به راهیابی بیشتر به دستگاه خلافت امویان، از ایمان دور می‌سازد.

     

    امین تارخ، سارا خوئینی ها، فریبا کوثری، امین زندگانی، حدیث فولادوند، انوشیروان ارجمند و داریوش فرهنگ از جمله بازیگران این سریال هستند؛ محمد اصفهانی هم تیتراژ انتهایی آن را اجرا کرده است.

     

    این سریال از چهارشنبه ۷ مهرماه هر شب (شنبه تا چهارشنبه) ساعت ۲۳ و تکرار آن روز بعد در ساعت های ۹:۳۰ و ۱۴:۳۰ به روی آنتن شبکه افق می رود.

    سریال های تلوزیون در ماه محرم+عکس

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع هنر ارتباطات
  • دانلود منابع مرجع ریه و تنفس
  • خرید کتاب معماری زبان اصلی
  • کتاب های مدیربرنامه اورجینال
  • خرید کتاب بیهوشی و مراقبتهای ویژه زبان اصلی
  • خرید کتاب های مهندسی پزشکی از آمازون
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • کتب آزمون آیمت ایتالیا زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی الکتریک و الکترونیک هواپیما
  • دانلود فایل های زبان اصلی شیمی معدنی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>