• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » پزشکی و سلامت » نخ قابل جذب کت گوت+درمان چاقی+روش امبدینگ+طب چینی+کاهش وزن+عکس

    نخ قابل جذب کت گوت+درمان چاقی+روش امبدینگ+طب چینی+کاهش وزن+عکس

    روش امبدینگ یا کاشت نخ مخصوص قابل جذب در نقاط طب سوزنی یک نوع روش طب سنتی چین برای درمان دردها، بیماری و رفع چاقی موضعی و کاهش وزن است.

    چندین مطالعه و تحقیق در مورد مقایسه تأثیر کاشت کت گوت و طب سوزنی بر چاقی و رفع چربی های اضافی تجمع یافته زیر پوست و کاهش سایز موضعی بالا و پایین تنه انجام شده است.

    این مطالعات مشخص کرده‌اند که هم کاشت نخ کت گوت و هم طب سوزنی سنتی چین و رایج که شامل طب سوزنی الکتریکی نیز می‌باشد، در درمان چاقی تأثیر گذار هستند.

    توده بدنی، شاخص توده بدن، دور کمر، چربی اضافی در باسن، نسبت کمر به باسن و مقاومت انسولینی همگی در این مطالعات به طور چشم گیر کاهش  سایز و حجم چربی یافتند.

    به طور کلی باور بر آن است که استفاده از این نخ قابل جذب در نقاط طب سوزنی برای درمان چاقی عمومی و موضعی و حذف چربی زیر پوستی و سلولیت بسیار تأثیر گذار و حتی بهتر از روش‌های غربی می‌باشد.

     

    این روش شامل کاشتن تعدادی نخ کت گوت مورد نظر در زیر بافت‌های پوست در ناحیه شکم یا پهلو ، باسن و ران پا، سینه ها و بازو و پشت با استفاده از سوزنی ویژه و استریل شده و یکبار مصرف می‌باشد.

    آیا روش کت گوت طب چینی در کاهش وزن و رفع چاقی موضعی موثر و ثابت شده است؟

    بر اساس شواهد موجود همچنان هیچ گونه توافق نظر کلی در مورد استفاده از این روش طب چینی برای درمان چاقی وجود ندارد و نتایج گرفته شده از این روش همیشه مطابق انتظارات بیمار نبوده است.

    در نتیجه برای هدف این مطالعه کشف اثر نخ کت گوت در درمان چاقی و توسعه و ایجاد روشی ویژه بر اساس مرور بر مطالعات و تحقیقات پزشکی موجود در این زمینه می‌باشد.

    درمان چاقی موضعی و کاهش سایز بدن و لاغری اندام با روش امبدینگ کت گوت طب چینی

     نخ قابل جذب کت گوت+درمان چاقی+روش امبدینگ+طب چینی+کاهش وزن+عکس

    سرویس انجمن سلامت ملی آمریکا (PubMed) در سال ۲۰۱۲ در مورد مقالات منتشر شده به زبان انگلیسی و چینی که استفاده از کاشت کت گوت برای درمان چاقی را مورد ارزیابی قرار داده بودند، بررسی کرد.

    عباراتی که در این جستجو استفاده شدند کت گوت، کاشت، چاقی و طب سوزنی بودند. فهرست منابع و این مقالات نیز مورد بررسی قرار گرفت. مطالعات شامل تمام ارزیابی‌های آزمایشگاهی که این عوامل را در نظر گرفته بودند، می‌شد.

    یکی از محققان چند مقاله را برای بررسی انتخاب کرد. دو محقق نیز به صورت غیر وابسته تمام داده‌های مربوط به تمام مطالعات دارای شرایط را با استفاده از فایل‌های اکسل جمع آوری کردند.

    این محققین اطلاعات را از طریق طرح مطالعه، دوره مطالعه، اندازه، جمعیت شناسی بیماران و نتیجه درمان بازیابی کردند. مطالعات مربوطه طبق سطوح شواهد سال ۲۰۱۱ مرکز پزشکی مبتنی بر شواهد دانشگاه آکسفرد، به یکی از سطوح اختصاص داده شدند.

