• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال روزانه متولدین هر ماه در روز سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

    فال روزانه متولدین هر ماه در روز سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

    فال روزانه متولدین هر ماه در روز سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

    fal - mihanfal.comفال روزانه متولدین هر ماه در روز سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

    فال روزانه متولدین فروردین

    امروز خیلی جدی به آینده و خواسته ها و اهدافتان فکر می کنید. اکنون در زمانی فوق العاده برای فکر کردن به برنامه های شخصی و کاریتان به سر می برید. این که بدانید اطرافیان در مورد اهدافتان چه فکری می کنند به انتخاب صحیح شما کمک خواهد کرد، اما اجازه ندهید مخالفت ها و مشکلات احتمالی شما را دلسرد کنند. اگر کسی از شما درخواست توصیه کرد این کار را انجام دهید، اما زیادی نصیحت نکنید. احساس می کنید در حال حاضر رابطه عاطفیتان در وضعیتی پیچیده تر از همیشه قرار دارد. به شناخت بهتری از خواسته ها و انگیزه هایتان در یک رابطه عاطفی خواهید رسید و پس از تحلیل این تفکرات و درک آنچه به شما انگیزه می دهد این رابطه بسیار ساده تر خواهد شد.

    فال روزانه متولدین اردیبهشت

    بالاخره خواهید فهمید که دنیا حول خواسته های شما نمی چرخد، شاید این مسئله کمی به روحیه شما ضربه بزند، اما به شما کمک خواهد کرد تا بالغ شوید. یاد می گیرید که اشتباهاتتان را بپذیرید و در صورت نیاز با رضایت قلبی در مورد قضاوت هایتان تجدید نظر کنید. به عبارت دیگر اولین سال از تحصیلات خود در دانشگاه خردمندی را به پایان خواهید رساند. اگر متأهل هستید خودتان را برای یک شب رمانتیک آماده کنید. اگر هم مجرد هستید ابتدا اهدافتان را مشخص کنید و در راه به دست آوردن آنها تلاش کنید، این به شما در مسیر ساختن آینده کمک کرده و یافتن نیمه گمشده تان را راحتتر خواهد کرد.

    فال روزانه متولدین خرداد

    در حال حاضر بین دو چیز که خیلی برایتان مهم هستند گیر افتاده اید: میل به خوشحال کردن خودتان و خوشحال کردن دیگران؛ اما گزینه دوم را انتخاب خواهید کرد، چرا که این کار بخشی از شخصیت شماست. این که به جواب رسیدن در مورد این مسئله برایتان سخت باشد کاملا قابل درک است. اما پاسخ آن را در تمایل شدیدی که به تحسین شدن از جانب دیگران دارید بیابید. متأهل ها باید به طور جدی درباره اهدافی که برای آینده خود دارند با همسرشان صحبت کنند و ببینند که تا چه حد اهداف مشترکی دارند. اگر مشکلی با یکدیگر دارید بهترین زمان برای بحث در مورد این مسئله و پیدا کردن راه حل خواهد بود.

    فال روزانه متولدین تیر

    نگه داشتن جلوی خودتان وقتی پای سلامتی به میان می آید کار خیلی سختی است، به ویژه وقتی کیک و شکلات و غذاهای خوشمزه در کار باشند. اما امروز روز بسیار خوبی برای شروع کردن رژیم می تواند باشد و خیلی راحت می توانید خودتان را کنترل کنید. پس دست از بهانه آوردن بردارید و همین امروز ورزش و رژیم را شروع کنید. حتی می توانید تبدیل به الگوی خوبی برای دوستان و نزدیکان شوید. اخیرا تمام وقتتان را صرف کار کرده اید و در مورد رابطه عاطفی خود اهمال مرده اید، اما مواظب باشید که عشقتان را نادیده نگیرید. اگر کسی هست که دوستش دارید قبل از این که احساستان را با او در میان بگذارید خوب فکر کنید.

    فال روزانه متولدین مرداد

    قدرت تمرکز و نظم یکی از دوستانتان شما را به حیرت وا داشته است؟ چرا سعی نمی کنید خودتان را هم در این زمینه پرورش دهید و از او درس بگیرید. همین که متوجه این توانایی ها در دیگران می شوید یعنی در حال پیشرفت هستید، اصلا خجالت نکشید. امشب می تواند برای شما شبی لذت بخش همراه با عشقتان باشد و یا شبی همراه با دعوا و کشمکش، انتخاب با خود شماست. اگر دنبال بحث و دردسر نمی گردید همراه با عشقتان بیرون بروید، حتی کمی ولخرجی کرده و به یک رستوران گران قیمت بروید. این کار به تقویت رابطه شما کمک خواهد کرد. یادتان باشد وقت گذاشتن برای رابطه تان را حتما در برنامه تان قرار دهید.

    فال روزانه متولدین شهریور

    امروز برای شما روز استراحت میان هفته برای شما است و بد نیست بعد از دو روز کاری سنگین کمی آرامش به خودتان هدیه کنید. هر کاری که باعث شادی و آرامشتان می شود خواه یک وعده غذای خوشمزه باشد و خواه یک حمام حسابی گرم را انجام دهید. سعی کنید احساساتتان را کنترل کنید و اگر قرار است با کسی بحث داشته باشید عصبی نشوید. امروز روز اعتماد به نفس درباره عشق و رابطه است. آیا مدت ها است که دلتان می خواهد رابطه عاطفیتان را به مرحله بعدی برسانید؟ آیا دلتان می خواهد عشقتان این تعهد و جدی شدن رابطه رابپذیرد؟ از انرژی امروز استفاده کنید و با قدم برداشتن در راه درست، آینده رابطه خود را بسازید.

