• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار و حوادث » آیا داعش قصد حمله به اسرائیل را دارد؟ + عکس

    آیا داعش قصد حمله به اسرائیل را دارد؟ + عکس

    آیا داعش قصد حمله به اسرائیل را دارد؟ + عکس

    یکی از مسئولین امنیتی اسرائیلی اعتقاد دارد که به زودی داعش به سرزمین‌های اشغالی حمله خواهد کرد.

    به گزارش  خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رژیم صهیونیستی در یک دهه گذشته به دنبال پیاده سازی طرح “نیل تا فرات” در منطقه غرب آسیا بوده که البته تاکنون نتوانسته آن را پیاده کند.

    داشتن یک ارتش مجرب و کارآمد و یک نیروی هوایی توانمند، اسرائیل را به عنوان یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه معرفی کرده که در عین برتری تجهیزاتی در برابر مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان در سه دهه گذشته و به خصوص در ۱۰ سال اخیر حرفی برای گفتن نداشته است.

    در سال ۲۰۰۶ میلادی در یک جنگ سنگین و همه جانبه و با هماهنگی پادشاهی عربستان و آمریکا؛ ارتش اسرائیل به حزب‌الله حمله کرد که آورده این نبرد یک شکست برای صهیونیست‌ها و تشکیل کمیته “وینوگراد” برای بررسی علل عدم توفیق در جنگ با حزب‌الله بود.

    اسرائیل با بررسی نهادهای امنیتی خود دریافت که تنها راه مقابله با مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین جنگ نیابتی و حمایت از افراط گرایی است و دراین پروسه به تجهیز گروه‌های تروریستی پرداخت.جنگ سوریه بهترین فرصت برای اسرائیل و دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بود تا از گروه‌های تکفیری در شمال و جنوب “شامات” حمایت کند.

    آیا داعش به اسرائیل حمله می‌کند؟آیا داعش قصد حمله به اسرائیل را دارد؟ + عکس

    آیا داعش به اسرائیل حمله می‌کند؟آیا داعش قصد حمله به اسرائیل را دارد؟ + عکس

    مقامات “تل آویو” امنیت داخلی خود را در گرو جنگ های منطقه ای و ایجاد درگیری در بین مسلمانان می بینند و لذا پشتیبانی از گروه های تکفیری در منطقه غرب آسیا را ضامن امنیت خود و سرزمین های اشغالی می‌دانند.

    درباره پشتیبانی لجستیکی به همین نکته می‌توان بسنده کرد که هر زمان تروریست های داعش و جبهه النصره در مواضع خود عقب می‌نشستند نیروی هوایی ارتش اسرائیل آن ها را پشتیبانی می کرد و نیمی از درگیری های  دو سال اخیر سوریه به دلیل پشتیبانی اسرائیل از داعش و جبهه النصره است.

    با وجود اینکه در بسیاری از موارد تروریست‌های تکفیری با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش اسرائیل پیشروی می‌کنند؛ اما اخیرا یک مقام ارشد اسرائیلی ادعایی را درباره حمله قریب‌الوقوع داعش به سرزمین‌های اشغالی داشت.

    ***بازخوانی ادعای مقام اسرائیلی

    روزنامه “بیلد” آلمان به نقل از یکی از مسئولان ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: صد‌ها تروریست داعش در اردوگاه‌های آموزشی در خاک مصر حمله‌ای گسترده را به اسرائیل تدارک می‌بینند و  این تدارکات صرفا برای یک سوءقصد نیست بلکه برای عملیاتی گسترده است.

    “ادا بیبی”، یکی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی به روزنامه “بیلد” گفت: «زمان آغاز این حمله هنوز مشخص نیست اما نگرانی‌ها در اسرائیل بیش از پیش احساس می‌شود.»  وی افزود: ارتش اسرائیل احتمالا با توپخانه و تانک به آن واکنش نشان خواهد داد.

