• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » آرایش و زیبایی » آرایش ناخن » شیک ترین مدل های طراحی ناخن ۹۵ – ۲۰۱۶

    شیک ترین مدل های طراحی ناخن ۹۵ – ۲۰۱۶

    جدیدترین مدل دیزاین ناخن و مدل لاک ناخن ۲۰۱۶ – ۱۳۹۵

    راهنمای بهترین تغذیه برای سلامت ناخن‌ های شما
    ناخن‌های سالم نشانه سلامت کلی بدن هستند، پس اگر موادغذایی سالم می‌خورید، بهداشت را رعایت می‌کنید و ناخن‌های سالمی دارید، می‌توانید به سادگی کیفیت ظاهری و سلامت ناخن‌های خود را افزایش دهید.در صورتی که روی ناخن‌هایتان برآمدگی، فرورفتگی یا رنگ غیرطبیعی است، ترکیبات بیشتری از ویتامین‌های ضروری و مکمل‌ها را در رژیم غذایی روزانه خود جای دهید. این را بدانید که شکل ناخن‌های شما می‌تواند نشانگر میزان سلامت شما باشد.داشتن ناخن‌های سالم برای بسیاری از افراد حایزاهمیت است و استفاده از ویتامین‌های مناسب می‌تواند برای تقویت رشد ناخن‌ها مفید باشد.

    جدیدترین مدل دیزاین ناخن و مدل لاک ناخن 2016 1395

    مدل ناخن ۲۰۱۶ | مدل دیزاین ناخن ۲۰۱۶ | مدل طراحی ناخن ۲۰۱۶

     با این حال، امکان دارد ناخن‌های مشکل‌دار نشانه‌ای از شرایط سلامت بوده و ویتامین‌ها نباید جانشینی برای درمان‌های پزشکی باشند. حتما با پزشک خود در مورد هرگونه خطرات پنهانی احتمالی در پس مشکلات ناخن‌های خودتان مشورت و گفت‌وگو کنید.

    جدیدترین مدل دیزاین ناخن و مدل لاک ناخن 2016 1395

    مو، ناخن و پوست سالم با نوع تغذیه در ارتباط هستند. دقیقا درست می‌گویند که «شما همان چیزی هستید که می‌خورید.» شما می‌توانید برای سلامت بیشتر ناخن‌ها، از یک رژیم غذایی متعادل پیروی کنید؛ پیروی از یک رژیم غذایی متعادل یعنی توجه کافی به استفاده از همه گروه‌های غذایی که عبارتند از غلات، میوه‌ها، سبزیجات، پروتئین، لبنیات و چربی.
    اگر در حال حاضر از یک رژیم غذایی متعادل استفاده می‌کنید، اما ناخن‌هایتان مشکل دارد ممکن است سلامت ناخن‌هایتان تحت تاثیر شرایط دیگری همچون آسیب به عملکرد کبد، مشکلات تیرویید یا کمبود آهن قرار گیرد.

    جدیدترین مدل دیزاین ناخن و مدل لاک ناخن 2016 1395

    ویتhttp://www.keder.ir/10108-شیک-ترین-مدل-های-طراحی-ناخن-۹۵-۲۰۱۶٫htmlامین H

    B-COMPLEX قرار دارد و در واقع جزو خانواده ویتامین‌های B است و کمک می‌کند تا برای تامین انرژی کربوهیدرات مواد غذایی را به گلوکز تبدیل کنید. بیوتین ویتامین محلول در آب است یعنی شما نمی‌توانید آن را در بدن ذخیره کنید. این ویتامین کراتین تولید می‌کند که برای رشد ناخن‌ها لازم است. طبق یک بررسی انجام‌شده در دانشگاه مرکز پزشکی مریلند، بیوتین دارای ترکیباتی است که شما آن را در محصولات آرایشی مخصوص ناخن و پوست خواهید یافت و برای استحکام مو و ناخن نیز توصیه شده است. در ضمن در بررسی‌های انجام‌شده در سال ۲۰۰۴ در دانشکده امراض پوستی در دانشگاه کلمبیا در نیویورک، هنگام استفاده از این نوع درمان جهت شکنندگی ناخن‌ها، برخی بیماران واکنش مثبتی نشان داده‌اند.

