• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اعتراض دوستداران فضای مجازی امام حسین به توهین زشت و بی شرمانه شادی صدر+ عکس

    اعتراض دوستداران فضای مجازی امام حسین به توهین زشت و بی شرمانه شادی صدر+ عکس

    اعتراض دوستداران فضای مجازی امام حسین به توهین زشت و بی شرمانه شادی صدر+ عکس

    شادی صدر با توهین به امام حسین و عقاید میلیون ها نفر جسارت بزرگی کرده است شادی صدر همچین در مورد این توهین خود در فیسبوک اش نوشت: تقدس‌زدایی از امر مقدس و فروریختن هر آنچه مقدس است، جوهره مدرنیته است. شوخی با امر مقدس و تابو زدایی هم جزیی از همین روند مدرن شدن جامعه است

    شادی صدر توهین شادی صدر به امام حسین عکس های شادی صدر اینستاگرام شادی صدر کلیپ توهین شادی صدر به امام حسین بیوگرافی شادی صدر عکس توهین شادی صدر به امام حسیناعتراض دوستداران فضای مجازی امام حسین به توهین زشت و بی شرمانه شادی صدر+ عکس

    دوستداران امام حسین (ع) در فضای مجازی، در برابر اهانت‌های شادی صدر به اباعبدالله‌الحسین (ع) تاب نیاوردند و هر کدام به شکلی پاسخ اهانت این به‌اصطلاح فمینیست روشنفکر را دادند. شادی صدر پس از انتشار تصویر هتک حرمت به شعائر حسینی و مواجهه با نظرات کاربران بر بی‌شرمی خود اصرار کرد و در فیس بوکش نوشت: “تقدس‌زدایی از امر مقدس و فروریختن هر آنچه مقدس است، جوهرۀ مدرنیته است. شوخی با امر مقدس و تابو زدایی هم جزیی از همین روند مدرن شدن جامعه است.

    همه ما یک خمینی مدرن داریم که علیه سلمان رشدی فتوای قتل می‌دهد. به عنوان نمونه فراخوان‌های مدافعان حرم در اینستاگرام که تا این لحظه به بیشتر از ۳۰۰۰ کامنت منجر شده است، البته با چاشنی تهدید به قتل. ترکیب من و فائزه و بهائیت هم در نوع خود قابل مطالعه است. تقدس‌زدایی رو زودتر از ایشون امثال معاویه که سبّ و لعن امیرالمؤمنین رو در منابر باب کردند… یا وقتی جنازۀ امام مجتبی رو تیربارون کردند… یا وقتی بر پشت سیدالشهدا اسبان تازه‌نعل تازوندند… امروز اون تقدس‌زداها کجای تاریخ‌اند و قدیسین ما کجا؟”

    عکس توهین آمیز شادی صدر به اعتقادات هزاران مسلمان

    شادی صدر توهین شادی صدر به امام حسین عکس های شادی صدر اینستاگرام شادی صدر کلیپ توهین شادی صدر به امام حسین بیوگرافی شادی صدر عکس توهین شادی صدر به امام حسیناعتراض دوستداران فضای مجازی امام حسین به توهین زشت و بی شرمانه شادی صدر+ عکس

     دکتر شهاب اسفندیاری در شبکه اجتماعی خود نوشت: ابتدا تسلیت باید گفت به همه عاشقان سیدالشهداء (ع) که تصویر هتاکی اخیر، روح و جان آنها را عمیقا آزرده است. مصائب کربلا هنوز هم ادامه دارد. هنوز هم یزیدیان خبیث و ستمکار بر سر بریده فرزند پیغمبر، آن بزرگ منادی آزادی و عدالت،  به شادی شراب می خورند. لعنت خدا بر اولین و آخرین آنها. و مگر آن یزیدیان خفاش صفت، از آن جنایت ها و هتاکی ها سودی بردند در خاموش کردن خورشید مکتب اهل بیت (ع)، که این نوادگان پلیدشان با چنین خود ادراری هایی بتوانند؟

