• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » گردشگری » مکان های گردشگری جهان » ۱۱ ساحل در كشور كوبا كه چشم را خيره مي كند

    ۱۱ ساحل در كشور كوبا كه چشم را خيره مي كند

    اگر نگاهی به یک تصویر کامل از سواحل کارائیب بیندازید، خطوط ساحلی کوبا به خوبی نمایان می شود و می تواند سخاوتمندی این خطوط ساحلی را به خوبی توصیف کند. با وجود خطوط ساحلی بسیار در آن، سواحل زیبایی نیز می توان یافت که با تمامی نیازها منطبق ومتناسب است . در این مقاله قصد داریم برخی از سواحل زیبا در کوبا را معرفی کنیم .

    ۱۱ ساحل در كشور كوبا كه چشم را خيره مي كند

    ,بهترین,سواحل,کوبا,[categoriy]
    ۱۱ ساحل در كشور كوبا كه چشم را خيره مي كند

    سواحل پلایا لس فلامنکو (Playa Los Flamencos) در کوبا

     
    ۱٫ پلایا لس فلامنکو (Playa Los Flamencos):
    با وجود ۲۲ کیلومتر ساحل شنی سفید و کرمی و آب های نیلگون ، Cayo Coco بی هیچ تلاشی می تواند گردشگران زیادی را به سواحل خود جلب کند . بهترین سواحل ، خوشه هایی در سواحل شمالی هستند که توسط هتل های زیبا وهمه کاره احاطه شده اند . این هتل ها به تدریج در سایر سواحل شمالی نیز در حال گسترش اند . سه ساحل بزرگ کایوکاکو مکانی برای فعالیت های مختلف بوده و دارای هتل های زیبایی است . برای اینکه بتوانید از سواحل آرام لذت ببرید حتما ساحل اصلی را ترک کنید و سری به پلایا لس فلامنکو بزنید . این ساحل دارای ۳ کیلومتر از شن های زیبا وریز بوده و آب های آن بسیار صاف و زلال است . ستاره های دریایی شناور نیز در قسمت های کم عمق آب به خوبی دیده می شوند. همچنین غواصی خوبی در این ساحل وجود دارد .

    ,بهترین,سواحل,کوبا,[categoriy]
    ۱۱ ساحل در كشور كوبا كه چشم را خيره مي كند

    ساحل پلایا پیلار (Playa Pilar) در کوبا
    ۲٫پلایا پیلار (Playa Pilar):
    این ساحل نسبت به همسایه ی پر سرو صدایش یعنی سواحل کایو کاکو، بسیار آرام و ساکت است . جزیره ی کوچک Cayo Guillermo دارای ۴ کیلومتر ساحل دست نخورده و خالی از سکنه است . با چنین شن ها و ماسه های دست نخورده ای ، می توان کمی تنهایی را حس کرد . اما یکی از سواحلی که نمی توانید از آن دل بکنید ساحلی به نام پلایا پیلار است . با وجود سواحل تمیز، سطحی و روشن و زلال ،این ساحل بدون شک یکی از انتخاب های مهم در گیلرمو است .

     

    ,بهترین,سواحل,کوبا,[categoriy]
    ۱۱ ساحل در كشور كوبا كه چشم را خيره مي كند

    ساحل پلایا پرلا بلانکا یکی از بهترین سواحل کوبا
    ۳٫پلایا پرلا بلانکا :
    جزایر شمالی (شبکه ای از جزایر کوچک) ،توسط آب های فیروزه ای زیبایی احاطه شده و یکی از استراحت گا ه های توریستی جدید کوبا را تشکیل داده است . این جزایر توسط یک گذرگاه ۴۸ کیلومتری به سرزمین اصلی متصل شده و سفر به این منطقه را به یک سفر ماجراجویانه تبدیل کرده است . در بخش انتهایی این زنجیر ، جزیره ای به نام کایو سنتا ماریا (Cayo Santa María) قرار دارد که سواحل زیبای پلایا پرلا بلانکا نیز در آن واقع شده است . این ساحل یکی از پر زرق و برق ترین سواحل در ناحیه است . احساس دست نخورده ای در این ساحل نهفته است و سفر به آن می تواند ارزشش را داشته باشد . شن های موجود در این ساحل بسیار ریز و زیبا هستند .