    فال روزانه متولدین مهر

    آرامشی که امروز احساس می کنید به شما کمک می کند که با دقت بیشتری به ندای درونتان گوش کنید. خودتان خیلی خوب می دانید نادیده گرفتن این نداها و احساسات درونی که گاهی حس می کنید منجر به پرداختن بهایی سنگین خواهد شد. اگر امروز تنها شدید زمانی را صرف بررسی و ارزیابی وقایع چند روز گذشته بکنید. با این کار خواهید توانست نسبت به آنچه اذیتتان می کند آگاهی بیابید. سکوت کردن و حرف زدن به موقع می تواند درهای تازه ای به روی زندگیتان باز کند. اگر کسی که از شما بزرگتر و عاقلتر است توجهتان را جلب کرده است در مکالمات خود با او دقت داشته باشید.

    فال روزانه متولدین آبان

    امروز روز خوبی در پیش خواهید داشت. نه مسائل خانوادگی و نه مشکلات کاری روحیه شما را بهم خواهند ریخت و همه چیز خیلی آرام و طبق برنامه پیش خواهد رفت. نیاز به ماجراجویی را در خودتان احساس می کنید، انجام کارهای هنری می تواند گزینه خوبی برای ارضای این احساس درونی باشد. در زمبنه عشق و روابط عاطفی این ماه برای شما ماهی بسیار خوب خواهد بود، از فرصت به دست آمده به خوبی استفاده کرده و در عشق غرق شوید. اگر مجرد هستید فرصت های بسیاری در انتظار شماست، این که چه چیزی و چه کسی را انتخاب کنید کاملا به خودتان بستگی دارد. موقعیت ها را به دقت سنجیده و انتخاب درستی داشته باشید.

    فال روزانه متولدین آذر

    هیچ شکی نداشته باشید که یک روز عالی خواهید داشت. رضایتی به دست خواهید آورد که لبخند را به لب هایتان آورده و روحیه تان را بهبود می بخشد. احتمال دارد که برخی از ارزش های خود را به چالش بکشید. هرچند ممکن است این ارزش ها در زندگی شما تاثیر زیادی داشته باشند، اما شاید فکر کنید آنقدرها هم اهمیت ندارند. تأیید شدن توسط کسانی که دوست دارید این تفکر که هر کاری امکان پذیر است را در شما تقویت خواهد کرد. امروز روزی مهم در تعیین آینده رابطه عاطفی شما خواهد بود. در مورد اهداف و خواسته هایتان با کسی که دوست دارید صحبت کنید و بینید آیا دیدگاهتان جهتی نزدیک به یکدیگر دارد؟

    فال روزانه متولدین دی

    امروز برای شما روزی فوق العاده خواهد بود. شاید هزاران سوال در مورد این که به ویژه در زمینه کاری چه آینده ای در انتظار شماست ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. به نظرتان می رسد که تمام تجربه هایتان تا به حال هیچ کاربردی نداشته است. در لحظه زندگی کنید و به جنبه مثبت قضیه فکر کنید و مطمئن باشید که هرچیزی در آینده امکانپذیر خواهد بود. در رابطه عاطفی خود خاطرات مربوط به گذشته را در نظر بگیرید و قبل از یک شروع جدید ببینید آیا وافعا رابطه قبلی برای شما به پایان رسیده است؟ آیا حرفی ناگفته باقی نمانده است؟ اگر فکرتان زیادی مشغول است سکوت کنید، گاهی سکوت طلاست.

    فال روزانه متولدین بهمن

    شما خیلی به آینده فکر می کنید و امروز نیز همینطور است. انجام برنامه ریزی های دراز مدت پنج ساله و حتی ده ساله هیچ اشمالی ندارد. اما رویاپردازی ساده ترین بخش کار است. در نظر داشته باشید که برداشتن گام های منطقی و سازنده نیز بخشی اساسی از این کار است. اعتراف کنید! شما در روابط عاطفی خود سعی می کنید تا جای ممکن از مشکلات خود فرار کنید، این کار شما را در وضعیت پیچیده ای قرار خواهد داد. شما جسارت این که افکارتان را بیان کنید ندارید و این مانع اراده و انرژی شما خواهد شد. امروز سعی کنید دست از فرار کردن بردارید و مسئولیت افکارتان را بپذیرید و نگذارید بیان آنها برایتان سخت باشد.

    فال روزانه متولدین اسفند

    احساس می کنید که توانایی و قدرت شما افزایش یافته است اما نمی دانید با این انرژی تازه یاته چه کاری باید بکنید. سعی کنید به روابط خود با دوستانتان نگاه کنید و ببینید از این قدرت در مورد روابط خود می توانید استفاده کنید؟ استفاده کردن از تواناییهایتان را به مرور زمان فرا خواهید گرفت. اما اگر استفاده کردن از آن را فرا نگیرید این قدرت را از دست خواهید داد. شاید وقت آن رسیده است که عشقتان را به خانواده تان معرفی کرده و در راه جدی کردن و پیش بردن رابطه خود قدم بردارید. از قدرت و شور و هیجان خود برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید. مجرد ها بهتر است فعلا به خودشان و پیشرفت شخصی بیندیشند.

     

    فال روزانه متولدین هر ماه در روز سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال بیماری ها
  • هاردکپی کتاب های حسابداری
  • کتاب های فنی و مهندسی اورجینال
  • خرید کتاب سینما زبان اصلی
  • کتاب های تجهیزات نظامی اورجینال
  • هاردکپی کتاب های شیمی آلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فناوری اطلاعات سلامت
  • دانلود فایل های زبان اصلی ترکیبیات
  • خرید کتاب های زبان اصلی علوم طبیعی
  • خرید کتاب های زبان اصلی موسیقی (گیتار)
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>