• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » علم و تکنولوژی » موبایل و تبلت » کاربرد ویژه گوشی های آیفون+شارژ های جدید+عکس

    کاربرد ویژه گوشی های آیفون+شارژ های جدید+عکس

    نتیجه تصویری برای ایفون

      کاربرد ویژه گوشی های آیفون+شارژ های جدید+عکس

    قصد داریم به معرفی ۱۶ کاربرد و ویژگی گوشی آیفون بپردازیم که از آنها خبر نداشتید و گوشی شما را به یک گوشی ویژه تبدیل می کند.

    قطعاً، آیفون معتمد شما می‌تواند کارهای بیشماری را انجام دهد. مثلا به شما کمک می‌کند تا مسیرتان به منزل را پیدا کنید، قرار برای بحث و گفت و گو در کافه را تعیین کنید و … .
    ویژگی‌ های زیادی در آیفون وجود دارد که هنوز بر شما آشکار نشده است و احتمالا از آن‌ها اطلاعی ندارید. در ادامه چند مورد از بهترین تغییر دستور برنامه‌های آیفون نام برده شده که شما از آن بی اطلاع بوده اید و چگونگی فعال سازی آنها بر روی موبایل تان را فرا خواهید گرفت.
    ۱) موبایل تان را با فشار یک دکمه، سریع تر شارژ کنید.
    آیا از انتظار برای شارژ شدن گوشی‌تان خسته شده اید؟ خب، راهی برای سریع شارژ شدن آن وجود دارد برای این کار باید تنها حالت پرواز (Flight mode) موبایل تان را روشن کنید. با از کارافتادن تمامی موتورهای جستجوی شبکه محلی بی سیم (وای فای) ، فن‌های ارتباطی تخلیه اطلاعات، فشار را برروی موبایل به هنگامیکه در حال سریع شارژ شدن است از بین می‌برد.

    ۲) کاهش زمان هنگام جستجو در اینترنت.
    فرض کنید مثلاً آدرس سایتی طولانی را وارد کرده اید ولی بعد از آن متوجه می‌شوید که چیزی در آن آدرس جا افتاده است و دوباره باید آن را وارد کنید. بنابراین با زدن نشانه نقطه به هنگام تایپ نشانی، یک سری میانبر از پسوندهای منبع یاب یکسان (یوآرال) می‌آید که با این عمل در زمان صرفه جویی می‌شود. میان برهای سریعی برای همه چیز وجود دارد که برگرفته از عبارت دیرینه(com.) تا عبارت کمتر استفاده شده (.ie، .edu) می‌توانند باشند.

    ۳) دقیقاً کشف کنید که موبایل شما چه چیزی از فعالیت‌های شما را در خود ثبت کرده است.
    آیفون تا حدی مکارانه همیشه اطلاعات مربوط به فعالیت شما را در پشت صحنه نگه می‌دارد- اطلاعات می‌توانند برگرفته از برنامه‌های بیشتر استفاده شده توسط شما، میزان داده‌های وارد شده توسط شما یا حتی به طرز مخوفی مکانی که شما در آن قرار دارید باشد. برای فهم بهتر،به Settings > Privacy > Location Services > System Services > Frequent Locations  رجوع کنید. در اینجا خواهید دید که نه تنها مکان شما را نشان می‌دهد بلکه نشان می‌دهد که چه مدت هر صفحه را دیده اید. نگهبان بالاسر واقعاً در حال تماشای شما است….

    ۴) جایگزین کردن یک جعبه ابزار ضروری.
    بعد از باز کردن برنامه قطب نما (Compass ) لمس گوشه چپ صفحه موبایل باعث می‌شود تا یک تراز حبابدار بسیار مفید ظاهر شود. تراز حبابی دیجیتالی می‌تواند تراز بودن سطحی که گوشی روی آن قرار گرفته نشان دهد.

    ۵)کانون دوربین موبایل تان را قفل کنید.
    همه اطلاع داریم که لمس کردن صفحه موبایل به هنگام عکسبرداری باعث تنظیم کانون دوربین می‌شود. اما به طور آزاردهنده ای، هر وقت که موبایل را پس از انتخاب کانون تکان می‌دهیم آن کانون محو می‌شود. خب، دیگر این اتفاق نخواهد افتاد. راه حل آن این است که به جای ضربه زدن روی صفحه موبایل، یک تا دو ثانیه روی آن فشار دهید تا اینکه یک کادر تنظیم لنز قفل شده (آی اف قفل شده) ظاهر می شود. اکنون بدون از دست دادن کانون، می‌توانید موبایلتان را بچرخانید و تاب دهید.