    این مطالعه در ژانویه سال ۲۰۱۲ صورت گرفت که در آن ۲۱ مقاله در این موضوع، شامل یک آزمون تصادفی کنترل شده (RCT سطح شاهد ۱) هشت آزمون غیر RTC (شاهد سطح ۲)، ۱۰ و ۱۲ مورد گزارش (شاهد سطح ۴)، مورد بررسی قرار گرفت.

    رفع چاقی موضعی و کاهش سایز چربی های باسن،شکم و ران پا و پهلو با کت گوت امبدینگ

     نخ قابل جذب کت گوت+درمان چاقی+روش امبدینگ+طب چینی+کاهش وزن+عکس

    مطالعه RTC نشان از مساوی بودن تأثیر استفاده از کاشت کت گوت و استفاده از طب سوزنی الکتریکی بر روی بیماران بود و هر دو گروه کاهش چشم گیر در رفع چربی دور کمر، محیط باسن و نسبت کمر به باسن نشان دادند.

    ۵ مطالعه از ۸ مطالعه غیر RTC مشخص کردند که تأثیر کاشت کت گوت در میان گروه‌های مختلف متفاوت است. دو مطالعه دیگر هیچ گونه تغییر در میان دو گروه مورد مطالعه را ثبت نکردند.

    مطالعه آخر نیز تأثیر چشم گیر در کنترل وزن بدن در روش درمان کاشت کت گوت در مقایسه با گروه کنترل که از فنو فیبرات (که روش رایج برای درمان چاقی نیست) برای درمان آنها استفاده شده بود را نشان می‌داد.

    چرا از کاشت کت گوت برای لاغری باید استفاده کرد و چطور اثر می کند؟

    نخ‌های مورد استفاده با نام Catgut کت گوت یا کات گوت شناخته می‌شوند و از فیبر و رشته‌های طبیعی دیواره‌های روده بز، گوسفند ساخته شده و نیز الیاف دیگر قابل جذب به نام PDO و PDS استفاده می‌شوند.

    پس از انجام کت گوت به طور کامل توسط بدن (۸ تا ۱۰ روز بعد) جذب می‌شود. پزشکان چینی از سوزن‌های ۰٫۶ میلی متری برای کاشت کت گوت استفاده می‌کنند تا انجام آن درد کمتری داشت و نخ‌ها نیز را حت تر جذب گردند.

    نخ کت گوت در نقاط طب سوزنی بدن جهت حفظ تحریک آن نقاط در حدود ۱ تا ۲ ماه معمولا کاشته می‌شود و پس از انجام، این نخ و رشته ها که در همان مسیر مریدین یا کانال انرژی بدن هستند جذب می‌گردند.

    عامل مهم که میزان اثر گذاری این روش را تعیین می‌کند تئوری کانال‌های انرژی، دست کاری نیروی کاشت نخ، عمق قرار گیری نخ کت گوت در پوست، انتخاب میزان فشار جهت فرو کردن، چرخه وارد کردن نخ می‌باشد.

    کاشت این نخ‌ها بستگی به نوع بدن بیمار داشته و انجام درمان نیازمند یک مشاوره پزشکی می‌باشد.این روش بسیاری از بیماری‌های بدن را برطرف کرده و برای کاهش وزن و افزایش سیستم ایمنی و سلامتی بدن بسیار مؤثر است.

    کاشت کت گوت در واقع نوعی طب سوزنی همراه بدن محسوب می‌شود که در آن نقاط طب سوزنی خاصی به طور آرام و مداوم و با حرکت بدن تحریک شده تا آنکه بیماری به طور کامل درمان گردد و نتایج مورد انتظار حاصل شود.

    تحریک طولانی مدت نقاط طب سوزنی علاوه بر مزایای بسیاری که دارد همچنین می‌توانند برای کاهش وزن، شکل دهی به سینه و افزایش متابولیسم نیز مؤثر باشد.

    شکل دهی بدن و کاهش وزن و سایز بالا و پایین تنه و حذف چربی اضافی زیر پوستی و سلولیت

     نخ قابل جذب کت گوت+درمان چاقی+روش امبدینگ+طب چینی+کاهش وزن+عکس

    عوارض روش امبدینگ کت گوت و نوع سوزن و درد انجام آن

    سوزن‌های مورد استفاده در کاشت یا امبدینگ نخ کت گوت کمی ضخیم تر از سوزن‌های معمول و رایج مورد استفاده در طب سوزنی هستند در نتیجه درد در این روش گاهی کمی بیشتر از انجام طب سوزنی سنتی است

    اما این روش باز هم بسیار کمتر از درد تزریق سرنگ یا آمپول می‌باشد.

