• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال روزانه چهارشنبه ۲۳تیر۱۳۹۵

    فال روزانه چهارشنبه ۲۳تیر۱۳۹۵

    25فال روزانه چهارشنبه ۲۳تیر۱۳۹۵

    برای متولدین فروردین ماه

    ممکن است شما روزتان را با یک رفتار و حالت آسان گیر و بی قیدانه شروع کنید اما همچنان که روز پیش می‌رود می‌بینید که شرایط چقدر سخت و دشوار می‌شود. شما اکنون قصد تغییر و تحول را ندارید اما یک موقعیت دشوار به توجه فوری شما بستگی دارد. دوستان تان شیفته توانایی شما برای درک یک موضوع پیچیده هستند و همه شان از درک استوار شما از واقعیت‌های امروز شگفت زده هستند. جلو بروید و رهبری را بدست بگیرید اما بیش از حد سخت گیری نکنید.

    برای متولدین اردیبهشت ماه

    امروز همه فکر می‌کنند که شما فرد راستگویی هستید، درحالیکه آنها گول خورده‌اند!! البته شما در مورد چیزهای خیلی مهم به آنها دروغ نگفته‌اید، بلکه فقط رازی را از آنها پنهان کرده‌اید که ربطی به گفتن حقیقت نداشته است. شما فقط باید قبل از صحبت کردن در مورد افکارتان آنهایی که برایتان مهم‌ترند را در اولویت قرار دهید.

    برای متولدین خرداد ماه

    شما امروز احساس آسودگی و اطمینان خاطر می‌کنید، به خصوص اگر دوستان و همکارانتان حمایت‌های مخصوص‌شان را از شما دریغ نکنند. شاید قبول کردن کمک دیگران به نظر شما کار زشتی باشد! اما “بله” گفتن می‌تواند اولین قدم باشد. نشان دادن ضعف‌هایتان مرزبندی‌های بی مورد را از بین می‌برد و صمیمت بین شما را بیشتر می‌کند.

    برای متولدین تیر ماه

    شما امروز می‌توانید نسبت به وظایفتان در خانه خیلی آزادانه و بی قید رفتار کنید، اما این بدین معنی نیست که باید از انجام دانشان اجتناب کنی.  باوجود اینکه دوست دارید امروز را با تفریح کردن بگذرانید، ولی شاید مجبور شوید کارهایی که دیگران نیمه کاره رها کرده‌اند را انجام دهید. امروز اگر یکی از اطرافیان‌تان به قولی که داده است عمل نکرد تعجب نکنید. شما خودتان می‌دانید که بعضی وقتها بهتر است که به تنهایی کاری را انجام دهید!

    برای متولدین مرداد ماه

    اگرچه ممکن است که شما چراغهای سبز را در پیش روی خود بینید، زیرکانه است که شما هنگامی که چراغهای زرد اخطار روشن شدند فعالیت خود را شروع کنید. اگر شما خیلی سریع به سمت جلو حرکت کنید، خواهید توانست به مقاصد نادرست پایان دهید. حتی اگر شما بخواهید با قبول کردن یک پروژه کارتان را شروع کنید و به هرجهت زمانتان را برای آن نیز بگذارید باز هم شما نمی‌توانید معجزه کنید.

    برای متولدین شهریور ماه

    شما تا به حال بسیار مراقب بودید تا کاری را انجام دهید که از شما انتظار می‌رفت. اما اکنون زمان تفریح و گردش در زندگی شما فرا رسیده، حتی اگر وظایفی دارید که باید برای اینکه لذت خود را بدست بیاورید آنها را انجام دهید. امروز اگر توجه  و تمرکز کافی بر روی کاری که انجام می‌دهید داشته باشید می‌توانید بسیار مفید واقع شوید و اگر بتوانید کارهایتان را امروز زودانجام دهید بعداز ظهر زمان کافی برای تفریح و خوشی خواهیدداشت.