     

    وارادرو (Varadero) یکی از اقامت گاه های عالی برای تعطیلات در کوبا
    ۴٫وارادرو (Varadero):
    وارادرو بدون شک یکی از اقامت گاه های عالی برای تعطیلات در کوباست .این مکان دارای هتل ها، رستوران ها وسایر موارد مورد نیاز برای توریست ها و گردشگران نیز هست . تورها معمولا به یک دلیل به این ناحیه سفر می کنند و آن هم وجود سواحل زیباست . سواحل موجود در آن یکی از طولانی ترین و بهترین سواحل در کارائیب است . این مکان ممکن است بسیار محبوب باشد و افراد زیادی را به خود جلب کند اما به لطف وسعت و فضای کافی همه ی افراد می توانند روز بدون استرسی را در آن تجربه کنند .وارادرو تصویری کلاسیک از کارئیب را ارئه می دهد . شن های زیبا ، مسیر فوق العاده در بین درختان نخل و آب های درخشان از جمله زیبایی های این ناحیه است.

     

    ,بهترین,سواحل,کوبا,[categoriy]
    ۱۱ ساحل در كشور كوبا كه چشم را خيره مي كند

    پلایا لس پینس(Playa Los Pinos)به خاطر انزوای جغرافیایی اش هنوز بکر و دست نخورده باقی مانده
    ۵٫پلایا لس پینس (Playa Los Pinos):
    کایو سبینال (Cayo Sabinal) بسیار زیبا و هنوز دست نخورده و بکر است . این ناحیه ی زیبا، بهشتی وهم آور است که می تواند چشم هر بیننده ای را نوازش کند.به خاطر انزوای جغرافیایی اش این ناحیه بکر و دست نخورده باقی مانده است و برای رسیدن به این منطقه باید یک پیست خاکی ۷ کیلومتری پر از دست انداز را رانندگی کنید . به همین دلیل حمل و نقل عمومی در آن وجود ندارد و کمتر راننده ای زحمت سفر به آن را به جان می خرد . تعدادی ساحل در قسمت شمالی از راه مرجانی ۳۰ کیلومتری در انتظار شماست که طولانی ترین آن پلایا لس پینس است . این ساحل یک ساحل سفید خیره کننده می باشد که آرامش و سکوت خاصی دارد . وجود شن ها و ماسه های زیبا، آب های درخشان و زلال و اسب و گوزن های وحشی ظاهر و احساس جادویی به این ساحل می بخشد .

    ,بهترین,سواحل,کوبا,[categoriy]
    ۱۱ ساحل در كشور كوبا كه چشم را خيره مي كند

    پلایا انکون (Playa Ancón) به عنوان بهترین ساحل در جنوب کوبا شناخته شده است
    ۶٫پلایا انکون (Playa Ancón):
    پلایا انکون معمولا به عنوان بهترین ساحل در جنوب کوبا شناخته شده است و بازدید از آن بسیار اسان است زیرا این ساحل یکی از طولانی ترین سواحل در ناحیه بوده و دارای شن های زیبایی است که دور آب های آرام قرار گرفته است.این سواحل ممکن است در نقشه ی توریستی قرار گیرد اما توانسته است احساس طبیعی خود را با وجود درختان و درختچه های پایین خط ساحلی حفظ کند . این ساحل بهترین مکان برای غواصی در صخره های اطراف خط ساحلی است.

    ,بهترین,سواحل,کوبا,[categoriy]
    ۱۱ ساحل در كشور كوبا كه چشم را خيره مي كند

    Playa Turquesa یکی از زیباترین سواحل در کوبا
    ۷٫Playa Turquesa:
    نام این ساحل را می توان به صورت سواحل فیروزه ای ترجمه کرد . این ساحل بدون شک یکی از زیباترین سواحل در این ناحیه است . ساحل Playa Turquesa با شن های طلایی پر شده و در مرز شرقی خود با جنگل های مانگرو هم مرز است . خلیج کوچک کم عمق دارای یک صخره ی مرجانی کوچک است در حالیکه یک نوار از جنگل های انبوه بین هتل Riu Turquesa و ساحل باعث می شود احساس کاملا کشف نشده ای ایجاد گردد .