    ۶) لرزش موبایل تان را سفارشی کنید.
    تا به حال شده است بخواهید تماس گیرنده را از روی مدل لرزش موبایلتان روی پایتان تشخیص دهید؟ اکنون می‌توانید در بخش Contacts ، شخص مخاطب را انتخاب کرده و سپس گزینه را انتخاب کنید. در اینجا گزینه Vibration می‌آید. با انتخاب این گزینه، گزینش‌های زیادی را می‌توانید انتخاب کنید و از جمله Create New Vibration. انتخاب صدای لرزشی سفارشی مانند فشار دادن بر روی صفحه موبایل آسان است.

    ۷) تصحیح کردن تلفظ توسط Siri
    Siri نوعی علامه دهر از خود متشکر است – پس بهتر است این نوع القاب را فقط به خاطر اشتباهات ناشی از نحوه برنامه ریزی اش دانست. این برنامه هم مانند یک آمریکایی بی اطلاع در خارج از کشورش که تلفظ‌ها را ممکن است اشتباه گوید، اشتباه تلفظ می‌کند. بنابراین، اگر Siri چیزی را اشتباه می‌گوید، فقط صحیح آن تلفظ را به آن بگویید. اگر به Siri بگویید که آن طرز صحیح تلفظ نیست…، Siri تلفظ صحیح را از شما می‌پرسد و سپس از شما می‌پرسد که تلفظ صحیح شده است یا خیر.

    ۸) بستن سه برنامه به یکباره.
    فقط عکس های صفحات وب نیستند که با حرکات چند انگشت بتوان روی آن‌ها عملیاتی انجام داد. شما می‌توانید از انگشت‌های اضافه استفاده کنید تا شلوغی و به هم ریختگی در آیفون تان را نیز برطرف و پاک کنید. اگر لازم است که چندین برنامه را با عجله ببندید می‌توانید سه انگشت را به سمت بالا بر روی عملکرد چند وظیفه‌ای بکشید تا آن درهم و برهمی سریع تر از بین رود. در نتیجه موبایل شما در عرض چند ثانیه سریع تر کار خوهد کرد.

    ۹) موسیقی‌تان را روی ثانیه شمار تنظیم کنید.
    آیا از گوش دادن به موسیقی ملایم و آرامش بخش لذت می‌برید تا با آن خوابتان ببرد؟ اگر پاسخ مثبت است، پس احتمالاً با بیدار شدن در ساعت ۳ صبح با آهنگی ناخواسته هم آشنا هستید و آن را تجربه کرده اید. البته، می‌توانید موسیقی‌تان را روی زمان نگهدار تنظیم کنید. در برنامه Clock ، بر روی گزینه‌های ثانیه شمار می‌توانید بروید. در این جا زیر عبارت When Time Ends می‌توانید گزینه هشدار را برای عبارت Stop Playing خاموش کنید. وقتی ثانیه-شمار به صفر می‌رسد، این آهنگ‌ها متوقف می‌شوند، چه آهنگ روی گوشی در حال پخش باشد یا از سایت ها آنلاین.

    ۱۰) عکس گرفتن بدون لمس کردن موبایل تان.
    در دستور برنامه تغییر یافتۀ یک گوشی آیفون قدیمی اما خوب، از دکمه‌های کنترل صدا برای عکس گرفتن استفاده می‌شود- بنابراین از سد شدن دستان جلوی صفحه نمایش به هنگام زدن دکمه‌های کنترل صفحه نمایشی لمسی جلوگیری می‌کند. اما اگر ترجیح می‌دهید که حتی باز بیشتر از دکمه‌های کنترلی دیافراگم عکسبرداری دور باشید چه؟ زدن دکمه صدا روی یک جفت هدفون همساز هم همان کار را برایتان انجام خواهد داد.

    ۱۱) با محدود و تعیین کردن نوع برنامه امکان دسترسی پیدا کنید و میزان مجاز داده‌تان را ذخیره کنید.
    یک سوم از ماه گذشته و میزان مجاز ۲ گیگابایتی شما تقریباً رو به اتمام است. اما لزومی ندارد که تماشای مداوم از طریق نتفلیکس را کاهش دهید. در عوض، برنامه‌ای را انتخاب کنید که فقط متصل به وایفای هستند. برای این کار، به Settings > Mobile Data بروید که درآن هنگام می‌توانید تصمیمات بزرگی را بگیرید.