    جدیدترین مدل دیزاین ناخن و مدل لاک ناخن 2016 1395

    ویتامین A
    ویتامین A برای سلامت دندان‌ها، قشر مخاطی و پوست بسیار ضروری است. باید بدانید که تصورات قدیمی که خوردن مواد غذایی با این ویتامین می‌تواند قدرت چشم را زیاد کند درست نیست اما این ویتامین چون در شبکیه چشم رنگدانه تولید می‌کند، بینایی را تقویت می‌کند. کمبود این ویتامین، به علت ایجاد مشکلاتی در پردازش پروتیین که رشد ناخن‌ها را هم کند می‌کند، ممکن است سبب خشکی و شکنندگی ناخن‌ها یا بروز ناخنک شود. خوردن سبزیجات سبزرنگ، یا میوه‌های زرد و نارنجی روشی طبیعی برای دریافت ویتامین A است.

    جدیدترین مدل دیزاین ناخن و مدل لاک ناخن 2016 1395

    کلسیم
    کلسیم هم برای سلامت و رشد ناخن لازم است. زمانی که یک مکمل کلسیم را انتخاب می‌کنید، حتما مکملی را که حاوی منیزیم و ماده معدنی بورون است انتخاب کنید. ایجاد نقاط سفید روی ناخن تصوری غلط در مورد کمبود کلسیم را به وجود آورده است که در واقع این مشکل از کمبود زینک و آهن ایجاد می‌شود. اگر ناخن‌های سست، شکننده و خشکی دارید، اضافه کردن مقدار بیشتری کلسیم می‌تواند در رشد ناخن‌ها موثر باشد. شیوه مربوط به رژیم غذایی برای افزودن کلسیم، استفاده از محصولات لبنی است که دارای میزان بالای کلسیم در خود هستند.

    جدیدترین مدل دیزاین ناخن و مدل لاک ناخن 2016 1395

    ویتامین C
    این ویتامین را همه به عنوان ویتامینی برای بالا بردن سطح ایمنی بدن و مبارزه با سرماخوردگی و آنفلوانزا می‌شناسند اما ویتامینC برای افزایش سلامت عمومی و استحکام بخشی به ناخن‌های سست و بدشکل هم موثر است. کمبود ویتامین C ممکن است باعث نازک شدن و شکنندگی ناخن‌ها و منجر به ناخنک ‌شود. همان طور که حتما می‌دانید مرکبات از غنی‌ترین منابع ویتامین C هستند. خوردن سبزیجات تازه و فلفل قرمز نیز توصیه می‌شود.

    جدیدترین مدل دیزاین ناخن و مدل لاک ناخن 2016 1395

    روی
    روی یا همان زینک از مواد معدنی‌ای است که در درمان ریزش مو و سستی ناخن‌ها موثر است. زینک به ترمیم بافت‌ها، التیام زخم‌ها و تولید هورمون‌ها کمک می‌کند. بر اساس پژوهشی در سال ۱۹۹۹، دکتر هلکو مگنوسن و گروهش در مرکز درمانی سلامت پوست و مو در وست ایلند تاثیرات مثبتی را در درمان علایم سندروم زردی ناخن با مصرف خوراکی‌های حاوی روی گزارش داده‌اند. شما هم می‌توانید با مصرف لوبیا قرمز، مرغ، برنج و پنیر زینک بیشتری را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

    جدیدترین مدل دیزاین ناخن و مدل لاک ناخن 2016 1395

    عکس های جدید

    جدیدترین مدل دیزاین ناخن و مدل لاک ناخن 2016 1395

    عکس های جدید

    جدیدترین مدل دیزاین ناخن و مدل لاک ناخن 2016 1395

    عکس های جدید

    جدیدترین مدل دیزاین ناخن و مدل لاک ناخن 2016 1395

    مدل ناخن

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های مهندسی پزشکی از آمازون
  • کتاب های فنی و مهندسی اورجینال
  • کتب الگویابی در ساختمان داده زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی الکتریک و الکترونیک هواپیما
  • دانلود فایل های زبان اصلی ژورنال های علمی مشهور
  • منابع اورجینال محیط بانی
  • خرید کتاب های ادبی از آمازون
  • خرید کتاب فرهنگی زبان اصلی
  • منابع اورجینال گوش و حلق و بینی
  • خرید کتاب های مکانیک بدن دگردیس از آمازون
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>