• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار چهره ها » از حضور ابراهیم تاتلیس در ایران تا تصمیم بیانسه و ریحانا

    از حضور ابراهیم تاتلیس در ایران تا تصمیم بیانسه و ریحانا

     «ابراهیم تاتلیس» به ایران می‌آید؟
    آخرین اخبار موسیقی جهان

    در یک ویدئو «ابراهیم تاتلیس» خواننده مشهور تركیه‌ای در یك برنامه زنده صحبت‌های جالبی را درباره ایران و علاقه‌مندی‌اش برای اجرای زنده در این كشور بر زبان آورده است. این خواننده در بخش‌هایی از صحبت‌هایش گفته: «من علاقه زیادی به ایران دارم و امیدوارم نزدیكی دولت‌ها در آینده باعث شود كه بتوانم كنسرتی را در این كشور برگزار كنم. به قدری به ایرانی‌ها علاقه دارم كه می‌دانم اگر در این كشور كنسرتی برای من برگزار شود، قطعا در سالن‌های ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ نفری نخواهد بود و تعداد بسیار بسیار زیادی در این كنسرت حضور پیدا خواهند كرد.  هنوز هیچ جواب رسمی‌ای از سوی مسوولین ایرانی درباره این ادعاها داده نشده است.


     «دیوید گیلمور» و آلبوم جدیدشدیوید گیلمور گیتاریست و خواننده گروه راك پینك‌فلوید اعلام كرد كه سپتامبر امسال با یك آلبوم انفرادی به صحنه موسیقی باز می‌گردد. این آلبوم با تور اروپایی از جمله سه شب اجرا در رویال آلبر هال لندن همراه خواهد بود.  گیلمور تا این لحظه نام یا هر نوع اطلاعاتی از آلبوم تازه‌اش بروز نداده است. پیش‌تر در سال ۲۰۰۶ هم انتشار آلبوم «در یك جزیره» (On An Island) دیوید گیلمور مصادف شد با تور كوتاه مدت ماه سپتامبر كه نخستین حضور او بر صحنه بعد از ۹ سال بود.  این تور اروپایی از ۱۲ سپتامبر در پولاآرنای كروواسی آغاز می‌شود و روزهای ۲۳ تا ۲۵ سپتامبر در سالن باشكوه رویال آلبر هال لندن به نقطه اوج و پایان خود خواهد رسید. ورونا و فلورانس ایتالیا، اورنج فرانسه و اوبرهاوزن آلمان مقاصد دیگر گیلمور در این تور اروپایی هستند. بلیت‌های این كنسرت از روز ششم مارس ۲۰۱۵ برای فروش گذاشته شد كه اتفاقا مصادف با شصت و نهمین سالروز تولد گیلمور است.

    آخرین اخبار موسیقی جهان

    شنیده‌ها حاكی از آن است كه دیوید گیلمور سال گذشته همگروهی خود در پینك‌فلوید یعنی «نیك می‌سن» را برای نواختن درام این آلبوم دعوت كرده است. این آلبوم چهارمین آلبوم سولوی گیلمور است. سه آلبوم پیشین او «دیوید گیلمور»، «عقبگرد» و «در یك جزیره» نام دارند. چندماه پیش در نوامبر ۲۰۱۴ پانزدهمین و آخرین آلبوم استودیویی گروه پراگرسیو راك پینك‌فلوید وارد بازار شد. این آلبوم «رودخانه بی‌انتها» نام دارد كه نخستین كارگروه بعد از مرگ ریچارد رایت، نوازنده كیبورد و پایه‌گذار پینك فلوید است. آلبوم جدید پینك فلوید شامل ۱۸ قطعه بی‌كلام در ژانر راك اینسترومنتال و یك ترانه است كه پالی سامسن، همسر گیلمور شعر آن را سروده است. ۱۲ قطعه از ۱۸ قطعه این آلبوم از ساخته‌های ریچارد رایت، نوازنده فقید گروه پینك فلوید است كه تاكنون مجال انتشار نیافته است. در واقع این دیوید گیلمور بود كه به توسعه و انتشار این آلبوم اقدام و آن را به ریك رایت تقدیم كرده است.


      تكرار كنسرت «انور براهم» در ایران«انور براهم» نوازنده مطرح عود از تونس بار دیگر به تهران سفر می‌كند و دو كنسرت را در مهر ماه ۹۴ به روی صحنه خواهد برد. انور براهم برای اولین بار در جشنواره بیست‌ونهم موسیقی فجر به تهران سفر كرد و در تالار وحدت به اجرای برنامه پرداخت كه این اجرا با استقبال مخاطبان همراه بود. انور براهم نوازنده تونسی است كه ساز عود را وارد سبك‌های جاز و عصر نو كرده ‌است. عمده شهرت وی به دلیل نوآوری در تركیب موسیقی سنتی و كلاسیك عربی با موسیقی جاز است. او طی سفری به كانادا و آمریكا با مانفرد ایشر تهیه‌كننده نشر معتبر موسیقی EMC، كه در ارائه كارهای نو و آوانگارد جاز و نیوایج شهرت داشت، آشنا شد كه نتیجه‌ آن چندین آلبوم مشترك بود. اولین آلبوم مشترك در سال ۱۹۹۱ با همكاری نوازندگانی از كشور تركیه چون شبیر سلمی و لاسر حسنی به بازار آمد. آلبوم دومش با بارباروس اركوز، نوازنده كلارینت ضبط شد.