    عوارض جانبی جدی در کاشت کت گوت بسیار نادر است. عارضه جانبی غیر معمول که در این روش گزارش شده است مربوط به بوجود آمدن گره زیر بوستی نرم

    در محل کاشت نخ کت گوت یا PDO را در قسمت پایین شکم و کشاله ران پس از یک ماه پس از انجام درمان بوده است که مشکلی نیست و برطرف می شود.

    این روش سنتی کاملاً ایمن و بی خطر بوده ولی با این حال وجود یک مورد عارضه جانبی در این مقاله ذکر شده است.

    مدیر انجمن اتحاد ملی پزشکان چینی، دکتر وانگ چوان می‌گوید:

    اگرچه کت گوت به بسیاری از مردم جهت کاهش وزن کمک می‌کند ولی در این مورد باید احتیاط کرد و افرادی که برای انجام این روش درمانی مناسب هستند تشخیص داده شوند.

    دکتر چن همچنین گفت:

    روش کاشت کت گوت معمولاً برای رفع چاقی که عامل آن تجمع چربی زیر پوستی است استفاده می‌شود و جهت درمان چاقی ناشی از عوامل و بیماری‌های فیزیکی باید در نقاط درمانی طب سوزنی و سوخت و ساز بدن بایستی از این روش طب چینی استفاده شود.

    دکتر چن می‌گوید: همه پزشکان طب سوزنی حتما از وسایل و تجهیزات استریل شده و یک بار مصرف استفاده می‌کنند و این روش به هیچ وجه نباید خطر جانبی در پی داشته باشد.

    پزشک طب سوزنی و آموزش دیده همچنین در مورد بیماری‌های فرد مراجعه کننده نیز در جلسه معاینه طب چینی توجه می‌کند.

    کاشت نخ قابل جذب کت گوت در نقاط و مسیر انرژی چی بدن یک روش و تکنیک بسیار قدیمی است که تاریخ استفاده از آن به درازای استفاده از طب سوزنی می‌باشد.

    دکتر چن همچنین اضافه کرد: این روش در اصل برای درمان افرادی با بنیه ضعیف استفاده می‌شده است نه برای کاهش وزن.

    در گذشته پزشکان سوزن‌های نازکی که ما امروزه در اختیار داریم را در اختیار نداشتند و همچنین لوله‌های تو خالی برای قرار دادن نخ‌های کت گوت در بدن بیمار وجود نداشت.

    او ادامه داد: در این روش در گذشته نخ‌ها توسط یک جراحی کوچک در بدن بیمار کار گذاشته می‌شدند و سپس جای زخم دوخته می‌شد؛ بنابراین به صورت ناخواسته کشف شد که این فرآیند درمانی می‌تواند به کاهش وزن هم کمک کند.

    دکتر چن می‌گوید که فرآیند تولید و تهیه رشته‌های کت گت امروزه با روشی که در گذشته جهت تولید این رشته‌ها به کار گرفته می‌شده است، متفاوت است. امروزه متخصصین قادرند که این نخ‌ها را از طریق مغناطیسی کردن پروتئین تولید کنند.

    رفع چربی های زیر پوستی و کاهش چربی های موضعی و سلولیت

     نخ قابل جذب کت گوت+درمان چاقی+روش امبدینگ+طب چینی+کاهش وزن+عکس

    حذف چربی های زیر پوستی و سلولیت با کاهش سایز موضعی بدن

    زمانی که نخ‌ها در بدن قرار می‌گیرند، پروتئین موجود در نخ‌ها به بدن انرژی می رسانند و باعث سوختن و آب شدن چربی‌های زیر پوست و رفع سلولیت در حین جذب شدن نخ می‌شوند. به این ترتیب این نخ‌ها می‌توانند به کاهش وزن و سایز موضعی کمک کنند.

