خانه » پزشکی و سلامت » تغذیه ، رژیم و تناسب اندام » آب کردن چربی شکم و پهلو با دو حرکت ورزشی ساده
 modiseh 

آب کردن چربی شکم و پهلو با دو حرکت ورزشی ساده

 

در ادامه با دو حرکت ورزشی ساده و عالی برای آب کردن چربی شکم و پهلو آشنا می شوید

انجام دادن این حرکت ورزشی به آب شدن چربی‌های موضعی در ناحیه شکم و پهلوها، کمک فراوانی می‌کند.

آب کردن چربی شکم و پهلو با دو حرکت ورزشی ساده

۲۵

حرکت اول (سمت چپ)

ابتدا به پشت روی زمین دراز بکشید.

دست‌ها را در هم قلاب کنید و بالای سرتان در حالی که آرنج‌ها کاملا صاف هستند، نگه دارید.

پاها را عمود بر زمین کنید. سعی کنید زانوهای‌هایتان خم نشوند.

۳۰ ثانیه در این حالت بمانید و حداقل ۳ نوبت در روز و هر نوبت هم ۵ مرتبه آن را تکرار کنید.

حرکت دوم (سمت راست)

آب کردن چربی شکم و پهلو با دو حرکت ورزشی ساده

به پشت روی زمین دراز بکشید.

ابتدا پاها را با زانوی صاف، عمود بر زمین کنید و کم کم، پاها را به عرض شانه‌ها باز کنید.

کتف و بالای کمر خود را از زمین جدا کنید و دست‌ها را در حالت قلاب‌کرده (با آرنج صاف)، بین پاها نگه دارید.

آب کردن چربی شکم و پهلو با دو حرکت ورزشی ساده

۳۰ ثانیه در این حالت بمانید و حداقل ۳ نوبت در روز و هر نوبت هم ۵ مرتبه آن را تکرار کنید.

برای حمایت از ما لطفا کلیک کنید

دانلود

اشتراک گذاری مطلب

modiseh

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
?>