    این نظامی صهیونیست مدعی شد تروریست‌ها احتمالا می‌خواهند روش‌هایی را که برای مبارزه با نیروهای امنیتی مصر استفاده کردند یعنی حملات انتحاری، ربایندگی، گلوله باران و حملات با خودروهای زرهی علیه رژیم صهیونستی به کار بگیرند.  بیلد یادآور شد تروریست‌هایی که در صحرای سینا حضور دارند از حمایت گسترده تاکتیکی و مالی سرکرده‌های داعش در سوریه و عراق برخوردارند که به آن‌ها سلاح نیز می‌رسانند.

    در حقیقت این تاکتیک اسرائیل است که با تجزیه کشورهای منطقه، امنیت پایدار برای سرزمین های اشغالی به وجود آورد و چند تکه کردن سوریه و عراق در همین راهبرد مقامات “تل آویو” قرار دارد.

    به نظر نمی‌رسد که داعش بخواهد به اسرائیل حمله کند؛ چرا که به قول امیردریابان “علی شمخانی” دبیر شورای عالی امنیت ملی، تروریست‌ها حتی یک تیر به سمت اسرائیل شلیک نکردند. ادعای حمله داعش به اسرائیل به نظر یک بازی سیاسی و استراتژیک است.

    **داعش؛ اهرم آمریکا برای تضعیف محور مقاومت

    سید حسن نصرالله با اشاره به مصاحبه یک ژنرال بازنشسته آمریکایی و از فرماندهان سابق ناتو به نام “کلارک” با شبکه سی ان ان، گفت: وی گفته بود که واشنگتن و همپیمانانش، داعش را برای نبرد با حزب الله به وجود آوردند و هدف از ایجاد این گروه نابودی حزب الله است. وی ادامه داد: داعش با حمایت مالی آمریکا و همپیمانانش در منطقه ایجاد شد، و صدها میلیون دلار باری تخریب چهره حزب الله جهت محاصره آن صرف شد و واشنگتن در حمایت مالی حملات تروریستی داعش سهیم است.

    سید حسن نصرالله افزود: درحالیکه از فعالیت و حضور حزب الله در سایتهای اینترنتی و شبکه های ماهواره ای جلوگیری می شود، برخلاف آن حضور داعش در شبکه ها و سایتها از سوی آمریکاییها تسهیل می گردد و هدف از این کار ارائه چهره ای منفی از اسلام و ارعاب مردم و رها کردن منطقه به دست کسانی است که آمریکایی‌ها آنها را می‌خواهند. دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: بنابراین، همانطور که آل سعود گفت، آمریکا و اسرائیل از تحقق هدف خود در جنگ ژوئیه برای نابود کردن حزب الله ناتوان ماندند.

    آیا داعش به اسرائیل حمله می‌کند؟آیا داعش قصد حمله به اسرائیل را دارد؟ + عکس

    آیا داعش به اسرائیل حمله می‌کند؟آیا داعش قصد حمله به اسرائیل را دارد؟ + عکس

    سید حسن نصرالله تأکید کرد: آنان از طریق داعش فقط به دنبال نابودی حزب الله نیستند، بلکه این گروه تروریستی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران و ایجاد تغییرات در عراق و نابودی نظام مقاومت در سوریه ایجاد شده است.

    شرایط منطقه نشان می‌دهد که تشکیل تروریست‌های تکفیری با هدف تضعیف محور مقاومت و مقابله با نظام سوریه و جمهوری اسلامی ایران به وجود آمده و از موارد مذکور هیچ کس به اندازه رژیم صهیونیستی ذینفع نخواهد بود؟

    حال با تفاسیر فوق سوال اینجاست که داعش را چه کسانی به وجود آورده‌اند؟ به نظر می‌رسد همان دولت هایی که از تضعیف محور مقاومت سود می‌برند، در تشکیل داعش نقش داشتند و ادعای حمله داعش به اسرائیل با واقعیت فرسنگ ها فاصله دارد.

    آیا داعش قصد حمله به اسرائیل را دارد؟ + عکس
    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی تئوری الاستیسیته
  • خرید کتاب های انسان شناسی از آمازون
  • خرید کتاب های انرژی های تجدید پذیر از آمازون
  • کتب کتابخانه زبان اصلی
  • خرید کتاب های طالع بینی از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی چشم پزشکی
  • دانلود فایل های زبان اصلی متغیر مختلط
  • کتب عکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع تدارکات
  • کتب راه آهن زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>