    ۱۲) طول عمر باتری‌تان را بهتر کنید.
    با اسپاتلایت  سریعاً می‌توان به اطلاعات اصلی و خدمات دسترسی پیدا کرد و برای دسترسی فوری به اخبار فوری، نتایج مسابقات ورزشی و آخرین اخبار اجتماعی برنامه‌هایی فوق العاده هستند. اما این همه مقدار اطلاعات در قسمت داده‌های موبایل می‌تواند عمر باتری‌تان را کم کند. برای جلوگیری از این اتفاق، می‌توان ویژگی‌های اسپاتلایت را برای بعضی از برنامه‌ها خاموش کرد تا در هر نوبت از مصرف باتری صرفه جویی کرد. اما چطور؟ آسان است. بروید به Settings > General > Spotlight Search و داده هایتان را در هر قسمت محدود می‌کند.

    ۱۳) پیدا کردن جای مناسب سیگنال گیری برای بهبود قدرت سیگنال.
    دیگر احتیاج ندارید که از پنجره طبقه اول آویزان شوید تا دریابید خط اتصال آیفون کجا بهتر است. شماره *#۱۲۳۴۵#۳۰۰۱* را در آیفونتان تایپ کنید و دکمه تماس را بزنید تا گزینه مخفی Field mode ظاهر شود. نشانگر سیگنال میله‌ای نمودار شکل به نشانگر سیگنال کامل تری تبدیل می شود. عدد۵۰- را گرفته اید؟ پس از پخش ویدئوی اچ دی لذت خواهید برد. اما اگر عدد کمتر یعنی ۱۲۰- باشد، فقط می توانید متنی را ارسال کنید. تنها اعداد را پیگیری کنید که سیگنال بهتری را بگیرد.

    ۱۴) انگشتتان را به سمت راست بکشید تا صفحه به عقب برگردد.
    در اندرویدهای تبدیل شده به آیفون، با نداشتن یک دکمه برگشت مخصوص در آن به سختی می‌توان سر کرد. از آنجاییکه آیفون همیشه نمی‌تواند فرمانی همیشه حاضر برای برگشت زدن صفحه داشته باشد، راهی ساده وجود دارد که بتوان به عقب برگشت. در تعداد چندی از برنامه ها – از Safari گرفته تا Mail، یا حتی Messages- انگشت کشیدن از سمت چپ به راست شما را به صفحه یا منوی قبلی برمی گرداند. وقتی راهی فوق العاده برای بازگشت دارید، دیگر چه لزومی به دکمه دارید!

    ۱۵) فهمیدن اینکه چقدر منتظر یک پاسخ مانده اید.
    ما مدام موبایل هایمان را برای خواندن، پاسخ به پیام هایمان به دفعات کنترل می‌کنیم و کنجکاو می‌شویم که از زمان مثلاً ارسال پیام عشق یا پیام پول گروگانگیری چقدر گذشته است. اما راهی ساده برای فهمیدن این موضوع وجود دارد. در قسمت ردیف پیام نویسی، از سمت راست صفحه به داخل انگشت خود را بکشید تا زمان دقیق ارسال مربوط به هر پیام ارسالی و دریافتی را نشان دهد. درست است که این کار مانند انتظار در دیدن خوردن تیک‌های آبی در برنامه واتس آپ مایه دلسردی نیست، اما حسی دهشتناک به آدم دست می‌دهد که چرا بیش از ۴۲ دقیقه طول کشیده است و اما همسرتان هنوز پاسختان را نداده است و اینکه آیا مسائل مربوط به روابط آدمی آنقدر طول می‌کشد؟
    ۱۶) تاریخچه خانوادگی‌تان را با Siri به شراکت بگذارید.
    آیا صدا کردن نام والدینتان با اسم کوچک، به شما حس نامناسبی می‌دهد؟ بنابرابن، به Siri یاد دهید که بداند شما در مورد چه کسی دارید صحبت می‌کنید. از Siri بخواهید تا اسم پدرتان را بگوید و نشانی همگانی (پی ای) دیجیتالی باید بپرسد که پدر شما کیست. پس از اینکه یک ارتباط به لیست اسامی والدین اضافه کردید، هر موقع که پنجره بالاپران را به بیرون و جلو انتقال دهید، تماسی ساده و بدون سروصدا و خش خواهید داشت.

    کاربرد ویژه گوشی های آیفون+شارژ های جدید+عکس

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی فانتزی
  • دانلود فایل های زبان اصلی خواب هیپنوتیزم
  • منابع اورجینال فیزیک پلاسما
  • کتاب های فیزیک حالت جامد اورجینال
  • دانلود منابع مرجع آنالیز تابعی
  • دانلود منابع مرجع سیستم های دینامیکی
  • خرید کتاب تهویه و تهویه مطبوع زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی جامعه شناسی
  • دانلود فایل های زبان اصلی آزمون های آمریکا
  • کتب نانو زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>