• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار گوناگون » یک حادثه بزرگ برای ملکه زیبایی کانادا + تصاویر

    یک حادثه بزرگ برای ملکه زیبایی کانادا + تصاویر

    یک حادثه بزرگ برای ملکه زیبایی کانادا + تصاویر

    مشکل بزرگ برای ملکه زیبایی کانادا + تصاویر

    مشکل بزرگ برای ملکه زیبایی کانادا که او را به دردسر انداخت

    چین ملکه زیبایی کانادا را به رقابت امسال دعوت نکرد.انتقاد ملکه زیبایی ۲۰۱۵ کانادا که اصلیتی چینی دارد از سیاستهای چین و نقض حقوق بشر در این کشور به گزارش سماتک سبب شد چین برای رقابت های ملکه زیبایی ۲۰۱۶ از وی دعوت نکند.

     

    آناستازیا لین برنده رقابت ملکه زیبایی کانادا در سال ۲۰۱۵ می گوید که به خاطر انتقاد از عملکرد دولت چین در زمینه حقوق بشر، به او اجازه داده نشده امسال در مراسم انتخاب ملکه زیبایی جهان شرکت کند.

    یک حادثه بزرگ برای ملکه زیبایی کانادا + تصاویر

    مسابقه ملکه زیبایی جهان ماه دسامبر امسال در سانیا چین برگزار خواهد شد و آناستازیا لین، ۲۵ ساله و بازیگر چینی تبار ساکن کانادا، می گوید که برگزار کنندگان این رقابت او را دعوت نکرده اند.

    مشکل بزرگ برای ملکه زیبایی کانادا + تصاویر

    خانم لین نمی تواند بدون دعوتنامه برگزارکنندگان ویزای سفر به چین را بگیرد و با توجه به اینکه برنامه افتتاحیه مراسم امسال روز ۲۳ نوامبر برگزار خواهد شد٬ بعید است او بتواند در آن شرکت کند. مهلت دریافت دعوتنامه روز جمعه ۲۰ نوامبر به سر رسید.

     

    آناستازیا لین گفت: “موضع رسمی برگزار کنندگان ملکه زیبایی امسال این است که اگر من در مراسم افتتاحیه حاضر نشوم نخواهم توانست در رقابت امسال شرکت کنم. شاید چند روز تاخیر قابل چشم پوشی باشد ولی فرصت دارد از دست می رود. تا این مقطع من هنوز امیدم را از دست نداده ام.”

    مشکل بزرگ برای ملکه زیبایی کانادا + تصاویر

    سایر شرکت کنندگان در رقابت ملکه زیبایی جهان دعوتنامه خود را در پایان ماه اکتبر دریافت کرده اند. آناستازیا لین که در ماه مه امسال به عنوان ملکه زیبایی و نامزد کانادا برای رقابت جهانی انتخاب شد، به خاطر انتقادهای صریح از نقض حقوق بشر در چین مورد ستایش قرار گرفته است. او به طور مشخص روی دفاع از پیروان مکتب معنوی “فالون گونگ” تمرکز داشته که از نگاه حکومت چین یک فرقه تلقی می شود.

     

    طبق قوانین چین، هر فردی که پیرو و طرفدار گروههای مذهبی غیرقانونی باشد بازداشت خواهد شد.آناستازیا لین در سال ۲۰۱۳ از چین به کانادا مهاجرت کرد. او پس از آشنایی با سرگذشت افرادی که توسط حکومت چین مورد سرکوب قرار گرفته اند فعالیت در زمینه دفاع از حقوق بشر را آغاز کرد.

     

    او در فیلم هایی که موضوع آنها سرکوب پیروان مکتب فالون کونگ است بازی کرده و در ژوئیه امسال برای ارائه شهادت در مورد وضعیت پیروان این مکتب در جلسه یکی از کمیسیون های کنگره آمریکا شرکت کرد.

     

    ایکه لالجی٬ مدیرعامل موسسه ملکه زیبایی کانادا گفت که اگر خانم لین نتواند در مسابقات امسال شرکت کند٬ کانادا مقام دوم خود را به چین نخواهد فرستاد٬ چون تمرین و آموزش از روز شنبه شروع شده و برای فرستادن فرد جایگزین دیر شده است.

     

    خانم لین می گوید که با تعدادی از ملکه های زیبایی سابق چین صحبت کرده و آنها با انتقادات او از وضع حقوق بشر در آن کشور موافقند٬ ولی چون از نگرفتن ویزا می ترسند حاضر نیستند در این زمینه علنا صحبت کنند.او می افزاید: “خود من هم می ترسم، چون پیامدهای انتقاد از عملکرد حکومت چین را دیده ام.”

     

    پس از انتخاب او به عنوان ملکه زیبایی و نامزد کانادا برای شرکت در رقابت جهانی، ماموران اداره امنیت چین با پدر آناستازیا تماس گرفته و تهدید کردند انتقاد از حکومت برای او پیامدهایی خواهد داشت. با توجه به اینکه پدرش هنوز در چین زندگی می کند آناستازیا نگران اوست.

     

    او می گوید: “پدرم واقعا ترسیده و جرئت نمی کند با من تماس بگیرد چون نگران است تماس های تلفنی ما را کنترل کنند. او دیگر جرئت نمی کند عقایدش را بیان کند.”با این همه آناستازیا قصد دارد از موقعیت خود به عنوان ملکه زیبایی برای جلب توجه افکار عمومی به نقض حقوق بشر و دفاع از آزادی بیان در چین استفاده کند.

     

    او می گوید: “من تنها هستم و حتی اعضای خانواده ام پیش من نیستند، به این خاطر خیلی سخت است. ملکه زیبایی یک تشکیلات جهانی است و اگر نهادهای جهانی مثل این در برابر اعمال فشار به نامزدهای ملکه زیبایی موضع گیری نکنند این تعرض ها ادامه خواهد یافت. حکومت چین می داند که این اعمال فشارها نتیجه می دهند و تا زمانیکه کسی در برابر آنها نیاستد آنها به این روش ادامه خواهند داد.”

     

    آناستازیا می گوید که فارغ از اینکه بتواند و یا نتواند در رقابت امسال برای انتخاب ملکه زیبایی جهان شرکت کند از موقعیت خود برای اظهار نظر در مورد مسائل حقوق بشر استفاده خواهد کرد.

     

    با توجه به اینکه تا مهلت روز جمعه ۲۰ نوامبر دعوتنامه خود را دریافت نکرده در نظر دارد با تهیه طومار و جلب حمایت از آن به این تصمیم برگزار کنندگان اعتراض کند.او می گوید: “اگر من بالاخره بتوانم به چین بروم می خواهم مردم من را ببینند. بسیاری از مردم چین با شکستن سدهای سانسور اینترنت من را شناخته و از داستان من با خبرند. می خواهم به آنها نشان دهم که من به اعتقاداتم وفادارم و آنها هم در چین می توانند از نظراتشان دفاع کنند.”

     

    یک حادثه بزرگ برای ملکه زیبایی کانادا + تصاویر

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع طب آزمایشی
  • خرید کتاب های زبان اصلی بیماری های قلب و عروق
  • کتاب های کتابهای دانشگاهی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی کنترل بهینه
  • کتاب های فیزیک حالت جامد اورجینال
  • خرید کتاب های طب چینی از آمازون
  • هاردکپی کتاب های هنر های گرافیکی
  • خرید کتاب زبان اصلی فن آوری
  • خرید کتاب های زبان اصلی ارتباط از راه دور
  • منابع اورجینال پلیمر
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>