    ,بهترین,سواحل,کوبا,[categoriy]
    ۱۱ ساحل در كشور كوبا كه چشم را خيره مي كند

    پلایا اسمرلدا (Playa Esmeralda) دارای آب های روشن آبی ،ماسه های پودری خالدار و دو هتل مجلل است

     

    ۸٫پلایا اسمرلدا (Playa Esmeralda):
    این ساحل دارای آب های روشن آبی ،ماسه های پودری خالدار و دو هتل مجلل است که توسط بوته های کاشته شده و درختچه ها از دید پنهان می شود . اگر به دنبال هتل های مجلل و لوکسی می گردید که نفوذ فرهنگ محلی در آن کمتر باشد ، این مکان مناسب شما خواهد بود .

    یکی از بهترین سواحل در کوبا ساحل Playa Guardalava است
    ۹٫Playa Guardalavaca:
    اقامت در Guardalavaca بسیار محبوب است زیرا سواحل زیبایی در اطراف صخره های مرجانی قرار گرفته است که توسط مزارع نیشکر احاطه شده است . یکی از بهترین سواحل در این ناحیه ساحل Playa Guardalava است . این ساحل دارای ۱۵۰۰ متر از شن ها و ماسه های سفید و زیباست که می تواند توریست های بسیار را به خود جلب کند . قدم زدن در امتداد مرکز ساحل ، می تواند مسیری خوب و عالی از نوارهای درختان نخل و درخت تمبر هندی فراهم کند.

    ,بهترین,سواحل,کوبا,[categoriy]
    ۱۱ ساحل در كشور كوبا كه چشم را خيره مي كند

    ساحل پلایا فرانسیس (Playa Francés) در کوبا
    ۱۰٫پلایا فرانسیس (Playa Francés) :
    سواحل زیبای پلایا فرانسیس ۳ کیلومتر امتداد یافته و توسط یک پرتگاه شنی به دو منحنی گسترده از سواحل نقره ای و نرم تقسیم می شود . در یک طرف درختان نخل قرار گرفته و در طرف دیگر دریای شیشه ای کارائیب قرار گرفته است . آرامش خاصی که در این ناحیه وجود دارد ، این ساحل را به یک ساحل استثنایی تبدیل کرده است . البته این ساحل زیبا برخی از اوقات توسط بازدید کنندگان آلوده می شود . صخره های نزدیک آن نیز به اندازه ی خود ساحل جذاب و جالب است . ساحل در جزیره ای قرار دارد که از لحاظ جغرافیایی حفاظت شده است و برای غواصی نیز مکانی عالی است .

    ,بهترین,سواحل,کوبا,[categoriy]
    ۱۱ ساحل در كشور كوبا كه چشم را خيره مي كند

    لایا سیرنا (Playa Sirena) به خاطر نبود جمعیت دائمی مکانی مناسب برای گذراندن تعطیلات است
    ۱۱٫پلایا سیرنا (Playa Sirena):
    جزائر کوچک کایو لارگو، با نوار های باریک از زمین در کنار ماسه های رنگ پریده ، توسط دریای ۱۰۰۰ کیلومتری از Isla de la Juventud جدا شده است . این ناحیه به خاطر نبود جمعیت دائمی مکانی مناسب برای گذراندن تعطیلات محسوب می شود . البته این مکان برای انجام ورزش های مختلف آبی نیز بسیار عالی است . سواحل پلایا سیرنا که توسط صخره های مرجانی از بادها و امواج سخت و ناملایم حفظ شده و دارای ۲ کیلومتر شن و ماسه ی سفید رنگ است ،دارای شهرت و زیبایی خاصی است .

    ۱۱ ساحل در كشور كوبا كه چشم را خيره مي كند

    منبع: آكاايران

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی طراحی وب
  • خرید کتاب زبان اصلی بیوفیزیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی فانتزی
  • دانلود منابع مرجع بوم شناسی
  • خرید کتاب های زبان اصلی ارتباطات
  • خرید کتاب منطق فازی و برنامه های کاربردی زبان اصلی
  • خرید کتاب سخنرانی زبان اصلی
  • کتاب های ارتدکسی اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی روماتولوژی
  • خرید کتاب زبان اصلی فناوری اطلاعات سلامت
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>