• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دنیای مد » مدل پیراهن مردانه آستین کوتاه ۲۰۱۶ – ۱۳۹۵

    مدل پیراهن مردانه آستین کوتاه ۲۰۱۶ – ۱۳۹۵

    مدل لباس مردانه ۲۰۱۶ | مدل پیراهن مردانه و پسرانه ۲۰۱۶ – ۱۳۹۵

    شاید تنها یک گفت‌وگوی چند ساعته در جلسه خواستگاری، نتواند تکلیف آینده زندگی مشترک شما را روشن کند. اگر صاحب فرزند شدن، یکی از هدف‌های شما برای بیرون آمدن از دوران مجردی است، باید گذشته از مردی خوش‌خلق و متعهد، همسری را انتخاب کنید که رژیم غذایی مناسب و سبک زندگی سالمی هم دارد.

    مدل لباس مردانه 2016 | مدل پیراهن مردانه و پسرانه 2016 1395

    پژوهشگران معتقدند از ظاهر زیبای مردی که به خواستگاری شما می‌آید گرفته تا خلق و خو و حتی عادت‌های غذایی خاصش، همه می‌توانند شانس او برای پدر شدن را کم کنند. در این مطلب، به شما می‌گوییم که چه چیز‌هایی می‌توانند اسپرم‌های آقایان را ضعیف و کم جان کنند. اما اگر کار از کار گذشته و با یکی از مردهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم ازدواج کرده‌اید، با توصیه‌های ما برای جان دوباره دادن به قدرت باروری همسرتان تلاش کنید.

    مدل لباس مردانه ۲۰۱۶ | مدل لباس مردانه ۱۳۹۵

    اگر همسرتان شب‌ها شما را تنها می‌گذارد و سرش را با تلویزیون دیدن و موبایل‌بازی گرم می‌کند، بعید است که بتواند پدر شود. تنها دوری شما و همسرتان نیست که احتمال بارور شدن‌تان را پایین می‌آورد بلکه همین بی‌خوابی‌های شوهرتان و عوض شدن جای شب و روزش هم می‌تواند شانس او برای پدر شدن را پایین بیاورد. محققان می‌گویند مردهایی که شب‌ها خوب نمی‌خوابند یا ترجیح می‌دهند در تاریکی شب به کارهای شخصی‌شان برسند، اسپرم‌های ضعیف‌تری دارند و قدرت باروری‌شان هم ۲۵ درصد کمتر از مردهایی است که شب‌ها به‌موقع و با آرامش می‌خوابند.

    مدل لباس مردانه 2016 | مدل پیراهن مردانه و پسرانه 2016 1395
    آیا همسرتان مدام تلفن همراه‌تان را چک می‌کند و مثل سایه دنبال‌تان می‌آید؟ محققان می‌گویند حسادت تنها مشکلی نیست که همسر به ظاهر غیرتی شما به آن دچار است. مردهای حسود، اسپرم‌های ضعیف‌تری دارند و این ویژگی آزار‌دهنده می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر قدرت باروری‌شان بگذارد. جالب اینجاست که تنها کنترل بیش از اندازه شریک زندگی نیست که از چنین مشکلی در سلامت مردها خبر می‌دهد؛ مردهایی که برای راضی نگه داشتن همسرشان او را غرق در طلا و جواهر می‌کنند و به شریک زندگی‌شان برای ماندن در کنار خود باج می‌دهند و البته آقایانی که در مقابل مردهای دیگر از همسر خود بد می‌گویند هم اسپرم‌هایی ضعیف، کم‌تحرک و ناتوان برای بارور کردن همسرشان دارند.

    مدل لباس مردانه 2016 | مدل پیراهن مردانه و پسرانه 2016 1395
    تنها آقایان نیستند که قبل از ازدواج به ظاهر کسی که به خواستگاری‌اش می‌روند توجه می‌کنند. خوش‌چهره بودن و زیبایی می‌تواند برای خانم‌ها هم یکی از معیارهای انتخاب همسر باشد. البته محققان می‌گویند زنانی که با این معیار شریک زندگی‌شان را انتخاب می‌کنند، ممکن است هرگز مادر شدن را تجربه نکنند چراکه با توجه به بررسی‌ها، مردهای زیبا اسپرم‌های ضعیف‌تری دارند. به گفته محققان، افزایش سطح تستوسترون تولید و توان اسپرم را مختل می‌کند و بر قدرت باروری آقایان تاثیر منفی می‌گذارد.

    مدل لباس مردانه 2016 | مدل پیراهن مردانه و پسرانه 2016 1395
    قدرت باروری مردهایی که هفت ساعت در هفته ورزش می‌کنند، بسیار بالاتر از آنهایی است که میانه‌ای با ورزش کردن ندارند. از آنجا که ورزش آرامش آدم‌ها را بیشتر و احتمال افسردگی‌شان را کمتر می‌کند، مردهای ورزشکار قدرت باروری بالاتری دارند. از طرف دیگر، ویتامین D که با ورزش در هوای آزاد نصیب افراد می‌شود هم به مردتر شدن‌شان کمک می‌کند و تناسب اندام ورزشکارها قدرت باروری‌شان را بالا می‌برد. اما ورزشکار بودن همیشه به نفع اسپرم آقایان تمام نمی‌شود. محققان معتقدند مردهایی که بعد از ورزش کردن به سونا می‌روند، قدرت باروری خود را کاهش می‌دهند. به گفته محققان، مردهایی که دوبار در هفته، برای ۱۵ دقیقه در سونا می‌نشینند، بعد از سه ماه قدرت باروری‌شان به شکل قابل توجهی کم می‌شود. گرمای سونا در همین زمان کوتاه، می‌تواند به سلامت اسپرم‌ها آسیب بزند و مردانگی آقایان را کم کند.