    آخرین اخبار موسیقی جهان

    در سال ۱۹۹۴ براهم آلبوم «مدار» را ارائه كرد كه با نوازنده نروژی ساكسیفون، یان كارباروك و نوازنده طبل پاكستانی، شوكت حسین اجرا شده بود. آلبوم چهارم او «خمس» در سال ۱۹۹۵ با همكاری نوازنده آكوردئون، ریچارد گالیانو تهیه شد. در این آلبوم شبیر سلمی نوازندگی ویولن را به عهده داشت. او همچنین با نامیان عرصه موسیقی چون باس نواز پاله دنیلسون و نوازنده آكوردئون، ژان لویی ماتیی‌یه به همكاری پرداخته ‌است. انور براهم به دلیل توانایی خود در تلفیق موسیقی جاز غربی در موسیقی مدیترانه و شرق، یك موسیقیدان معروف جهانی محسوب می‌شود. وی در سال ٢٠١٠ موفق به دریافت جایزه اكوجاز شد. بر اساس اعلام نشر موسیقی هرمس، انور براهم و گروهش در روزهای دوم و سوم مهرماه امسال دو كنسرت را برگزار می‌كنند.


    غوغای «انیو موریكونه» در لندنانیو موریكونه، آهنگساز نامدار ایتالیایی روز پنجم فوریه ۲۰۱۵ حاصل ۵۰ سال تلاش خود در عرصه موسیقی را در كنسرتی در استادیوم اوتوی لندن به دوستدارانش تقدیم كرد. دیدن این آهنگساز ایتالیایی بر صحنه كنسرت لندن برای خیلی‌ها لمس یك حس بی‌نظیر بود؛ بیشتر به این دلیل كه شاید این حادثه هرگز تكرار نشود.

    آخرین اخبار موسیقی جهان

    سال گذشته موریكونه مجبور شد برنامه تور جهانی‌اش را به علت كمردرد كنسل كند. به همین خاطر بسیاری از دوستدارانش می‌ترسیدند پیرمرد ۸۶ ساله برای همیشه باتون خود را به دیوار آویخته باشد. لحظه‌ای كه او با شكوه و وقار تمام در كت و شلوار سیاه و بلوز یقه اسكی سیاه بر صحنه ظاهر شد شمایل یك قهرمان را پیدا كرده بود. در واقع اركستر قدرتمند ۱۰۰ نفره و گروه كر ۷۵ نفره‌ای كه با خود به صحنه آورده بود.


     تصمیم بیانسه، ریحانا و. . برای ساختن تاریخبزرگ‌ترین خواننده‌های حال حاضر موسیقی جهان عرضه موسیقی سرویس پخش اینترنتی موسیقی به نام «تایدال» را در نیویورك راه‌اندازی كردند. این سرویس قرار است با اسپاتیفای، گوگل پلی و دیزر رقابت كند. آلیشیا كیز، از خواننده‌های عضو این سرویس در مراسم افتتاحیه گفت كه قرار است این هنرمندان تاریخ بسازند.

    آخرین اخبار موسیقی جهان

    مدونا از دیگر حاضران در این مراسم بود.  آلیشیا كیز در بخش دیگری از سخنانش در مورد راه‌اندازی این سرویس گفت: «قصد ما این است كه اهمیت موسیقی در زندگی را حفظ كنیم.» این سرویس موسیقی ۲۵ میلیون آهنگ در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد كه البته در مقایسه با دیگر سرویس‌های موسیقی ۵ میلیون آهنگ كمتر دارد. آبونمان ماهانه این سرویس ۹۹/۹دلار و برای «كیفیت بالا» ۹۹/۱۹ است.

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع آزمون های استرالیا
  • خرید کتاب زبان اصلی تاریخ نظامی
  • کتاب خارجی معروف
  • خرید کتاب های زبان اصلی ارتباط از راه دور
  • منابع اورجینال برنامه نویسی عصبی زبانی
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • کتاب های اپیدمیولوژی اورجینال
  • خرید کتاب های انرژی های تجدید پذیر از آمازون
  • دانلود منابع مرجع طب آزمایشی
  • خرید کتاب های زبان اصلی موسیقی (گیتار)
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>