• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » دهکده رویایی عاشقان موسیقی+عکس

    دهکده رویایی عاشقان موسیقی+عکس

    برای طرفداران موسیقی و تئاتر، علاوه بر اجرای موزیسین یا هنرمند مورد علاقه، فضای کنسرت هم می‌تواند نقش زیادی در لذت بردن از آن لحظات داشته باشد. کنسرت‌های فضای باز در سرتاسر جهان طرفداران بسیاری دارند. .
    ده مکان رویایی برای عاشقان موسیقی +تصاویردهکده رویایی عاشقان موسیقی+عکس

    ،مکانی که شما در آن به تماشای یک اجرای زنده می‌نشینید، می‌تواند به جای این‌که به یادماندنی باشد، فراموش‌نشدنی شود. سالن‌هایی خیره کننده که در محیط‌های طبیعی ساخته شده است. این محیط‌ها در قرن‌های پیش کنده‌کاری شده‌اند.

    جهان پر از این فضاهای موسیقی پر‌شکوه است. از قلعه Slane ایرلند، که میزبان موزیسین‌هایی چون رولینگ استونز و دیوید بووی بود، تا سالن آمفی تئاتر Dalhalla در سوئد، که در یک معدن سنگ آهک قدیمی ساخته شده است. در اینجا ۱۰ مکان از سراسر جهان را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید از اجرای زنده موسیقی در آن‌ها لذت ببرید.

    اتریش
    جشنواره سالانه برگنتس که در اتریش از ژوئیه تا اوت برگزار می‌شود، به مجموعه‌های فانتزی باورنکردنی خود که صحنه‌ای شناور بر روی آب دارد، معروف است.


    دهکده رویایی عاشقان موسیقی+عکس

    Dalhalla، سوئد
    سالن آمفی تئاتر Dalhalla یک معدن سنگ آهک سابق واقع در Rättvik، سوئد است. شرکت‌کنندگان در کنسرت، ۱۹۶ فوت پایین‌تر از جنگل‌های پرپشت اطراف که سالن را احاطه کرده است، قرار می‌گیرند و به تماشای انواع رویدادهای موسیقی که هر ساله از ژوئن تا سپتامبر برگزار می‌شود، می‌نشینند.


    دهکده رویایی عاشقان موسیقی+عکس

    d’Orange، فرانسه
    سالن تئاتر باستانی d’Orange ، که در Orange فرانسه واقع شده است، یک سالن تئاتر روم باستان است که قدمت آن به قرن اول برمی‌گردد. این محل برگزاری هنوز هم از سنگ‌هایی اصلی با سبک معماری همان دوره در قسمت صحنه و اطراف آن پوشیده شده است، صحنه تئاتر و دیوار‌های اطراف آن از زمان ساخت تا به امروز با همان شکل پابرجا مانده‌اند.


    دهکده رویایی عاشقان موسیقی+عکس

    Tabernacle، آتلانتا
    Tabernacle یک کلیسای ساخته شده در سال ۱۹۱۰ واقع در آتلانتا، جورجیا است که در سال ۱۹۹۶ به محلی برای گرامیداشت صدمین سال بازی‌های المپیک، تبدیل شد. این سالن موسیقی هنوز شامل بالکنی است که در آن دوره طراحی و رنگ شده است. سقف‌های مزین، پنجره‌های شیشه‌ای رنگی و یک لوستر کریستال بزرگ از دیگر ویژگی‌های این مکان است. تمامی این تزئینات مربوط به زمان ساخت این کلیسا است.


    دهکده رویایی عاشقان موسیقی+عکس

    Palais Idéal du Facteur Cheval، فرانسه
    محل اجرای موسیقی که نام این فستیوال هم هست یک کاخ است که به طور کامل از سنگ‌ریزه ساخته شده است. یک پستچی‌ به نام oseph Ferdinand Cheval در طول ۳۳ سال تمام این سنگریزه‌ها را جمع‌آوری کرده و این کاخ را به تنهایی ساخته است. این کوشک که در سال ۱۹۰۷ ساخته شده است، در ماه‌های ژوئن و ژوئیه میزبان کنسرت‌ها است.


    دهکده رویایی عاشقان موسیقی+عکس

    Conyngham، ایرلند
    سرزمین آبا و اجدادی خانواده Conyngham و محل گشت‌زنی پادشاه جورج چهارم، قلعه Slane ایرلند، واقع در شهر میث است. این مکان از سال ۱۹۸۱ به محلی برای برگزاری کنسرت‌ها در طول سال تبدیل شد. این قصر میزبان موزیسین‌های بزرگی چون Rolling Stones، Bob Dylan، Queen، David Bowie و U2 بوده است.


    دهکده رویایی عاشقان موسیقی+عکس

    آمفی تئاتر Gorge، آمریکا
    سالن آمفی تئاتر Gorge دارای ۲۷،۵۰۰ صندلی در فضای باز است. این تالار در جورج واشنگتن واقع شده است. این سالن روباز روی یک تخته‌سنگ بنا شده است تا به بینندگان در حین گوش دادن به موسیقی، نمایی فو‌ق‌العاده از رودخانه و دره باریک کلمبیا بدهد.


    دهکده رویایی عاشقان موسیقی+عکس

    Bluegrass Underground، آمریکا
    از سری کنسرت‌های ماهانه است که در طول سال در Volcano Room در غارهای Cumberland برگزار می‌شود. این غارها در مک‌مین‌ویل ( McMinnville) تنسی (Tennessee) قرار دارند. این کنسرت‌ها جایی حدود ۳۳۳ فوت زیر‌ زمین اجرا می‌شوند. این سالن‌ها بلندگوهایی درجه یک و طبیعی را با چشم‌انداز فوق‌العاده غار، ارائه می‌دهند.


    دهکده رویایی عاشقان موسیقی+عکس

    Punta Christo کرواسی
    Punta Christo در قرن نوزدهم ساخته شد و یکی از چندین قلعه واقع در شهرپولا، کرواسی بود. پیش از این‌، این مکان یکی از بزرگ‌ترین قلعه‌های موجود در اروپا بود. امروزه این قلعه میزبان جشنواره‌هایی چون جشنواره ابعاد (Dimensions Festival) در ماه اوت و جشنواره چشم‌انداز (Outlook Festival) در ماه سپتامبر است.


    دهکده رویایی عاشقان موسیقی+عکس

    Waldbühne، آلمان
    Waldbühne یک سالن آمفی‌تئاتر در برلین، آلمان است. این مکان در اصل برای بازی‌های المپیک ۱۹۳ ساخته شده بود و در ساختِ آن از روی آمفی‌تئاتر یونان باستان الگو گرفته شده بود. این مکان میزبان ۲۲،۰۰۰ نفر است. از این سالن برای کاربردهای مختلفی چون یک سینمای روباز تا مسابقات بوکس ورزشکارانی چون Depeche Mode و Eric Clapton استفاده می‌شد.

    دهکده رویایی عاشقان موسیقی+عکس

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های فرزندان
  • کتاب های غدد و متابولیسم اورجینال
  • منابع اورجینال دامپزشکی
  • دانلود فایل های زبان اصلی متغیر مختلط
  • هاردکپی کتاب های صنعت نور
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • دانلود فایل های زبان اصلی بدنسازی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • خرید کتاب های تشخیص پزشکی از آمازون
  • خرید کتاب های تاریخ از آمازون
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>