خانه » پزشکی و سلامت » زنان و زایمان » روش های پیشگیری از افزایش وزن بعد از بارداری
 modiseh 

روش های پیشگیری از افزایش وزن بعد از بارداری

photo_2016-07-31_12-03-10 روش های پیشگیری از افزایش وزن بعد از بارداری

🔺انتخاب گزینه‌های سالم و مغذی
سعی کنید تمام مکمل‌های سالم و مغذی را به رژیم‌تان اضافه کنید، به شرطی که کالری زیادی نداشته باشد. میوه‌های تازه، سبزیجات و آجیل به خاطر داشتن ویتامین زیاد گزینه‌های خوبی هستند. از سوی دیگر خوردن غذاهای کامل، محصولات لبنی با چربی کم، چهار لیوان محصولات شیری بهترین گزینه برای سلامتی بچه‌ی درون شکم‌تان است بی‌آن‌که وزن‌تان زیاد شود.
🔺از مصرف شیرین‌کننده‌ها خودداری کنید
عصاره‌های غذایی و عصاره‌ی ذرت، شیرین‌کننده‌های دست‌ساز و خوراک‌های شیرین‌شده با کالری بالا اصلاً برای شما خوب نیست. ثانیاً به غذای‌تان حین پختن، نمک اضافه نکنید، چرا که باعث زیاد ماندن آب در بدن می‌شود.
🔺از هله‌هوله و خوراک‌های ناسالم دوری کنید.
چربی با درصد کم
چربی‌ها شامل کره، مایونز، روغن‌های آشپزی، سس، خامه‌ی ترش، پنیر و سس سالاد باید به میزان کم مصرف شود.
ورزش
ورزش ملایم با توجه به دستورالعمل پزشک‌تان می‌تواند به تناسب اندام‌تان کمک کند.

روش های پیشگیری از افزایش وزن بعد از بارداری

برای حمایت از ما لطفا کلیک کنید

دانلود

اشتراک گذاری مطلب

modiseh

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
?>