    اقدام شرم آور، موهن و هتاکانه شادی صدر حتی بر اساس قوانین فعلی بسیاری کشورهای غربی رسما جرم است. او را می توان به جرم برانگیختن نفرت مذهبی مورد مواخذه قرار داد. ( Inciting religious hatred)

    بسیاری از سازمان های غربی چنین رفتاری از کارکنان خود را به هیچ وجه تحمل نمی کنند چون منافع سازمان آنها تهدید می شود. در وهله اول تمام کسانی که مسلط به زبان هستند باید با نهادها و سازمانهایی که او مزد بگیر و یا کارشناس آنها است تماس گرفته و مراتب انزجار خود از این حرکت او را ابراز کنند. خصوصا می دانم که بی بی سی به دلیل جمعیت مسلمان انگلیس به شدت به این تیپ رفتارها حساس است و اگر تعداد قابل توجهی شکایت بشود مانع از تداوم همکاری او خواهد شد. شاید حتی دولت آمریکا که چند سال قبل به این هتاک جایزه “زن شجاع” داده را می توان واداشت که این اقدام او در توهین به عقاید میلیون ها مسلمان را محکوم کند. هنرمندان و روشنفکران صاحب نام غربی را نیز می توان به واکنش علیه این اقدام شنیع واداشت. حتی آتئیستها هم با چنین حرکاتی که نفرت و خشونت می آفریند مخالف هستند. تنها حقارت و بی سوادی و بی شعوری موجودی عقده ای می تواند منجر به چنین رفتار پستی شود. یک کمپین در فضای مجازی لازم است. به تمام سازمانهای حقوق بشری باید نامه نوشت و این مدافع دروغین حقوق بشر را رسوا کرد. درست است که خیلی از آنها هم دروغگو و متظاهر هستند. ولی چنین حرکت رسوایی در تحریک نفرت و خشونت توسط یک به اصطلاح فعال حقوق بشر آنقدر رسوایی بزرگی هست که نتوانند آنرا نادیده بگیرند. لااقل دیگر تریبون مفت در اختیار او قرار نمی دهند.

    آرزوی موجودی حقیر و آکنده از نفرت و عقده مانند شادی صدر این است که تبدیل به قهرمان آزادی بیان در برابر عده ای وحشی شود. این افتخار را رایگان به او نبخشیم. وحشی و خشونت طلب و افراطی خود کثیف اوست. زن بودن شادی صدر هیچ ربطی به این اقدام رذیلانه اش ندارد. در محکوم کردن این هرزه نگاری او، خدای ناکرده مقام زن را خدشه دار نکنیم. از تعابیر توهین آمیزی که به زن بودن او باز می گردد استفاده نکنیم. زشت بودن چهره او هم ربطی به این کثافت کاری اش ندارد. زنان شریف و مومن بسیاری ممکن است زیبا نباشند. پس در محکومیت او نباید به زشت رویی او اشاره کرد.

    میدان مبارزه و مواجهه اینجا، تنها میدان اسلام و کفر نیست. این میدان مبارزه شرافت و دنائت است. میدان مبارزه نفرت پراکنی و انسان دوستی است. میدان مبارزه افراطی گری و عقلانیت است. میدان مبارزه جنگ افروزان و صلح طلبان است. شادی صدر با این با افتخار خودش را به یکی از مانکن های تزئین کننده مجالس دونالد ترامپ تبدیل کرد. پرچمدار نفرت و خشونت و اسلام هراسی امروز ترامپ است و شادی صدر با این عکس خود در واقع با افتخار، کف کفش های آلوده ترامپ را لیسیده است. نوش جانش!

    اعتراض دوستداران فضای مجازی امام حسین به توهین زشت و بی شرمانه شادی صدر+ عکس

     

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی ارتباطات
  • منابع اورجینال گوش و حلق و بینی
  • کتاب های همایش ها اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی طب جایگزین
  • خرید کتاب شعر زبان اصلی
  • منابع اورجینال هنر
  • منابع اورجینال تئوری نسبیت و گرانش
  • دانلود فایل های زبان اصلی شیمی معدنی
  • خرید کتاب های زبان اصلی مدیریت سیستم
  • خرید کتاب های طب چینی از آمازون
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>