• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار اقتصادی و سیاسی » اعلام اسامی مفسیدن توسط روحانی با شجاعت تمام

    اعلام اسامی مفسیدن توسط روحانی با شجاعت تمام

    اعلام اسامی مفسیدن توسط روحانی با شجاعت تمام

     

     اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی  , روحانی

     فشار بر دولت از سوی دلواپسان تمامی ندارد و آخرین برنامه آنها که البته دامن گیر خودشان هم شد همان فیش‌های حقوقی نجومی است. این برنامه چنان با شتاب در اتاق تخریب برنامه ریزی و اجرا شد که فراموش کردند در دولت مورد حمایت خودشان هم رواج داشته است.

     

    مشی گروه‌های سیاسی در مواجهه با برنامه دلواپسان تفاوت‌هایی با هم دارد بدین نحو که بخشی از اصولگرایان که حامی رئیس دولت قبل بودند در ابتدا از شادی در پوست خود نمی‌گنجیدند که البته شادی آنها کوتاه بود چون فیش‌های حقوقی دولتمردان احمدی‌نژاد هم مانند سایر موضوعات مشابه سبب سکوت آنها شد اما بخش میانه‌رو اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در اتحادی نانوشته به ارائه راهکار برای توقف مسیر پرداخت‌های نجومی پرداختند که از آن جمله آیت‌ا… سید حسین موسوی تبریزی و حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی بودند.

    دولت سریع عمل کند؛ عقده گشایی نشود
    نه تنها این دو روحانی بلکه اکثریت مردم می‌دانند به میان کشیدن موضوعی مانند فیش‌های حقوقی ریشه در سال‌های گذشته و دولت مورد حمایت دلواپسان دارد که اکنون برای تضعیف دولت روحانی اقدام به بزرگنمایی آن کرده اند. عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید براینکه ماجرای فیش‌های حقوقی تبدیل به مطالبه عمومی شده، می‌گوید: دولت باید سریع‌تر این موضوع را حل کند تا فضا به سمت عقده‌گشایی نرود.

     

    حجت الاسلام سیدمهدی طباطبایی با انتقاد از حاشیه سازی‌ها بر سر فیش‌های حقوقی، گفت: این موضوع اتفاق سنگین و بسیار دشواری برای نظام و کشور بود ولی نباید فراموش کرد که این افراد در مقابل جمعیت صادق و خدمتگزار مسئولان نظام بسیار کم و معدود بودند. وی گفت: باید مراقبت کرد که افرادی به بهانه این فیش‌ها به سمت هتک حرمت و زیر سوال بردن خدمات دولت و تحريك نسبت به اصل نظام حرکت نکنند.

     

    وی با بیان اینکه افراد هوچی گر همیشه به دنبال بهانه‌ای برای عقده گشایی هستند، گفت: این دسته راحت به اصل نظام و مقامات و مسئولان پاکدست تهمت می‌زنند. وظیفه دولت این است که هرچه زودتر فضا را مدیریت و جمع کند. عذرخواهی یک ارزش است و باید از رئیس جمهور به خاطر این موضوع و پیگیری مجدانه‌ای که داشتند تشکر کرد. این استاد اخلاق اظهار داشت: وای به آن روزی که تریبون دارها به دنبال هوچی‌گری و عقده گشایی باشند.

    دولت گزارش ماهانه برخورد با فساد دهد
    البته آیت‌ا… موسوی تبریزی هم مانند آیت‌ا… طباطبایی دغدغه کمک به دولت و رفع برنامه‌های تخریبی را دارد و با اشاره به عملکرد دولت در زمینه فیش‌های حقوقی عنوان کرد: عملکرد دولت در این زمینه بسیار قابل قبول بود؛ البته توقع ما هم از این دولت همین است. ما در مجمع مدرسین هم در این مورد بحث‌هایی داشتیم و خواستار پیگیری جدی این موضوع و برخورد قاطع با متخلفان از سوی دولت بودیم.

     

    وی با تاکید بر اینکه راه‌های نفوذ در زمینه فساد باید شناسایی و مسدود شود، گفت: اظهارات رئیس‌جمهور و معاون اول دولت و دستورهای صادر شده می‌تواند در این زمینه بسیار موثر باشد،تاکنون هم در پی دستورهای رئیس‌جمهور اقدامات خوب و قابل قبولی انجام شده است، اما این مفاسد شناسایی شده تنها جزئی از مفاسدی است که در جامعه ما نفوذ کرده است.

     

    آیت‌ا…موسوی تبریزی با اشاره به اینکه در مبارزه با فساد شعار دادن فایده ندارد، خاطرنشان کرد: باید برخورد جدی با سوءاستفاده کنندگان صورت گیرد و اگر در این زمینه مقاومتی از سوی متخلفان صورت می‌گیرد، دولت باید برای مردم بازگو کند و اقدامات خود را شفاف‌سازی کند. مبارزه با فساد نباید به یک هفته یا ایامی خاص محدود شود، دولت می‌تواند هر ماه در ‌‌نهایتِ شفافیت به مردم گزارش بدهد که با کدام مفاسد برخورد کرده و جلو کدام سوءاستفاده را گرفته است.

    آفت‌های اقتصادی
    موسوی تبریزی با بیان اینکه فساد اقتصادی و به ویژه قاچاق در کشور غوغا می‌کند، گفت:«در این میان کسانی که احساس می‌کنند مبارزه با مفاسد و حقوق‌های نامتعارف به ضرر آن‌ها است تلاش می‌کنند با سیاسی کردن این موضوع مسیر مبارزه دولت را منحرف کنند تا این حرکت به نتیجه نرسد اما دولت باید با شجاعت اسامی مفسدان را به مردم اعلام کند و اموال بیت‌المال را بازگرداند. قطعا این اقدام باعث عزت هر چه بیشتر دولت خواهد شد. مردم باید احساس کنند در زمینه مبارزه با فساد سیاسی‌کاری و ملاحظه‌ای صورت نمی‌گیرد.»

     

    قاچاقی که موسوی تبریزی به آن اشاره کرد سال هاست آفت اقتصاد شده و البته آفت‌ها به این قاچاق محدود نیست، چنانکه ابراهیم اصغرزاده از فعالان سیاسی دیروز پیشنهاد کرد که در این شرایط دولت روحانی سریع بجنبد و استراتژی دو شاخه‌ای را پیش ببرد؛ در مرحله اول شفاف‌سازی کند و در مرحله بعدی باید در بخش پنهان اقتصاد هم باید پاکسازی کند چراکه امروز نشتی اقتصاد ایران زیاد است و پنهانکاری به تبهکاری اقتصادی منجر شده است. اصغرزاده خاطرنشان کرد: مدیرانی که به قدرت دست پیدا می‌کنند، بدون اینکه دولت از طبقه بورژوا استخدام کرده باشد، به طبقه بورژوا می‌روند. این روند در سال‌های گذشته موجب شده ایران بهشت مدیران بساز و بفروش بشود.

    اعلام اسامی مفسیدن توسط روحانی با شجاعت تمام

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های داستان از آمازون
  • کتب نظریه شماره زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی منطق
  • دانلود منابع مرجع معادلات دیفرانسیل
  • خرید کتاب های انسان شناسی از آمازون
  • کتاب های ژنتیک اورجینال
  • کتب لوازم الکترونیکی خانگی زبان اصلی
  • خرید کتاب های تاریخ از آمازون
  • خرید کتاب های بیماری های عفونی از آمازون
  • منابع اورجینال ویروس شناسی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>