اطلاعیه سایت
رموز فروش موفق
* مدام تجسم کنید که یکی از پول سازترین افراد در کار فروش هستید . طرز تفکر ، صحبت کردن و رفتار شما چطور باید باشد؟
* عادت شنونده خوب بودن را در خوتان تقویت کنید و بگذارید بیشتر مشتری صحبت کند.
رموز فروش موفق
* در گفتگو با مشتری هرگز از کسی انتقاد و گله و شکایت نکنید و یا کسی را سرزنش نکنید.
* وقتی سکوت برقرار می شود مضطرب نشوید هنگامی که مشتری دارد درباره پیشنهاد شما فکر می کند صحبت نکنید.
* موقع ملاقات با مشتری مثل کسی لباس بپوشید که او به عنوان مشاور قبولش دارد.اگر می خواهید مردم توصیه های شما را قبول کنند، باید ظاهرتان هم قابل قبول باشد.
* تعداد لباس هایی که می خواهید بخرید نصف کنید و در عوض برای هر لباس دو برابر هزینه کنید .لباس های گران ارزان تر تمام می شود چون می شود فعات بیشتری آنها را بپوشید.
* با مشتری محکم دست بدهید، به چشم هایش نگاه کنید و بگویید:« از آشنایی با شما خوشبختم .»
* سه دلیل برای اینکه مشتری باید از شما خرید کند و نه از دیگران را، لیست کنید.
* مشخص کنید به چه دلایلی مردم از شما خرید نمی کنند.چطور می توانید این موانع را از بین ببرید؟
* به اعتراضات مشتری به عنوان در خواست او برای گرفتن اطلاعات بیشتر درباره کالا یا خدمت تان نگاه کنید.
* هر اعتراض مشتری را با گفتن این جمله تحسین کنید:«سوال خوبی است …..»
* از تلفن به عنوان یک وسیه تجاری استفاده کنید.با حذف حرف های اضافی، مکالمه را کوتاه کنید.
* با دقت به حرف های مشتری گوش بدهید. مهم نیست که تا به حال چند بار همان حرف ها را شنیده باشید.
* تا آنجا که برایتان امکان دارد در سمینارهای مربوط به فروش شرکت کنید.در کار فروش، کسانی در آمد بیشتری دارند که دانش بیشتری دارند.
* سطح دانش تان را در زمینه فروش مدام بالا ببرید.خریداران امروز به مراتب پیچیده تر از گذشته هستند.
* مشخص کنید تصمیم گیرنده نهایی برای خرید چه کسی است و پس پیشنهاد فرو ش خود را بسته به سلیقه و خواست آن فرد تنظیم کنید.
* پیشنهاد قیمت را در زمان مناسب مطرح کنید و اگر مشتری زودتر از زمان مناسب قیمت را پرسید ، عذر خواهی کنید و اجازه بگیرید که بعداً به نوبه خود در مورد قیمت صحبت کنید.
* مشخص کنید که می خواهید به ازای هر ساعت کار چقدر درآمد داشته باشید و هرگز خود را به کاری مشغول نکنید که در آمدش کمتر باشد.
* مثل یک روانشناس فکر کنید . بدانید که مشتری اول از روی احساسات تصمیم می گیرد و بعد با منطق تصمیمش را توجیه می کند.
* برای مشتری دو یا سه ویژگی سازمانتان را که خودتان به آنها می بالید عنوان کنید.
رموز فروش موفق