    مدل لباس مردانه 2016 | مدل پیراهن مردانه و پسرانه 2016 1395
    اگر ماه‌هاست انتظار باردار شدن را می‌کشید و هنوز باردار نشده‌اید، وضعیت سلامت همسرتان را بررسی کنید. ممکن است شیرینی‌دوستی و سابقه خانوادگی همسرتان مردانگی او را کم و شرایط را برای باردار شدن شما سخت کرده باشد؛ چراکه بررسی‌ها نشان می‌دهد ابتلا به دیابت، روی فعالیت کیسه بیضه تاثیر می‌گذارد و توانایی اسپرم آقایان برای بارور کردن همسرشان را کم می‌کند. اما نگران نباشید! کافی است یک دستگاه خانگی کنترل قند خون تهیه کنید. اگر قند خون همسرتان بالا بود، فورا سراغ متخصص بروید و برای کنترل این مشکل فکری کنید تا هرچه زودتر صاحب فرزند شوید.

    مدل لباس مردانه 2016 | مدل پیراهن مردانه و پسرانه 2016 1395
    حتی فلزات هم می‌توانند بر مردانگی همسرتان تاثیر بگذارند. یکی از فلزاتی که بدترین اثر را روی فعالیت اسپرم‌ها می‌گذارد، آلومینیوم است. محققان می‌گویند مهم نیست که همسرتان تمام روز را روی صندلی آلومینیومی می‌نشیند یا اینکه در ظروف آلومینیومی غذا می‌خورند یا اینکه در کارخانه ساخت ورق‌های آلومینیومی کار می‌کند، از نظر آنها به هر حال این فلز از هر راهی که به بدن آقایان نزدیک شود، می‌تواند قدرت باروری‌شان را کم و اسپرم‌های‌شان را ناتوان کند. به باور محققان، درست کردن غذا در ظرف‌های آلومینیومی هم می‌تواند به سلامت اسپرم آقایان آسیب بزند.

    مدل لباس مردانه 2016 | مدل پیراهن مردانه و پسرانه 2016 1395
    تنها سیگاری بودن همسرتان نیست که می‌تواند شانس او برای پدر شدن را پایین بیاورد. بررسی‌ها نشان می‌دهد حتی اسپرم مردهایی که خودشان سیگاری نیستند اما با سیگاری‌ها رفاقت می‌کنند هم ضعیف و کم‌توان می‌شود. به گفته محققان، حضور آقایان در محیط‌هایی که همیشه از دود سیگار پر است، می‌تواند بر قدرت باروری آنها و توانایی اسپرم‌های‌شان تاثیر منفی بگذارد. پس اگر همسرتان سیگاری نیست اما شب‌ها با پیراهنی که بوی سیگار می‌دهد به خانه می‌آید، فکری به حال او کنید.

    مدل لباس مردانه 2016 | مدل پیراهن مردانه و پسرانه 2016 1395

    اگر آرزوی مادر شدن دارید، بهتر است از میان خواستگاران‌تان کسی که وزن پایین‌تری دارد را انتخاب کنید. محققان می‌گویند چاقی یکی دیگر از عواملی است که می‌تواند قدرت باروری آقایان را کم کند. مردهایی که اضافه‌ وزن دارند یا چاق هستند، تنها با خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی روبه‌رو نیستند. به گفته محققان، توانایی اسپرم‌های این مردان هم کمتر از مردانی است که تناسب اندام دارند و وزن‌شان را کنترل می‌کنند. همان‌طور که گفتیم، اسپرم‌ها در هوای خنک‌ سالم‌تر می‌مانند و مردهایی که چاقی شکمی و عمومی باعث بالا رفتن دمای بدن‌شان می‌شود، احتمال پدر شدن‌شان هم کمتر است.
    قدرت باروری مردهایی که عاشق رانندگی هستند و همیشه ترجیح می‌دهند با خودروی شخصی‌شان سفر کنند، هر روز کمتر می‌شود. پژوهشگران می‌گویند قرار گرفتن مداوم بیضه‌ها در دمای بالا و گرما، توان آنها را برای بارور کردن پایین می‌آورد و باعث ضعیف شدن و از دست رفتن اسپرم می‌شود. به همین دلیل وقتی مردها برای مدت طولانی با نشستن روی صندلی خودرو بیضه‌های‌شان را در دمای بالاتر از ۳۷ درجه قرار می‌دهند به مرور مردانگی‌شان هم کم می‌شود و شانس‌شان برای پدر شدن پایین می‌آید.
    رژیم غذایی همسرتان هم بر قدرت باروری او تاثیر مستقیم می‌گذارد. محققان می‌گویند مردهایی که زیاد لبنیات می‌خورند یا عاشق سویا خوردن هستند، کمتر شانس پدر شدن دارند. از آنجا که چنین خوراکی‌هایی سطح استروژن را در بدن بالا می‌برد، قدرت باروری مردانی که مدام از این خوراکی‌ها تغذیه می‌کنند، هر روز پایین‌تر می‌آید. پس اگر تیرتان برای مثبت کردن نتیجه آزمایش بارداری مدام به سنگ می‌خورد، از همین امروز دستی به سفره‌تان بکشید و رژیم غذایی همسرتان را تغییر دهید.

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های فشن از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی اشپزی
  • خرید کتاب های تفکر انتقادی از آمازون
  • خرید کتاب های سرد سازی از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی موسیقی (گیتار)
  • خرید کتاب زبان اصلی باغبانی
  • خرید کتاب های زبان اصلی نقشه کشی
  • هاردکپی کتاب های تجارت الکترونیک
  • کتاب های ادبیات روسی اورجینال
  • کتاب های مدیربرنامه اورجینال
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>