• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار چهره ها » آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اس خود چه می گوید.

    آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اس خود چه می گوید.

    آتنه فقیه نصیری بازیگر زن کشورمان که در برنامه اکسیر حاضر شده بود در موردی بیماری اش ام اس حرفه هایی زد.

    95-02-747

    آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اس خود چه می گوید.

    بیماری ام اس آتنه فقیه نصیری

    آنته فقیه‌نصیری که مهمان نهمین قسمت از برنامه «اکسیر» بود،با اشاره به بیماری ام اس خود، گفت: نمی‌خواهم شعار بدهم، ولی از صمیم قلبم می‌گویم که ام اس برای من یک نعمت بود و به زندگیم برکت داد؛ چراکه نگاه من را به زندگی و همه مسائل ناچیز آن تغییر داد و باید بگویم که اراده‌ام بیش از پیش شده است و با قدرت به جلو می‌روم.

    او ادامه داد: دو سال پیش سر سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت قرار بود پلان کوتاهی بگیریم؛ هنگام ضبط، متوجه مشکلی در راه رفتنم شدم، به طوری که نمی‌توانستم در یک مسیر مشخص حرکت کنم که در نتیجه پلان خراب شد و تکرار کردیم؛ اولش فکر کردم سکته مغزی کردم که کج و کوله راه می‌روم. فردای آن روز به استخر رفتم و فکر کردم که باید ورزش کنم، اما اشتباه بزرگترم این بود که داخل آب داغ شدم که خیلی حالم را بد کرد و آن زمان نمی‌دانستم که برای من سم است. کار به جایی رسید که بیرون از استخر زمین خوردم و به طور عجیب چند روز پشت سر هم زمین می‌خوردم و متاسفانه به خاطر تعهد کاری‌ام به دکتر مراجعه نکردم و نتیجه این شد که تعادلم را به طور کلی از دست دادم.

    بازیگر«سریال خانه سبز» اضافه کرد: ترسیده بودم و نمی‌دانستم چه اتفاقی برایم افتاده و در نهایت بعد از انجام آزمایش ام آر آی و بستری شدن در بیمارستان ،متوجه شدم که دچار بیماری ام اس شدم؛ شوکه شده بودم و باورم نمی‌شد چنین اتفاقی برایم افتاده است؛ چیزی که ابتدا برایم خیلی سخت بود و نمی‌خواستم به هیچ عنوان انجام بدهم این بود که دکترم می‌گفت باید هر سه روز یکبار آمپول تزریق کنم و از آنجایی که بعد از تزریق آمپول حالم بد می‌شد باید در خانه بمانم و من به هیچ عنوان چنین زندگی را دوست نداشتم؛ دکترم گفت پس اگر کور و فلج برگشتی تقصیر خودت است، ولی من گوش به حرف دکتر نکردم و مجدد برگشتم سر کار«شمعدونی» تا کار به پایان برسد. حدود یکسال گذشت و آمپولی هم نزدم تا اینکه مجدد قبل از عید، حمله‌ای به من شد که برایم غیر باور بود و دیگر الان برای اینکه فاصله بین حمله‌ها بیشتر شود، هفته‌ای یک آمپول «آونکس» می زنم.

    او با اشاره به اهمیت انجمن ام اس ایران متذکر شد: خوشبختانه توسط برنامه «اکسیر» متوجه شدم که توسط این انجمن مراقبت‌های خوبی از بیماران مبتلا به ام اس انجام می‌شود؛ تا به الان نمی‌دانستم که می‌شود اسب سواری کرد، به استخر رفت و فیزیوتراپی انجام داد و به طور قطع از این به بعد از امکانات آن استفاده می‌کنم.

    فقیه‌نصیری در پاسخ به این سوال فرزاد حسنی که هنرمندان معمولاً تمایل ندارند بیماری خودشان را به طور علنی مطرح کنند تا مبادا فیلم و سریالی به آنها پیشنهاد نشود؛ شما چرا این کار را پذیرفتید، گفت: خودم همین نگرانی را داشتم که با گفتن نام بیماری‌ام ،تهیه‌کنندگان کمتر به سراغم بیایند و کمتر فیلم و سریالی پیشنهاد شود، اما پذیرفتم چون بازیگرم و اگر قرار باشد بازیگر نمانم، دیگر خوب نیستم.

    این بازیگر درباره رسانه‌ای شدن بیماری‌اش، بیان کرد: بعد از رسانه‌ای شدن خبر بیماری‌ام، ماجراهای زیادی برایم پیش آمد و تبدیل شد به یک شو؛ اما من نمی‌خواستم بیماری‌ام تبدیل به شو شود؛ خبرنگاری از من پرسید چرا سر کار نمی‌روی و من گفتم منتظر پیشنهاد خوب و متن و کارگردان خوب هستم و خبرنگار گفت به طور حتم چون همه متن‌ها بد هستند یا حق و حقوق هنرمندان را نمی‌دهند یا سانسور وجود دارد کار نمی‌کنی؟ من هم برای آنکه حرف در دهانم نگذارند، گفتم مریض هستم و فقط چون نمی‌خواستم دروغ بگویم مجبور شدم اسم بیماری‌ام را بگویم.

    بازیگر سریال‌ «درشهر» یادآور شد: بعد از انتشار خبر بیماری‌ام چند پیشنهاد کاری داشتم؛ به عنوان مثال قبل از عید فرهاد آییش برای کار تئاتر پیشنهاد همکاری دادند که نرفتم و بعد هم اسماعیل میهن دوست پیشنهاد فیلم سینمایی دادند که به خاطر بالارفتن از پله‌های مترو و مشکلات دیگر اتفاق همکاری میسر نشد و در نهایت برای سریال سعید سهیلی به مناسبت ماه مبارک رمضان به دفتر این کارگردان رفتم و گفتم اگر می‌توانید مراعات حال من را بکنید، مشکلی ندارم اما پاسخی ندادند و ترجیح دادند با من کار نکنند.

    فقیه‌نصیری در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم شعار بدهم و از صمیم قلبم می‌گویم که ام اس برای من یک نعمت بود و به زندگی‌ام برکت داد؛ زیرا نگاه من را به زندگی و همه مسائل ناچیز آن تغییر داد و باید بگویم که اراده‌ام بیش از پیش شده و با قدرت به جلو می‌روم.

     

    آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اس خود چه می گوید.

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی الکتریک و الکترونیک هواپیما
  • دانلود فایل های زبان اصلی ورزش های رزمی
  • دانلود فایل های زبان اصلی جنین شناسی
  • خرید کتاب آناتومی و فیزیولوژی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی هوش مصنوعی
  • خرید کتاب های زبان اصلی مدیریت سیستم
  • خرید کتاب زبان اصلی طب اطفال
  • منابع اورجینال اکواریوم
  • دانلود منابع مرجع بهینه سازی پژوهش عملیاتی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>