    با این حال به کاری گیری این روش برای کسانی که به دلیل تجمع چربی در زیر پوست خود دچار چاقی شده‌اند نتایج بسیار قابل توجه تری نسبت به استفاده از آن برای چاقی‌ها ناشی از اختلالات هورمونی و متابولیسیمی دارد.

    برای چاقی هورمونی علاوه برای امبدینگ کت گوت موضعی و درمانی، لازم به درمان چاقی عمومی با طب سوزنی سنتی، الکتریکی و گوش مدرن در دوره های مختلف است.

    دکتر چن تاکید کرد اگر چه این روش ممکن است برای بیمارانی که از چاقی شکمی رنج می‌برند، بسیار مفید و مؤثر باشد ولی بسیار محتمل است که این بیماران به دیگر مشکلات بدنی و بیماری‌ها نیز مبتلا باشند.

    کسانی که در ناحیه شکم دارای چربی اضافی هستند و می‌خواهند از طریق روش کاشت کت گوت چربی‌های خود را از بین ببرند باید پیش از انجام هر گونه درمان، بیماری‌های دیگر خود را درمان کنند.

    مردمی که چربی زیر پوستی دارند می‌توانند با ورزش، گرفتن رژیم غذایی یا ادامه سبک زندگی معمول لاغر شوند.

    با این حال برخی از مردم دوست دارند راه میان بر را انتخاب کرده و به همین دلیل است که می‌خواهند تحت درمان‌های رادیکال مانند کاشت نخ کت گوت یا pdo و pds با نظر پزشک قرار گیرند.

    کاشت کت گوت برای کاهش وزن در واقع روشی توسعه یافته و پیشرفته کاهش وزن با طب سوزنی و موکسی باشن است.

    مغناطیسی کردن پروتئین به همراه کاشت کت گوت در نقاط طب سوزنی مربوطه برای ایجاد تحریک مؤثر و پایا ( ۱۵ روز تا ۳ ماه در بدن جذب می‌شود) از طریق میتوکوندری جهت کاهش وزن، استفاده می‌شود.

    این روش ۱۵ روزه کاشت کت گوت، چاقی را از بین برده و تحمل درد و زحمت سوزن کاری در زندگی امروزی ارجحیت داده می‌شود.

    اثرات درمانی بدن با روش امبدینگ نخ کت گوت در نقاط طب سوزنی بدن

    آقای مائو و همکارانش ثابت کردند که استفاده از این روش در ترکیب با دارو و روش‌های رایج جهت درمان صرع و کاهش علائم حملات آن تأثیر بهتری نسبت به استفاده از دارو به تنهایی دارد.

    همچنین بر بیماری سندرم روده تحریک پذیر، یبوست و التهاب کولیتیس، تأثیر گذاشته و آن‌ها را بهبود می‌دهد. به علاوه این روش برای درمان بی خوابی،

    فلج صورت و بیماری آلزایمز نیز می‌تواند به کار رود. امبدینگ کت گوت و طب سوزنی الکتریکی در درمان هایپر پلازی غدد پستانی و هیپومنوره مؤثر هستند.

    این روش طب چینی بر بیماری سندرم پیش از قاعدگی و پوکی استخوان پس از یائسگی تأثیر مثبت دارد.

    این مطالعه در ۷ جولای سال ۲۰۱۲ انجام شد:

    انجام امبدینگ نخ کت گوت به مدت هزاران سال در طب سنتی چین برای درمان بیماری‌های مختلف از جمله، سندرم پیش از قاعدگی، کهیر مزمن ، افسردگی، بی خوابی، چاقی، سیاتیک و …به کار می‌رفته است.

    نخ قابل جذب کت گوت+درمان چاقی+روش امبدینگ+طب چینی+کاهش وزن+عکس

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی نظریه گراف
  • دانلود فایل های زبان اصلی خواب هیپنوتیزم
  • دانلود منابع مرجع آزمون های استرالیا
  • منابع اورجینال ترمودینامیک و مکانیک آماری
  • خرید کتاب های زبان اصلی مدیریت سیستم
  • خرید کتاب زبان اصلی روماتولوژی
  • دانلود منابع مرجع بوم شناسی
  • دانلود منابع مرجع سیستم های دینامیکی
  • خرید کتاب های سرد سازی از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی باغبانی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>