    برای متولدین مهر ماه

    شما امروز بر سر دوراهی قرار گرفته‌اید. شاید دلتان بخواهد که با عجله از این دوراهی بگذرید، بنابراین می‌توانید از شر آن خلاص شده و مسیر دیگری را برگزینید. اما وقتی که شروع می‌کنید، می‌بینید که راه‌های بسیایر زیادی از آنها منشعب می‌شود و آن راهی که شما در زندگی تان برمی‌گزینید تاثیرات طولانی مدتی خواهد داشت. بنابراین چیزی که ابتدا بر اساس حس و غریزه آغاز می‌کنید تا مدت‌ها می‌تواند تاثیرات خود را داشته باشد. مهم نیست که چقدر از کارتان لذت می‌برید؛ فقط نباید عجله کنید. همه چیز را به حال خود بگذارید، زمان آن را حل می‌کند.

    برای متولدین آبان ماه

    شما امروز آنقدر بر خود مسلط هستید که فکری را که در رابطه با عزیزی دارید قبول کرده و به خود بقبولانید که این مرحله در حال پایان است. اکنون زمان خوبی برای پیشرفت نیست، اما آنقدر زود هم نیست که پیش خود تصور کنید آنچه که از یک باور یا عادت قدیمی‌ایجاد شده است قابل تغییر نیست. قدرت تصور شما آنقدر قوی است که شما را قادر می‌سازد تا یک رویا و خیال را به واقعیت تبدیل کنید،‌حتی اگر چند روزی طول بکشد.

     برای متولدین آذر ماه

    بازگشتن ماه به نشانه شما امروز می‌تواند برایتان نگرانی به دنبال داشته باشد، اما این تشویش و نگرانی را به سختی می‌توان در ظاهر شما تشخیص داد. متأسفانه اگر شما نتوانید منشأ این نگرانی‌ها را پیدا کنید، حل کردن مشکلات سخت‌تر می‌شود. اما هنوز هم مستقیم وارد عمل شدن بهتر از این است که اصلاً هیچ کاری انجام ندهید. شما با رفتن به طبیعت زیبا، گوش دادن به موسیقی و عشق ورزیدن به دوستانتان می‌توانید روز بهتری برای خودتان ایجاد کنید.

    برای متولدین دی ماه

    عدم خویشتن داری – یا کمبود آن- می‌تواند امروز مشکل ساز باشد. شما فقط نمی‌توانید ببینید که خوشی و تفریح تان دارد کاهش می‌یابد. شما می‌دانید که چه چیزی احساس خوبی به شما می‌دهد و  ممکن است خودتان را مجاب کنید که هر چه بیشتر بهتر. این ممکن است  درست باشد، اما محدود به شرایط خاص می‌شود. سعی کنید محدودیت‌های به جا و مناسب خود را بشناسید.

    برای متولدین بهمن ماه

    امروز روزی نیست که کاملاً بدون مشکل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشکلی مواجه می‌شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشکل بربیایم” بهترین اسلحه‌تان است. عجیب اینکه بزرگترین توانایی‌های شما می‌تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول کردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می‌تواند مشکلی بزرگ برایتان به وجود آورد.

    برای متولدین اسفند ماه

    امروز هیچ حرف ناگفته‌اى باقی نمانده است، اما شما باز هم نمى‌دانید که چگونه در مورد تجربیات خود صحبت کنید. به جاى اینکه سعى کنید جملاتى مناسب برای تعریف کردن رویاها و تخلیات خود پیدا کنید، در مورد آنها با کسى صحبت نکنید، چون اکنون از این کار هیچ نفعی عاید شما نمى‌شود. شما بعدها براى تجزیه و تحلیل کردن و بحث کردن در مورد آنها وقت کافى خواهید داشت.

    فال روزانه چهارشنبه ۲۳تیر۱۳۹۵

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های تلویزیون و تصویری اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی رمز نگاری
  • خرید کتاب بازی های فکری زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی جمع آوری
  • دانلود منابع مرجع طیف بینی
  • خرید کتاب های میکرب شناسی از آمازون
  • کتاب های گوش و حلق و بیتی اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی مدیریت سیستم
  • خرید کتاب های زبان اصلی ارتباط از راه دور
  • دانلود فایل های زبان اصلی ابزار
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>